איפה קונים

עייפה בובה זהבה: מנורות לילה ילדים

2022 May 16 | 0 תגובות

 אם יש דבר אחד שכל הורה בעולם יכול להסכים עליו זה שלא מתעסקים עם שנת הלילה של הילדים שלנו. אז יש את ההורים שבורכו בדובוני שינה קטנים ויש את אלו ש… איך נאמר זאת בעדינות? שינה היא מהם והלאה.

הן מככבות בכל טקס שינה, משרות על הקטנטנים שלנו אווירת ביטחון ורוגע, מגיעות במגוון רחב של צבעים, צורות וגדלים ומעבר לעיצוב המתוק שלהן המשתלב בכל חדר ילדים מנורות הלילה של הקטנטנים שלנו הפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד משגרת הלילה של כולנו.

אז איך נבחר את מנורת הלילה לילדים הטובה ביותר ועל הדרך היפה ביותר? בשביל זה אנחנו כאן.

Kita kids

מנורת לילה ארנב

מנורת הלילה המכניסה את אווירת היער הקסום היישר לתוך חדר הילדים, המנורה עשויה מעץ עם חיפוי פורמייקה איכותי ובטוח ומגיעה עם מנגנון תאורת לד המתחבר לחשמל ודימר לשליטה בעוצמת האור, מאפשרת תאורה נעימה ומלטפת בחדר הילדים המתאימה במיוחד לשנת לילה טובה.

לפרטים נוספים על מנורת לילה ארנב – לחצו כאן

מנורת לילה תלויה בצורת ארנב

קיטה קידס | מנורת לילה מתוקה תלויה על הקיר

מנורת לילה תלויה בצורת ארנב

קיטה קידס | מנורת לילה מתוקה בצורת ארנב ורוד

באני בי

מנורה מעוצבת מיפי

מנורת לילה בצורת הארנבת המתוקה מיפי שעוצבה על ידי האיורים המקוריים של דיק ברונה. העיצוב המקורי והייחודי הופכים את מיפי ליצירת אמנות של ממש, עשויה חומרים איכותיים שאינם מזיקים לסביבה, המנורה בעלת חיבור בטוח לחשמל ובעלת דימר לכיוון עוצמת האור לעוצמה המתאימה לשינה.

לפרטים נוספים על מנורת מיפי – לחצו כאן

מנורת לילה בובת ארנב

באני בי | מנורת לילה מעוצבת

מנורת לילה בובת ארנב

באני בי | מנורת לילה מעוצבת

tweelingen

מנורת לילה איילה

מנורת לילה איילה בגוון פודרה מושלם, מתאימה במיוחד לתלייה על הקיר בחדרי ילדים מעוצבים ועוזרת לשנת לילה טובה ומתוקה. המנורה עשויה MDF צבוע בתנור ומופעלת על ידי בטריות. למנורה שני מצבי תאורה המאפשרים להתאים את התאורה ללילה ניתן להדליק ולכבות באמצעות שלט ובנוסף היא בעלת טיימר לכיבוי אוטומטי.

לפרטים נוספים על מנורת איילה – לחצו כאן

מנורת לילה תלויה בצורת איילה

tweelingen | משתלבת בכל סגנון עיצוב

מנורת לילה תלויה בצורת איילה

tweelingen | משתלבת בכל סגנון עיצוב

שילב

מנורת לילה ביצה

מנורת לילה חכמה בצורת ביצה, המנורה בעלת עמדת עגינה הטוענת את הסוללה לעד כ-200 שעות בעוצמת מינימום. נגיעה בחלק העליון שלה מפעילה את המנורה על מצב לילה המאפשר הנקה בתאורה נעימה, למנורה החכמה שני מצבי תאורה המתאימים לתינוקות וילדים לשנת הלילה ולמשחק וקריאה. ניתן לכבות אותה על ידי נגיעה כפולה בחלקה העליון.

לפרטים נוספים על מנורה חכמה – לחצו כאן

מנורת לילה עם מספר עוצמות לתאורה

שילב | מתאימה את עצמה לאווירה

מנורת לילה עם מספר עוצמות לתאורה

שילב | מתאימה את עצמה לאווירה

pulp shop

מנורת LED קשת בענן

מנורה המבוססת על אשליה אופטית, היא למעשה גריד שטוח המעוצב באמצעות חריטה על משטח פרספקס המקבל חיים ועומק בעזרת תאורת לד הממוקמת בבסיס הלוחית. המנורה בעלת בסיס עץ ליבנה ותאורה חזקה היכולה לשמש כתאורת לילה, אווירה או קריאה. התאורה פועלת באמצעות חיבור USB הכולל מפסק וחיבור לחשמל.

לפרטים נוספים על מנורת קשת בענן – לחצו כאן

"pulp-shop

"<yoastmark

איקאה

מנורת לילה ענן

מנורת לילה תלויה בצורת ענן בעלת עיצוב שובב ואור רך ונעים היוצר אווירה אידיאלית לשינה ורגיעה. התאורה הינה תאורת לבד שעברה מבחני בטיחות מהמחמירים בעולם ואושרה כבטיחותית לשימוש ילדים כך שתוכלו להיות רגועים שילדכם בטוחים. המנורה מוסיפה לחדר הילדים אווירה קסומה וייחודית.

לפרטים נוספים על מנורת ענן – לחצו כאן

 

טולמנס

מנורה מעוצבת LINNUT SULO

מנורה מעוצבת המשמשת כפריט נוי, של חברת MAGIS האיטלקית, למנורה מספר מצבי תאורה שונים היוצרים אווירה חמה ונעימה בכל חלל בו תמקמו אותה. הנורה הינה נורת LED הפועלת באמצעות כבל USB ומטען סוללות. יש להטעינה לפני השימוש.

לפרטים נוספים על מנורת LINNUT SULOלחצו כאן

מעוצבת כפריט נוי

טולמנס | פריט נוי בפני עצמה

מנורת לילה מעוצבת כפריט נוי

טולמנס | פריט נוי בפני עצמה

קואלה

מנורה לחדר הילדים עץ אלון

מנורת לילה בעלת פשטות מתוחכמת עשויה כדור זכוכית חלבית מאוזן בקפידה על בסיס מעוצב מעץ אלון טבעי, הנורה מאופיינת בעיצוב מינימליסטי ומתאימה במיוחד לחדרי ילדים בעיצוב נורדי נעים. המנורה פועלת באמצעות חיבור לחשמל וניתן לשלוט בה באמצעות מפסק קל ונוח לשימוש.

לפרטים נוספים על תאורת לילה עץ אלון – לחצו כאן

מנורת לילה מזכוכית ועץ

קואלה | שילוב בין חומרים טבעיים

מזכוכית ועץ

קואלה | שילוב בין חומרים טבעיים

התעייפתם? אין פלא, גם אותנו המנורות הקסומות הכניסו למוד שינה מהנה. מאחלים לכם לילות שלמים של שינה שקטה. מצאתם את המנורה המיוחדת שגורמת לקטנטנים שלכם להרגיש בטוחים במשך לילה שלם? אתם חייבים לשתף אותנו 🙂

אלי יעניין אתכם גם: לגדול איתם – טיפים לעיצוב חדרי ילדים – לכתבה המלאה לחצו כאן

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content