המגזין

עם ריח הגשם | הום סטיילינג חורפי במלואו הדרו

2017 December 13 | 0 תגובות

מפתיע שגם בדצמבר עדיין נראות חולצות קצרות בחוץ, אבל שעות הערב כבר מסגירות את האמת – הגענו לעונה הקרה. כדי לקבל השראה גם בתוך הבית ולהפוך אותו לחם ונעים למרות הלילות הקרירים והימים שידביקו את הקצב במהרה, הנה כמה חללים שמספרים דרך העיצוב את סיפור החורף במלואו.

תלבושת נורדית בחדר המגורים

הום סטיילינג – רעות יניב

מדי חורף משתדלת מעצבת הפנים רעות יניב לחמם את האווירה בבית כדי לשדר נועם, כיף וחום לבני המשפחה. השנה היה הדבר חשוב במיוחד, מאחר שהמשפחה עברה לבית רחב במיוחד עם חללים גדולים שהיה צריך “למלא”. זו הייתה הזדמנות מעולה להלביש את הסלון בתלבושת חורף. הסגנון שמאפיין את העיצובים של יניב הוא סקנדינבי עם גוונים מונוכרומטיים, אותם היא אוהבת. “כולם חושבים שעיצוב נורדי הוא ריק ומינימליסטי, אבל לדעתי הטבעי והפראי במינון נכון, הוא נורדי אמיתי”, אומרת יניב, שהשתמשה בריבוי טקסטיל, כריות בטקסטורות שונות וגוונים שונים של אפור יחד עם שמיכות מפנקות, שטיח צמר, נרות וצמחייה לשימור הרגשת הטבע.

עיצוב נורדי

צילום – רעות יניב

עיצוב נורדי

צילום – רעות יניב

עיצוב נורדי

צילום – רעות יניב

גשם של אהילים

עיצוב וסטיילינג  – מיקלולה – שרון הורביץ

בחלל הכניסה של גלריה “מיקלולה”, המביט החוצה דרך חלון הראווה, שולבו יחד פריטים שנוסכים בחוויית המבקרים תחושה חמימה ומזמינה. בתקרה נתלה אהיל ראטאן בעבודת יד ולצידו נוספו אהילים נוספים המדמים “גשם של אהילים”. שתי כורסאות מרשימות נוספו לפינה – האחת כורסת אבירים ענתיקה מרופדת בקטיפה מודפסת עלים ונוצות, שנוצרה על ידי בעלת הגלריה, שרון הורוביץ חורש, בשיתוף עם מעצבת הטקסטיל תמר ברניצקי, והשנייה כורסת טווס ברטאן טבעי מדגםYin&Yang , המאזן את היצירתיות המתפרצת ומשלים את המראה. על שולחן עץ של המעצב אברהם ידען מונחות ציפורים יפהפיות, מעשה ידי האמנית איריס ורשבסקי. את הפינה מתבלים טקסטילים של חורף, המזמינים לשבת ולהתכרבל: שטיח ארוג צמר פתוח בעבודת יד, הנראה כסוודר שפרוס על הרצפה, כרבולית צמר טהור, כרית סרוגה ושטיח פרווה. “החלטתי שפה תהיה הפינה הנעימה שלי, שבה אני יושבת ושותה את הקפה, מתכרבלת עם עצמי, יוצרת רעיונות ומעבדת השראות”, אומרת הורוביץ חורש, “ויצרתי את הפינה הכי חמה וכיפית להעביר בה את החורף עם תה צמחים מהגינה”.

צילום – יוגב עמרני

מיקלולה עיצוב סקנדינבי

צילום – יוגב עמרני

מיקלולה עיצוב סקנדינבי

צילום – יוגב עמרני

מיקלולה עיצוב סקנדינבי

צילום – יוגב עמרני

למלא את החלל בפופים ושטיחים

הום סטיילינג – פטריסיה אורקיולה, להשיג בלעדית בהביטאט

מה הוא חורף אם לא השתרעות על השטחים בבית, התכרבלות בין הכריות והצטנפות בין השמיכות הפרוסות ברחבי הסלון וחדרי השינה. מעצבת העל פטריסיה אורקיולה העמיקה את המשמעות החורפית בחדר המגורים, ועיצבה למותג gan-rugs סדרת פופים ושטיחים, היוצרת סביבה חמימה שניתנת גם למשחק בשל המודולריות שלה. הסדרה, MANGAS SPACE, מכילה פופים ושטיחים רקומים בחוטי צמר צבעוניים, שהשילוב ביניהם יוצר מרחב כייפי להשתרעות ומשחק ביחד.

