המגזין

ספה אחת שלושה מעצבים שלושה סגנונות | הפקה ב- מיקלולה

2017 December 13 | 0 תגובות

  ספה. שלוש אותיות – ונוכחות כל כך גדולה בחלל, עד שאפשר לבסס עליה הפקה עיצובית שלמה. כן, כן, מה ששמעתם: אחרי שכאן ב-WALLS הצגנו לכם עיצוב של בתים שלמים, עבודה על חללים ספציפיים ו’ממלכות’ עיצוב קטנות בדמות חנויות קסומות, הגיע הזמן למשהו אחר: שלוש אותיות, שלושה מעצבים ושלושה סגנונות. פלא של עיצוב.

“הכול התחיל מהספה”, מספרת שרון הורוביץ-חורש מ – גלריית מִיקָלוּלָה על נקודת הפתיחה של ההפקה – שלא יכולה להיות אחרת. “זו ספה שעיצבתי לגלריה, ספה ישרה בעלת קווים נקיים, נוחה,  פרקטית, שבעצם מתאימה ומשתלבת בכל סגנון עיצובי”.

ואת זה בדיוק ניסינו להמחיש כאן: בחרנו יחד שלושה מעצבים ששרון מכירה באופן אישי, והטלנו עליהם את המשימה המיוחדת – לקחת את הספה כנקודת התחלה – ו’להתפרע’.

רוב הפריטים, בכל אחת משלוש ההעמדות, נלקחו מיקלולה – גלריה לעיצוב חדרים במושב סלעית שכל פריט ופריט בה יוצרו, לוקטו או נבחרו על ידי שרון. פריטים נוספים יוצרו על ידי המעצבים עצמם ומוצאים כעת בגלריה למכירה. כך נוצרה לה הפקה מיוחדת, מהנה בצורה יוצאת דופן, שמציגה בפניכם יכולות נהדרות של מעצבים מוכשרים במיוחד.

מוכנים? התרווחו (על הספה כמובן…) והתענגו.

הספה של מיקלולה בחלל של סיגל שחר

ניחוח כפרי ססגוני ושמח

“אני ניגשת בהתלהבות לכל פרויקט חדש”, משתפת סיגל שחר, העוסקת בשנים האחרונות בעיצוב ובהלבשת בתים וחדרים. “אני אוהבת את סיעור המוחות עם אנשים, את פירוק הרעיון הראשוני שאיתו הם מגיעים ואת הדרך שאני עוברת איתם תוך כדי בנייה מחדש של רעיונות”.

כאשר קיבלה את הפנייה מ- WALLS ומשרון, כך היא מספרת, החליטה לעצב הפעם בסגנון כפרי לייט. תחילה היא בחרה את ‘תמונת הרצפה’ – שטיח בסראבי בן 80 שמכניס דרמה וצבע, “ומרעיף על החלל את היופי של שנותיו”. השטיח מתחבר בצורה מושלמת לספה האלגנטית, והחיבור הזה הוביל את סיגל בטבעיות ל’צביעת’ החלל, כך שהספה סופגת את הצבעים לתוכה.

“בחרתי, בהתאם לצבעי השטיח, את צבעי הכריות. למראה רך נוספו וילון ושמיכה בצבע ורוד נְיוּד, ולמען השמחה בחלל תליתי יצירת אומנות של יוצרת אהובה, נומי מלול אוהד. שולחנות אפורים בגלריה רוססו בצבעי שחור וקורל”. פריט ישן ואהוב מאוסף פרטי של סיגל – מנורת קיר וינטג’ – מוסיף עוד שמחה בדמות פס ורוד, וכך גם קריצה מתוקה כוסות קפה ויין ישנות נוסרו והורכבו על ידי סיגל לכוסות קפה על רגל. המעצבת בחרה מהאוסף בגלריה את כיסא הטווס מדגם ‘לוטוס’ “שמוסיף רוך, איזון ואווריריות. נוסף על כך, שיבצתי בחלל כמה פריטים בצבע זהב, למעט ברק. בצידי הספה הנחתי זה מול זה עציץ קקטוס מפואר וצמחייה מלאכותית איכותית”.

