פרויקטים אמיתיים

למי קראת דירת קבלן? עיצוב דירה בפרויקט מחיר למשתכן

2022 March 17 | 0 תגובות

המשפחה הצעירה הוגרלה בפרויקט מחיר למשתכן ורכשה את דירת הקבלן בשכונת גליל ים הייחודית בהרצליה. הדירה, דירת קבלן 90 מ”ר המחולקת לארבעה חדרים, על פניו דירה סטנדרטית לחלוטין, אך מלאת פוטנציאל. המטרה בשיפוץ הייתה להפוך אותה לבית מושלם עבור בני הזוג ושני ילדיהם הקטנים.

בעקבות המלצה של חברים הם הגיעו אל מעצבת הפנים רינת אברהם שתוך ארבעה חודשים מרגע קבלת המפתח עזרה להם לתכנן, למקסם, לחלק, לעצב ולהלביש את הדירה בצורה שתענה על כל הצרכים של המשפחה הצעירה ותגרום להם להרגיש בבית.

אמנות המכניסה צבע

עיצוב הסלון

הסלון הינו חלל קטן, פתוח ומואר המחובר בצורה ישירה למטבח, הגוונים שנבחרו לעיצוב הינם גוונים ניטרליים, עדינים ובהירים והצבע נכנס בעזרת אוסף מרשים של פרטי אמנות ואקססורייז משובחים במיוחד שבעלת הדירה צברה לאורך השנים.

על קיר הטלוויזיה תוכננה ספריה לבנה המציגה לראווה את פרטי האמנות ומכניסה אופי משפחתי וייחודי לסלון ונותנת במה לגוונים ולצבעוניות הייחודית. במרכז הסלון עומדת ספה בצבע טורקיז המפרידה בין אזור המטבח לאזור הסלון ושטיח גדול בגוון בהיר המגדיר את החלל.

דירת קבלן חמה ומעוצבת

ספריה בתכנון אישי מותאם לגודל הסלון

קיר טלוויזיה מעוצב

שימוש רב בעץ טבעי

עיצוב המטבח

“מהרגע הראשון ידענו שהמטבח כולו יהיה מעץ”, אומרת רינת, ובהתאם לבחירה בחזיתות בגמר פורניר אלון בגוון טבעי דייקו את בחירת הריצוף הכללי של הבית על מנת ליצור חלל נקי ומדויק.

במטבח, בוטל חדר שירות על מנת ליצור חלל פתוח ומרווח עם מקומות אחסון רבים, קיר המטבח מלא בארונות אחסון נסתרים העוזרים לשמור על הנראות הנקייה של הבית כולו ותורמים לניצול מקסימלי של אזורי האחסון במטבח. במרכז המטבח מוקם שולחן אוכל מעץ המשלים את התמונה הכללית של העץ במטבח ובחללים השונים בבית כולו, לצד השולחן מוקמו כיסאות עץ ומעליו גוף תאורה במראה טבעי.

מטבח עץ פתוח ומואר

פינת אוכל חמה מעץ

חזיתות מעץ טבעי במטבח

מטבח רחב ופתוח

שילוב אמנות בעיצוב

נגרות פרקטית בהתאמה אישית

עיצוב יחידת ההורים

בבניה החדשה של דירות הקבלן, לרוב החדרים לא גדולים במיוחד. גם בדירה הזו חדר השינה של ההורים הינו חלל קטן ולא מרווח במיוחד אך צריך להכיל המון אלמנטים ומקומות אחסון רבים. בניגוד לבחירת הגוונים הניטרלית של החללים הציבוריים בדירה החליטו להעז קצת יותר בחדר השינה ולהכניס גווני ירוק בהירים בשילוב נגרות מעץ טבעי. תוכננו בחדר השינה ארונות קיר גדולים ופינת עבודה בנגרות אישית המשמשת לעבודה יומיומית של בני הזוג מהבית. חדר הרחצה ביחידת ההורים תוכנן מחדש על מנת למקם בו מקלחון רחב ומפנק, בחדר הרחצה שולבו בגוונים נועזים וטקסטורות ייחודיות.

