?איפה קונים

סייל קיץ: איפה תמצאו רהיטים לבית בהנחות הכי שוות

2023 June 20 | 0 תגובות

רכישת רהיטים לבית זה לא עניין של מה בכך. לרוב מדובר בהוצאה כלכלית גדולה, בחשיבה מרובה על פריטים שיתאימו לסגנון העיצובי שאתם חושקים בו וזמן רב בשיטוטים אחר חנות רהיטים הטובה ביותר במחירים המשתלמים ביותר.

מכיוון שאנחנו יודעים מה החשיבות של רהיטים לבית עבורכם עשינו לכם חצי מהעבודה ומצאנו את החנויות המשתלמות ביותר, עם הרהיטים המשתלמים ביותר, עם הנחות הקיץ הטובות ביותר! כי אין כמו לקנות רהיטים בסייל. שנתחיל?

פלורליס

קונים ב1,000 משלמים 750

מתוך הבנה שחלל הבית שלנו משפיע באופן ישיר על החיים שלנו, פלורליס החליטו להביא לכם שלל פריטים מעוצבים המביאים לחיים קשת עשירה ורחבה של תחושות נפלאות, אנרגיות טובות ורגשות נהדרים. בחנות ובאתר של הרשת תוכלו למצוא מגוון רחב של פרטי ריהוט, אקססורייז, טקסטיל, כלי הגשה ואפילו צמחיה שתמלא את הבית שלכם באושר.

לפרטים נוספים על הסייל של פלורליס – לחצו כאן

פריטים צבעוניים לעיצוב הבית

פריטים צבעוניים לעיצוב הבית | פלורליס

ביתילי

10% הנחה על פריטי הום סטיילינג ובנוסף מאות מוצרים ורהיטים בלעדיים לאתר במחירים מיוחדים

ברשת ביתילי תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לרהט ולאבזר את הבית, החל ממערכות ישיבה לסלון, פינות אוכל וכסאות, גופי תאורה, שטיחים וחפצי נוי, והכל במגוון עשיר של דגמים וסגנונות.

מתלבטים לגבי שילוב הפריטים? ביתילי הכינו עבורכם קולקציות מוכנות בסגנונות עיצוב שונים, אשר מתעדכנות בכל עונה מחדש ומעניקות לבית שלכם מראה מעוצב ועדכני עם אווירה נעימה וייחודית.

לפרטים נוספים על הסייל של ביתילי – לחצו כאן

רהיטים מעץ לעיצוב הבית

רהיטים מעץ לעיצוב הבית | ביתילי

 

השטיח האדום

עד 40% הנחה על הקולקציה החדשה

אתר פורץ דרך בענף השטיחים ובעולם העיצוב, האתר מציע חווית רכישה נוחה ומתקדמת ומעניק חוויה מותאמת לכל לקוח.

בזכות טכנולוגיה חדשנית תוכלו לראות כיצד השטיח ייראה בבית שלכם וכך לבחור את השטיח המתאים ביותר הן מבחינת מידה והן מבחינת עיצוב.

באתר תמצאו מאות סוגים של שטיחים מעוצבים בסגנונות שונים מחומרים שונים שימלאו את הבית שלכם בחום ואהבה.

לפרטים נוספים על הסייל של השטיח האדום – לחצו כאן

שטיח אטלס לבן ורך למגע

שטיח אטלס לבן ורך למגע | השטיח האדום

פנטהאוז בייסיק

30% הנחה על הספות

פנטהאוז בייסיק היא חנות תל אביבית טרנדית שמציעה מגוון רחב של רהיטים ופתרונות יצירתיים לעיצוב הבית.

תוכלו למצוא בה קשת רחבה של פריטי ריהוט ואבזור משלים לבית במגוון סגנונות באיכות חסרת פשרות ובמחירים נגישים ואטרקטיביים.

הקולקציות של בייסיק מתחדשות באופן תדיר במהלך השנה והן כוללות בין היתר ספות, כורסאות, שטיחים, שולחנות אוכל וקפה, מגוון כיסאות אוכל, מזנוני, מיטות ועוד.

לפרטים נוספים על הסייל של פנטהאוז בייסיק – לחצו כאן

רהיטים מעוצבים לבית

רהיטים מעוצבים לבית | פנטהאוז בייסיק

take-it

מבצעים מיוחדים על מגוון רהיטים באתר

טייק איט מציעים מגוון רחב של מוצרים איכותיים במחירים המתאימים לכל כיס. החברה שואפת לספק ללקוח חוויית קניה נעימה ואיכותית באתר ובאולם התצוגה הגדול שלהם.