הביטאט

צילום – יח”צ

הביטאט

צילום – יח”צ

הביטאט

צילום – יח”צ

צניעות ושלווה עם חומרים טבעיים

עיצוב פנים – בשמת אלמגור וענבל כהן רפפורט

שקט, רוגע והרמוניה מחבקת היוו את הבסיס והקונספט העיצובי שנבחר לבית שבו החומרים, כמו גם הצבעים הדומיננטיים, הם טבעיים ומונוכרומטיים. יחד עם זאת, העיצוב בכללותו משדר חמימות ועושר משום הבחירה לשלב עץ טבעי, אבן טבעית ובריקים בצבע אפור עמוק, המשלימים ויוצרים את תחושת השלווה ההרמונית בחלל. בעיצוב השתמשו המעצבות, בשמת אלמגור וענבל כהן רפפורט, בפריטים ובחפצים השונים אותם אספה בעלת הבית במהלך השנים ונתנו להם במה ראויה, אשר מחברת בניהם ויוצרת חלל חם ומחבק המאופיין בצניעות ושלווה.

walls

צילום – הגר דופלט

walls

צילום – הגר דופלט

walls

צילום – הגר דופלט

עץ, בטון וצבעים חמים

עיצוב פנים – חגית נדרי

חומרים חשופים ועתיקים הנחו את המעצבת חגית נרדי בעיצוב חלל המגורים של משפחה שזוהי אהבתה. החלל הבהיר, שתורם להכנסת אור רב לבית, גוּבּה בצביעת בטון בקיר הטלוויזיה ובעמוד הסמוך לו בכניסה לבית, שתי כורסאות מחבקות בטונים אחרים של אפור משוחחות עם הקיר, ולצידן ספה הדורה עם שפע כריות ושטיח צבעוני שתורם להכנסת חיות וחמימות. “הפריטים המשתלבים מייצרים חיבור של עץ, בטון וברזל”, אומרת נדרי. “את הצבע והחמימות בחרתי להכניס לבית דרך הבדים, אם זה בריפוד, בשטיח וכמובן, דרך האח שהכי תורמת לתחושת החמימות בבית”.

צילום – עידן גור

עיצוב כפרי

צילום – עידן גור

עיצוב כפרי

צילום – עידן גור

עיצוב כפרי

צילום – עידן גור

עיצוב כפרי

צילום – עידן גור

חמימות רומנטית באמבטיה

תכנון ו- עיצוב  פנים – שרה ונירית פרנקל

חדר האמבטיה, שבו המים הם שמסייעים לגוף להגיע לשיא הפינוק והחמימות, יכול גם הוא להפוך לפינה שלווה ומלאת אופי חורפי. המתכננות, שרה ונירית פרנקל, השתמשו ברצפה וחיפוי קירות של אבן שייגרי, שנחתכה ועובדה במיוחד לחדר, וכך גם המשטח והכיור, שעשויים מאותו חומר ועובדו באופן שונה. טיח עבה מאוד בקירות מאפשר לראות את הפיגמנטציה העשירה שלו ומעניק שכבה נוספת. הארונות נצבעו בצביעה אמנותית שיוצרת מראה מעושן, והאלמנטים סביבם נבחרו בקפידה כדי לחזק את ההרגשה הרומנטית – ברזים, ידיות, וילונות בשתי שכבות וקטיפה עשירה. אמבטיה פרי סטנדינג מעצימה את התחושה בקלאסיות שלה, ורגליה נצבעו בגוון שחור, התואם את הדלתות והחלונות, כדי להקנות מראה עכשווי לצד קלאסי. לצידה שטיח שמעניק מראה של חדר שינה ולאו דווקא של חדר רחצה. אור חם ועמום מספקת מראה ענתיקה עם רפלקטור ישן, אהיל מחזק את ההרגשה הרומנטית, ולכל אלה מתווספות נגיעות של זהב.

 

עיצוב חדר אמבטיה

צילום – גלעד רדט

עיצוב חדר אמבטיה

צילום – גלעד רדט

חדר אמבטיה מעוצב

צילום – גלעד רדט

חדר אמבטיה מעוצב

צילום – גלעד רדט

 

הצטרפות לקבוצה של walls

 

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content