נגרות בחדר השינה

דישת צד מינימליסטית

יחידת הורים מפנקת

פינת עבודה בחדר השינה

צבע כחול נועז בחדר הרחצה ביחידת ההורים

צבעוניות נעימה

עיצוב חדר הילדים

לבני הזוג שני ילדים קטנים ומתוקים, הוחלט לתכנן חדר ילדים משותף ולעצב אותו בצבעוניות נעימה שתתאים להם גם בעתיד ותיתן במה לכל האלמנטים הצבעוניים והשמחים אותם הילדים יבחרו למקם בחדר הילדים. תוכנן ארון קיר בנגרות אישית עם נישות פתוחות מעץ טבעי המכניסות חמימות לחלל ומספקות מקום לאקססורייז וספרים בגובה הנגיש לילדים. הארון מכיל מקום אחסון רב, לצידו נתלה לוח גיר בצורת בית ומעל כל אחת ממיטות הילדים מוקמה יחידת מדפים מעץ

חדר ילשים מתוק ומעוצב

אלמטים מעולמם של הילד

נגרות מותאמת לחדר הילדים

עבודה מהבית

עיצוב חדר העבודה

חדר העבודה משמש את בני הזוג על בסיס יומיומי כיוון ששניהם עובדים מהבית. “כאן בחרנו גוון אמיץ יותר המשלב, השתמשנו באותו גוון בקיר ובנגרות”, אומרת רינת, בחדר העבודה תוכננה נגרות בהתאמה אישית המשלה מקומות אחסון רבים ופינת עבודה נוחה וגם נשאר מקום לפינת משחקים מפנקת ומזמינה עבור הילדים.

יחידת נגרות בחדר העבודה

 

חדר בלי חלון

עיצוב חדרי הרחצה

אחד האתגרים בפרויקט היה תכנון חדר הילדים ללא חלון, “מעבר לפתרון הטכני עבור אוורור חשוב היה לנו לקבל חלל נעים ובהיר שלא ירגיש חשוך ומחניק”, אומרת רינת. הדבר הראשון שהם עשו היה להוציא את המזגן המרכזי מחדר הרחצה ולוותר על הנמכת התקרה שמקטינה את החלל משמעותית וסוגרת אותו. בחירת החומרים מאירה את חדר הרחצה ויוצרת תחושה של ניקיון עם שילוב צבעוניות נעימה וניצול מקסימלי של מקומות אחסון.

גוונים רכים בחדר הרחצה

אריחים לבנים החדר הרחצה

שילוב אריחים בחדר הרחצה

הטיפ המנצח של רינת לעיצוב בית מהחלומות היא לא לפחד משימוש רב בעץ, “לרוב אנחנו נוטים לא להעמיס מאותו החומר גם ריצוף, גמר מטבח וריהוט. אבל כאן הצלחנו על ידי דיוק בכל אחד מהאלמנטים מבחינת גוון וטקסטורה לקבל חלל שכולו על טהרת העץ ועדיין לא להרגיש עומס רב אלה הרמוניה של כל העץ יחד”. והתוצאה? פשוט מושלמת.

לאתר של מעצבת הפנים רינת אברהם – לחצו כאן

אולי יעניין אתכם גם: מישהו לבשל בו: 45 מטבחים הכי יפים בישראל – לכתבה המלאה לחצו כאן

לקחו חלק בפרויקט:

צילום: Beller

סטיילינג ליום צילום: מעיין אברמציק

צבע: נירלט

סנטריה וריצוף: אלוני

תאורה: לאמפ

תאורה בפינת אוכל: סטודיו ויהי

פינת אוכל וכסאות: טולמנס דוט

מיטה חדר שינה הורים: אירופלקס

מרכז שולחן אוכל: גיטה הום

שידות צד חדר שינה הורים: ברינג איט הום

שטיח סלון: בית השטיחים

מדפים תלויים חדר שינה ילדים: סטרינג

שטיח חדר עבודה: זארה הום

נגר מטבח: אורי סמית

ספריית ברזל סלון: אייטמס גלרי

אולי יעניין אותך גם...

מרחב ציבורי גדול מלא באור טבעי

ממגורים בארצות הבית לשיפוץ בית פרטי בשרון: עיצוב ייחודי ומשפחתי

לאחר שנים של מגורים בחול הגיעו להחלטה לחזור עם ילדיהם המתבגרים לישראל. הם רכשו מבנה ישן ויצאו למסע שיפוץ מקיף על מנת לפוסט המלא
תקרה משופעת עם קורות עץ

להתחיל מחדש: שיפוץ דירת גג ברמת גן

אם יצא לכם לשפץ או לעצב את ביתכם אז אתם כנראה יודעים שמדובר בפרויקט עמוס וקשה, מלא בחוסר ודאות עד שמגיעים לרגע לפוסט המלא
דלתות נסתרות החזיתות המטבח

בלב העיר העתיקה: שיפוץ דירת גן בירושלים

באחת מהשכונות הירושלמיות הוותיקות ממוקמת דירת גן קסומה המשלבת באופן מופלא בין העבר והעתיד. השכונה מלאה בבתים מיוחדים המשלבים בין ישן לחדש לפוסט המלא
Skip to content