הפקות

הפקת חג: שולחן חג מעוצב

כמו שכולכם כבר יודעים, האוכל הוא חלק מאוד מרכזי ופעיל בתרבות הישראלית. ולכן בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר משפחות שבוחרות לוותר

לפוסט המלא
סטיילינג לימור אורן | מקרמה וצילום נעמי ים סוף

סטייל ו-diy בשולחן החג – עיצוב שולחן לשבועות

חג שבועות הגיע! איזו התרגשות! אז השנה, גם לכם  יהיה שולחן מטריף ולא שגרתי, כיוון שאתם עומדים להכין את המפה שתפרשו עליו לגמרי לבד! כי שולחנות שגרתיים זה הכי 2019  וDIY- זה לחלוטין הדבר הכי חם.

לפוסט המלא
עיצוב רוני שני פלדשטיין | צילום מגזין WALLS

משלוש יוצא וואו – שלוש מעצבות, שלושה חללים

המטרה: ליצור הרמוניה עיצובית מושלמת בין שלושה חדרים בבית אחד. האתגר: על עיצובו של כל אחד מן החדרים אמונה מעצבת מוכשרת אחרת.

לפוסט המלא
עיצוב לילך הלוי | צילום נויה שילוני חביב

עיצוב חדר לאופק ראשון : חרם? לא בבית ספרינו

נראה שלא משנה באיזה גיל או באיזה שלב של החיים אין אחד מאתנו שלא נתקל במושג 'חרם'. בין אם הוא חווה את זה על בשרו או היה עד לחרם שחווה אדם אחר. אם זה אנחנו, חברינו לעבודה או הילדים שלנו, כולנו מכירים את ההרגשה הנוראית של לעמוד חסרי אונים מול התופעה.

לפוסט המלא
גליפס

הפקה | ‘גליפס’ – תקופת המתכת, עידן הברזל

כמי שמשוטטים לא מעט ברחבי הארץ (טוב, די הרבה…), אנחנו פוגשים לאורך הדרך הרבה מאוד אנשים מעניינים ומוכשרים. אומנים, מעצבים ובעלי מלאכה

לפוסט המלא
צילום מורן מעיין

העיצוב עלינו, האוכל עליכם | הפקת ראש השנה

כמו שאתם מכירים אותנו לנו קשה להישען אחורה ולהירגע אז כמובן שלכבוד החג החגיגי ביותר החלטנו להציב בפנינו רף גבוה לשנה החדשה וללכת על זה בגדול.

לפוסט המלא
חוזרים ללימודים לימור אורן

חוזרים ללימודים | הפקת שולחן כתיבה לילדים

החופש הגדול בעיצומו וכולנו כבר חושבים על הראשון בספטמבר. היום בו הילדים שלנו יגיעו אל מסגרות הלימוד, חלקם עם אותה מורה וחברים

לפוסט המלא
הפקה בעיונה סתיו ברין

הפקה – עיונה | סיפורו של רהיט בסגנונות עיצוב

יש סיפורים שעד שלא שמעתם אותם בעצמכם, לא ידעתם על קיומם. אבל מרגע שאתם יודעים, בטח יהיה לכם קשה להתעלם מהם. כזה הוא סיפורה של "עיונה". נתחיל מההתחלה – בפינה המערבית של צפון הנגב, בין כרמים ושדות, נמצאת גלריה נסתרת, ובתוכה שוכנים רהיטים יפהפיים. קוראים לה "עיונה".

לפוסט המלא
תומיק

הפקה | תומיק – רהיטים להכיר לאמא

יש שיגידו שזה הצבע, יש שידברו על המרחב, אבל בינינו – אם הרהיטים איכותיים ויפהפיים, הכול אפשרי. הציצו להפקה הנהדרת ש'הרמנו' בעזרת סטודיו 'תומיק' והתכוננו להתאהב: אלו רהיטים שתרצו להכיר לאימא...

לפוסט המלא

הפקה בתומיק | ארבע עונות, ארבע מעצבות

לפי לוח השנה, השנה מחולקת לארבע עונות. כל עונה שמתחלפת משאירה בנו נוסטלגיה מתוקה לעונה שעברה ורצון לחדש ולשנות לקראת העונה שמגיעה.

לפוסט המלא

הפקה | הום סטיילינג לדירה שכורה ביום אחד

גם דירת רווקים קלאסית יכולה להפוך לקן אוהבים בעזרת ה'נגיעות' הנכונות, אפשר לשנות את האווירה לחלוטין. ההפקה המיוחדת של WALLS, בשיתוף המעצבת דניאל שלייפר.

