המגזין

אומנות במסגרת | תמונות מעוצבות לבית

2019 February 25 | 0 תגובות

זה קורה לכולנו. אנחנו יושבים עם הפיג’מה האהובה עלינו על הספה בסלון ומחליטים שהגיע הזמן לשינוי. מחר נתחיל לעצב את הבית, נכניס אליו מעט יצירות אמנות מעוררות השראה, נצא מהפיג’מה ונזמין חברים כדי שנוכל להתרברב בבית המעוצב שלנו. אבל בנינו..? למי באמת יש כוח לצאת מהבית ולהתחיל לפקוד את גלריות האמנים בחיפושים אחר יצירת האמנות שתתאים לנו?

בגלל שאנחנו כאלו מפרגנים ודואגים החלטנו שאתם יכולים לעצב את הבית ממש בלי לקום מהספה ואספנו עבורכם את פרטי האמנות הכי שווים מהמקומות הכי מגניבים שאפשר לרכוש בהם אמנות, בלי – לקום – מהספה! מתרגשים? גם אנחנו.

פחות מאלף כשמו כן הוא

גלריה פחות מאלף נוסדה בלב שכונת פלורנטין מתוך מטרה לאפשר לכולנו לרכוש אמנות ישראלית מקורית במחירים שפויים של עד אלף דולר ליצירה, הגלריה הפכה מהר מאוד לבית עבור המון אמנים ישראלים צעירים ומבטיחים אשר יצירותיהן מוצגות לצד אמנים ותיקים וידועים. פחות מאלף שמה לעצמה מטרה להנגיש את האמנות לקהל הרחב, קהל זה כולל גם אנשים שלא קנו אמנות מקורית עד כה.

לאתר של פחות מאלף – לחצו כאן

איש חלל

הדפס ממוסגר במהדורה מוגבלת של האמן ג’יימס איים. איים משאיל דמויות מעולם הבידור ועושה להם אדפטציות פופיות אותן הוא מרסס בכל רחבי תל אביב. בין דמויותיו המוכרות ישנו איש הלגו אשר מככב בשלל אופנים. ההדפס מגיע באיכות מוזיאלית, חתום וממסוגר.

לפרטים על היצירה איש חלל – לחצו כאן

גלריה פחות מאלף

זריחת זהב

יצירה של האמן הישראלי אורן כהן ניניו. ביצירתו מתייחס אורן למקום ממנו הוא בא, לנרטיבים כגון ארץ ישראל נוף וארכיטיפים מקומיים. אורן יצר סדרת עבודות בשם ‘החלום הישראלי’, סדרה בה הדימויים נעים בין נוף אוניברסלי לייצוג המקומי. ‘זריחת הזהב’ היא חלק מסדרת ציורי נוף מתוך ‘החלום הישראלי’ והיא מוצגת בגלריה.

לפרטים על היצירה של אורן כהן ניניו – לחצו כאן

גלריה פחות מאלף

ביחד

יצירה של האמן יצחק ג’ייקובס, בוגר לימודי אנימציה בבצלאל ולימודי אמנות בסיינט מרטין קולג’ בלונדון וצילום בקמרה אובסקורה בירושלים. לאחר שהקדיש עשור לעיסוק באנימציה, האמן הלך חזרה, למקורות, לצביעת שמן על קנבס. העבודות הראשונות בציור עסקו באופרה. ג’ייקובס בחר פריימים מהאופרה והעלה אותם על קנבס.

לפרטים על היצירה של יצחק ג’ייקובס – לחצו כאן

גלריה פחות מאלף

נטע גדליה

בוגרת שנקר והמדרשה לאמנות. גדליה משתמשת בחומרים מהסביבה, פעמים רבות מושפעת משיטוטים באזורים שונים בארץ.

המצע לעבודות הוא צילומים המנציחים את הסביבה ומשמשים גירוי ראשוני לעבודה.

גדליה משתמשת בדפי קטלוגים ישנים מגזינים או צילומים עליהם היא בונה עולם בעזרת צבעי שמן וקולאז’. בגלריה ניתן לרכוש מבחר מציוריה המרתקים במקוריותם ופשטותם, ובעולמם העשיר והצבעוני.

