?איפה קונים

קירות מדברים: תמונות לבית

2023 June 13 | 0 תגובות

מחפשים תמונות לבית שיתנו לו את הטאץ’ האישי שלכם? ובכן, גם אנחנו חיפשנו לא מעט.

בחיפוש שלנו מצאנו לא פחות מאלפי תמונות לבית בסגנונות עיצוב שונים, גדלים מיוחדים, צבעים מרהיבים, מסגרות מעוצבות וחומרים מקוריים שגרנו לנו, בלשון המעטה – ללכת איבוד בין המבחר העצום.

בשנים האחרונות הבית הפך ממקום אליו אנחנו באים לאכול ולישון לחלק נוכח ומשמעותי הרבה יותר בחיים שלנו. לכן לעיצוב הבית ולבחירת התמונות המקשטות אותו ישנה חשיבות גדולה מאי פעם.

בחירת התמונה משפיעה רבות על העיצוב ועל האווירה אותה נקבל מהבית שלנו והיא דרך נהדרת להכניס לבית קצת מהאופי הייחודי שלנו ולהפוך אותו לאסתטי, נעים ומעוצב.

אז איך תבחרו בין כל התמונות? מצאנו עשרה גלריות ששמו לעצמן למטרה להנגיש אמנות ישראלית ובינלאומית בהן תוכלו למצוא מגוון רחב וייחודי של תמונות לבית שימלאו אותו באופי, יכניסו לו נגיעה אמנותית וישלימו את העיצוב.

עוד במגזין:

עיצוב פנים, מעצבי פנים: כל מה שצריך לדעת – לכתבה המלאה לחצו כאן

להאיר לכם את הלילה: תכנון תאורה בחדר השינה

עיצוב מטבח לפי סגנון: 30 מטבחים מעוצבים שעיצבו מעצבי פנים – לכתבה המלאה לחצו כאן

להתעורר כל יום בחופשה: חדרי שינה מודרניים להשראה – לכתבה המלאה לחצו כאן

תמונות לבית בעיצוב ייחודי ובלעדי

Renn

המותג RENN הינו חנות אינטרנטית המייבאת פריטים מעוצבים ומשובחים לבית המעוצבים בסגנון נקי ומינימליסטי ומתאימים לכל עיצוב. בחנות האינטרנטית של המותג תוכלו למצוא את הקולקציה הבלעדית של ‘מועדון הפוסטים’ המכילה בתוכה מבחר רב של הדפסי אמנות שנוצרו על ידי אמנים, צלמים ומעצבים שונים באופן בלעדי עבור המותג.

לפרטים נוספים על ERNNלחצו כאן

תמונות בגוונים טבעיים לבית

RENN | תמונות בגוונים טבעיים לבית

תמונה לבית עם מסגרת עץ

תמונה לבית עם מסגרת עץ | RENN

תמונות היוצרות דיאלוג בין עיצוב פנים לאמנות

גלריית 1OF135

בגלריה תוכלו למצוא מגוון סלקטיבי של יצירות ויזואליות המודפסות במהדורות מוגבלות ונמכרות בסדרות מצומצמות, מצילום, דרך איור ועיצוב גרפי. הגלריה מציעה תפיסה חדשה של אמנות מודרנית בה האחד לא מספיק ומציעה מגוון רחב של פרטי אמנות המשתלבים יחד על קיר אחד ויוצרים דיאלוג בין עיצוב פנים לאמנות. לכן הם מציעים שירות ייחודי של קומבינציות שיעזור לכל אחד למצוא את השילוב המושלם של היצירות המתאימות לו גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת תקציב.

לפרטים נוספים על הגלריה 1OF135 – לחצו כאן

אמנות מודרנית לבית

אמנות מודרנית לבית | 1OF135

זוג צילומים אמנותיים

זוג צילומים אמנותיים | 1OF135

תמונות לבית בעלות נקודת עניין עם אופי אישי

גלריית עדי

שלל ציורים בגדלים, צבעים וסגנונות שונים שיוסיפו לקיר שלכם נקוד עניין בעלת אופי אישי. בכדי שתמונות באמת ישדרגו את החלל חשוב לבחור בתמונות מיוחדות ואיכותיות, מודפסות על גבי קנבס וממוסגרות, שאינן בנאליות או מיושנות, שיש להן חזות ייחודיות ומרשימה שתהפוך למוקד עניין במרחב. זה בדיוק מה שתוכלו למצוא באתר של גלריית עדי, מבחר עצום ואיכותי של תמונות ייחודיות מודפסות על קנבס, ממוסגרות ומוכנות לתלייה שניתן להזמין בצורה קלה ומהירה לכל אזור בארץ.

