?איפה קונים

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

2023 November 14 | 0 תגובות

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – בלי לקום מהספה, את הפריטים החשובים באמת, אלו שמלווים אותנו ביומיום שלנו אנחנו רוצים לחוש ולהרגיש לפני שנרכוש אותם. אנחנו מדברים כמובן על הרהיטים שמקשטים לנו את החדרים השונים וגורמים לנו להרגיש הכי בבית בעולם.

אז עכשיו, כשיותר ויותר חנויות לעיצוב הבית עוברות למכור את המוצרים שלהם אונליין ולנו חשוב יותר מתמיד להרגיש את המוצרים לפני שהם מגיעים אלינו הביתה, יש שכונה אחת בדרום תל אביב שרגע לפני שאתם מתחלים לעצב את הבית אנחנו ממליצים לכם ללכת לבקר בה.

היא מאגדת בה את כל חנויות העיצוב השוות ביותר ומלאה האווירה הקסומה השמורה רק לעיר הגדולה. אז הצטיידו בעיפרון וסרט מדידה ולכו לבקר בשכונה הקסומה זאת שמלאה בחנויות לעיצוב הבית ותמלא אתכם בהשראה.

עוד במגזין:

חמים ונעים: טיפים לעיצוב הבית בצורה חמה ונעימה – לכתבה המלאה לחצו כאן

לאכול עם העיניים: טיפים לעיצוב פינת אוכל – לכתבה המלאה לחצו כאן

הגיע הזמן לצאת החוצה: צמחיה שתגן עליכם מיתושים – לכתבה המלאה לחצו כאן

עיצוב מטבח לפי סגנון: 30 מטבחים מעוצבים שעיצבו מעצבי פנים – לכתבה המלאה לחצו כאן

להכניס פחות הביתה עם bring it home

Bring it home, מותג ישראלי המתמחה בעיצוב פריטים לבית המאופיינים בסגנון הנורדי סקנדינבי. הפריטים משלבים בין האסתטיקה הנורדית הייחודית ובין פונקציונליות ומיוצרים בשילוב חומרים איכותיים כמו עץ אלון טבעי, אלומיניום אל חלד ועוד חומרים המספקים למוצרים חוזק ועמידות לאורך זמן. העיצוב של המוצרים מתבטא בקווים נקיים, צורות גאומטריות פשוטות ומראה מינימליסטי מרהיב. בחנות של bring it home תוכלו לשאוב השראה לעיצוב הבית שלכם ולהתייעץ עם צוות המעצבים המוכשרים של החברה בנוגע לעיצוב שלכם. אז אם בא לכם לשאוב השראה – אתם חייבים לבקר בחנות המעוצבת.

כתובת: חיים בן עטר 19, תל אביב

לפרטים נוספים על bring it homeלחצו כאן

bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

להכניס פחות הביתה | bring it home

הגיע הזמן לשבת עם Pick-up

פיק אפ הינה חברה המשווקת את כל סוגי הכיסאות שאתם רק יכולים לחלום עליהם. החברה אוחדה עם חברת unuted seats ויחד הפכו לאחד מהספקי ריהוט המובילים בישראל. תוכלו למצוא בחנות ובאתר מגוון רחב של מוצרים מעוצבים הכוללים ריהוט ומוצרים משלימים: כיסאות בר, רהיטים לחוץ, ספות, כורסאות, ריהוט משרדי ועוד מגוון רחב של אביזרי עיצוב משלימים. באולם התצוגה שלהם תוכלו לראות ולהרגיש מגוון רחב ממוצריהם היכולים להתאים לכל סגנון ולכל תקציב – שווה לנסוע לבקר.

כתובת: דרך קיבוץ גלויות 32, תל אביב

לפרטים נוספים על pick upלחצו כאן

pick up חנות עיצוב בתל אביב

כל הכיסאות בעולם, חנות עיצוב בתל אביב | pick up

לאהוב את הבית שלכם עם prat living

חנות המרכזת בתוכה אסופה ייחודית של מותגי עיצוב בינלאומיים ופריטים מיוחדים שנבחרו בקפידה. בבחירת המוצרים אותם החברה מספקת היא שמה דגש על ערכי קיימות, איכות וחדשנות הן בנראות והן בטכניקות העבודה. באולם התצוגה תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטים מעוצבים, מהריטים לכל חללי הבית ועד לאקססורייז מעוצבים. באולם התצוגה שמו דגש על החוויה אותה רצו ליצור עבורכם: להזכיר לכם להאט את הקצב, להתחבר מחדש לדברים הקטנים, הפשוטים והיומיומיים. אנחנו לגמרי ממליצים לבקר.​

כתובת: החשמל 4, תל אביב

לפרטים נוספים על prat livingלחצו כאן

prat living חנות לעיצוב הבית בדרום תל אביב

prat living | לעצב את הבית בתל אביב

לסגנן את הבית עם לאופרד רהיטים

לאופרד הינה גלריית קונספט ייחודית לעיצוב הבית המאמינה שרהיטים מהווים חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו ונותנת להם את הכבוד הראוי. הרהיטים של לאופרד נבחרים בקפידה ומיובאים לארץ ממדינות שונות ברחבי העולם, בגלריה שלהם תמצאו קולקציות רהיטים מגוונות המתחדשות מידי תקופה ומגוון ענק של רהיטים ייחודיים, מעוצבים ומעניינים במגוון סגנונות עיצוב שונים הכוללים ספות, שולחנות, שידות, ספריות, ריהוט משרדי, פריטים משלימים לעיצוב הבית ועוד. אם אתם מגיעים לדרום תל אביב אל תוותרו על ביקור בחנות.

