המגזין

עיצוב מטבח לפי סגנון: 30 מטבחים מעוצבים שעיצבו מעצבי פנים

2022 October 20 | 0 תגובות

גם אתם חולמים על מטבחים מעוצבים? במשפחות הישראליות, תרבות האירוח והאכילה תופסות מקום רב. לכן בשנים האחרונות אחד האלמנטים הכי בולטים בעיצוב הבתים הישראליים הם המטבחים המעוצבים.

כולנו רוצים שיהיה לנו מטבח פרקטי, נח ומעוצב שנוכל לארח בו, לבשל בו ולבלות זמן איכות עם המשפחה.

אבל רגע לפני שאנחנו רצים למטבח, איך נדע איזה סגנון עיצובי הכי מתאים למטבח שלנו? איזה סגנונות עיצוב יש? ומה הטיפים המנצחים לעיצוב המטבח? סידרנו לכם את כל מה שצריך לדעת על מטבחים מעוצבים בכתבה אחת. אנחנו מתחילים:

 

עוד במגזין:

הגודל כן קובע: איך בוחרים את גודל השטיחים בחללים השונים – לכתבה המלאה לחצו כאן

הסוד השמור: מאיפה קונות מעצבות הפנים שולחנות סלון – לכתבה המלאה לחצו כאן

הגיע זמן לשבת: כיסאות אוכל מעוצבים – לכתבה המלאה לחצו כאן

להתעורר כל יום בחופשה: חדרי שינה מודרניים להשראה – לכתבה המלאה לחצו כאן

איזה סגנונות עיצוב יש למטבח ואיך הסגנון העיצובי מתבטא במטבחים מעוצבים?

למטבחים מעוצבים, כמו לכל אחד מהחללים האחרים בבית, יש אינספור סגנונות אותם ניתן להביא לידי ביטוי בעיצוב. הבולטים מבניהם הם:

עיצוב מודרני במטבח

מדובר באחד הטרנדים החזקים בעולם העיצוב. בעיצוב מטבח בסגנון מודרני לפונקציונליות יש משקל רב ולרוב החלל יהיה חלל פתוח ומחובר לחללים הציבוריים השונים בבית בצורה ישירה. הקווים העיצוביים המאפיינים את הסגנון הם בקווים נקיים, אסתטיים, חפים מ”קשקושים” ובגוונים יחסית ניטרליים ונעימים.

עיצוב מינימליסטי במטבח

מדובר בסגנון בו תחושת הרוגע שולטת ובגדול. מדובר בסגנון עיצובי שיכול לחסוך מכם הרבה כאב ראש במטבח. הקו העיצובי לרוב יתאפיין בצבעים מונוכרומטיים ורכים, אשר העיקרון השולט בעיצוב המינימליסטי הוא שלכל דבר יש מקום. אם אין לו מקום ככל הנראה גם אין בו צורך.

עיצוב כפרי במטבח

העיצוב הכפרי כבר מזמן לא שמור רק לחופשות מפנקות בכפר, הוא מתאפיין בשימוש בחומרים טבעיים ובצבעים נעימים וחמים המשדרים טבע וביתיות. העיצוב הכפרי הוא בעל גימורים גסים אשר מציגים את העץ במלוא תפארתו הטבעית (לרב עץ אלון או אורן טבעי) בשילוב פרזול מחומרים מחוספסים כמו ברזל או ניקל.

עיצוב מינימליסטי במטבח

לאלו מאיתנו שלא אוהבים להתחייב לסגנון אחד, עיצוב מטבח אקלקטי יכול להתאים בול. מדובר בשילוב של כמה סוגי עיצוב יחד בחלל אחד, לעיצוב בסגנון האקלקטי אין באמת חוקיות, כל עוד החלל מתפקד בצורה הרמונית ונוחה. במטבח מסוג זה ניתן לאמץ את החומרים הטבעיים מהסגנון הכפרי, את הפונקציונליות של הסגנון המודרני ואת הגוונים השקטים של המינימליזם.