לפוסט המלא

ספה אחת שלושה מעצבים שלושה סגנונות | הפקה ב- מיקלולה

כמה סגנונות עיצוב אפשר 'להחיל' על ספה אחת? במקרה שלנו – שלושה, ומכאן אפשר באמת לעשות הכול. בואו לראות את ההפקה המיוחדת של WALLS וגלריית מִיקָלוּלָה: שלושה סגנונות עיצוב וספה אחת.

לפוסט המלא
שולחן חג מעוצב

הפקת שבועות | בקיץ הזה הלבשנו לבן

כשאנחנו חושבים על שבועות עולה לנו לראש שולחן חג מעוצב, שמלה כפרית לבנה ורומנטית שמתנפנפת לה בשדה חיטה או חולצה לבנה מכופתרת וזוהרת

לפוסט המלא
עיצוב ממד

להפיח רוח חיים צבעונית בממ”ד | עיצוב חדר משחקים

חדרי הממ"ד ברוב הבתים הם חדרים פונקציונליים למדי, נטולי עומק עיצובי ובינינו – גם די משעממים. אבל זה לא חייב להיות ככה: בואו לראות עוד הפקה של WALLS שבה מציגה המעצבת לירון אוטמזגין איך אפשר להפוך גם חדר חד-גוני לחדר משחקים צבעוני. אנחנו אהבנו.

לפוסט המלא
עיצוב חדר שינה

טאצ’ אלגנטי לממלכת השינה | עיצוב חדר שינה

יש בינינו מישהו שלא אוהב לישון? אנחנו בספק. הרי זו אחת הפעולות המהנות ביום: להניח את הראש, להירגע, לשכוח מהכול ולהפליג למחוזות

לפוסט המלא
walls

מ(חלל) אחד יוצאים חמישה | הפקה וישס גלריי

באוגוסט שעבר, רגע לפני פתיחת הגלריה הייחודית של המעצבת אורלי בן סימון, ‘וישס גלרי‘ גלריה לעיצוב וייצור רהיטי בוטיק,  היא קיבלה החלטה:

לפוסט המלא
עיצוב שולחן לחג

שולחנות של סתיו: עיצוב שולחן לחג

כשהקרירות מופיעה סוף סוף, כשמזג האוויר משתנה והופך נעים יותר – אז יודעים שבא הסתיו, ואיתו חגי תשרי. איך תעצבו את השולחן שלכם השנה? שלושה רעיונות עיצוביים מקסימים יספקו לכם השראה סתווית נהדרת, שתוסיף המון לאווירה החגיגית.

לפוסט המלא
walls

עיצוב מחולל ניסים | הפקת חנוכה

כשהחורף מגיע, ואיתו הריחות והמראות של חג החנוכה, מתחילים 'לעוף ניצוצות' של השראה ושל יצירה. ההפקה המיוחדת שעליה ניצחה איריס, אומנית יוצרת בקרמיקה, בעזרת שתי חברותיה המוכשרות, מציגה לכם שמונה חללים מעוצבים וחגיגיים, כמספר ימי החג, במראה שתתעכבו עליו עוד הרבה אחרי שחנוכה יסתיים.

לפוסט המלא

אולי יעניין אותך גם...

אי טרופי קסום באמצע העיר | דירת שלושה חדרים ביפו

בית יכול להיות מורכב מכמה קירות ומאוסף של רהיטים – והוא יכול להיות ממלכה, מקדש פרטי, מקום שרוצים להיות בו תמיד. הדירה של חיים אפריאט ביפו היא בדיוק כזו

לפוסט המלא

להכניס את הים אל תוך החלל | סוויטה בפרויקט אוקיאנוס

כל חלל טומן בחובו אתגר שאיתו צריך להתמודד המעצב. איתמר לוי מראה כיצד אפשר להפוך גם דירה בעלת נתונים התחלתיים מגבילים מאוד, לאוצר של ממש: סוויטת בוטיק המשקיפה אל הים הכחול וכמעט מתמזגת בו.

לפוסט המלא

יצירה אומנות וקפה: סיור עיצוב ביפו

יפו, אי שם בשנות ה-60 המוקדמות. העיר שהייתה פנינת הים התיכון היא עיר שקטה, מנומנמת, נראית ריקה כמעט. פה ושם נראות באסטות

לפוסט המלא
Skip to content