בסופו של דבר התקבלה כאן סביבה תוססת ומלאת חיים, וכמו שמגדירה זאת סיגל: “אנחנו פה לזמן קצר, אז למה שלא נעשה את זה צבעוני ושמח?”.

לפייסבוק של סיגל שחר – לחצו כאן

פריטים מהחלל – גלריה מיקלולה

ספה דגם קוסקוס מידה .60 ס”מ – 7200 ש”ח.

שטיח קילים בסראבי 286/220 -8900 ש”ח.
כיסא טווס מדגם לוטוס רטאן טבעי בעבודת יד – 3500 ש”ח.
ציורים של האמנית נומי מלול אוהד – 550-1200 ש”ח.
מראות קטנות -150 ש”ח.
שולחנות עגולים 300-370 ש”ח.
כריות נוי 120-250 ש”ח.
כירבולית- 250 ש”ח.
הדום קטיפה – 500 ש”ח.
סלי חבל “קננה”- 240-270 ש”ח.
אגרטל עם פרחי משי – 700 ש”ח.
דג צבעוני- 215 ש”ח.
ספלי קפה על רגל- 170-250 ש”ח.
עיצוב כפרי

צילום – יוגב עמרני

סלון כפרי

צילום – יוגב עמרני

עיצוב כפרי

צילום – יוגב עמרני

סלון כפרי

צילום – יוגב עמרני

עיצוב סלון כפרי

צילום – יוגב עמרני

עיצוב סלון כפרי

צילום – יוגב עמרני

הספה של מיקלולה בחלל  של רעות יניב

האפור היום נורדי (וסקנדינבי) מאוד

“אני יוצרת מרחבים נוחים מלאי סטייל שגורמים אושר ושמחה ללקוחות שלי”, מספרת מעצבת הפנים רעות יניב. “ה’אני מאמין’ שלי כמעצבת פנים הוא להתייחס קודם כל לתכנון ולפרקטיקה של המרחב, ואח”כ להכניס יופי ואסתטיקה”.

רעות מספרת כי היא מחוברת מאוד לעיצוב הסקנדינבי-נורדי, שעיקרו קווים נקיים ומינימליזם. היא מאמינה בהכנסת הטבע למרחב, ולכן משתמשת בחומרים ובמרקמים טבעיים – ריהוט עץ, צמחייה, טקסטיל רך ומונוכרומטי.

“מה הנחה אותי כשקיבלתי לידיי את משימת עיצוב הספה? ראשית חשבתי על הכנסת הטקסטיל למרחב – בחרתי שטיח בהיר כדי ‘להקפיץ את הספה’, ולאחר מכן התאמתי לו כריות בגוונים שמשתלבים עם השטיח, כדי ליצור חיבור. להם התאמתי את הריהוט והאקססוריז הנלווים: שולחנות, ערסל, תמונה וצמחייה”.

כמעט כל הסט ששימש את המעצבת נלקח מגלריית מיקלולה, והתחבר בצורה מושלמת עם סגנון העיצוב האהוב על רעות: “הספה האפורה, מינימליסטית ובקווים ישרים, התאימה לסגנון הנורדי שאני כל כך מחוברת אליו”.

לפייסבוק של רעות יניב – לחצו כאן

פריטים מהחלל – גלריה מיקלולה

ספה דגם קוסקוס מידה .60 ס”מ – 7200 ש”ח.

שטיח ברבר קילים כותנה 200/300 ס”מ – 2800 ש”ח.