איך נדע כיצד להביא לידי ביטוי את הסגנון העיצובי שבחרנו במטבח שלנו? אספנו עבורכם 30 מטבחים מעוצבים המעוצבים על ידי מעצבי פנים ישראליים להשראה. וכמובן טיפים לעיצוב המטבח.

 

שילוב צבעי פסטל במטבח

מטבח כפרי בעיצובה של מרב זהר

נגיעות מודרניות וצבעוניות במטבח כפרי הממוקם בבית פרטי בקיבוץ. המשפחה הצעירה ביקשה ערבוב בין חום מתוק מריר למנטה רכה ומסטיק מתקתק. כל הגוונים הללו הפכו למטבח כפרי, משפחתי וייחודי.

עיצוב מטבח כפרי וצבעוני

שימוש בצבע במטבח כפרי | עיצוב מרב זהר | צילום שירן כרמל

צבעוניות רכה ועדינה במטבח

עיצוב מטבח מודרני בעיצובה של מיכל וולפסון

מטבח מעוצב בקו קלאסי עכשווי מול סגנון מודרני חם שבא לידי ביטוי בפלטת צבעים מונוכרומטית ועדינה. המטבח הותאם לצרכים של המשפחה שעברה מבית פרטי גדול לדירת גן קטנה מבלי להתפשר על אף אחת מהפונקציות הנדרשות במטבח.

מטבח מודרני בגוונים בהירים

מטבח מודרני בגוונים רכים | עיצוב מיכל וולפסון | צילום איתי בנית

צמחיה טבעית רבה במטבח

מטבח אקלקטי בעיצובה של מורן וינשטוק

מטבח מעוצב בסגנון אקלקטי עם חומריות מודרנית. במטבח נעשה שימוש בפורניר, נירוסטה וברזל ולצד שילוב החומרים שולבו פרטי וינטג’ ייחודיים של המשפחה עם צמחיה ירוקה הנותנת למטבח מראה אישי וטבעי.

חזיתות עץ במטבח מלא בצמחיה טבעית

צמחיה טבעית רבה במטבח | עיצוב מורן וינשטוק | צילום איתי בנית

אי במראה שולחן אבירים במטבח אקלקטי

מטבח מעוצב בסגנון אקלקטי בעיצובו של איתם שניר

במרכז המטבח עומד אי במראה של דלפק עבודה, עם משטח המרוצף באריחים מצוירים המכניסים לחלל מראה אקלקטי וייחודי. לצד האי מוקמה ארונית מתכת שנתנה את הטאץ’ הקל ואוורירי למטבח.

אי מעץ גושני במראה שולחן אבירים

אי במראה שולחן אבירים | עיצוב איתם שניר | צילום שירן כרמל

מבטח צבוע בשחור ולבן

עיצוב מטבח נורדי בעיצובה של דנה ברוזה

המטבח בנוי בצורת שני משטחי עבודה מקבילים, אחד מהם כולל גם דלפק ישיבה. הקיר בקצה במטבח תוכנן עם ארונות גבוהים בגמר צבע אפרפר חם המשתלב עם ארונות נמוכים בגוון פורניר אלון צבוע שחור ומשלים את המראה הדרמטי במטבח.

מטבח מודרני עם חזיתות בשחור ולבן

ניגוד גוונים במטבח מודרני | עיצוב דנה ברוזה | צילום איתי בנית

עמוד מוסתר במרכז המטבח

המטבח המודרני בעיצובה של עינת ארליך

המטבח תוכנן בצורת ריש ונצבע בגוון כחול כהה ועמוק. במרכזו עומד דלפק מרחף עם מקומות ישיבה ומכיל מקומות אחסון רבים. במרכז המטבח ישנו עמוד שהוסתר באמצעות דלת ארון הזהה לחזיתות המטבח כולו ומשמשת גם כמקום אחסון צר.

