פרויקטים אמיתיים

טוסקנה בישראל: שיפוץ בית פרטי במרכז

2023 March 23 | 0 תגובות

מהרגע שראו את הבית הפרטי היה להם חזון ברור לאיך הוא צריך להראות על מנת שירגישו בו בבית. בני הזוג ושני ילדיהם הקטנים רכשו בית פרטי היושב על שטח של 370 מ”ר מתוכן 290 מ”ר בנויים ופנו אל מעצבת הפנים איריס סוכר על מנת שתעזור להם לדייק את החלומות שלהם ותהפוך את המבנה לבית עבור משפחתם הצעירה.

הדיירים רצו לפתוח את הבית החשוך, להאיר אותו באור טבעי רב ולחלק את החלל בצורה שתתאים לצרכים שלהם ותענה על כל הרצונות העיצוביים שלהם. התכנון לקח כחודשיים והשיפוץ כחמישה חודשים וכלל תכנון מחדש של חללי הבית, עיצוב והלבשת הבית כולו והתאמת העיצוב לצרכים של המשפחה הצעירה. הבית עוצב בסגנון אירופאי ייחודי חמים ומשפחתי.

עוד במגזין:

עיצוב פנים, מעצבי פנים: כל מה שצריך לדעת – לכתבה המלאה לחצו כאן

הגודל כן קובע: איך בוחרים את גודל השטיחים בחללים השונים – לכתבה המלאה לחצו כאן

עיצוב מטבח לפי סגנון: 30 מטבחים מעוצבים שעיצבו מעצבי פנים – לכתבה המלאה לחצו כאן

 

חם ומשפחתי

עיצוב הסלון

אחת הדרישות של הדיירים הייתה לפתוח ולרווח את החלל הציבורי שבקומת הכניסה ולמלא את הבית באור טבעי, פתחי החלונות שבסלון הוגדלו ומאפשרים לקרני השמש לחמם את החלל ולהאירו באור טבעי רב. קיר הטלוויזיה תוכנן בנגרות אישית ושולבו בו פיתוחים כפריים התורמים למראה הטוסקני הייחודי של הבית. יחידת הנגרות נצבעה בצבע כחול עמוק המשתלב עם האלמנטים השונים בחלל. נבחרו זוג ספות מפנקות בגוון בהיר לצד כורסאות כהות ובמרכז שולחן סלון שחור ויפה. החלונות הגדולים חופו בווילון לבן חצי שקוף המרכך את האור הטבעי ונותן תחושה חמה ומשפחתית.

סלון בעיוב טוסקני וחם

רהיטים מפנקים שנבחרו בקפידה

קיר טלוויזיה בנגרות אישית בצבע כחול

 

תכשיט במרכז הבית

עיצוב המטבח

העיצוב של הבית כולו סובב סביב המטבח. כמו בכל פרויקט עליו עובדת איריס היא התחילה מהמטבח שהפך במהרה למרכז של הבית כולו, קירות המטבח חופו באריחי פסיפס בגוונים טבעיים המקשטים את הקיר וחוזרים על עצמם על הרצפה הסובבת את האי הגדול שמוקם במרכז המטבח ויוצרים שטיח יפה ומלא אופי. האי נצבע בגוון כחול עמוק התואם לקיר הנגרות בסלון ויוצר חלל הרמוני אחיד ומעוצב. הצבע הכחול שולב עם ארונות מטבח לבנים עם מסגרת שתוכננה במיוחד על מנת לתת למטבח אופי כפרי טוסקני וייחודי. במטבח תוכננו משטחי עבודה רחבים ומזמינים שהופכים את השהות בו לנעימה ומזמינה וחלונות גדולים המכניסים אור טבעי רב.

מטבח מעוצב בסגנו ןכפרי טוסקני

שטיח פסיפס במטבח

תאורה תלויה מעוצבת במטבח

עיצוב ייחודי בשילוב אלמנטים מלאי אופי

פסיפס במטבח

עיטורים מיוחדים באי במרכז המטבח

מטבח מעוצב בסגנון כפרי

שילוב חומרים וצבעים במטבח

חזיתות מטבח בצבע לבן עם פיתוחים כפריים

עיצוב טוסקני מזמין ויפה

פינת אוכל עגולה מעץ טבעי וראטן

להשקיף אל החוץ

גדולה ומפנקת

עיצוב יחידת ההורים

יחידת ההורים מוקמה בקומה הראשונה ולפני השיפוץ הייתה קטנה וחשוכה. הוחלט להגדיל את החלל על חשבון חדר ילדים צמוד ובכך להכפיל את גודלה ולהפוך אותה לסוויטה מרווחת ומפנקת. תוכנן חדר ארונות פתוח שבמרכזו תוכנן אי תואם המוסיף מקום אחסון רב לחדר השינה וחדר רחצה צמוד ומרווח עם אמבטיית פרי סטנדינג, מקלחון צמוד ונגרות מתוכננת אישית. באזור השינה החלונות הורחבו וחופו בווילון חצי שקוף המחפה את הקיר כולו ומספק פרטיות ונותן אשליה של גודל.

