פרויקטים אמיתיים

אשליה של גודל: עיצוב פנים לדירת 70 מ”ר

2022 April 16 | 0 תגובות

בעלת דירה מוזנחת וישנה במרכז תל אביב החליטה לחלום בגדול בדירה הקטנה ולשפצה מהיסוד על מנת להתאימה לצרכים ולאורח החיים שלה.
הדירה, 70 מ”ר במרכז תל אביב, ישנה שהזדקקה לעיצוב פנים מקיף, השיפוץ כלל הריסה של הדירה כולה, תכנון וחלוקה מחדש, עיצוב פנים והלבשת כלל החללים בבית.

בעלת הדירה פנתה אל מעצבת הפנים רותי קידר, מומחית במיקסום חללים קטנים בשיטה הכוללת עקרונות תכנון חכמים שגורמים לדירה קטנה להראות ולהרגיש גדולה מכפי שהיא במציאות.

לאחר פגישת יעוץ ראשונית החליטה בעלת הדירה לסמוך על קידר בעיניים עצומות, ארזה את המזוודה וטסה לחודשיים שלמים בקנדה הקרה, כשחזרה, חיכתה לה דירה משופצת, חמה, נעימה ומזמינה

בתכנון הדירה התל אביבית הזאת השתמשה קידר בעקרונות ייחודיים, מבטים ארוכים, פתרונות אחסון חכמים, ניתוח התנועה בחלל ותכנון מדויק שמלווה את מי שגר בדירה בצורה פרקטית, נעימה ונוחה בכל שעות היממה. הסגנון העיצובי של הפרויקטים של קידר לקוחים מתוך האופי של הלקוחות, השילוב של הטעם שלהם, הצבעים והסגנון שהם אוהבים, של פרויקט נוצר מקולאז’ ייחודי המורכב במיוחד בשבילם.

אור טבעי ומקומות אחסון

עיצוב הסלון

הסלון עוצב בגוונים טבעיים המשתלבים עם הנוף הירוק הנשקף מבעד לחלון הגדול. על מנת לתת לחלל מראה גדול יותר הסלון תוכנן בקווים מקבילים הממשיכים את המטבח ויוצרים מטבח ארוך הנותן אשליה של חלל פתוח ומרווח, נבחרה ספה רחבה בגוון אפור, מזנון אפור מעוצב בקווים נקיים, שטיח בגווני אפור וצמחיה טבעית המחברת בין כל האלמנטים בסלון. חלון הקיר הוגדל ותחתיו תוכנן ספסל המתפרש לרוחב החלון כולו ומשמש כמעין מרפסת שמש וקטנה ומכיל מקום אחסון רב. הספסל תוכנן מעץ טבעי המשתלב עם פרקט העץ והצמחייה הטבעית בחלל הציבורי של הבית.

עיצוב סלון קטן

התאמת הפריטים לגודל החלל

בחירת גוונים טבעית ונעימה

שילוב צמחיה טבעית בעיצוב

חלל פתוח ומזמין

גווני פסטל ותכנון מדויק

עיצוב המטבח

כדי לתת לבית הרגשה מרעננת ונעימה, חזיתות המטבח נצבעו בגוון ירוק פסטל עם ידיות פליז המשתלבות עם גופי התאורה בבית כולו, המטבח תוכנן בקווים ישרים ונקיים ומלא במקומות אחסון נסתרים בשילוב יחידת נגרות פתוחה מעץ טבעי. במרכז המטבח מוקמה פינת אוכל עגולה, לצידה כיסאות מרופדים באפור עם רגליים שחורות וגוף תאורה תלוי בצבע שחור. המטבח פתוח ומחובר בצורה ישירה לסלון, מואר באור טבעי רב ומשקיף על נוף ירוק טבעי המכניס יופי רב לחלל.