צבע כחול נועז במטבח

צבע כחול עמוק | עיצוב עינת ארליך | צילום איתי בנית

שילוב בין ריצוף שונה במטבח

מטבח בסגנון מודרני בעיצובה של לילך צוריאל

מטבח פתוח בעיצוב מודרני המשלב פתרונות חכמים עם מחשבה אקולוגית, איכות חיים ונוחות מרבית. במרכז המטבח תוכנן אי המשמש לישיבה, מספק מקום עבודה רחב ונח ומקומות אחסון רבים.

צבע כחול במטבח רחב ידיים

פתרונות אחסון חכמים במטבח | עיצוב לילך צוריאל | צילום איתי בנית

שילוב חומרים טבעיים במטבח

עיצוב מטבח מודרני כפרי בעיצובה של מירב סואד

בעלי הבית הם חובבי בישול וקולינריה ויותר מהם אוהבים לארח חברים ומשפחה. לכן עוצב במיוחד עבורם מטבח בהתאמה אישית מדויקת לצרכים שלהם תוך מענה לדרישות פונקציונליות ועיצוביות של שימוש יומיומי במטבח.

מטבח גדול עם אי רחב ידיים

מטבח מארח גדול | עיצוב מירב סואד | צילום סוזי לוינסון

אווירה כפרית ומיוחדת במטבח

עיצוב מטבח כפרי בעיצובה של לירון אוטמזגין

המטבח עוצב בקו כפרי נקי ואלגנטי, חזיתות המטבח נצבעו באפור בהיר בשילוב יחידת נגרות עליונה מעץ מלא בשילוב זכוכית המאפשרת אחסון דקורטיבי ובמרכז המטבח מוקם אי גדול ומרשים שנצבע בגוון כחול כהה כדי לתת עומק וקונטרסט לצבעי הפסטל הבהירים.

מטבח כפרי בשילוב בוצ'ר טבעי

מטבח כפרי חמים ומשפחתי | עיצוב לירון אוטמזגין | צילום שי אפשטיין

חזיתות שחורות והמון אור טובע

מטבח מעוצב בסגנון בוהו שיק בעיצובה של ליאת תמר מטרני

לא לאמיצים בלבד – מטבח שחור ומלא באור טבעי, המטבח נפתח כולו וחובר עם חלל הסלון, החזיתות נצבעו בשחור ושולבו עם משטח עבודה שחור, משטח בוצ’ר טבעי באי וצמחיה טבעית רבה המכניסה אווירה טבעית ומרעננת למטבח.

מטבח מודרני בגווני שחור ולבן

שחור ולבן במטבח מודרני | ליאת תמר מטרני | צילום איתי בנית

להביא את המטבח הכפרי לעיר

עיצוב מטבח כפרי בעיצובה של בטי יעקובסון

המטבח לא גדול במיוחד אך מלא במקומות אחסון ובמאפיינים כפריים ומשפחתיים, במרכזו עומד אי גדול בגוון כחול עם כיסאות בר הממוקמים משני צדדיו, חזיתות המטבח נצבעו בגוון ניוד עדין ותוכננו חלונות גדולים המכניסים את נוף הברושים ישירות אל תוך החלל ומשרים אווירה כפרית ונעימה.

מטבח כפרי מובהק עם שימוש בעץ וחומרים טבעיים

מטבח כפרי מובהק עם שימוש בעץ וחומרים טבעיים | עיצוב בטי יעקובסון | צילום שירן כרמל

לעבור מתל אביב לכפר עם מטבח מעוצב ומשפחתי

מטבח מעוצב בסגנון מודרני בעיצובה של הילה גדעוני

כשהמשפחה התרחבה הם החליטו לעשות את המעבר המבוקש מדירה תל אביבית לבית פרטי בקיבוץ ושמו דגש על עיצוב מטבח גדול, פרקטי, צבעוני, חם ומשפחתי – בדיוק כמו שהם חלמו עליו. המטבח צבוע ירוק ומשלב פינת מדפים פתוחים מעץ לצד מקרר יינות שקיבל מקום של כבד.