גלריה פחות מאלף

1of135 ישראלי זה הכי הכי

את הגלריה 1OF135 הקימו אירית חיון וטל עידו לאחר שנים של ניסיון בענף המיתוג והעיצוב הישראלי.

הגלריה הינה היחידה בישראל לאמנות במהדורה מוגבלת ובהתאמה אישית. הגלריה מציגה מגוון של למעלה מאלף יצירות של אמנות של יוצרים ישראליים ומשמשת ככור היתוך של יצירה מכל קצוות האמנות הוויזואלית. בגלריה נמצאות יצירות יחידות במינן במהדורות מוגבלות, היצירות כולם ממוספרות וחתומות על ידי האמן.

לאתר של 1OF135  לחצו כאן

Slow weather

אמנות ישראלית, הדפסים אמנותיים במהדורה מוגבלת ממוספרת וחתומה על ידי האמן.

Slow weather יצירת אמנות של הצלם האמנותי מאירקו.

מעבר לזוג תמונות מרשים המוסיף לבית עומק ואופי רב התמונות מגיעות מהגלריה עם קיט הוראות והנחיות לתלייה שיגרמו לתמונות להשתלב בהרמוניה על הקיר בחלל שלנו, כי לא כולנו נולדנו אמנים.

לפרטים על היצירה של מאירקו – לחצו כאן

תמונה 1of135 | צילום גלית דויטש

Jewboy Boom

יצירה של האמן ירון שין, מעצב, מאייר ואנימטור שזוכה לשבחים רבים בארץ ובעולם. מהדורה מצומצמת של סדרת הקפסולה של שין, התמונות מודפסת על נייר נטול עץ איכותי באיכות גבוהה ונמכרות בבלעדיות בגלריה 1OF135.

לפרטים על היצירה של ירון שין – לחצו כאן

תמונה 1of135 | צילום איקו פרנקו

Omri Taub Landscape

סדרת צילומי רחפן של הצלם עמרי טאוב. הצילומים מאפשרים הצצה נדירה לחיים ממבט על, טאוב משלב בין אהבתו לטיולים בעולם לצילום בעזרת רחפן ומספק צילומים מהפנטים בקומפוזיציות חכמות ובטקסטורה ייחודית הנוצרת מטכנולוגיית צילום זו.

לפרטים על היצירה של עמרי טאוב – לחצו כאן

תמונה 1of135 | צילום הגר דופלט

SeaShore – Tamar Branitzky

סדרת תמונות הפרימיום ‘שפת הים’ של האמנית תמר ברניצקי, נוצרה בהשראת סדרת צילומים של ברניצקי המתעדת את הים בכל עונות השנה. הסדרה משלבת בד ונייר עם מרקמים ייחודיים שנוצרו בטכניקות מעורבות בהן ציור, תפירה, פרימה, צביעה, הדפסת משי ועוד. כל יצירה היא יחידה במינה וסדרת היצירות נמכרת בבלעדיות בגלריה 1OF135.

לפרטים על היצירה של תמר ברניצקי – לחצו כאן

תמונה 1OF135 | צילום תמי בר שי

נגב – Tamar Branitzky

חלק מסדרת הדפסים הנקראת ‘מסע פרחים’, סדרה שכולה קולאזים המשלבים פרחים וציורי יד בגירים. הפרחים הלבנים נקראים גיבסנית, הם מאירים את ההדפס באור בהיר ולבן. הפרח הקטן משמש לרוב כחלק מסידורי פרחים והפעם הוא נמצא במקום של כבוד.

לפרטים על היצירה נגב – לחצו כאן

תמר ברניצקי

טורקיז – Tamar Branitzky

ההדפס הוא חלק מסדרת ‘הנשיקה’ בהשראת ציורו המפורסם של גוסטב קלימט בו מצוירים גבר ואישה בסגנון ארנובו של 1920. ההשראה ליצירה היא השקט שקורה בנשיקה, רומנטית וחושנית. בהדפס ישנם שבלולים שחורים וקטנים וציור עם דיו וצבעי מים בשילוב עלים יבשים. ההדפס יוצר חוויה נעימה ומיוחדת.

