פרויקטים אמיתיים

בחירת חומרים מדויקת: שיפוץ דירה אורבנית במרכז

2023 March 16 | 0 תגובות

משפחה צעירה רכשה דירה ישנה ורצתה להפוך את הדירה לבית. באמצעות המלצות שקיבלו מבני משפחה וחברים הגיעו אל מעצבת הפנים שני רינג מסטודיו העיצוב desiring ויחד איתה יצאו למסע שיפוץ, עיצוב והלבשת הדירה והפיכתה לבית מזמין, חם ופרקטי שעונה על כל הצרכים של הדיירים החדשים.

הדירה, דירת 130 מ”ר בבניין ישן ברחובות, הפרויקט לקח כחצי שנה וכלל תכנון מחדש של החללים בדירה, שיפוץ, עיצוב פנים והלבשת הדירה כולה בסגנון אורבני עם בחירת חומרים תעשייתיים וגולמיים.

בני הזוג ביקשו ליצור חדרי שינה מרווחים, חדר רחצה פרקטי עבור הילדים, חלל ציבורי מזמין ומטבח רחב ידיים שייתן מענה לגחמות הקולינריות של בן הזוג. והתוצאה? בדיוק מה שהם חלמו עליו והרבה הרבה יותר.

עוד במגזין:

עיצוב פנים, מעצבי פנים: כל מה שצריך לדעת – לכתבה המלאה לחצו כאן

הגודל כן קובע: איך בוחרים את גודל השטיחים בחללים השונים – לכתבה המלאה לחצו כאן

עיצוב מטבח לפי סגנון: 30 מטבחים מעוצבים שעיצבו מעצבי פנים – לכתבה המלאה לחצו כאן

להתעורר כל יום בחופשה: חדרי שינה מודרניים להשראה – לכתבה המלאה לחצו כאן

חיבור ישיר לחוץ

עיצוב הסלון והמרפסת

הסלון הינו חלל מלא באור טבעי, הוא מעוצב צבעוניות חמה עם שימוש רב בעץ ובחומריות טבעית ומזמינה. הבית כולו חופה בפרקט עץ במראה טבעי המשתלב עם שולחן הסלון מהעץ והמזנון הגדול. בסלון תוכננו גופי תאורה שונים המספקים תאורה העונה של מגוון רחב של צרכים. מהסלון ניתן לצאת למרפסת קטנה שחופתה באריחים בצורת משושים בגווני אפור המדמים בטון וממשיכים את החומריות של הבית כולו.

צבעוניות חמה ואור טבעי

דלתות זכוכית המפרידות בין החללים

מרפסת קטנה ומזמינה

מקרין על החלל כולו

עיצוב המטבח

המטבח הפך ללב של הבית. בעל הדירה אוהב מאוד לבשל ולכן היה לו חשוב שהמטבח יתן מענה על כל הצרכים שלו. לעיצובו נבחרה חומריות מעניינת ומלאת עומק בגוונים דומיננטיים של כחול שחור המקרינים על כל החלל הציבורי של הבית. המטבח תוכנן בצורת ח’ עם מקומות אחסון רבים ונגרות הממשיכה עד לתקרת החלל. חלק מתכנון המטבח כלל מקומות ישיבה על האי ומעליו מדף ברזל שחור תלוי המכניס אווירה מחוספסת וייחודית למטבח, מדף הברזל משתלב עם מדפי מתכת בצבע שחור התלויים על קיר המטבח ומאחדים את החומריות הייחודית שנבחרה לחלל.

שימוש בברזל במטבח

מקומות אחסון רבים

חזיתות מטבח בצבע כחול

מדפים דקורטיביים במטבח

מדפי ברזל יפים

שילוב חומרים ומקומות אחסון

עיצוב פינת האוכל

הדיירים אוהבים במיוחד לבשל ולכן היה חשוב להם למקם פינת אוכל לארוחת משפחתיות. נבחר שולחן אוכל עם פלטת עץ בעל מראה גושני וכיסאות אוכל קלילים בצבע ורוד עתיק. מעל פינת האוכל נתלו גופי תאורה בעיצוב תעשייתי המתחבר לחיפוי הבטון הממשיך מהמטבח ומחפה את חלקו התחתון של קיר פינת האוכל ויוצר המשכיות וחיבור בים האזורים השונים. לצד פינת האוכל מוקמה יחידת אחסון מעוצבת המסתירה את גב הספה של הסלון ומספקת הפרדה בין האזורים השונים בחלל הציבורי של הבית ומוסיפה מקום אחסון רב.

