המגזין

סיכום שנה: הכתבות הנקראות ב2022

2023 January 3 | 0 תגובות

כל שנה מחדש אנחנו אוהבים להישען אחורה ולעבור על השנה שעברה, לראות כמה הצלחנו ללמוד, לאיזה מקומות הגענו, מאיפה שאבנו השראה והכי חשוב מה הערך שהצלחנו להביא עבורכם.

השנה שחלפה הייתה שנה מלאה בכתבות מרתקות, מדריכים לעיצוב וטיפים ששברו שיאים חדשים, אז למקרה שפספסתם (ואנחנו ממש מקווים שלא), ריכזנו עבורכם את הכתבות הנקראות ביותר לשנת 2022. כל מה שאנחנו ממליצים לעשות עכשיו זה לגזור ולשמור. ולהמשיך לעקוב כמובן כי 2023 הולכת להיות פשוט יותר.

 

טעם ישראלי: 30 פינות אוכל בסגנונות עיצוב

ישנם כמה סוגים של אנשים, אלו שאוכלים בדרך (לא משנה בדרך לאן), אלו שאוכלים מול הטלוויזיה (ומאמינים שזה הופך את האוכל לטעים יותר), ואנחנו. שבשבילנו כל ארוחה היא טקס הסובב סביב שולחן אוכל מזמין ונוח בפינת האוכל האהובה עלינו. בכתבה הזאת תמצאו 30 פינות אוכל מעוצבות על ידי מעצבי פנים ישראלים וכמובן טיפים לעיצוב פינת האוכל המושלמת.

לכתבה המלאה לחצו כאן

מה ההבדל? כל סוגי הקבלנים ומה התפקיד של כל קבלן?

אם יצא לכם בעבר לקבל שירות או להתעניין בשירות בתחום הבנייה או השיפוץ ככל הנראה שיצא לכם לשמוע לא פעם את המושג ‘קבלן’. אם מדובר בשיפוצים, חשמל, גבס ועוד סוגים רבים של עבודות ולא ידעתם לאיזה סוג קבלן אתם צריכים לפנות על מנת לבצע את העבודה שלכם, מה התפקיד שלו, או מזה בכלל אומר, תהיו בטוחים שאתם לא לבד. אז אילו סוגי קבלנים יש? מה התפקיד של כל קבלן? ומה ההבדל בניהם? כל מה שאתם צריכים לדעת על סוגי הקבלנים השונים וההסמכה שלהם נמצא ממש כאן.

לכתבה המלאה לחצו כאן

מטבח מודרני בגוונים בהירים

עיצוב מיכל וולפסון | צילום איתי בנית

עיצוב פנים, מעצבי פנים: כל מה שצריך לדעת

אם גם אתם שואלים את עצמכם מזה בכלל עיצוב פנים? מה התפקיד של מעצב? איפה לומדים את זה או איך אני יכול למצוא את בעל המקצוע המתאים ביותר לבית שלי? הכתבה הזאת היא בשבילכם. כל מה שאתם צריכים לדעת על עיצוב פנים, מעצבי פנים ועיצוב הבית נמצא ממש כאן.

לכתבה המלאה לחצו כאן

עיצוב יונית שטרן | צילום שירן כרמל

עיצוב יונית שטרן | צילום שירן כרמל

עיצוב מטבח לפי סגנון: 30 מטבחים מעוצבים שעיצבו מעצבי פנים

כולנו רוצים שיהיה לנו מטבח פרקטי, נח ומעוצב שנוכל לארח בו, לבשל בו ולבלות זמן איכות עם המשפחה. אבל רגע לפני שאנחנו רצים למטבח, איך נדע איזה סגנון עיצובי הכי מתאים למטבח שלנו? איזה סגנונות עיצוב יש? ומה הטיפים המנצחים לעיצוב המטבח? סידרנו לכם את כל מה שצריך לדעת על מטבחים מעוצבים בכתבה אחת.

לכתבה המלאה לחצו כאן

מטבח מודרני עם חזיתות מעץ במראה טבעי וצמחיה טבעית

עיצוב מורן וינשטוק | צילום איתי בנית

הגודל כן קובע: איך בוחרים את גודל השטיח בחללים השונים בבית

השטיח הוא פריט עיצובי ופונקציונלי כאחד. הוא הבסיס להלבשת הבית והוא מוסיף לכל חלל תחושה חמימה, מזמינה ונעימה, אך לרוב, הוא לא מקבל את תשומת הלב הראויה לו. וחבל כי אין דבר המשתווה לתחושה הנעימה של רגליים יחפות על שטיח רך ומפנק. אז איך תדעו איזה שטיח מתאים לגודל של חדר השינה שלכם? איפה בדיוק למקם את השטיח בסלון או באיזה צורה השטיח בחדר הרחצה צריך להיות? כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת גודל השטיח בחללים השונים בבית נמצא ממש כאן.

