המגזין

להתעורר לצידן: שידות לחדר השינה

2023 June 5 | 0 תגובות

הן נמצאות לידנו בכל לילה, בכל בוקר אנחנו מתעוררים לצידן והן שומרות לנו על כל החפצים החשובים הכי קרוב שאפשר- הן שידות לחדר השינה כמובן.

שידות הלילה הן המקום המושלם לשמור בו את כל הפריטים החשובים והנחוצים לשנת לילה שלווה ורגועה. החל מהספר אותו אתם קוראים לפני השינה, כוס מים קרירים לאמצע הלילה ועד למטען לטלפון שלכם.

מעבר להיותה פריט פונקציונלי שתורם לשנת הלילה שלכם, שידות בחדר השינה מוסיפות מקום אחסון העוזר בשמירה על נראות נקיה ומסודרת (שגם היא כמובן תורמת לשנת הלילה שלכם).

אז זה לא משנה באיזה סגנון בחרתם לעצב את חדר השינה שלכם, השקעה בשידת הלילה הנכונה יכולה באמת לשדרג את העיצוב שלו.

מצאנו את השידות המושלמות לחדר השינה שישלימו עבורכם את העיצוב. יענו על כל הצרכים הפונקציונליים שלכם. ויעזרו לכם לישון קצת יותר טוב בלילה. שנתחיל?

שידות לחדר שינה לאוהבי העץ

העץ הוא אחד האלמנטים שהיו חלק בעיצוב עוד מבתי העץ הראשונים שנבנו לפני מאות שנים. הוא מביר את הכפר ללב העיר, מוסיף לעיצוב חמימות טבעית ונעימה והוא חלק בלתי נפרד מהבית שלנו.

היום, ישנם סוגים רבים של רהיטים העשויים מסוגים רבים של עצים בעלי מאפיינים שונים וטבעיים שימלאו את הבית שלכם בחום ואהבה. שידות לחדר השינה מעץ הן אהבה שלא ניתן להסביר במילים. אספנו עבורכם את שידות הצד מהעץ שמגשימות לנו את כל החלומות.

לאוהבי העיצוב הסקנדינבי

שידת ARCbring it home

שידת צד צפה בעיצוב מינימליסטי ונקי. השידה מכניסה לחדר השינה נגיעה מדויקת של עיצוב סקנדינבי ועוזרת בשמירת הקווים הנקיים בחדר השינה. היא בעלת אחסון נסתר ומגיעה בגימור עץ טבעי או בצבע שחור.

לפרטים נוספים ורכישה – לחצו כאן

שידת עץ תלויה ליד המיטה עם מדף

שידת עץ תלויה ליד המיטה עם מדף | bring it home

לאוהבי הקווים הישרים

שידת קורל – הנמל

שידת צד מעוצבת מעץ פורניר בגימור אלון טבעי ובסיס ברזל מעוצב בקווים ישרים ומודרניים המכניסים לחדר השינה עומק רב. לשידה מגירת אחסון הנפתחת בלחיצה ומדף נמוך המשמש לאחסון ותצוגה.

לפרטים נוספים ורכישה – לחצו כאן

שידת צד עם מגירות אחסון מעץ בשילוב ברזל שחור

שידת צד עם מגירות אחסון מעץ בשילוב ברזל שחור | הנמל

לאוהבי הפריטים האלגנטיים

שידת צד teyahaiku design

שידה מעוצבת בסגנון יפני יפהפה, שידה בעלת חלק עליון עגול במראה עץ טבעי המכיל מגירה אלגנטית בשילוב רגלי מתכת מושחרות המכניסות לחדר השינה חמימות ייחודית ונעימה.

