פרויקטים אמיתיים

כאן גרים בסטייל: שיפוץ מקיף לבית פרטי במרכז

2023 July 20 | 0 תגובות

בני הזוג רכשו בית פרטי שנמצא בשלבים מתקדמים של ביצוע בפרויקט קבלני. הבית היה החלום של משפחה אחרת ואינו התאים לצרכים של המשפחה הצעירה.

הם פנו אל מעיין מנור ורוית רזניק מסטודיו בעיצוב DETAILS וכבר בפגישה הראשונה של בני הוג עם המעצבות בביתם החדש הרגישו צורך עז להכניס אופי למבנה הגנרי של הבית ולחבר את החללים לסגנון ולסטנדרטים הגבוהים של הזוג.

החדרים הרטובים תוכננו ועוצבו מחדש כולל בחירות חומרי הגמר, הושקעה מחשבה רבה בתכנון הנגרות הייעודית בכלל הבית, מערכת המיזוג תוכננה כך שתתמזג עם החלל ותיצור אחידות ויזואלית על ידי הטמעתה בנגרות וחללי הבית כולו תוכננו מחדש על מנת להתאים למשפחה הצעירה.

בין האילוצים השונים איתם נאלצו להתמודד מעצבות הפנים הייתה ההתמודדות עם מבנה קבלני קיים אליו היה צורך לצקת את השפה העיצובית וסגנון החיים של הלקוחות כך שיהפוך מחלל גנרי לבית שמשקף אותם. “על מנת להתאים את החלל ללקוחות היה צורך בביצוע שיפוץ מחדש של חדרי הרחצה, התאמות חשמל, אינסטלציה, אודיו ומיזוג”, אומרת מעצבות הפנים, “מדובר בבית גדול ומרווח עם ממשקים מורכבים בין ספקים וחומרים שונים, הדורש עבודה מדויקת וסינרגיה מושלמת בין כל השותפים בפרויקט. אתגר נוסף שהתווסף למשוואה הוא שהפרויקט התבצע בתקופת הקורונה והיה מלווה בעיכובים באספקת החומרים וכן בעליות מחירים של חומרי הגלם”.

חיבור בין פנים לחוץ

עיצוב הסלון

אחד הדברים שהיו חשובים למשפחה היה עיצוב מרחב ציבורי נוח ומפנק שיוכלו לבלות בו יחד וגם יכיל מקומות אחסון רבים על מנת שיוכלו לשמור על נראות נקיה וקלה לתחזוקה.

כחלק מתכנון הנגרות בכלל הבית, גם בחלל המרכזי תוכננה נגרות שעונה במקביל על כל הצרכים של המשפחה, נבחרה ספה רחבת ידיים המתאימה לצפייה משותפת בטלוויזיה, קיר הטלוויזיה תוכנן בצורה המסתירה בצורה אלגנטית את מערכת האודיו ואת המזגן.

הקיר מתוכנן עם מקומות אחסון רבים וספסל ישיבה מצופה בטון המוסיף מקומות ישיבה בסלון לאירוח ומתחבר לספריה מעץ המכילה פרטי נוי וספרים.

העמדת הריהוט של הסלון מתייחסת לשמירה וחיזוק של קשר העין בין החוץ לפנים ומכל אזור ישיבה בסלון ניתן להשקיף אל הגינה והבריכה.

סלון פתוח ומחובר לחוץ

סלון פתוח ומחובר לחוץ

חלונות גדולים המחברים את העיצוב לחוץ

חלונות גדולים המחברים את העיצוב לחוץ

פינת אוכל מעץ טבעי

פינת אוכל מעץ טבעי

קיר טלוויזיה בנגרות אישית עם מקומות ישיבה ואחסון

קיר טלוויזיה בנגרות אישית עם מקומות ישיבה ואחסון

שימוש בחומרים טבעיים

עיצוב המטבח ופינת האוכל

המשפחה מאוד אוהבת לבשל ולארח ולכן ביקשו מטבח מרווח המשלב בתוכו חומרים טבעיים היוצרים אווירה חמה ומזמינה. חזיתות המטבח נבחרו מעץ בגוון אלון ומשטח העבודה משיש מרשים בגווני אפור.