חזיתות בצבע ירוק במטבח

חזיתות בצבע ירוק במטבח מודרני | עיצוב הילה גדעוני | צילום מאיה אבגר

אוסף של אמנות וצבע במטבח

עיצוב מטבח בסגנון מודרני צבעוני בעיצובם של סטודיו טולה

הדיירים חובבי אמנות וצבע והם בעלים של אוספי אמנות רבים. המטבח משלב בין קווים נקיים, צורות פשוטות והמון צבע מלא נוכחות. קירות המטבח נשארו לבנים ואילו הריהוט המאסיבי נבחר בגווני שחור, לבן ואפור והריהוט המשלים מכניס נגיעות מושלמות של צבע שהופכות את המטבח למעוצב ומלא באופי.

מטבח צבעוני מודרני ומדויק

מטבח צבעוני מודרני ומדויק | עיצוב סטודיו טולה | צילום מאור מויאל

שילוב של עץ טבעי וזכוכית סבתא במטבח

מטבח אקלקטי כפרי בעיצובה של רונית שקרצ’י

המטבח במוקם בחלל רחב ומואר באור טבעי רב, תוכננו בו משטחי עבודה רחבים, מקומות אחסון רבים ופינת אוכל משפחתית ונעימה. במטבח נעשה שימוש במגוון עשיר של חומרים, חיפויים וטקסטורות על מנת לתת לו את האופי האקלקטי המיוחד המאפיין את הבית כולו.

אי נמוך המשמש כפינת אוכל

שילוב סגנונות במטבח | עיצוב רונית שקרצ’י | צילום מאור מויאל

חומרי גלם מחוספסים במטבח

מטבח תעשייתי בעיצובה של אורלי מור

הבית כולו הורחב על מנת להגדיל את החלל הציבורי שכלל את המטבח והסלון. במטבח נעשה שימוש בחומרים במראה גולמי וייחודי כמו עץ וברזל בשילוב גוונים רכים הנותנים למטבח התעשייתי מראה חם, משפחתי ומזמין.

מטבח תעשייתי בשילוב צבעים

חומרי גלם מחוספסים | עיצוב אורלי מור | צילום הגר דופלט

חזיתות צבועות תכלת ושימוש בחומרים טבעיים

עיצוב מודרני למטבח בעיצובם של סטודיו SUGARFREE DESIGN

במרכז המטבח הוחלט למקם את פינת האוכל, בחירה תכנונית הקיימת היום בהרבה מדירות הקבלן שלא מאפשרות מבחינת גודל גם מטבח גדול עם אי מרווח וגם פינת אוכל. הפינה מוקמה במטבח כחלק אינטגרלי ומעבר להרגשה המאווררת שהיא מכניסה למטבח נעשה בה שימוש יומיומי לארוחות משפחתיות.

גופי תאורה תלויים במטבח

מטבח מואר ומזמין | Sugarfree design studio | צילום גדי יוסף

מטבח מאוור ומשפחתי

שילוב סגנונות עיצוב במטבח בעיצובה של דפנה גרבינסקי

בני הזוג לא היו מנוהלים מההיסטריה של אחסון, אחסון, אחסון, אלא שמרו על מטבח אוורירי וכיפי. המטבח מורכב ממשטח עבודה נמוך, מעליו נתלה מדף המאחסן את כל האוספים וכלי הקרמיקה של המשפחה, במרכז המטבח מוקם שולחן אוכל רחב עם כיסאות משתנים אשר כל אחד מהם נבחר בקפידה ובכל אחד מהם יש משהו משותף המחבר בינו לבין המטבח

מטבח אקלקטי וייחודי בשילוב חומרים טבעיים

מטבח אקלקטי עם שימוש בחומרים טבעיים | עיצוב דפנה גרבינסקי | צילום שי אפשטיין

מטבח עם נוף טבעי ומקומות אחסון רבים

סגנון עיצוב מודרני במטבח בעיצובה של ורד נח

כבר בשלב התכנון הראשוני הם ידעו שהם רוצים מפתחים גדולים שיכניסו את הנוף לתוך הבית, לכן במטבח תוכננו חלונות זכוכית גדולים המכניסים את הנוף. קיר המטבח תוכנן עם ארונות גבוהים בגימור פורניר ודלת אחת המסתירה מחסן פנימי ומקומות אחסון רבים.