לפרטים נוספים ורכישה – לחצו כאן

שידת לילה עגולה מעץ עם רגלי ברזל ומגירת אחסון

שידת לילה עגולה מעץ עם רגלי ברזל ומגירת אחסון | teya

לאוהבי המראה הטבעי

שידת צד – take it

שידה לצד המיטה עשויה עץ במבוק איכותי. בעלת מגירה לאחסון נסתר ורגליים מדוקקות הנותנות לה מראה טבעי, מינימליסטי וייחודי. השידה בעלת עיצוב נקי המתאים לכל סגנון עיצובי אותו תחליטו להכניס לחדר השינה.

לפרטים נוספים ורכישה – לחצו כאן

שידה לחדר השינה מעת בעיצוב נקי ומוקפד

שידה לחדר השינה מעת בעיצוב נקי ומוקפד | take it

לאוהבי המראה החם

שידת צד נורדית – תומיק

שידה לצד המיטה בעיצוב נורדי בעבודת יד מלאת אהבה, השידה מיוצרת מעץ אלון מבוקע ומגיע בגוון מעושן או בגוון טבעי. היא מכניסה לחדר השינה חמימות נעימה ומזמינה ומשלימה את העיצוב הייחודי של חדר השינה.

לפרטים נוספים ורכישה – לחצו כאן

שידת עץ לצד המיטה עם אחסון נסתדר ומדף פתוח לספרים

שידת עץ לצד המיטה עם אחסון נסתדר ומדף פתוח לספרים | תומיק

לאוהבי המראה הגושני

שידה לצד המיטה – ubject

בלוק עץ דקורטיבי ומלא שיק המשמש כתחליף מעוצב ומקורי לשידת צד בחדר השינה. כל אחד מבלוקי העץ הוא יחיד במינו ושונה בזכות המראה הטבעי שלו. הוא מתאים ומשדרג כל סגנון עיצוב בו תבחרו ויכניס לחדר השינה שלכם חמימות וסטייל.

לפרטים נוספים ורכישה – לחצו כאן

עץ גושני דקורטיבי לצד המיטה

עץ גושני דקורטיבי לצד המיטה | ubject

לאוהבי המראה המרחף

שידה מרחפת FLOATING TOUPYidana

מדף עגול תלוי לצד המיטה, עשוי עץ אלון מלא ומיוצר בטכניקת גילוף מתקדמת ומרשימה. המדף תלוי על מוט מתכת מהתקרה ובעל מראה קלאסי מרשים וצורתו העגולה מעניקה לו ולחדר השינה מראה אלגנטי וייחודי.

לפרטים נוספים ורכישה – לחצו כאן

מדף עגול מרבף תלוי מהתקרה

מדף עגול מרבף תלוי מהתקרה | נגרית עדן

שידות לחדר שינה לאוהבי המתכת

אם בעבר המתכת, הברזל וחומרי הגלם המחוספסים היו שומרים לבתי מלאכה ולמפעלים. היום הסגנון התעשייתי והחומרים הגולמיים מוצאים את עצמם בקדמת הבמה והפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהבית שלנו. אז אם אתם מעוניינים לתת לחדר השינה שלכם טוויסט מדליק ומחוספס, שידות ממתכת וברזל הן הפתרון המושלם עבורכם וכמובן שאספנו לכם את השידות היפות ביותר שמתאימות לכל סגנון עיצוב ויהפכו את חדר השינה שלכם למעוצב ומלא סטייל.

לאוהבי המינימליזם

שידת צד RIBbring it home

שידת מתכת לצד המיטה בעיצוב מינימליסטי ומדוקק עם קריצה. השידה יכולה לשמש כשידת צד בחדר השינה, שולחן סלון לצד הספה או מעמד דקורטיבי וייחודי בכל חלל בו תרצו למקם אותו. לשידה מראה קליל וייחודי והיא משלימה את העיצוב בכל חלל בו היא נמצאת.