כתובת: (בית מרכזים) קיבוץ גלויות 32, תל אביב

לפרטים נוספים על לאופרד רהיטים – לחצו כאן

לאופרד רהיטים חנות לעיצוב הבית בתל אביב

לסגנן את הבית עם חנויות עיצוב בתל אביב | לאופרד רהיטים

להלביש את הבית בפריטים יפים עם rico home

ריקו הוקמה מתוך החלום לחבר בין אנשים לבתים שלהם, לייצר השראה ולעצב בתים ולהלביש אותם בפריטים יפים ושימושיים המתאימים לכל כיס. בבחירת הפריטים אותם הם מציגים בחנות קירו שלה דגש על חומרי גלם טבעיים ואיכותיים ועבודת יד איכותית ומרשימה – כזו שתשאיר לכם טעם של עוד.

מעבר לקולקציות המתחלפות בחנות, בריקו תוכלו למצוא פינות ישיבה, מתלים, מראות, מדפים, מבחר רחב של פרטי טקסטיל ואקססורייז מעוצבים שימלאו את הבית שלכם באופי. ממליצים לבקר ולהתייעץ עם צוות המעצבים.

כתובת: לבנדה 43, תל-אביב

לפרטים נוספים על rico homeלחצו כאן

לאופרד רהיטים חנות לעיצוב הבית בתל אביב

פריטים יפים לבית | rico home

להאיר את הבית עם סטודיו ויהי

סטודיו ויהי מאיר לכם את הבית באווירה טבעית ומרשימה. בסטודיו מעצבים אהילים מחומרים טבעיים בעיצובים מוקפדים ומיוחדים בעבודת יד מלאת אהבה. “בעיצוב האהילים שלנו אנחנו מתחילים בדרך כלל עם מה שנמצא בהישג יד, מוחשי, עדיף מחומרים טבעיים. הידיים שלנו מלטפות, עוטפות ומכופפות, הן עוקבות אחר נטיות החומר, ואוספות את שכבות העץ הדקות ליצירת צל”, אומרים המעצבים צורי גוטליב וקתרינה ברנד המנהלים את המותג. אז אם אתם צריכים להאיר את הבית ביקור בסטודיו זה מאסט.

כתובת: הפלך 7, תל אביב

לפרטים נוספים על סטודיו ויהי – לחצו כאן

סטודיו ויהי גופי תאורה מעוצבים בתל אביב

חנויות עיצוב בתל אביב | סטודיו ויהי

לעצב את הבית בפשטות עם פנטהאוז בייסיק

פנטהאוז בייסיק היא חנות טרנדית בעלת אופי תל אביבי המציעה מגוון רחב של רהיטים פתרונות מעוצבים לבית. הפריטים של פנטהאוז בייסיק מאופיינים בסגנונות עיצוב שונים ומגוונים ובמחירים אטרקטיביים. בחנות תוכלו למצוא מגוון רחב של קולקציות מתחלפות ולהתרשם מרהיטים שונים כמו ספות, כורסאות, שטיחים, שולחנות, שידות, מיטות ועוד מגוון רחב של רהיטים ופריטי אקססורייז משלימים שיכניסו לבית שלכם נגיעה עיצובית ומרעננת. אנחנו כבר בדרך לשם.. ואתם?

כתובת: הפלך 3, תל אביב

לפרטים נוספים על פנטהאוז בייסיק – לחצו כאן

רהיטים מעוצבים לבית פנטהאוז בייסיק

לעצב את הבית | פנטהאוז בייסיק

לעצב מסביב העולם עם contrast

חברת contrast מאגדת בתוכה שיתופי פעולה עם מותגים בינלאומיים שונים, שיתופי הפעולה מושתתים על סטנדרטים ועל ערכים זהים אשר רואים את המרחפב הפרטי והן את המרחב העסקי כחלק בלתי נפרד מן המרחב התרבותי ומחויבים לשילוב טכנולוגיות מתקדמות של עיצוב ותרבות, ליצירתיות לצד פונקציונאליות. באולם התצוגה של contrast תמצאו מגוון מוצרים רחב והשראה מכל רחבי העולם ותיהנו משירות מקצועי ואישי של צוות יועצים מנוסה שילווה אתכם לאורך כל תהליך עיצוב החלל אותו בחרתם לרהט.

כתובת: דרך קיבוץ גלויות 49, תל אביב

לפרטים נוספים על contrastלחצו כאן

חנויות עיצוב בתל אביב עם השראה מסביב לעולם | contrast

זה לא משנה אם אתם גרים בתל אביב או לא. אם אתם רוצים לעצב את הבית אנחנו ממליצים לכם להגיע לעיר הגדולה ואם לדייק את עצמנו אז לדרום שלה. גם אם תצאו בידיים ריקות (מה שאנחנו לא מאמינים שיקרה) אנחנו בטוחים שתתמלאו בהשראה.

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
שילוב צמחיה בעיצוב הבית

חמים ונעים: טיפים לעיצוב הבית בצורה חמה ונעימה

זה לא משנה אם אתם מהאנשים שנמצאים כל היום מול החדשות או דווקא מהאנשים שהחליטו להתנתק קצת מכל מה שקורה בחוץ. כולנו לפוסט המלא
Skip to content