מטבח פתוח ומאוורר עם מקומות אחסון רבים

מקומות אחסון רבים במטבח | עיצוב ורד נח | צילום אורית ארנון

עיצוב מטבח כפרי עם טוויסט

סגנון כפרי במטבח בעיצובה של לטיסיה שינקמן

על מנת ליצור מטבח שמשלב בתוכו את הסגנון הכפרי והסגנון המודרני נבחרו אלמנטים שונים המאפיינים את שני סגנונות העיצוב, חזיתות מטבח בגוון בהיר עם פיתוחים ומדפים מעץ טבעי, אי הממוקם במרכז המטבח ומשמש כמקום עבודה, אחסון וישיבה ומשלב בתוכו אריחים מאוירים המכניסים עומק רב וטוויסט מעניין לחלל המטבח.

אריחים מאויירים במטבח

אריחים מאווירים במטבח | עיצוב לטיסיה שינקמן | צילום אורית ארנון

להתאהב במינימליסטיות היפנית ולהביאה לידי ביטוי במטבח

מטבח מעוצב בסגנון מינימליסטי עם נגיעות יפניות בעיצובה של מאי מורגרשטרן

בבית כולו ניתן לראות פריטים עשויים מחומרים טבעיים ושלל עציצים ירוקים ומרעננים, במטבח ובפינת האוכל נעשה שימוש רב בעץ ובגוונים בהירים וטבעיים. חזיתות המטבח בגוון עץ טבעי עם משטח עבודה בגוון אפור. במרכז המטבח מוקם שולחן אוכל גדול מעץ טבעי וכיסאות בגווני אדמה ועץ. במטבח מוקמו עציצים ירוקים המכניסים את הטבע ישירות אל תוך החלל.

מטבח מעוצב בסגנו ןג'פנדי

מטבח מעוצב בסגנון ג’פנדי | מאי מורגרשטרן | צילום מאיה אבגר

מטבח צבעוני ונועז

מטבח מעוצב בסגנון אקלקטי בעיצובם של סטודיו פרץ-שלוס

קטן, צבעוני ונועז עם אי פרקטי במרכזו ממנו יוצאת פינת האוכל המשפחתית. גווני המטבח נבחרו בקפידה ושולבו עם ידיות פליז עדינות ואריחים בעלי טקסטורה עדינה המשלימים את העיצוב.

גוונים של כחול נועז במטבח

גוונים נועזים במטבח | עיצוב סטודיו פרץ-שלוס | צילום הילה עידו

פינות ישיבה שונות ובלתי שגרתיות

עיצוב מודרני צבעוני במטבח בעיצובה של שרון גולן

במרכז המטבח הפתוח מוקמה פינת אוכל מרווחת המשמשת לארוחות משפחתיות ולצידה מוקם דלפק ישיבה כהארכה לשיש המשמש כפינת ישיבה לא פורמלית המשקיפה אל הנוף הייחודי. המטבח כולו נצבע בגוונים עזים ומלאי עומק והוא עונה על כל צרכי המשפחה ואפילו קצת יותר.