לפרטים נוספים ורכישה – לחצו כאן

שידות לחדר השינה מברזל בעיצוב מינימליסטי

שידות לחדר השינה מברזל בעיצוב מינימליסטי | bring it home

לאוהבי הצורות הגיאומטריות

שידת placetollmansdot

שידת צד בנויה ממתכת ומורכבת מצורות גיאומטריות בקומפוזיציה בלתי מאוזנת היוצרת מראה אחר מכל זווית. השידה תשתלב בצורה מעולה לצד המיטה ותשמש בסיס מלא שיק לספר טוב, כוס קפה ואפילו מנורת לילה קטנה.

לפרטים נוספים ורכישה – לחצו כאן

שידת לילה בעיצוב מינימליסטי וייחודי

שידת לילה בעיצוב מינימליסטי וייחודי | tollmans dot

לאוהבי הברזל

שידת צד nevaubject

שידת צד עשויה ברזל בעלת עיצוב תעשייתי המשלב מאפיינים מהעיצוב הנורדי. השידה כוללת דלת מחוררת בחיתוכי לייזר המשמשת לאחסון נסתר של חפצים ליד המיטה ועומדת על רגליים מעוגלות בקווים נקיים ומרשימים.

לפרטים נוספים ורכישה – לחצו כאן

שידות לחדר השינה במראה מסורתי וייחודי

שידות לחדר השינה במראה מסורתי וייחודי | ubject

לאוהבי המראה המדויק

שידת GAL – bring it home

שידת צד תלויה ומינימליסטית בצורניות אמורפית וייחודית המכניסה לחדר השינה נגיעה מעוצבת ומרשימה. השידה מעוצבת כמדף צד במראה צף ומגיעה במגוון גוונים לבחירה.

לפרטים נוספים ורכישה – לחצו כאן

שידות לחדר השינה מברזל בעיצוב מינימליסטי

שידות לחדר השינה מברזל בעיצוב מינימליסטי | bring it home

לאוהבי הצבע השחור

שידת אליס – פלורליס

שידה לחדר השינה מברזל בצבע שחור בשילוב זכוכית שחורה בעיצוב מינימליסטי ומדויק. מתאימה לכל מי שרוצה לשמור על הקו העיצובי הנקי, המעוגל והייחודי בחדר השינה שלו ולהכניס נגיעה של צבע שחור יפה ויוקרתי.

לפרטים נוספים ורכישה – לחצו כאן

שולחן צד עגול בעיצוב מינימליסטי בצבע שחור

שולחן צד עגול בעיצוב מינימליסטי בצבע שחור | פלורליס

לאוהבי האיקסים

שידה לחדר השינה jerzisheepy

שידת צד לחדר השינה במראה מעוצב ויוקרתי. השידה מונחת על רגלי מתכת המעוצבות בצורת איקס וצבועות בגוון לבן מט. עליהן מונחת בקפידה יחידה מעוצבת ופתוחה המשמשת לאחסון ותצוגה. מושלם לצד המיטה ובכל חלל בו תמקמו אותה.

לפרטים נוספים ורכישה – לחצו כאן

שידת צד לחדר השינה מברזל מעוצב בצבע לבן

שידת צד לחדר השינה מברזל מעוצב בצבע לבן | sheepy

שידות לחדר שינה לאוהבי היציאה מהקופסא

כמעט בכל חדר שינה תוכלו למצוא מיטה, תאורה, ארון בגדים ושידות צד. בחלק מחדרי השינה הן יהיו זהות, בחלק שונות, בחלק סטנדרטיות ובחלק מעוצבות. עבור כל מי שאוהב לצאת מהקופסא ומחפש את הפריט השונה, המדליק והייחודי שיכניס לחדר השינה שלו את האופי הצבעוני שלו – אספנו את השידות המיוחדות ביות לחדר השינה שיגרמו לכם להתאהב בכל בוקר מחדש

לאוהבי הנקודות

שידת צד inouttollmansdot

שידת צד בעיצובה של מעצבת העל פאולה נבונה, שידת צד עשויה קרמיקה וצבועה בפסים או בנקודות בשחור ולבן. מכניסה טוויסט צעיר ומתוק לחדר השינה. העיצוב הייחודי של השידה גורם לה להתאים לכל פינה בה תרצו למקם אותה.