על מנת לאפשר מקומות ישיבה במטבח עצמו ולהכניס מקום עבודה נוסף תוכנן אי גדול ודו כיווני אשר חלקו משמש לטובת עבודה במטבח וחלקו פונה אל פינת האוכל ומשמש לאירוח.

במרכז הצלע של הארונות הגבוהים במטבח, הוצב כיור אינטגראלי אל מול חלון המשקיף החוצה ולצידו תוכננה עמדת קפה זמינה ונוחה שעונה על אהבתם של דיירי הבית לקפה ומכילה מקום ייעודי לכל האלמנטים הרלוונטיים. באזור המדרגות הנמצא בסמוך לכניסה ולמטבח תוכננה יחידת נגרות המכילה מקומות אחסון רבים ומחולקת לארון מעילים ולמזווה.

שילוב בין חומרים טבעיים במטבח

שילוב בין חומרים טבעיים במטבח

ארון שירות מעוצב לצד המטבח

ארון שירות מעוצב לצד המטבח

מקומות אחסון רבים במטבח

מקומות אחסון רבים במטבח

תכנון נגרות מדויק לצרכי המשפחה

תכנון נגרות מדויק לצרכי המשפחה

מלא בסטייל

עיצוב יחידת ההורים

המטרה בעיצוב יחידת ההורים הייתה לספק לבני הזוג סוויטה חלומית ומפנקת כמו בבית מלון אליה הם יוכלו להיכנס בסוף כל יום ולנקות את הראש. ומעצבות הפנים מספרות שכל פרט ופרט ביחידת ההורים נבחר בקפידה.

לקירות נבחר גוון חול בהיר אשר עוטף את כלל החלל ואת הנגרות בה שולבו חזיתות זכוכית בשילוב פליז להשלמת המראה היוקרתי. במרכז החדר מוצבת מיטה מעץ טבעי, לצידה שידות עץ ומעליה אמנות בעלת גוונים בהירים וטבעיים.

חדר הרחצה שופץ מהיסוד וממשיך את הקו העיצובי הבוטיקי, קירות חדר הרחצה חופו ברזינה וריצוף כהה בהנחת פישבון המכניס עומק רב. חדר הרחצה מכיל גם מקלחון וגם אמבטיה עומדת והוא משתלב עם חדר השינה לכדי סוויטה מלאת סטייל.

מיטה זוגית מפנקת מעץ

מיטה זוגית מפנקת מעץ

וויטרינה גדולה בחדר השינה

וויטרינה גדולה בחדר השינה

צבע קיר בגוון חול

צבע קיר בגוון חול

יחידת הורים מפנקת

יחידת הורים מפנקת

אריחי פישבון שחורים בחדר הרחצה

אריחי פישבון שחורים בחדר הרחצה

שידת רחצה תלויה מעץ

שידת רחצה תלויה מעץ

מגוון שלם של עולמות

עיצוב המרתף וחדרי הילדים

את כל אחד מחדרי הילדים עיצבו לפי העולם הפנימי של כל ילד. בכל חדר תוכננה נגרות מותאמת אישית לצרכים של הילדים והחדרים הולבשו בצורה התואמת לאופי של הילדים עם חשיבה על העתיד.

המרתף של הבית תוכנן ועוצב בצורה שעונה על מספר רב של צרכים ומספקת פונקציות רבות, הממ”ד נמצא במרתף, תוכננה פינת אירוח, חדר כושר ביתי ומתחם פעילות מזמין ומפנק לילדים מלא במקומות אחסון מתוכננים בקפידה על מנת לאפשר למשפחה לשמור על חלל נקי ומסודר.

מרתף מעוצב לילדים

מרתף מעוצב לילדים

אחסון מתחת לגרם המדרגות

אחסון מתחת לגרם המדרגות

שילוב של מקומות אחסון בחדר הילדים

שילוב של מקומות אחסון בחדר הילדים

נגרות מותאמת אישית בחדרי הילדים

שילוב של מקומות אחסון בחדר הילדים

חדר ילדים מעוצב

השראה מנוקדת

עיצוב חדר הרחצה של הילדים

חדר הרחצה של הילדים עבר שיפוץ מקיף על מנת להתאים לצרכים של המשפחה, מבחר עיצוב צעיר ונקי אשר במרכזו עומדים האריחים הייחודיים שנבחרו לחדר הרחצה, אריחים אפורים בעלי גריד מנוקד עדין אשר ממנו שאבו את השראה לעיצוב כולו. ארון הרחצה תוכנן במיוחד מעץ טבעי ובהיר עם חורים מעוגלים המשמשים ידיות, משטח שיש אפור המשתלב עם הריצוף ופג-בורד שהותאם במיוחד לחדר הרחצה, ממשיך את האלמנט המנוקד ומשמש כמתלה ייחודי למגבות.