פרקט פישבון בחדר השינה

יחידת הורים גדולה ומרווחת

חדר ארונות פתוח

חדר ארונות פתוח עם מקומות אחסון רבים

שידת איפור בחדר השינה

פינת איפור בחדר השינה

חדר רחצה יוקרתי ומעוצב

אריחי שיש בחדר הרחצה

אמבטיה פרי סטנדינג

אמבטיה פרי סטנדינג

חיפוי שיש בחדר הרחצה

חדר רחצה יוקרתי ויפה

להכניס את הסגנון המודרני

עיצוב חדר הילדים

חדר הילדים עוצב בסגנון מעט מודרני ושונה מהעיצוב הכללי של הבית כולו. תוכננה נגרות בקווים נקיים עם מקומות אחסון רבים ונישות פתוחות לתצוגה של אלמנטים שונים לבחירתו של הילד, בחדר נעשו שילובי חומרים וצבעים המכניסים לחדר אופי רב. תוכננה פינת ישיבה קטנה ונמוכה ומוקם שולחן עבודה עם מקומות אחסון ופריטים הקשורים לתחביבים ולעולמו של ילד.

נגרות אישית בחדר הילדים

פינת עבודה לילדים

כפרי מזמין

עיצוב חדר הרחצה

חדר הרחצה הכללי של הבית קיבל מראה כפרי באמצעות שידת רחצה מעץ במראה טבעי וגולמי. החדר כולו חופה באריחי שיש עם נגיעות מוזהבות המכניסות חום לחדר הרחצה, על שידת הרחצה מעץ מוקמו זוג כיורים צפים מעוצבים ומעליהם מראה מעוגלת רחבה התורמת גם היא לתחושת הגודל בחלל. בחדר הרחצה תוכננו מקומות אחסון רבים מעץ המשלים את המראה החם הכפרי והמזמין.

נגיעות כפריות בחדר הרחצה

אריחי דמוי בטון בחדר הרחצה

אריחים מיוחדים בחדר הרחצה

כשישבנו עם איריס לשיחה היא סיפרה לנו שאת כל אחד מהפרויקטים שלה היא מתחילה מהמטבח ואומרת שהוא משמש כתכשיט של הבית. ולגבי הפרויקט הזה הוא אומרת שליצירתיות אין גבול. “אסור לחשוב בקטן”, אומרת איריס, “תמיד צריך לשבור את תקרת הזכוכית”. ואם תשאלו אותנו, הפרויקט הזה הוא הכל חוץ מלחשוב בקטן.

לאתר של מעצבת הפנים איריס סוכר – לחצו כאן

לעמוד pickinteri של מעצבת הפנים איריס סוכר – לחצו כאן

לקחו חלק בפרויקט:

עיצוב: איריס סוכר

צילום: אורן עמוס

צבע: נירלט

פרקטים: פרקט עד הבית

תאורה: LIGHT IN

אולי יעניין אותך גם...

שילוב סגנונות עיצוב בסלון

לחשוב מחוץ למגרש: תכנון ועיצוב בית פרטי טבעי ויצירתי

איך מכניסים אור טבעי רב לבית דו משפחתי? עד שראינו את הבית הזה לא ידעתי שזה בכלל אפשרי. המשפחה הצעירה רכשה את לפוסט המלא
ספריה דקורטיבית בצבע לבן

לעצב את בית ילדותי: שיפוץ ג’פנדי בבית פרטי

אחרי שכל הילדים עזבו את הקן, וחזרו, ועזבו שוב. החליטו בני הזוג להגשים את חלומם ולשפץ את הבית הישן. הם פנו אל לפוסט המלא
פרופיל בלגי להפרדה בין המטבח לסלון

ערבוב סגנונות בקו עיצובי אחד: תכנון ועיצוב בית פרטי בשרון

זוג הורים ושלושת ילדיהם הקטנים רכשו מגרש דו משפחתי בשרון. הם חלמו לבנות בו את בית החלומות שלהם, כזה שישלב את האופי לפוסט המלא
Skip to content