משטח עץ גושני בפינת האוכל

מקומות אחסון בפינת האוכל

ויטרינה מעוצבת לאחסון

עמוד קונסטרוקטיבי במרכז הבית

יחידה קטנה ומפנקת

עיצוב יחידת ההורים

חדר השינה של ההורים מוקדם בנפרד מאזור חדרי הילדים, הוא ממקום במסדרון המופרד מהחלל הציבורי של הבית באמצעות מחיצות זכוכית גדולות במסגרת ברזל בצבע שחור. בכניסה לחדר תוכנן ארון קיר גדול, מעבר לחדר הרחצה על ההורים ורק לאחר מכן מגיעים לחדר השינה עצמו. הארון הגדול נצבע בגוון כחול עמוק עם ידיות פליז, וחדר הרחצה עוצב, כמו הבית כולו, עם אלמנטים גולמיים עם טקסטורת בטון ואריחים ייחודיים המוסיפים לחלל אופי רב. חדר השינה עצמו הינו חלל קטן שתוכנן היטב, במרכזו מוקמה מיטה זוגית רחבה, לצידה נבחרו שידות צד קטנות בצבע שחור ותאורת קיר תלויה לצדי המיטה.

חדר שינה מתוכנן בקפידה

אחסון בחדר השינה

פרופיל בלגי במקלחון

שידת רחצה ייחודית

אוסף של סגנונות

עיצוב חדר העבודה

במקור, לדירה הייתה מרפסת צרה וארוכה שלא נוצלה כראוי. בשיפוץ הוחלט להגדיל את חדר העבודה על חשבון המרפסת וליצור בחדר העבודה חלון גדול קבוע המשקיף אל החוץ ומכניס אור טבעי רב אל החדר. חדר העבודה קושט באלמנטים בעלי סגנונות שונים היוצרים חלל אחד מעוצב ומגובש שכיף ונעים לעבוד בו. מוקמו זוג שידות עץ מחוברות בעלות מדפים פתוחים לאחסון ספרים וחפצי נוי, במרכז החדר מוקם שולחן עבודה מעץ בעל מראה ויטנג’ ויחידת מגירות מודרנית בגוון טורקיז לצד אמנות קיר בגוונים חזקים המכניסים אופי לעיצוב. חדר העבודה מעוטר בזוג חלונות גדולים ועל מנת לספק פרטיות הם חופו בווילונות ונציאנים שחורים המשתלבים עם הפרופיל הבלגי של החלון ומטשטשים את החוץ.

משרד ביתי חם

אמנות ייחודית במשרד

חיבור בין פנים לחוץ

גוון מפתיע ומלא עומק

עיצוב חדר הרחצה

לחדר הרחצה של הילדים נבחרה פלטת גוונים עשירה ומדליקה, חלק מקירות חדר הרחצה חופו באריחים בגוון כחול בהיר ומלא עומק ושידת הרחצה נצבעה בגוון חרדלי הנותן קונטרסט לרצפה האפורה ולאריחים הכחולים. אחד הטיפים של שני בעיצוב חדר רחצה הוא להשתמש בפורמייקה בגוון מפתיע שיכול להפוך כל חדר רחצה ניטרלי לצבעוני, מפתי ומעוצב. זה בדיוק מה שעשתה בחדר הרחצה של הילדים בדירה, ובנוסף, נתנה לדיירים את האפשרות להחליף את הגון הייחודי בעתיד בקלות וביעילות.

צבע בחדר הרחצה

גוונים נועזים

אריחים ייחודיים

כשבפרויקט אחד עם שטח גדול ומפנק עובדים אוסף של ספקים מקצועיים ובעלי ניסיון רב, יחד עם מעצבת פנים זורמת ודיירים גמישים ופתוחים לרעיונות – ברור לכולם שפרויקט הזה הולך לצאת פשוט מושלם. ובדיוק כך יצא, דירה מדהימה המתאימה בדיוק לאופי הדיירים ולצרכים שלהם.

לאתר של סטודיו desiringלחצו כאן

לקחו חלק בפרויקט:

עיצוב: סטודיו desiring, שני רינג

צילום: אדריאן דודה

צבע: נירלט

סנטריה וריצוף: גוטשטיין ומודי

מסגרות מטבח ומחיצות: אייטמס גלרי

אקססורייז: פלורליס

נגרות: נגריית נביל אלעקובי

קבלן: אריאל שער

תאורה: קמחי

אולי יעניין אותך גם...

שילוב סגנונות עיצוב בסלון

לחשוב מחוץ למגרש: תכנון ועיצוב בית פרטי טבעי ויצירתי

איך מכניסים אור טבעי רב לבית דו משפחתי? עד שראינו את הבית הזה לא ידעתי שזה בכלל אפשרי. המשפחה הצעירה רכשה את לפוסט המלא
ספריה דקורטיבית בצבע לבן

לעצב את בית ילדותי: שיפוץ ג’פנדי בבית פרטי

אחרי שכל הילדים עזבו את הקן, וחזרו, ועזבו שוב. החליטו בני הזוג להגשים את חלומם ולשפץ את הבית הישן. הם פנו אל לפוסט המלא
פרופיל בלגי להפרדה בין המטבח לסלון

ערבוב סגנונות בקו עיצובי אחד: תכנון ועיצוב בית פרטי בשרון

זוג הורים ושלושת ילדיהם הקטנים רכשו מגרש דו משפחתי בשרון. הם חלמו לבנות בו את בית החלומות שלהם, כזה שישלב את האופי לפוסט המלא
Skip to content