לפרטים על היצירה טורקיז – לחצו כאן

תמר ברניצקי

פרחים צהובים – Tamar Branitzky

הדפס יצירתי מצילום של פריחה אביבית בסנטרל פארק בניו יורק. האביב המלא השראה הביא את תמר לצילום יצירתי ולעיצוב ממוחשב וכך נוצרה צבעוניות מיוחדת עם פילטר של אינסטגרם. הצהוב במינונים עדינים מכניס לבית שמחה ואור ומשתלב נהדר עם הרהיטים שסביבו.

לפרטים על היצירה פרחים צהובים – לחצו כאן

תמר ברניצקי

צמרות עצים – Tamar Branitzky

צילום של מטע פקאנים שהפך להדפס, צמרות העצים הם מוטיב רחוק ונשגב בעיניה של תמר ובהדפסים שלה היא מנגישה את יופיין בצורה המכניסה את הטבע הביתה. צמרות העצים נפרשות כהדפס מופשט בצורות גיאומטריות והצבעוניות המאופקת יוצרת הילה פיוטית ואלגנטית סביב ההדפס.

לפרטים על היצירה צמרות עצים – לחצו כאן

תמר ברניצקי

תמר ברניצקי, אמנית ומעצבת טקסטיל, יוצרת הדפסים מקוריים בהשראת ציורים וצילומים שלה, בסדרות קטנות ובעבודת יד.

לאתר של תמר ברניצקי – לחצו כאן

ECLECT מקורי ומיוחד

מאחורי גלריית ‘אקלקט’ עומדות עדי ראובן וליטל קרני, מעצבות ומייצרות אמנות גרפית מקורית. כל פריט הינו תוצר מקורי של אקלקט שבא לעולם לאחר מחשבה והשקעה רבה. בכל עיצוב תוכלו לראות את הנגיעה האישית שלהן ואת תשומת הלב לפרטים הקטנים ביותר. הרעיון העומד מאחורי המותג הוא הרצון לייצר חיבורים מעניינים ולא צפויים בין הדפסים שונים וליצור שילוב אקלקטי ומקורי לקירות הבית.

לאתר של אקלקט – לחצו כאן

Floating Shapes

‏הדפס איכותי ומיוחד בהשראה קונסטרוקטיבית בעיצוב מקורי של אקלקט. קומפוזיציה של צורות צפות בצבעי פסטל, חמרה ואוקר בפורמאט ריבועי. הדפס עדין ויפהפה שייתן את הנגיעה הסופית שחיפשתם לקיר שלכם, וייתן לו את השדרוג המושלם לחלל עם שיק עדכני ובלתי מתאמץ.

לפרטים נוספים על היצירה Floating Shapes של אקלקט – לחצו כאן

תמונה אקלקט

Urban Sketch

עיצוב מינימליסטי מקורי של אקלקט במהדורה מוגבלת. משדר ניקיון ורוגע ומאזן בין כל הצבעים הדומיננטיים בחלל. ההדפס נעשה בעבודת יד עם מברשת שחורה באיכות גבוהה, בגימור מט ומגיע בתוך מארז קשיח השומר על ההדפס.

לפרטים נוספים על היצירה Urban Sketch של אקלקט – לחצו כאן

תמונה אקלקט

Still Life

תמונה מקורית של צמח אוויר המעובד בטכניקת עריכת צילום דיגיטלי. התמונה ערוכה עם גווני פסטל היוצרים אווירה אורגנית מקסימה. היצירה בעיצוב מקורי של אקלקט ובמהדורה מוגבלת, מודפסת על נייר באיכות גבוהה ובגימור מט.

לפרטים נוספים על היצירה Still Life של אקלקט – לחצו כאן

תמונה אקלקט

Zoo

קולקציית איורים מקוריים וייחודיים של בעלי חיים בטכניקת אקוורל בצבעי מים. איורים חמודים הנראים נהדר כסט הדפסים תלויים בקומבינציה כחבורה מתוקה. ההדפסים מודפסים על נייר עבה ואיכותי עם טקסטורה עדינה בסגנון נייר אקוורל בגימור יפהפה.