מקומות אחסון רבים במטבח

בלי לוותר על שום אלמנט

חזיתות מנטה במטבח

תכנון תאורה מדויק

יחידה מפנקת ומזמינה

עיצוב חדר השינה

חדר השינה עוצב גם הוא בגוונים טבעיים, פלטת הגוונים הנוכחת בחלל היא ירוק, שחור, לבן ועץ טבעי. גוונים שתמיד יישארו רלוונטיים. קיר גב המיטה נצבע בגוון ירקרק עדין. נבחרה מיטה זוגית רחבה מרופדת בגוון אפור, את המיטה מקשטות כריות נוי בגוונים טבעיים החוזרים על עצמם באלמנטים שונים בחדר השינה. לצד המיטה מוקמה שידת צד בצבע לבן בשילוב עץ טבעי. על קיר חדר השינה תוכנן ארון בנגרות אישית בצבע לבן המכיל מקומות אחסון רבים ונישה עם מראה המשמשת לאיפור והתארגנות, ידיות הארון בצבע שחור המכניס עומק רב לחדר השינה.

גוונים טבעיים בחדר השינה

ארון קיר בנגרות אישית

שידת צד מעץ

שילובי חומרים מהטבע

עיצוב חדר הרחצה

חדר הרחצה עוצב בגוונים בהירים המאירים אותו ונותנים לו אשליה של גודל, שידת הרחצה עוצבה בנגרות אישית המתאימה לחלל הקטן ונצבעה בלבן בשילוב עם עץ טבעי וידיות שחורות. קירות חדר הרחצה חופו באריחים גדולים בצבע לבן והרצפה בגוון כחול נוכח ומלא עומק. המקלחון חופה באריחים דמויי עץ המכניסים חמימות נעימה ומזמינה לחדר הרחצה.

חדר רחצה מואר ומפנק

אריחים מעוצבים בחדר הרחצה

נגיעות של עץ בחדר הרחצה

“תכנון תכנון תכנון”. זה הטיפ של מעצבת הפני רותי קידר כשמדובר בעיצוב חללים קטנים, להגיע מוכנים, לתכנן מה רוצים, להכין תוכניות עבודה וכתב כמויות, לקבל הצעות מחיר אמיתיות. “ה’בערך’ זה הבור הכי מסוכן של עולם הבניה. כי הבור הזה, אתם יודעים איפה הוא מתחיל, אבל לא יודעים איפה הוא נגמר. כשעובדים מסודר ונכון, ובאחריות תהליך שיפוץ הופך להתרגשות והנאה”, מספרת רותי, “הטיפ השני הכי חשוב שלי הוא “השילוש הקדוש”, אתם , האדריכלי/ת או מעצב/ת והקבלן. שם טמון סוד ההצלחה או הכישלון של הפרויקט שלכם. אל תתפרשו על הטוב ביותר. כי אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם מאוכזבים”.

לאתר של מעצבת הפנים רותי קידר – לחצו כאן

אולי יעניין אתכם גם: סוגי חזיתות למטבח: פורמייקה, צבע בתנור או בכלל פולימר? יתרונות חסרונות ולמי מתאים מה – לכתבה המלאה לחצו כאן

לקחו חלק בפרויקט:

צילום: רותי קידר

קבלן: רביע חייט

חיפויים פרקט וסניטריה: מודי

צבע: נירלט

נגרות מטבח ושאר הבית: נגרית יגל, עדית וקנין

ריהוט: אסך רהיטים

חלונות אלומיניום: ענן אלומיניום השלום

תאורה: תומס תאורה, כפר מלל

דלתות: פנדור, שי פלג

אולי יעניין אותך גם...

מרחב ציבורי גדול מלא באור טבעי

ממגורים בארצות הבית לשיפוץ בית פרטי בשרון: עיצוב ייחודי ומשפחתי

לאחר שנים של מגורים בחול הגיעו להחלטה לחזור עם ילדיהם המתבגרים לישראל. הם רכשו מבנה ישן ויצאו למסע שיפוץ מקיף על מנת לפוסט המלא
תקרה משופעת עם קורות עץ

להתחיל מחדש: שיפוץ דירת גג ברמת גן

אם יצא לכם לשפץ או לעצב את ביתכם אז אתם כנראה יודעים שמדובר בפרויקט עמוס וקשה, מלא בחוסר ודאות עד שמגיעים לרגע לפוסט המלא
דלתות נסתרות החזיתות המטבח

בלב העיר העתיקה: שיפוץ דירת גן בירושלים

באחת מהשכונות הירושלמיות הוותיקות ממוקמת דירת גן קסומה המשלבת באופן מופלא בין העבר והעתיד. השכונה מלאה בבתים מיוחדים המשלבים בין ישן לחדש לפוסט המלא
Skip to content