נדנדה תלויה , רטאן טבעי בעבודת יד – 3000 ש”ח.
אהיל רטאן טבעי בעבודת יד – 1200-1950 ש”ח.
מעגל נוצות בשילוב צדפים קוטר 50- 500 ש”ח.
מעגל נוצות בשילוב מראה קוטר 60 – 680 ש”ח.
צילום של האמן מושון חורש- 3700 ש”ח.
שולחנות עגולים 220-260 ש”ח.
כריות נוי 80-300 ש”ח.
שטיח לבן פרווה סינטטית (על הנדנדה)- 250 ש”ח.
עיצוב נורדי

צילום – יוגב עמרני

עיצוב סקנדינבי

צילום – יוגב עמרני

עיצוב נורדי

צילום – יוגב עמרני

עיצוב סקנדינבי

צילום – יוגב עמרני

עיצוב סלון נורדי

צילום – יוגב עמרני

עיצוב סלון נורדי

צילום – יוגב עמרני

הספה של מיקלולה בחלל של זהרימון חגג

חומרים, צבעים תחושות ורגשות

“אני בחרתי לעצב חלל בצבעים”, מספר זהר, יוצר, צייר, מעצב וממחזר רהיטים. “וזה לקח אותי למחוזות שונים של חיבור בין תרבויות שונות בעזרת חומר. יש לי נפש שנמשכת להמון חומרים, לצבעים, לתחושות ולרגשות. סיפורי תרבויות, נוסטלגיה והמון אהבה מעניינים אותי מאוד”. ובנוגע לסגנון עיצוב מועדף – אחד המצבים האהובים על זהר הוא חלל ברקע לבן כמו שקיבל : “במצב כזה הצבעים הופכים להיות מיוחדים, והם לא מעייפים”.

המעצב בחר מגלריית מיקלולה שטיח וינטאג’ יחודי  בפוקסיה צהוב, שנתן לו את הכיוון ואת היכולת לשחק עם צבעים אחרים. “בחרתי כמובן גם בכיסא הטווס מדגם מריפוסה, שהוא מלכותי אך צנוע, עם אופק שִׁבְטִי. בחרתי בכריות קטיפה – כריות חלקות בצבעים שונים, אך עשויות חומר זהה. לטובת ל’כתם צבע’ מרכזי ציירתי ציור במיוחד להפקה שבעצם מאפשר לכל הצבעים להתחבר יחד”. ואכן, כל הצבעים הממלאים את החלל התחברו בצורה נפלאה כאן, והתווספו להרמוניה אחת שמחה נעימה וחמה.

לפייסבוק של זהרימון לחצו כאן

פריטים מהחלל – גלריה מיקלולה

ספה דגם קוסקוס מידה 260 ס”מ- 7200 ש”ח.

שטיח וינטג’ בעבודת יד 184/286 – 15,900 ש”ח.
כיסא טווס מדגם מריפוסה רטאן טבעי בעבודת יד- 3500 ש”ח.
ציור של המעצב זהרימון חג’ג’ – 4800 ש”ח.
אהיל,   זהרימון חג’ג’- 3200 ש”ח.
כריות נוי – 160-300 ש”ח.
תכשיטי קיר צבעוניים, זהרימון חג’ג’ – 300-970 ש”ח.
סלים צבעוניים ואקססוריז, זהרימון חג’ג’- 300-1200 ש”ח.
סלון צבעוניי

צילום – יוגב עמרני

סלון צבעוניי

צילום – יוגב עמרני

צילום – יוגב עמרני

סלון צבעוניי

צילום – יוגב עמרני

שלושה סגנונות שונים לגמרי נוצרו בהפקה הזו, והם מראים כמה אפשרויות יכולה לתת לנו ספה אחת.

“תודה הענקית לסיגל, לרעות ולזהר, שזרמו  עם השיגעונות שלי  ושל WALLS וליוגב שבמקצועיות לא הפסיק לנוע בין המצלמות; הייתה הפקה מעולה! הדינמיקה, הפרגון והאנרגיות, ההפריה ההדדית, כל אלו היו מדהימים. זה היה יום פשוט מושלם”.

נפגש בהפקה הבאה?

מיקלולה בפייסבוק

שעות פתיחה (יש לתאם הגעה מראש) –  050-749-4080

בימים א- ה 9:00 – 16:00

הצטרפות לקבוצה של walls

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content