לפרטים נוספים על גלריית עדי – לחצו כאן

אמנות לבית בגוונים עזים

אמנות לבית בגוונים עזים | גלרית עדי

אמנות רכה ונעימה

אמנות רכה ונעימה | גלרית עדי

תמונות לבית שיוצרות קירות יצירתיים

olla casa

בolla casa מאמינים שלהיכנס לבית בלי אמנות על הקיר זה להיכנס לבית בלי גוף ונשמה. לדבריהם הבית שלנו הוא בעצם מראת חיינו ואפיינו וחשוב שתהיה הלימה בנינו לבין ביתנו והדרך הנכונה ביותר לעשות את זה היא בעזרת אמנות קיר. בolla תמצאו תמונות קאנבס מעוצבות מאמני איור דיגיטלי ישראליים ומרחבי העולם, ציורים מקוריים של אמנים ישראלים מלאי כישרון והדפסי אמנות משודרגים במגוון סגנונות עיצוב וצבעים.

השאיפה והחזון שלהם הוא לעזור לכם למצוא את אמנות הקיר שתשמח אתכם כל פעם מחדש בעזרת מחירים נגישים לשוק האמנות מתוך אידיאולוגיה ורצון להנגיש את עולם האמנות לכל בית.

לפרטים נוספים על olla casa לחצו כאן

שילוב בין עיצוב גרפי לעיצוב פנים

שילוב בין עיצוב גרפי לעיצוב פנים | olla casa

תמונה מעוצבת וצבעונית

תמונה מעוצבת וצבעונית | olla casa

תמונות לבית במכניסות פחות הביתה

bring it home

מותג שנבנה על טהרת העיצוב הסקנדינבי מינימליסטי ומציע מגוון מוצרים מעוצבים המבוססים על הסגנון העיצובי האהוב. קולקציית ההדפסים של ברינג מיובאת באופן בלעדי מהמותג הסקנדינבי the poster club המקבל השראה ליצירות שלו מהמגמות של סגנון החיים הנורדי, מעיצוב האפנה ועיצוב פנים. אמנות המשלבת את השורשים והתרבות הסקנדינבית עם טכנולוגיה חדשה בתעשייה היצירתית ומכניסה לבית הדפסים אמנותיים בגוונים מרהיבים המשתלבים יחד ויוצרים קיר דקורטיבי מושלם.

לפרטים נוספים על bring it homeלחצו כאן

מקבץ תמונות מעוצבות

מקבץ תמונות מעוצבות | bring it home

קיר גלריה מעוצב

קיר גלריה מעוצב | bring it home

תמונות לבית במבחר שאין כמותו

מסגרת

גלריה אינטרנטית הגדולה מסוגה בישראל. הגלריה מייצגת בגאווה מאוד אמנים ישראלים ומציגה עשרות אלפי תמונות להזמנה מיידית בקלות ובמהירות על ידי שימוש במנוע חיפוש זמין ונוח. הגלריה משתמשת בטכנולוגיית AI המאפשרת צפיה מוחשית של התמונה לפני הזמנתה ומספקת פתרונות עיצוב יצירתיים ומעוררי השראה למגוון רחב של סגנונות ועיצובים.

