המגזין

סיכום שנה: הבתים היפים של 2022

2023 January 1 | 0 תגובות

השנה החולפת הייתה שנה של חזרה לשגרה, שנה בה רובנו חזרנו לעבוד מהמשרד, שנה בה טיילנו במקומות שונים בעולם, יצאנו למסעדות, להופעות ולמסיבות. אבל השנה יותר מתמיד היה לנו הכי כיף לחזור הביתה. לכן, עם סיומה של השנה החלטנו להתענג עוד קצת על הבתים היפים ביותר שהפכו לנו את שנת 2022 למעוצבת ומלאה בהשראה, הדירה שהנכדה ירשה מסבתא, הבית של האמן, השיפוץ המקיף של הדירה בחיפה ואפילו המהפך של הבית הפרטי של מעצבת הפנים. כל הבתים שעשו לנו את השנה נמצאים ממש כאן

עוד במגזין:

עיצוב פנים, מעצבי פנים: כל מה שצריך לדעת – לכתבה המלאה לחצו כאן

הגודל כן קובע: איך בוחרים את גודל השטיחים בחללים השונים – לכתבה המלאה לחצו כאן

עיצוב מטבח לפי סגנון: 30 מטבחים מעוצבים שעיצבו מעצבי פנים – לכתבה המלאה לחצו כאן

להתעורר כל יום בחופשה: חדרי שינה מודרניים להשראה – לכתבה המלאה לחצו כאן

תל אביבית, שיקית, מדויקת ונועזת: כזו שמשאירה חותם

בני זוג שמגיעים מתפיסות עולם עיצוביות מאוד שונות – הוא אוהב מינימליזם וניקיון והיא אוהבת עושר של פריטים וצבע. בדירה התל אביבית שלהם מעצבת הפנים קרן גרוס גישרה על הפערים ומצאה איזונים שיצרו דירה שיקית וחצופה אך באותה נשימה מבוישת וקסומה. כזאת שמזמינה אתכם לבקר בה.

לפרויקט המלא לחצו כאן

עיצוב קרן גרוס | צילום קארין רבנה

הגודל לא קובע: דירת 55 מ”ר קומפקטית ומתוכננת היטב

בני זוג מהמרכז רכשו דירה תל אביבית קטנה בשכונה נעימה ורצו למקסם את גודלה. הם פנו אל אדריכלית ומעצבת הפנים רותי קידר המתמחה במיקסום חללים קטנים ויחד איתה הם יצאו לתהליך שיפוץ שלקח כחודשיים. הדירה, דירת 55 מ”ר הממוקמת באזור הבימה בתל אביב, השיפוץ כלל תכנון ממקסם של הדירה כולה ועיצוב בסגנון המשלב מודרני חם ונקי עם נגיעות ויטנג’ ואופי תל אביבי מזמין.

לפרויקט המלא לחצו כאן

עיצוב וצילום רותי קידר

מצורך קטן של הפרדת חדרי הילדים, יצאה לשיפוץ מקיף של הבית שלה

הכל התחיל מהצורך הקטן של להפריד את חדר הילדים ולתת לכל ילד את החדר הפרטי שלו ונגמר בהבנה עמוקה של מעצבת הפנים אפרת איש שלום שביתה לא משרת אותה ואת משפחתה כמו שהיו רוצים.

בעקבות ההבנה יצאה מעצבת הפנים לשיפוץ מקיף של הבית שלה והגשמת כל החלומות. היא יצרה חלל אירוח גדול, מקומות אחסון רבים, הכניסה אור טבעי רב וצבעוניות מונוכרומטית שקטה ונעימה. עם כמה שפחות גירויים לעין, כזו שתיתן תחושה של רוגע ותאפשר לנוף הניבט מהחצר להיכנס ישירות אל תוך הבית.

לפרויקט המלא לחצו כאן

עיצוב אפרת איש שלום | צילום קרן רבנה

אקלקטית וקסומה: עיצוב דירה שכורה בתל אביב

מעצבת הפנים שרון פרקש חיפשה את הדירה המתאימה ביותר לגור בה. אחרי חיפושים רבים היא מצאה בית ייחודי, מוקף בגינה ירוקה והחליטה להפוך אותו לאקלקטי ומלא באופי. הבית, בית תל אביבי קטן, עם חלל ציבורי פתוח וגינה ירוקה ונעימה. מהרגע ששרון נכנסה לגור בו, הבית חי ונושם עיצוב, פריטים מיוחדים נכנסים ויוצאים ממנו, קירות נצבעים, ארונות מותזים, טקסטיל נתלה ונפרש ורהיטים חדשים וישנים מקבלים חיים ואופי קסום.

