איפה קונים

מדבקות קיר לחדרי ילדים: נגיעה עיצובית שעושה הבדל גדול

2021 March 2 | 0 תגובות

מדבקות קיר לילדים יכולים לעשות הבדל גדול. כל עיצוב של חדר ילדים מתחיל בחלום, החלום שחלמנו כשהיינו קטנים או החלום של הילד הקטן שנמצא בנו. אם כשהיינו קטנים חלמנו על חדר ילדים צבעוני ומשוגע, היום, כשהגיע הרגע לעצב את החדר של הקטנטנים שלנו אנחנו מבינים שבעיצוב חדר הילדים צריך להקדיש מחשבה רבה גם על העתיד.
במקום לצבוע את חדר הילדים בגוונים שונים שיכניסו לילדיכם שמחה וצבע ובעוד מספר חודשים או שנים לצבוע שוב, ושוב. היום יש מגוון פתרונות עיצוב מדויקים שיעזרו לכם לעצב את חדר הילדים בצורה שתתאים לזמן רב ותכניס להם לחלל המגורים שמחה ואור. אנחנו כמובן מדברים על מדבקות קיר לילדים.

אז איך נעצב חדר שיתאים להם מהרגע שהם נולדים ועד שהם יהפכו למתבגרים? מדבקות קיר לחדרי ילדים.
מדבקות קיר לחדרי ילדים הפכו לפתרון מושלם ופופלארי לעיצוב חדרי ילדים. היום ניתן למצוא מגוון רחב ואיכותי של מדבקות קיר בגוונים, גדלים וצורות שונות המכניסות לחדר הילדים אופי, צבע ועומק רב.

 

קיטה קידס מדבקות קיר

מדבקות קיר גיאומטריות לחדר ילדים

מדבקות קיר קיטה קידס

עיצוב חדר משחקים עם מדבקות קיר | קיטה קידס

מדבקות קיר ויניל לחדרי ילדים

אם בעבר היו מעצבים את חדר הילדים עם טפט אז היום ניתן להכניס צבע ואופי בעזרת מדבקות ויניל, מדבקות הויניל הן מדבקות איכותיות קלות להסרה שלא פוגעות בקיר ובצבע שלו. המדבקות מכניסות טאצ’ עיצובי קטן שעושה הבדל גדול בעיצוב, ניתן למצוא מדבקות מעוצבות בנושאים שונים המתאימים לסגנונות עיצוב מגוונים ואף להזמין מדבקות בעיצוב אישי. ניתן ליצור באמצעותן קיר כח או לפזר אותם בחדר ולהגדיר חללים שונים או אזורים מופרדים מהחלל עצמו.

טרצו לחדר ילדים

מדבקות קיר קיטה קידס

מדבקות לחדר ילדים בסגנון יער סקנדינבי | קיטה קידס

מדבקות קיר קיטה קידס

מדבקות קיר של החלל החיצון | קיטה קידס

שאלנו את המעצבות של קיטה קידס איך אנחנו יכולים לשלב את מדבקות הקיר בחדר של הקטנטנים שלנו,
איך נדביק בצורה שתישמר לאורך זמן ולא תפגע בקיר עצמו?

תהליך ההדבקה של מדבקות הקיר הוא קל ופשוט וכל אחד יכול לבצע אותו לגמרי לבד. המדבקות בנויות משלוש שכבות (דף עליו המדבקה יושבת, המדבקה עצמה ושקף שבאמצעותו מעבירים את המדבקה לקיר)

רגע לפני שאתם מתחילים למקם את מדבקות הקיר ולהדביקם הדבר היחיד שנצטרך לבצע זה לוודא שהקיר חלק, נקי ויבש. (המדבקות לא מתאימות להדבקה על קירות בעלי טקסטורה בולטת) ניתן לנקות אותו באמצעות מטלית לחה/ מגבת יבשה/ מגבונים, שימו לב שהחומר איתו בחרתם לנקות לא משאיר סיבים על הקיר. במידה ובחרתם במגבון או מטלית לחה יש להמתין עד לייבוש מלא של הקיר.

לאחר שהקיר נקי ויבש גזרו את האלמנט אותו תרצו להדביק, הורידו את שכבת הנייר האחורית וודאו שהמדבקה כולה נשארת על השקף, מקמו את האלמנט על הקיר ובמידה ואהבתם את המיקום חזקו את המדבקה באמצעות כרטיס קשיח והורידו לאט ובזהירות את השקף וודאו שהמדבקה כולה נשארת על הקיר.

עשינו לכם חשק לרענןן קצת את חדר הילדים שלכם?

 

לרכישת מדבקות קיר לחדרי ילדים לחצו כאן>>

הכתבה בשיתוף KITA KIDS

יענייןם אתכם גם: טיפים לעיצוב חדרי ילדים

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content