לפרטים נוספים ורכישה – לחצו כאן

שידת צד מעוצבת מקרמיקה בעבודת יד

שידת צד מעוצבת מקרמיקה בעבודת יד | tollmansdot

לאוהבי העיצוב המיוחד

שידת גרין – פלורליס

שידת צד עם חלק עליון עשוי טרצו העומד על רגיל רחבה בגוון ירוק או בגוון ניוד. שידה המשמשת כפריט עיצובי בפני עצמה ויכולה להתאים לצד המיטה, בפינת החלל, בסלון, ובעצם בכל מקום בו תרצו למקם אותה ולכל שימוש אותו תרצו לתת לה.

לפרטים נוספים ורכישה – לחצו כאן

שידת צד בשילוב טראצו ובסיס מלא נוכחות

פלורליס | שידת צד בשילוב טראצו ובסיס מלא נוכחות

לאוהבי הקריאה

שידת אבוני – golf&co

שידה לחדר השינה בעיצוב ייחודי המשדרג כל פינה. שידת הצד עשויה מתכת צבועה בגוון ניוד ומכילה חלל אחסון פתוח ומעוצב לספרים, עיתונים וכל חפץ אותו תרצו לשמור קוב אל ליבכם.

לפרטים נוספים ורכישה – לחצו כאן

שידת צש מברזל מדוקק בעיצוב ייחודי ומרהיב

שידת צש מברזל מדוקק בעיצוב ייחודי ומרהיב | golf&co

לאוהבי העיצוב המודרני

שידת Sali – סטטוס רהיטים

עיצוב מודרני מוקפד לשידה לחדר השינה. השידה מורכבת מבסיס שחור עגול העוזר לשמור על היציבות, מגש שחור עגול וידית מעוצבת המאפשרת להזיז את השידה ממקום למקום, מוסיפה לחדר השינה עומק רב ונגיעה עיצובית מרעננת ומדליקה.

לפרטים נוספים ורכישה – לחצו כאן

עיצוב מודרני ושונה לשידה לחדר השינה

עיצוב מודרני ושונה לשידה לחדר השינה | סטטוס רהיטים

לאוהבי השילוב חומרים

שידת spikeubject

נגיעה של צבע בשידת הצד בחדר השינה. שידה מעוצבת מחומרים קלילים ומרעננים בצבע ורוד עם רגלי עץ טבעי. השידה בעלת מדף חצי פתוח לאחסון ומקום להניח את כל מה שחשוב.

לפרטים נוספים ורכישה – לחצו כאן

שידה מינימליסטית בעיצוב מדליק

שידה מינימליסטית בעיצוב מדליק | ubject

לאוהבי הצבע הנועז

שידת קומפוניבילי – items

הדישה הזאת לא רק מגיעה בגוונים נועזים אלא בעיצוב שונה ומיוחד. שידה עגולה עשויה פלסטיק מבריק בגוונים נועזים וייחודיים. לשידה מגירות אחסון הנפתחות הצידה ומוסיפות לעיצוב שלה נראות מודרנית ומדליקה.

לפרטים נוספים ורכישה – לחצו כאן

שידה לחדר השינה בגוון אדום נועז ומלא נוכחות

שידה לחדר השינה בגוון אדום נועז ומלא נוכחות | items

אחרי שראיתם את כל שידות הלילה היפות ביותר הדרך לחדר שינה מעוצב מאי פעם היא קצרה וקלה. לכן כל מה שנותר לנו לעשות זה לאחל לכם שתמצאו את שידות לילה לחדר השינה המתאימות לכם ושיהיה לילה טוב וחלומות נעימים ומעוצבים.

 

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content