לפרטים נוספים על היצירה Zoo של אקלקט – לחצו כאן

תמונה אקלקט

Hamutelet השראת הטבע

את המותג הקימה חמוטלת, מאיירת ומעצבת טקסטיל השואבת השראה מהסביבה הקרובה אליה. הסטודיו מורכב מאוסף של איורים מקוריים ונעימים בהשראת הטבע. חמוטלת מציגה עולם שלם של סגנון, יצירה ואמנות בסגנון סקנדינבי נקי, מודרני ולא מתאמץ. פריטים ייחודיים המשדרגים כל חלל ומתאימים כמתנה שונה ומיוחדת לשדרוג הבית.

לאתר של חמוטלת – לחצו כאן

רותם המדבר

לרותם ענפים ירוקים ארוכים, ארוכים ופרחים לבנים ועדינים. יצירה מינימליסטית ועדינה הנותנת אווירה של מטפחת יפנית מאוריגמי. עבודת יד מוקפדת שלקחה חודשים רבים ומגיעה במגוון גדלים המתאימים לחללים שונים בבית.

לפרטים על היצירה רותם המדבר – לחצו כאן

תמונה חמוטלת

אצטרובל אורן

הדפס יפייפה ואיכותי של אצטרובל אורן המתאים לכל חדר בבית ומוסיף לו יופי רב. ההדפס מגיע בשלושה גדלים על דף איכותי ניתן להזמנה עם מסרגת בעלת זכוכית חזקה שתשמור על הציור לאורך שנים ותגדיל את התמונה בכ5-10 ס”מ ויוצרת אפקט מרשים במיוחד.

לפרטים על היצירה אצטרובל אורן – לחצו כאן

תמונה חמוטלת

שקדייה

את ההשראה לאיור השקדייה קיבלה חמוטלת ממטע השקדיות בצפון, האיור העדין מעוטר בקווים דקים בוורוד ובצהוב בסגנון יפני מינימליסטי ויש בו רומנטיקה מרומזת ועדינה. התמונה מתאימה לכל חלל בבית ומוסיפה לו יופי רב, התמונה מגיעה בשלושה גדלים לבחירה.

לפרטים של היצירה שקדייה – לחצו כאן

תמונה חמוטלת

נחליאלים

איור עדין ויפה של זוג נחליאלים שובבים המבשרים את החורף הקצרצר שלנו. התמונה שולחת את הדמיון לגבעות הירוקות ולרקפות הוורודות, התמונה מתאימה לכל חלל בבית ומוסיפה לו יופי רב, התמונה מגיעה בשלושה גדלים לבחירה.

לפרטים על היצירה נחליאלים – לחצו כאן

תמונה חמוטלת

Ksenina פרחים מלאי צבע

קסניה טופז, אמנית העוסקת בתחום האיור, הקימה את הסטודיו שלה בהשראת הטבע. היא קוטפת, חוקרת ומציירת עצים וצמחים הממלאים אותה בהשראה ומתרכזת בתכונות שונות שלהם. היא מביעה את האופי המיוחד של הצמח וחוקרת את שמותיהם. ההדפסים הם באיכות גבוהה ומשמשים כקישוט נהדר לקיר. ישנם שילובי ציורים המאפשרים עיצוב של קיר שלם.

לאתר של קסניה טופז – לחצו כאן

ליליות שדה וגאורה

סט תמונות צבעוניות, אווריריות ונעימות באווירה מינימליסטית עם נגיעות של צבע וורוד וצהוב, איור פרחוני בצבעי מים. הסט מוסיף לכל חלל בו הוא נמצא יופי רב ומתאים ביותר לחדרי ילדים בשל היותו רך ועדין.

לפרטים על היצירה ליליות שדה וגאורה – לחצו כאן

קסניה טופז

חותמית זיפנית ופנדוריה

סט תמונות צבעוני ומלא נוכחות בחלל, פרינט של פריחה וורודה וסגולה בעבודת יד בטכניקה של צבעי מים על נייר רטוב. פרינט איכותי ועמיד לאורך זמן, ממלא את החלל בו הוא נמצא בצבע ועומק.