לכתבה המלאה לחצו כאן

עיצוב אוסי כץ | צילום קרין רבנה

הסוד השמור: מאיפה קונות מעצבות הפנים שולחנות סלון?

שולחן הסלון מגיע במגוון רחב מאוד של גדלים, צורות צבעים וחומרים. ולכן כשהגיע הרגע שלנו לבחור את שולחן הסלון שלנו אנחנו חייבים להודות שקצת הלכנו לאיבוד בין המבחר העצום, לא הצלחנו לדמיין איך השולחן ישתלב בסלון שלנו ואיך נדע להתאים אותו לגודל של החלל ולגודל של הרהיטים המקיפים אותו. אז נכנסנו לקבל השראה ממעצבי פנים ישראלים ובחרנו עבורכם את שולחנות הסלון היפים ביותר. וכמובן, איפה אתם יכולים לרכוש אותם.

לכתבה המלאה לחצו כאן

עיצוב מיכל גרינברג פוקס | צילום אורית ארנון

עיצוב סלון לפי סגנון: 60 סלונים שעיצבו מעצבי פנים ישראלים

מעבר למקום המרכזי בו הוא נמצא, הוא ממלא חלק גדול מאוד בחיי היום יום שלנו ועונה על מגוון רחב של שימושים, אם זה בילוי משפחתי, אירוח חברים, מקום עבודה או אפילו סתם מקום לרבוץ בו אחרי יום ארוך. הוא החלל המרכזי של הבית ולרוב, הוא האזור הראשון אותו אנחנו רואים כאשר אנחנו נכנסים הביתה. ולכן סלון מעוצב הפך למאסט בכל בית. אספנו עבורכם לא פחות מ60 סלונים מעוצבים שעיצוב מעצבי פנים שיפוצצו אתכם בהשראה ויעזרו להם להרגיש בסלון שלכם – הכי בבית בעולם.

לכתבה המלאה לחצו כאן

עיצוב נועה גרייזמן | צילום עודד סמדר

להתעורר כל יום בחופשה: חדרי שינה מודרניים להשראה

בניגוד אלינו, יש מספר אנשים שהחליטו לחיות את החלום ולעצב את חדר השינה שלהם בסגנון מודרני מרהיב שיגרום להם לחוש בחופשה מפנקת כל לילה מחדש. כמובן שאספנו עבורכם את חדרי השינה המודרניים היפים ביותר, מהם תוכלו לשאוב השראה ולהביא את החופשה אליכם הביתה.

לכתבה המלאה לחצו כאן

עיצוב אורלי מור | צילום הגר דופלט

סוגי חזיתות למטבח: פורמייקה, צבע בתנור או בכלל פולימר? יתרונות, חסרונות ולמי מתאים מה?

בין אם אתם אוהבים לבשל, או שמע אתם סתם אורחים במטבח שלכם, המטבח מאז ומתמיד היה אחד האלמנטים החשובים ביותר בתחום העיצוב. לא סתם הוא קיבל את התואר ‘הלב הפועם של הבית’, כאשר אתם מתחילים לתכנן את המטבח, אחת ההחלטות החשובות והעיקריות שתשפיע רבות על המטבח גם מבחינת תקציב, גם מבחינת נראות וגם מבחינת עמידות היא בחירת החזיתות למטבח. אז איך תדעו מה סוג המטבח שהכי מתאים עבורכם? ריכזנו את כל מה שאתם צריכים לדעת רגע לפני שאתם בוחרים מטבח בכתבה אחת.

לכתבה המלאה לחצו כאן

שילוב בין ריצופים במטבח

עיצוב לילך צוריאל | צילום איתי בנית

אחרי שהתרפקנו קצת על העבר הגיע הזמן לסכם (והפעם באמת) אז אנחנו מאחלים לכם ולעצמנו שנה של הגשמה, השראה, מלאה בעיצובים מרתקים ומרימים לחיים לעוד המון כתבות מעניינות ומהנות שיעזרו לכם לעצב את בית החלומות שלכם 🙂

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content