לפרויקט המלא לחצו כאן

עיצוב שרון פרקש | צילום אור עדני

להשקיף על הכרמל: כשמעצב פנים משפץ את הבית שלו

אחרי שנים של מגורים במרכז, מעצב הפנים איתם שניר ובת זוגתו החליטו בצעד אמיץ במיוחד לרכוש דירה בחיפה. הם החליטו שהם רוצים לקום כל בוקר לנוף ירוק ולאווירה הייחודית של העיר הצפונית ומצאו דירה ישנה בבניין שנבנה בסוף שנות השישים ושיפצו אותה כמעט מהיסוד על מנת להתאים אותה לחיים החדשים שלהם.

לפרויקט המלא לחצו כאן

עיצוב איתם שניר | צילום אורית ארנון

שילוב בין אמנות מרהיבה לעיצוב פנים: שיפוץ דירה של אמן בתל אביב

לאחר שנים שהצייר והפסל חיליק (יחיאל) סמדר ובת זוגו גרו בשכירות בבניין מגורים ישן בתל אביב הם החליטו לרכוש את הדירה הצמודה להם, לתכנן ולהתאים אותה לפי מידותיהם המדויקות ולהפוך אותה לבית נח ומאוורר עם תחושת מרחב מחד וחמימות מאידך. הם פנו אל מעצבת הפנים מורן רוזנברג ויחד איתה שיפצו, תכננו ועיצבו את הדירה מחדש. כאשר הקו המנחה העיקרי בפרויקט היה ליצור עבור בני הזוג בית פונקציונלי, מעוצב ונעים המתוכנן בצורה נבונה וכזה שישרת אותם שנים קדימה.

לפרויקט המלא לחצו כאן

עיצוב מורן רוזנברג | צילום מאור מויאל

מהבית של סבתא לנוף תל אביבי מושלם: שיפוץ דירה בתל אביב

אין כמו האווירה של החיים בתל אביב. בחורה צעירה עברה לגור ב’דירת סבתא’, בבניין ישן ממש במרכז העיר, דקה מהשדרות ובתי הקפה. כדי להתאים את הדירה הישנה לאורח החיים של הדיירת החדשה, היא פנתה אל מעצבת הפנים תמי פמפנל שנקר ויחד איתה הן קילפו את השכבות, תיקנו את הקמטים, פירקו, תכננו, הלבישו ובנו מחדש תוך שמירה על האופי התל אביבי הייחודי בתוספת נגיעות צעירות ועכשוויות.

לפרויקט המלא לחצו כאן

עיצוב תמי פמפנל שנקר | צילום מאיה אבגר

לחיות, לארח, לנגן: שיפוץ בית פרטי במרכז

לאחר שהתגוררו בבית תקופה, הבינו שאינו תואם לצרכים של המשפחה והחליטו לצאת לתהליך שיפוץ מקיף על מנת להפוך את הבית למקום שיהיה להם כיף ונוח לחיות בו. המשפחה הצעירה פנתה אל מעצבות הפנים אביטל טהורי ונועם פריש מסטודיו העיצוב No’i.homedesign  לאחר שראו פרויקטים אחרים בעיצובן וידעו שאין מתאימות יותר ללוות אותם בתהליך. דיירי הבית הם זוג מיוחד, האם מוזיקאית והאב בעל חברה בניהולו, מעריך ואוסף אומנות ומנגן. לבני הזוג היה חלום להפוך את הבית למקום עם מיוחדות שמתאימה להם, עם עניין, אומנות ושילוב בין ישן לחדש.

 עיצוב No’i.homedesign | צילום קארין רבנה

לפרויקט המלא לחצו כאן

ארבע כניסות ומשפחה אחת: בית בסגנון אתני מרוקאי

הסיפור של הבית המרהיב הזה החל מפרויקט מגירה שתוכנן לפי רעיון מאוד מיוחד שאדריכלית ומעצבת הפנים שמרית משען אברמוביץ חלמה עליו וכלל פטיו מרכזי, מספר כניסות רב, חלונות מחודדים וסגנון מרוקאי מלא באופי. הדיירים בני זוג מהצפון שפנו אל מעצבת הפנים שמרית משען אברמוביץ בהמלצת חברים סמכו על שמרית מהרגע הראשון ויחד יצאו לתהליך שלקח כשנה וכלל תכנון אדריכלי משלב הרעיון ועד הביצוע ועיצוב פנים וסטיילינג לבית כולו.

לפרויקט המלא לחצו כאן

עיצוב: שמרית משען אברמוביץ | צילום: שירן כרמל

עיצוב פנים שמרית משען אברמוביץ | צילום: שירן כרמל

אנחנו מחזיקים אצבעות שהשנה הקרובה תצליח להיות טובה כמעט כמו זאת שקדמה לה. שנגשים את כל המשאלות, שנמשיך למלא אתכם (ואותנו) בהשראה, שנמצא את כל הבתים היפים ושאולי השנה נצליח להשיג את הפריטים המיוחדים ביותר לבית המעוצב שלנו. אז שתהיה שנה מעוצבת, ממשפחת WALLS.

רוצים לקבל השראה לעיצוב הבית שלכם או למצוא את מעצב הפנים המושלם עבורכם? – לאתר pickinteri לחצו כאן

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content