המגזין

פייר, התגעגענו: איקאה סייל חוזר ובגדול!

2022 July 6 | 0 תגובות

אין כמו סייל טוב שמבשר לנו שהקיץ כבר כאן. ואם מדובר בסייל של פריטים מעוצבים לבית אז תהיו בטוחים שאנחנו הראשונים להגיע. אחרי מספר שנים בהם הסייל של איקאה שינה את צורתו, הקיץ הזה הוא חוזר ובענק! מעל ל-2,500 מוצרים מעוצבים ויפים בהנחות מטורפות שיעזרו לכם לשדרג, לעצב, להחליף או סתם לרענן את הבית. אנחנו כמובן כבר ביקרנו, וכדי לחסוך לכם את החיפושים אספנו עבורכם את 20 הפריטים שאתם פשוט חייבים לרכוש! מוכנים?

ספת LANDSKRONA

ספת LANDSKRONA בעלת מראה חם ומסוגנן, עם כריות מושב במילוי קצף פוליארתן וסיבי פוליאסטר המעניקות תמיכה בשיבה, הספה מרופדת בבד נעים למגע והיא בעלת גימור עדין המעניק לה איזון אידיאלי בין נוחות, פונקציונליות וסגנון. ניתן לרכוש את הספה בצבע אפור ככה או בגוון ירוק בהיר.

מחיר לפני הנחה: 4,390 | מחיר לאחר הנחה: 3,340

לפרטים נוספים על ספת LANDSKRONA –  לחצו כאן

ספה עם שזלונג איקאה

הדום LANDSKRONA

הדום LANDSKRONA יכול לשמש כמושב נוסף או כיחידת הארכה נוחה לספה מאותה הסדרה, בעל כריות מושב במילוי קצף פוליארתן וסיבי פוליאסטר ורגלי עץ היוצרות מראה אלגנטי ומסוגנן. כל אשר נותר לעשות הוא לשבת ולהירגע.

מחיר לפני הנחה: 495 | מחיר לאחר הנחה: 395

לפרטים נוספים על הדום LANDSKRONAלחצו כאן

הדום מעוצב איקאה

שולחן סלון STOCKHOLM

שולחן סלון STOCKHOLM עשוי מפורניר אגוז איכותי וייחודי, הדוגמה הייחודית של הפורניר מעניקה לכל שולחן אופי ייחודי, השולחן מהווה מחווה לעיצוב הסקנדינבי המודרני. הוא מתאפיין במראה אלגנטי וחם וכולל משטח עליון אובלי ומדף נמוך המאפשר לשמור כתב עת, ספרים ופריטים קטנים אחרים.

מחיר לפני הנחה: 995 | מחיר לאחר הנחה: 795

לפרטים נוספים על שולחן סלון STOCKHOLMלחצו כאן

שולחן סלון אובלי

שטיח SPORUP

שטיח SPORUP בעל סיבים קצרים בגוון בז’, השטיח מתאפיין בסיבים רכים וצפופים, עשוי פוליאסטר מבקבוקי מפלסטיק ממוחזרים. בעזרת שימוש בפסולת כמשאב, ניתן לייצר עבור כפות הרגליים שלנו משטחים נוחים ואיכותיים להפליא.

מחיר לפני הנחה: 295 | מחיר לאחר הנחה: 145

לפרטים נוספים על שטיח SPORUPלחצו כאן

שטיח SPORUP

מעמד לטלוויזיה MALSJÖ

מעמד לטלוויזיה עם דלתות הזזה וגימור בצבע שחור יוקרתי ודרמטי, המעמד כולל אחסון מאחורי דלתות זכוכית שקופות ויתאים לכל חלל בו תמקמו אותו. הדלתות השקופות יגנו על ציוד הטלוויזיה שלכם מאבק. תשומת הלב שהוקדשה לפרטים הקטנים בעיצוב מקנה לרהיט אופי ייחודי של עבודת יד.

מחיר לפני הנחה: 1995 | מחיר לאחר הנחה: 995

לפרטים נוספים על מעמד לטלוויזיה MALSJÖלחצו כאן

מזנון לטלוויזיה בצבע שחור עם דלתות זכוכית

מעמד לטלוויזיה MALSJÖ | איקאה סייל

פינת אוכל LISABO / LISABO

פינת אוכל עם ארבעה כיסאות מעוצבים, שולחן האוכל עשוי פורניר והכיסאות משלבים פורניר שחור עם עץ מילה שחור, הסט בעל מראה קליל עכשווי ומתאפיין בעיצוב בסגנון סקנדינבי ייחודי. השולחן אף זכה בפרס Red Dot Design.