לפרטים נוספים על גלריית מסגרת – לחצו כאן

אמנות שמכניסה אופי לחלל

אמנות שמכניסה אופי לחלל | מסגרת

הדפסים איכותיים לבית

הדפסים איכותיים לבית | מסגרת

תמונות לבית בעיצוב ללא פשרות

kado home

קאדו הינה חנות עיצוב וריהוט המייבאת ומייצרת פריטים מעוצבים בהשראת עולם העיצוב והסטיילינג. קאדו מרכזת תחתיה מגוון רחב של מוצרים לעיצוב הבית ומאפשרת ללקוחותיה לראות את החיבור בניהם לפני הרכישה. באמצעות בחירת הפריטים במקום אחד ניתן לדייק את הקונספט העיצובי ואת האמנות בפרט. בחנות של קאדו תוכלו למצוא מגוון תמונות מעוצבות מברזל, תמונות קאנבס ועוד מגוון רחב של הדפסים וציורים.

לפרטים נוספים על קאדו – לחצו כאן

צורות גיאומטריות בגוונים עזים

צורות גיאומטריות בגוונים עזים | KADO

אמנות לבית מברזל

אמנות לבית מברזל | KADO

תמונות לבית המתאימות לכל תקציב

איקאה

איקאה ידועה בתור פריטים פרקטיים ומעוצבים ברוח סקנדינבית הניתנים להרכבה עצמית. לכן יכול להיות שלא כולם מכירים את מחלקת התמונות שלהם. לאיקאה מגוון רחב של הדפסים מעוצבים בסגנון סקנדינבי נקי וייחודי עם מגוון מסגרות מעוצבות אותם אתם יכולים לבחור בהתאם לעיצוב החלל שלכם. טווח המחירים של ההדפסים עם המסגרות מתאים לכל כיס ויכול לשדרג כל עיצוב.

לפרטים נוספים על איקאה – לחצו כאן

אמנות למטבח

אמנות למטבח | איקאה

הדפסים בסגנון נורדי

הדפסים בסגנון נורדי | איקאה

תמונות לבית שתמיד יהיו רלוונטיות

Tmuna.co

אתר תמונה הינו אתר סחר מקוון המספק תמונות מעוצבות בסגנונות מודרניים שונים. ההדפסים של החברה מיוצרים באיכות בלתי מתפשרת באמצעות שימוש במדפסות חדישות בעלות הטכנולוגיות המתקדמות בעולם. אצל ‘תמונה’ תמצאו מגוון רחב של אמנות לבית כגון: תמונות קנבס, תמונות על זכוכית, ציורי יד, קישוטי קיר ועוד. באמצעות האתר תוכלו לרכוש תמונות בכל גודל ולקבל אותן ישירות עד לבית שלכם בקלות ובמהירות.

לפרטים נוספים על תמונה – לחצו כאן

תמונת גרפיטי מעוצבת

תמונת גרפיטי מעוצבת | תמונה

תמונות מעוררות השראה

תמונות מעוררות השראה | תמונה

תמונות לבית שיוצאות מהמסגרת

paraplu art

פרפלו ארט היא גלריה להדפסי אמנות וקישוטי קיר בהתאמה אישית. ההתמחות של הגלריה היא באמנות נורדית, בוהו בגוונים פסטליים רכים ונעימים ובאתר שלהם תוכלו למצוא מגוון רחב של הדפסים מעוצבים, קירות גלריה, קישוטי קיר ותכשיטי קיר המכניסים לבית נגיעה עיצובית מרשימה. את כל אחד מהפריטים שלהם ניתן לייצר בהתאמה מלאה לחלל שלכם מבחינת הגוונים וגודל התמונה ובנוסף הם מספקים שירותי הדמיה על מנת שתוכלו לראות כיצד התמונה נראית ומשתלבת בחלל שלכם.

לפרטים נוספים על פרפלו – לחצו כאן

אוסף של אמנות קיר

שילוב בין תמונות לקישוטי קיר | פרפלו

קיר גלריה בסגנון בוהו

אוסף של אמנות קיר | פרפלו

כאשר בוחרים תמונות לבית אין נכון או לא נכון. זה בדיוק המקום להעז, ללכת אחרי התשוקה שלכם ולבחור באמנות שמראה מי אתם ועושה לכם טוב על הלב. ברוב המקרים, ככל שתחשבו מחוץ למסגרת כך הבית שלכם יקל אופי ייחודי וייצג את מי שאתם. ועכשיו כל מה שנשאר לכם (ולנו) לעשות זה רק לבחור 🙂

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content