חזיתות בצבע ירוק במטבח מודרני

חזיתות בצבע ירוק במטבח מודרני | עיצוב שרון גולן | צילום גדעון לוין

אריחים גיאומטריים עם עיצוב של פעם במטבח

מטבח מעוצב בסגנון רטרו בעיצובה של שני רינג

המטבח פתוח אל החלל הציבורי של הבית ומושפע מהצבעוניות הייחודית של הסלון. המטבח רוצף באריחים גיאומטריים בגוון כחול וכתום הממשיכים גם על גבי הקיר עד לתקרה, ובכך יוצרים אפקט טפט. החלק השני של המטבח נצבע כחול ככה, כמו גם הקירות סביבו, ומכיל מקומות אחסון רבים. במטבח ויטרינה עשויה מזכוכית ואי עם רגליים במראה עץ.

מטבח מעוצב בסגנון רטרו

מטבח רטרו צבעוני | עיצוב שני רינג | צילום אדריאן דודה

מטבח שכולו עץ וחומרים טבעיים

עיצוב מטבח מודרני בדירת קבלן בעיצובה של רינת אברהם

מהרגע הראשון הם ידעו שהמטבח כולו יהיה מעץ ובהתאם לכך בחרו חזיתות בגמר פורניר אלון בגוון טבעי. קיר המטבח מלא בארונות אחסון נסתרים העוזרים לשמור על הנראות הנקייה של הבית ושל המטבח בפרט ובצד המטבח מוקם שולחן אוכל מעץ המשלים את התמונה הכללית של העיצוב.

חזיתות עץ במטבח

חזיתות עץ במטבח | עיצוב רינת אברהם | צילום Beller

קשר ישיר בין פנים לחוץ

מטבח מעוצב בסגנון בוהו בעיצובה של צחית תשובה

האווירה שרצו לתת בעיצוב המטבח ובבית כולו היא עוטפת, רכה, עדינה ושקטה. בדיוק כך עיצבו את המטבח עם דגש על איזון בין אחסון גלוי ונסתר שמאפשר לבעלי הבית להציג לראווה את כלי הנוי היפים שלהם. במרכז המטבח תוכנן אי עם רגליים גבוהות המספקות תחושת ריחוף ואווריריות.

צבע כחול מעושם במטבח

אור טבעי רב | צחית תשובה | צילום איתי בנית

מטבח צבעוני המשלב מספר סגנונות עיצוב

שילוב בין עיצוב אקלקטי למודרני במטבח בעיצובם של סטודיו LOROS

המטבח, הוא חלל פתוח ורחב ידיים עם אי גדול מאוד במרכזו. לחזיתות המטבח נבחר גוון כחול מעושן נעים ואלגנטי, בשילוב עץ וחיפוי קיר לבן עם נימים אפורים ודרמטיים המחברים את המטבח לגוון של הריצוף בדירה כולה.

שילובים של עץ במטבח

סוגים שונים של עץ | עיצוב LOROS | צילום יואב פלד

עיצוב נקי ומיוחד בדירת נופש במרכז

מטבח מודרני חם בעיצובה של ליאת תמר מטרני

המטבח תוכנן בסגנון מודרני, כחלל פתוח, עם חזיתות בצבע לבן ושחור. הוא כולל בתוכו מקרר אינטגרלי, מקרר יין משולב באי, ומוצרי חשמל מעוצבים בהתאם. הותקנו בו ארונות לבנים, ללא ידיות, המשמשים כמקום אחסון רב וגופי תאורה ייחודיים בטקסטורת בטון תלויים מהתקרה.

מטבח תעשייתי עם חומרים טבעיים

חומרים מהטבע | עיצוב ליאת תמר | צילום שי אפשטיין

חומרים מהטבע במטבח בסגנון בוהו שיק

עיצוב בוהו שיק במטבח בעיצובה של נועה דניר

במטבח ישנה נוכחות גדולה מאוד של עץ, בעיקר בדמות משטח העבודה שבראש האי המציע ניגודיות יפה ללבן אשר שולט כמעט בכל יתר האזורים בחלל זה, כולל משטח השיש הנעים. המטבח בנוי בצורת רי”ש, ומשטח האי והמדפים עשויים מעץ מלא, מה שמסביר את הנוכחות החזקה של החום העצִי בחלל.