עץ בחדר הרחצה

עץ בחדר הרחצה

מתלה מגבות מעוצב

מתלה מגבות מעוצב

טבעי ומתוכנן היטב

עיצוב החוץ והכניסה

הכניסה תוכננה בצורה מרווחת ונקיה באמצעות נגרות ייעודית המסתירה את ארונות החשמל והתקשורת. הגינה, אליה ניתן להשקיף מכל פינה בחלל המרכזי של הבית, קושטה בריהוט גן יוקרתי המשלים את התחושה של חופשה מפנקת בריזורט יוקרתי ומחבר בין הפנים לחוץ.

נגרות ייעודית המסתירה את ארונות החשמל

נגרות ייעודית המסתירה את ארונות החשמל

ריהוט גן יוקרתי מקיף את הבריכה

ריהוט גן יוקרתי מקיף את הבריכה

כשראינו פרויקטים נוספים של מעיין ורוית מסטודיו DETAILS שמנו לב שאולי ניתן לראות את הקו העיצובי שלהן בכל אחד מהפרויקטים אבל לכל בית סיפור ואופי שונה ומיוחד. אז שאלנו מה הדרך הטובה ביותר ליצור בית המכיל את האופי הייחודי של הדיירים שלו, “יצירת מערכת יחסים המושתתת על אמון, פתיחות ושקיפות. דרך המובילה לתכנון מקצועי ומוקפד, הנאה מהתהליך וחוויה טובה ומעצימה”, אין ספק שקשר פתוח עם מעצבות הפנים הוא הדרך הנכונה לעצב את הבית שלכם.

לאתר של STUDIO DETAILSלחצו כאן

לקחו חלק בפרויקט:

תכנון ועיצוב: מעיין מנור ורוית רזניק, STUDIO DETAILS

צילום: שירן כרמל

יזם: Altneuland Group

גינון: בועז שחם

אלומיניום: א.ש. אלומיניום

חיפויים וסניטרים: החממה

פרקט וחיפויים: מודי קרמיקה

חיפוי קירות חדרי רחצה: פרקטים

שיש: פרביטל

נגרות: אורי סמית

ריהוט:PAS NORMAL, TOLLMAMNS DOT

תאורה דקורטיבית: יואב שביט, אסף וינברום, סטודיו וואט

תאורה פונקציונאלית: קמחי תאורה

וילונות וטקסטיל מאסטר:Bella curtains

סאונד: כהנא גרופ

שטיחים: ג’וזפון שטיחים

תמונות: ענבל אסא 1OF135

אקססוריז ואלמנטים משלימים:TEMA, PRAT LIVING, cotton club, IDANA

צבע: נירלט

אולי יעניין אותך גם...

שילוב סגנונות עיצוב בסלון

לחשוב מחוץ למגרש: תכנון ועיצוב בית פרטי טבעי ויצירתי

איך מכניסים אור טבעי רב לבית דו משפחתי? עד שראינו את הבית הזה לא ידעתי שזה בכלל אפשרי. המשפחה הצעירה רכשה את לפוסט המלא
ספריה דקורטיבית בצבע לבן

לעצב את בית ילדותי: שיפוץ ג’פנדי בבית פרטי

אחרי שכל הילדים עזבו את הקן, וחזרו, ועזבו שוב. החליטו בני הזוג להגשים את חלומם ולשפץ את הבית הישן. הם פנו אל לפוסט המלא
פרופיל בלגי להפרדה בין המטבח לסלון

ערבוב סגנונות בקו עיצובי אחד: תכנון ועיצוב בית פרטי בשרון

זוג הורים ושלושת ילדיהם הקטנים רכשו מגרש דו משפחתי בשרון. הם חלמו לבנות בו את בית החלומות שלהם, כזה שישלב את האופי לפוסט המלא
Skip to content