מחיר לפני הנחה: 1,875 | מחיר לאחר הנחה: 1675

לפרטים נוספים על פינת אוכל LISABO / LISABOלחצו כאן

פינת אוכל מעץ איקאה

פינת אוכל LISABO / LISABO | איקאה סייל

מיטה זוגית מרופדת IDANÄS

מיטה זוגית מרופדת בריפוד רך למגע המקנה נוחות מקסימלית לסביבת השינה שלכם, למיטה רגלי עץ עמידות ויציבות המשתלבות עם העיצוב הקלאסי והנקי שלה. המיטה מגיעה בשני גוונים לבחירה: אפור כהה וורוד בהיר, היא מאופיינית בראש מיטה נטוי עם ריפוד עבה המעניק תמיכה נוחה לגבכם והופך אותה לאידיאלית לקריאת ספר בערבים או עיתון בבוקר במיטה.

מחיר לפני הנחה: 2,545 | מחיר לאחר הנחה: 1,995

לפרטים נוספים על מיטת IDANÄSלחצו כאן

מיטה זוגית מרופדת איקאה

מיטה זוגית מרופדת IDANÄS | איקאה סייל

ארון PAX

ארון PAX, בעל שתי דלתות צירים עם בולמי טריקה התופסים את הדלת כך שתיסגר לאט, בשקט וברכות. לרהיט רגליים מתכווננות המאפשרות לייצב אותו על רצפה שאינה ישרה. ניתן להשלים את הפריט עם ארגונית מסדרת KOMPLEMENT.

מחיר לפני הנחה: 940 | מחיר לאחר הנחה 800

לפרטים נוספים על ארון PAX לחצו כאן

ארון לבן עם חזית מעוצבת

שידת מגירות HEMNES

שידת מגירות עשויה מעץ מלא, חומר טבעי עמיד בעל מראה חמים ומיוחד. לשידה שמונה מגירות מעוצבות בעלות מראה מסורתי אך בשילוב פונקציות מודרניות כגון טריקה שקטה, מכיוון שהבית צריך להיות מקום בטוח לכולם השידה מגיעה עם אבזור קיבוע לקיר שהופך אותה לא רק ליפה אלא גם לפונקציונלית ובטוחה.

מחיר לפני הנחה: 1,495 | מחיר לאחר הנחה: 995

לפרטים נוספים על שידת HEMNESלחצו כאן

שידת מגירות איקאה

שידת מגירות HEMNES | איקאה סייל

שולחן צד  GALDOM

שולחן צד GALDOM, שולחן הגשה שהופך כל חלל בו אתם יושבים לנוח יותר. השולחן קל משקל וקל להעברה ממקום למקום, ניתן להשתמש במגש הנשלף להגשה, הודות לעיצוב המוצר קל להחזיר את המגש בתום השימוש – פשוט הניחו אותו ישירות על מסגרת השולחן. שולי המגש מקלים על החזקתו ומפחיתים את הסיכון להחלקת כוסות או קערות.

מחיר לפני הנחה: 95 | מחיר לאחר הנחה 75

לפרטים נוספים על שולחן צד GALDOMלחצו כאן

שולחן צד שחור עגול איקאה

שולחן צד  GALDOM | איקאה סייל

פינת ישיבה לחוץ ÄPPLARÖ

פינת ישיבה ÄPPLARÖ מותאמת לחוץ, עשויה מעץ השיטה השומר על יופיו לאורך שנים. הספה הינה ספה מודולרית משולבת עם כריות רכות ונוחות לאותם ימי מנוחה בחוץ. ניתן לשלב יחידות מושב שונות על מנת ליצור ספה בצורה ובמידות המתאימות למרפסת שלכם. שלבו עם כריות נוי דקורטיביות להוספת מגע אישי.

מחיר לפני הנחה: 1,740 | מחיר לאחר הנחה: 1,250

לפרטים נוספים על פינת ישיבה לחוץ ÄPPLARÖלחצו כאן

פינת ישיבה לחוץ מעץ

פינת ישיבה לחוץ ÄPPLARÖ | איקאה סייל

כריות נוי HALLVI

כיסוי כרית נוי HALLVI עשויה בעבודת יד ייחודית על ידי המיזם החברתי ההודי שמטרתו לספק לנשות מקצוע מקור פרנסה ארוך טווח ובו זמנית ליצור פריט דקורטיבי וייחודי לעיצוב הבית. הכיסוי מגיע עם רוכסן המקל על סגירת הכיסוי ומאפשר לנקות אותו בקלות.

מחיר לפני הנחה: 69 | מחיר לאחר הנחה 19

לפרטים נוספים על כיסוי כריות נוי HALLVIלחצו כאן

כריות נוי בעבודת יד

כריות נוי HALLVI | איקאה סייל

סט אגרטלים ANLEDNING

סט אגרטלים בגוון חום בהיר שהופכים כל חלל למזמין וחגיגי. האגרטלים בעיצוב אל זמני ומשתלב בצורה הרמונית על מוצרים אחרים הקיימים בבית ופריטים אחרים מקולקציית ANLEDNING.