מציעה מגוון רחב של פריטים מיובאים בעיצובים שונים קלים להרכבה ומתאימים לכל סגנון עיצוב. בטייק איט תוכלו למצוא ספות, פתרונות אחסון, ריהוט חוץ, כיסאות, רהיטים לחדרי ילדים, אקססורייז לעיצוב הבית ועוד.

לפרטים נוספים על הסייל של take itלחצו כאן

רהיטים לבית במחירים מיוחדים

רהיטים לבית במחירים מיוחדים | take it

בדים TLV

15% הנחה על כל האתר

מותג לייף סטייל של מוצרי טקסטיל, אקססורייז לבית ופרטי אפנה. המוצרים של בדים TLV נועזים ויצירתיים ומגיעים בגוונים עזים ומלאי נשמה.

המוצרים מעוצבים בשילוב בין הפשטות ההולנדית, החום הישראלי והנשמה והצבעים של הודו לכדי קולקציות מרהיבות ומיוחדות שימלאו את הבית שלכם באופי. בחנות תוכלו למצוא מגוון רחב של כריות נוי מעוצבות בסגנונות שונים, שטיחים, ידיות מעוצבות, אקססורייז ועוד.

לפרטים נוספים על הסייל של בדים TLVלחצו כאן

טקסטיל מיוחד לבית

טקסטיל מיוחד לבית | badim TLV

fox home

40% הנחה על מאות פריטים

רשת חנויות לייף סטייל בפריסה ארצית המציעה מגוון מוצרי קז’ואל אופנתיים לבית בתחומי המטבח, שולחן ואירוח, טקסטיל, אמבטיה ונוי.

המוצרים של פוקס הום יעשירו את סגנון החיים של כל מי שאוהב ומחפש חדשנות ויצירתיות לצד איכות ומחירים טובים ומציע מגוון מוצרים רחב המאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו לעצב את הבית בהתאם לאורח החיים, הצבע, הסגנון, התקציב והצרכים הייחודיים שלו.

בפוקס תמצאו שטיחים, פרטי טקסטיל, פרטי נוי, כלי הגשה ועוד מגוון רחב של פריטים מעוצבים וצבעוניים.

לפרטים נוספים על הסייל של פוקס הום – לחצו כאן

אקססורייז מעוצבים ומלאים בצבע

אקססורייז מעוצבים ומלאים בצבע | fox home

golf&co

עד 60% הנחה על קולקציית הקיץ

מותג ותיק ומוביל בתחום עיצוב הבית אשר הפך עם השנים לחלק בלתי נפרד מהבית הישראלי בזכות מגוון עשיר של פרטי טקסטיל וכלי בית מעוצבים.

בgolf&co תמצאו מצעים, מגבות, שמיכות, כלי מטבח ועיצוב, כלי בית, ריהוט קל, מוצרי חשמל ועוד מגוון פריטים מעוצבים בקו עיצובי נקי ומדויק שישדרג וילביש כל חחדר בבית בהתאם לסגנון ולהעדפות האישיות שלכם.

לפרטים נוספים על הסייל של golf&co לחצו כאן

פריטים מיוחדים לעיצוב הבית

פריטים מחומרים טבעיים לעיצוב הבית | golf&co

טולמנס דוט

הנחות על עשרות פרטי עודפים ופרטי קיץ

עולם שלם של רעיונות, ריהוט ואביזרים לעיצוב הבית – במקום אחד. בטולמנס, מייבאים מגוון רחב של מוצרים מעוצבים על ידי מותגים שונים מרחבי העולם.

הם מקדישים תשומת לב רבה לבחירת הפריטים מתוך כוונה שחווית הקניה שלכם תמלא אתכם בהשראה לעיצוב הבית שלכם. לטולמנס מגוון רחב של קולקציות המתחדשות לאורך כל השנה וזמינות לרכישה מיידית.

באתר ובסניפים תוכלו למצוא פריטי ריהוט, אקססורייז להלבשת כל חדר בבית ומחוצה לו ומעצבים את כל סביבת החיים, העבודה והפנאי שלכם. מהשטיחים ועד לגוף התאורה דרך האגרטל על השידה.

