?איפה קונים

מוכנים? איקאה סייל.

2023 July 4 | 0 תגובות

נתחיל מהדברים החשובים באמת: איקאה סייל התחיל היום (04.07.2023) וימשך עד לתאריך 30.07.2023.

כל סניפי הרשת בישראל ייקחו חלק בסייל הקיץ של החברה (אשתאול, באר שבע, קריית אתא, ראשון לציון ונתניה) וההנחות יהיו בשיעור של 10% עד ל70% הנחה על מגוון רחב של פריטים מכל המחלקות.

עכשיו נחזור להתחלה ונספר לכם שאנחנו, בדיוק כמוכם, מחכים בדיוק לרגע הזה – סייל הקיץ של איקאה. כולם כבר יודעים שמעבר למבצעים המיוחדים של הרשת במהלך השנה לאיקאה שני סיילים משוגעים בכל שנה בהם כל המחלקות לוקחות חלק וניתן למצוא בהם פריטים במחירים משתלמים במיוחד. החל מספות, מיטות, ארונות, שולחנות ועד לאקססורייז וכלים למטבח.

באיקאה ניתן למצוא כל פריט שאתם זקוקים לו לעיצוב הבית וכדי לעזור לכם לנצל את סייל הקיץ בתבונה הכנו עבורכם מספר לוחות השראה עם הפריטים המיוחדים שנמצאים בהנחה.

עוד במגזין:

עיצוב פנים, מעצבי פנים: כל מה שצריך לדעת – לכתבה המלאה לחצו כאן

עיצוב מטבח לפי סגנון: 30 מטבחים מעוצבים שעיצבו מעצבי פנים – לכתבה המלאה לחצו כאן

להתעורר לצידן: שידות לחדר השינה – לכתבה המלאה לחצו כאן

קירות מדברים: תמונות לבית – לכתבה המלאה לחצו כאן

מונוכרומטי ומעוצב

רהיטים מאיקאה לסלון

1. ספה תלת מושבית, 2. ארון ספרים, 3. כיסא עץ שחור, 4. שולחן קפה, 5. זוג שולחנות צד, 6. עציץ מלאכותי, 7. תאורה עומדת, 8. סט תמונות, 9. שטיח טבעי, 10. כרית נוי, 11. נר ריחני.

עיצוב סלון בגוונים מונוכרומטיים | איקאה סייל

אקלקטית ומשפחתית

רהיטים מאיקאה לפינת האוכל

  1. שולחן אוכל מעץ, 2. כיסא אוכל לבן, 3. ארון תצוגה שחור, 4. אגרטל כחול, 5. אגרטל לבן, 6. תאורה תלויה, 7. קומבינציית מדפים, 8. שעון קיר, 9. סט צלחות קישוטי קיר, 10. סט ספלים וצלחות, 11. תמונות מעוצבות.
פינת אוכל מעוצבת איקאה

פינת אוכל אקלקטית ומזמינה | איקאה סייל

רהיטים מאיקאה לחדר השינה

1. מיטה מרופדת, 2. שידת צד מעץ, 3. שידת צד מקש, 4. שטיח, 5. מנורת צד, 6. מנורה תלויה, 7. ארון פתוח, 8. כריות נוי, 9. מראה עם מסגרת שחורה, 10. עשישית, 11. קישוט קיר

חדר שינה מעוצב בסגנון בוהו איקאה סייל

חדר שינה מעוצב בסגנון בוהו | איקאה סייל

שימוש בעץ

רהיטים מאיקאה לחדר הרחצה

1. ארון רחצה, 2. ברז זהב, 3. יחידת מדפים מעץ, 4. סל כביסה מקש, 5. מראה עגולה, 6. מנורת תקרה, 7. דיספנסר, 8. צנצנת זכוכית, 9. מדף עם תליה, 10. מגבת ידיים.

עץ בחדר הרחצה | איקאה סייל

עץ בחדר הרחצה | איקאה סייל

להגיע מוכנים

כפי שאתם רואים, מעבר לזה שבאיקאה אפשר למצוא כמעט הכל, בסייל ניתן למצוא כמעט הכל במחירים משתלמים במיוחד. אז איך תגיעו מוכנים לסייל החשוב בשנה? אספנו עבורכם את כל הטיפים שיעזרו לכם להתכונן מראש ולרכוש את כל מה שאתם צריכים.

אם עד היום לא הכרתם את האתר של החברה אז לגמרי הגיע הזמן. לאיקאה אתר בו ניתן לראות את המוצרים מכ המחלקות ולבצע מעקב אחרי המלאי של המוצרים בסניפים השונים. כדי להגיע מוכנים ערכו רשימה של כל הפריטים שאתם זקוקים להם, היכנסו לאתר ואספו את המוצרים שאתם רוצים לרכוש לרשימת קניה אחת. בדקו באיזה מהסניפים המוצרים שאתם רוצים נמצאים במלאי וסעו אליו עם הרשימה שתעזור לכם לדעת בדיוק מאיפה לאסוף את הפריטים ותגרום לכך שאף פריט לא יישאר מאוחר.

אחד הפריטים אזל מהמלאי? אל דאגה, אתם יכולים להירשם לקבלת התראה ברגע שהוא יחזור למלאי.

אז שיהיה לכם חג איקאה שמח 🙂

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content