שילוב סגנונות במטבח

מוכחות גדולה של עץ | עיצוב נועה דניר | צילום סיגל סבן

תכנון פרקטי במיוחד למטבח מיניליסטי

מטבח מינימליסטי בעיצובה של נועה קופרמן

במטבח הושקעה חשיבה רבה על מנת להתאימו לצרכי הדיירים לחברו למראה המינימליסטי של הבית כולו. חזיתות המטבח נבחרו בגוון עץ טבעי ועוצבו בקווים נקיים, על מנת לשמור על המראה המינימליסטי ולהסתיר את הפריטים שנמצאים בשימוש יומיומי במטבח תוכננה דלת קונספטה המסתירה את משטח העבודה המלא באביזרים וכשסוגרים אותה היא ממשיכה את הקו של חזיתות המטבח ויוצרת מראה אחיד ונקי.

מטבח מינימליסטי ומדויק

מטבח מינימליסטי מדויק | עיצוב נועה קופרמן | צילום עודד סמדר

מורכב משני פסים ובעל קשר ישיר לחוץ

מטבח מודרני ומלא בסטייל בעיצובם של סטודיו details

מעודכם מבחינה עיצובית ונותן מענה על כל הצרכים של הדיירים, המטבח המעוצב בנוי בצורת שני פסים, כך שבמהלך העבודה או הישיבה על האי יש קשר עין עם החוץ ועם כל החלל המרכזי. למטבח גוונים של כחול ותכלת מעושן הנותנים לו אופי שיקי ונעים.

גוונים שונים של כחול

גוונים שונים של כחול במטבח | עיצוב סטודיו details | צילום שירן כרמל

5 טיפים לעיצוב וחידוש המטבח:

הגדרת צרכים, עוד לפני שאתם מתחילים לתכנן את המטבח שלכם ולפני שאתם בוחרים את הסגנון העיצובי, חשבו מה הצרכים שלכם מהמטבח? אתם אוהבים לבשל? אתם מארחים הרבה? איך אתם אוכלים את ארוחת הערב? האם אתם צריכים מקומות ישיבה? יש לכם ילדים? כל השאלות האלו ועוד אחרות יעזור לכם לתכנן את המטבח בצורה מדויקת לצרכים שלכם.

התאימו את שקעי החשמל, אם אתם מכינים קפה במכונה, שותים שייק מהבלנדר תוך כדי שאתם מכינים עוגה במיקסר, התאימו את מספר שקעי החשמל למכשירים בהם אתם משתמשים (גם אם לא על בסיס יומי) כן תוכלו להשאיר את המכשירים מחוברים ולהפוך את השימוש במטבח לקל, יעיל ונוח.

חשבו על הפרטים הקטנים, גם אם אתם לא משתמשים על בסיס יומי בכל האבזור שיש לכם במטבח, חשבו על כל הפריטים שאתם זקוקים להם ועל מיקום נוח בו אתם יכולים לאחסן אותם בצורה שתעזור לכם לשמור על הסדר ועדיין תוכלו להגיע אליהם בצורה יעילה.

שמרו מספק מקום למעבר, כמו שמצאתם מקום עבור כל המכשירים המשרתים אתכם במטבח, אל תשכחו לתת מספיק מקום גם לכם. שמרו על מעברים רחבים מספיק בהם תוכלו לעבור בנוחות ובבטיחות בזמן העבודה שלכם במטבח. אם אתם אוהבים לבשל ביחד קחו בחשבון מעבר של שני אנשים.

חסכו זמן בניקיון, בחרו במכשירים או בחומרים קלים יותר לניקוי, לדוגמה כיור שקוע צובר פחות לכלוך מכיור צף וקל יותר לניקוי. בחירה בצבעי מט הופכים את הלכלוך לפחות נראה לעין מצבעים מבריקים ומדפי זכוכית במקרר יהפכו את הניקיון שלו לקל הרבה יותר.

 

 

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content