לפרטים נוספים על הסייל של טולמנס דוט – לחצו כאן

רהיטים בעיצובים נקיים

רהיטים בעיצובים נקיים | tollman’s dot

קסטרו הום

עד 70% הנחה על מגוון רחב של פריטים

מותג הבית של קסטרו מציע מגוון מוצרים המתאפיין בשימוש בחומרים טבעיים. רהיטי המותג עשויים מעץ ומתכת ופרטי הטקסטיל עשויים מבדים רכים, איכותיים ונעימים למגע. השימוש בחומרים טבעיים בעיצוב הבית נותן תחושת חמימות ונוחות מקסימלית לחלל שלכם.

בקסטרו תמצאו מגוון מוצרים שיסייעו לכם לקשט ולרהט את הבית כמו רהיטים, טקסטיל, תאורה ואביזרים שונים המעוצבים מתוך מחשבה על אסתטיקה מודרנית.

לפרטים נוספים על הסייל של קסטרו הום – לחצו כאן

מבחר רחב של אקססורייז לבית

מבחר רחב של אקססורייז לבית | קסטרו הום

קואלה

עד 30% הנחה על רהיטים נבחרים

מותג המאפשר לכם לעצב את הבית בכל זמן ומכל מקום. מותג אונליין של פריטים מעוצבים בקווים נקיים ומרשימים. אצל ‘קואלה’ תמצאו מגוון רחב של רהיטים ואקססורייז המאפשרים לכם לעצב חלל שלם במקום אחד.

בין הפריטים שלהם תמצאו מיטות, שידות, שטיחים, ספות, תאורה, שטיחים, פריטים לחדרי ילדים, תמונות, טקסטיל ומגוון קולקציות מיוחדות ומעוצבות המתחלפות ומתעדכנות בכל פעם מחדש.

לפרטים נוספים על הסייל של קואלה – לחצו כאן

כל הפריטים לבית במקום אחד

כל הפריטים לבית במקום אחד | קואלה

sage tlv

עד 50% הנחה על פריטים נבחרים

אם אתם מחפשים את הפריטים המיוחדים, אלו שאין לאף אחד – sage הוא המקום בשבילכם. Sage הינו מותג ריהוט ולייף סטייל הממוקם בסמטאות שוק הפשפשים ומוכר מגוון רחב של רהיטים ואקססוריז לעיצוב הבית בעיצובים מיוחדים ומרהיבים שיתנו נגיעה ייחודית לעיצוב שלכם.

בsage תוכלו למצוא שידות, שולחנות, תאורה, כלי הגשה, סלים, פסלים ועוד מגוון רחב של פריטים מעוצבים לבית.

לפרטים נוספים על הסייל של sageלחצו כאן

עיצוב מיוחד לבית

עיצוב מיוחד לבית | sage TLV

שבירו ריהוט גן

עד 40% הנחה על מגוון רהיטים לחוץ

שבירו מייבאת מבחר גדול של ריהוט גן, מערכות ישיבה לגינה, ריהוט למרפסת, פינות אוכל ועוד מגוון רחב של מוצרים שנבחרו בקפידה תוך שימת דגש מיוחד על איכות החומרים, עמידותם והתאמתם למזג האוויר הישראלי, בשילוב נוחות פרקטיקה ומראה עכשווי, מודרני ועל זמני.

בשבירו ריהוט גן תוכלו למצוא ריהוט ממגוון חומרים ובסגנונות עיצוב שונים החל מריהוט בסנגון בוהו שיק העשוי מעץ טיק במראה חם ומודרני, תוכלו למצוא גם ריהוט גן העשוי מאלומיניום איכותי ועוד מגוון רחב של עיצובים שונים ומגוונים.

לפרטים נוספים על הסייל של שבירו – לחצו כאן

רהיטים לחוץ

רהיטים לחוץ | שבירו ריהוט גן

עוד במגזין:

עיצוב פנים, מעצבי פנים: כל מה שצריך לדעת – לכתבה המלאה לחצו כאן

עיצוב מטבח לפי סגנון: 30 מטבחים מעוצבים שעיצבו מעצבי פנים – לכתבה המלאה לחצו כאן

להתעורר לצידן: שידות לחדר השינה – לכתבה המלאה לחצו כאן

קירות מדברים: תמונות לבית – לכתבה המלאה לחצו כאן

הדבר היחיד שאנחנו יכולים לומר זה שהסל שלנו מלא ואנחנו לא יכולים לחכות עד שכל הפריטים המדהימים במחירים השווים יגיעו ומלאו את הבית שלנו בסטייל וצבע. רכשתם פריטים מיוחדים בהנחות שוות? אנחנו כמובן נשמח שתשפו אותנו 🙂

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content