מחיר לפני הנחה: 59 | מחיר לאחר הנחה 39

לפרטים נוספים על סט אגרטלים ANLEDNINGלחצו כאן

אגרטל מעוצב בגוון בז' איקאה

סט אגרטלים ANLEDNING | איקאה סייל

סלסילה FLÅDIS

סלסילת FLÅDIS עשויה עשבי ים, נקלעה בעבודת יד ומעניקה תחושה טבעית ונעימה לכל חלל. ניתן להרים את הידיות למעלה על מנת להסתיר את תחולתה או להוריד אותן למטה ולהציג לראווה את תוכן הסלסילה.

מחיר לפני הנחה: 59 | מחיר לאחר הנחה: 45

לפרטים נוספים על סלסילת FLÅDISלחצו כאן

סלסלת קש איקאה

סלסילה FLÅDIS | איקאה סייל

תמונה ממוסגרת BJÖRKSTA

תמונת BJÖRKSTA, ממוסגרת במסגרת בגוון אלומיניום, גורמת לכם לחשוב בגדול. התמונה הממוסגרת מוסיפה נגיעה אישית לכל חדר ויוצרת אווירה רגועה, נעימה ומעוצב. יצרת אמנות גדולה המשקפת את אישיותכם ואת הסגנון העיצובי שלכם.

מחיר לפני הנחה: 295 | מחיר לאחר הנחה 195

לפרטים נוספים על תמונה ממוסגרת BJÖRKSTAלחצו כאן

תמונת נוף ממוסגרת איקאה

תמונה ממוסגרת BJÖRKSTA | אקאה סייל

נר ריחני PÅKOSTAD

נר ריחני PÅKOSTAD, מגיע בכוס מעוצבת בגוון כחול או ורוד, הנר מפיץ ריח נעים של אשכוליות המוסיפות לאווירה בכל חלל בו תמקמו אותו. כאשר הנר יבער עד סופו ניתן יהיה להשתמש בגביע כמעמד לנר חימום.

מחיר לפני הנחה 29 | מחיר לאחר הנחה 15

לפרטים נוספים על נר ריחני PÅKOSTADלחצו כאן

נר ריחני בכוס קרמיקה

נר ריחני PÅKOSTAD | איקאה סייל

שרפרף סיבי בננה ALSEDA

שרפרף ALSEDA, עשוי סיבי בננה ונארג בעבודת יד על ידי בעלי מלאכה מיומנים. עבודת היד הופכת כל אחד מהשרפרפים לייחודיים ושונים. הפריט של משקל ולכן ניתן לשאת אותו ולהזיזו ממקום למקום בקלות. יכול לשמש כמקום ישיבה נוסף בסלון, תוספת מרעננת לחדר המשחקים או אפילו בחדר השינה.

מחיר לפני הנחה: 195 | מחיר לאחר הנחה: 195

לפרטים נוספים על שרפרף ALSEDA – לחצו כאן

שרפרף קש איקאה

שרפרף סיבי בננה ALSEDA | איקאה סייל

שרשרת תאורת לד SOLVINDEN

שרשרת תאורת לד עם 12 נורות, פועל על סוללות ותאים לשימוש בחוץ. שרשראות תאורה הן האבזר המושלם ליצירת אווירה נעימה, וגם קל לשלב אותן עם מנורות אחרות מסדרת SOLVINDEN הן יפיצו אור וישרו אווירה חמימה במרפסת או בגינה.

מחיר לפני הנחה: 85 | מחיר לאחר הנחה: 49

לפרטים נוספים על שרשרת תאורת לד SOLVINDENלחצו כאן

שרשרת תאורה איקאה

שרשרת תאורת לד SOLVINDEN | איקאה סייל

מנורת שולחן MISTERHULT

מנורת שולחן עשויה במבוק ששימש כפסולת עודפת, כדי להפיק את המרב מהצמח ולהקטין את הנזק לסביבה, המנורה עשויה בעבודת יד בגוונים הטבעיים של הבמבוק ומפיצה אור רך ונעים היוצר אווירה מזמינה וחמימה.

מחיר לפני הנחה: 175 | מחיר לאחר הנחה 125

לפרטים נוספים על מנורת שולחן MISTERHULTלחצו כאן

מנורת שולחן מקש

מנורת שולחן MISTERHULT | איקאה סייל

הסייל יפתח ביום רביעי (6.7) ויתקיים בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ (הסייל יגמר ב26.07). ימכרו בו מעל ל2,500 מוצרים מכל המחלקות בהנחות מטורפות שיגיעו עד ל50%, אז אם גם אתם חיכיתם לזה כל השנה, או אם גם לכם מתחשק לשדרג ולרענן את הבית – אין כמו הסייל של איקאה. טיפ חשוב במיוחד מאיתנו אליכם – ההנחות תקפות על פריטים מסוימים מכל המחלקות. גם המחלקה של האוכל 🙂

אולי יעניין אתכם גם: חנויות אונליין לעיצוב הבית – לכתבה המלאה לחצו כאן

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content