לפרטים על היצירה חותמית זיפנית ופנדוריה – לחצו כאן

קסניה טופז

אווירה סתווית

קיר גלריה המורכב משישה פרינטים שונים המשרים אווירה סתווית ומיוחדת. הציורים נעשו בטכניקת דיו עם צבעי מים בגווני חום, אפור ושחור. הפרינטים מלאי עומק וממלאים את החלל ביופי איכותי ומיוחד.

לפרטים על היצירה הסתוויות – לחצו כאן

קסניה טופז

צמחי תבלין

סט של ארבעה פרינטים של צמחי תבלין: רוזמרין, פטרוזיליה, בזיל ופרחי עירית, הסט מתאים מאוד למטבח או לפינת האוכל, מתאים לאוהבים בישול וצמחיה מקומית.

לפרטים על היצירה צמחי תבלין – לחצו כאן

קסניה טופז

Petek Design מינימליזם מובהק

את פתק דיזיין הקימה אפרת, מעצבת עצמאית ובוגרת בצלאל במסלול תקשורת חזותית, פתק דיזיין הוקם במטרה להציע נקודת מבט ייחודית על החיים. אפרת מוצאת את ההשראה שלה כמעט בכל דבר ויזואלי והמטרה באמנות שלה היא לגרום לכם לחייך. היא מסתכלת על החיים בפרספקטיבה צעירה וטרייה ווצרת אמנות מחומרי גלם שונים ומעניינים.

לאתר של פתק דיזיין – לחצו כאן

עפיפון בשקיעה

צילום מיוחד בשחור לבן של אמא, בת ועפיפון בשקיעה. הדפס מיוחד המוסיף המון סטייל מינימליסטי לכל חלל בבית. מודפס על נייר צילום במעבדת צילום מקצועית, בגימור מט. להבדיל מנייר רגיל, נייר צילום הוא בעל עמידות גבוהה והצבעים לא ידהו לאורך שנים רבות.

לפרטים על היצירה עפיפון בשקיעה – לחצו כאן

תמונה פתק דיזיין

Rainbow

הדפס מינימליסטי ומתוק של קשת בענן, הדפס בטכניקת משיכות מכחול עם ציטוט נפלא ואופטימי של אוסקר ווילד:  “When it rains, look for the rainbows”, הדפס מלא סטייל ומתאים לכל חלל בבית. ההדפס מודפס על נייר צילום איכותי במעבדת צילום ומגיע במגוון גדלים וצבעים.

לפריטים על יצירת הקשת בענן – לחצו כאן

תמונה פתק דיזיין

Art is

הדפס טיפוגרפי במגוון גדלים המצוטט את הרקדנית והאמנית האמריקאית טווילה תארפ: “Art is the only way to run away without leaving home.” עיצוב מינימליסטי עם אמירה חזקה ומיוחדת. מודפס על נייר כרומו איכותי.

לפרטים על יצירת ART IS – לחצו כאן

תמונה פתק דיזיין

צילומי שקיעה

המשך ישיר ליצירה עפיפון בשקיעה, צילום מיוחד המתחבר באופן ישיר אך בשני חלקים. ניתן למקם אחד ליד השני או כל אחד בנפרד. מודפס על נייר צילום במעבדת צילום מקצועית, בגימור מט. להבדיל מנייר רגיל, נייר צילום הוא בעל עמידות גבוהה והצבעים לא ידהו לאורך שנים רבות.

לפרטים על היצירה צילומי שקיעה – לחצו כאן

תמונה פתק דיזיין

אחרי שהבנתם שאפשר להתמלא בהשראה גם כשאתם יושבים בפיג’מה על הספה בבית אנחנו בטוחים שתמצאו את פרטי האמנות הייחודיים שלכם שימלאו לכם את הבית ביופי והמון אופי.

מצאתם פריט מרהיב ביופיו? שתפו אותנו 🙂

הצטרפות לקבוצה של walls

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content