צילום: חיים אפריאט | עיצוב : רותם חברה לגינון | תוכן : walls

המגזין

פינה של שלמוּת לכלה ולמלוות | גג פנטהאוז מעוצב בצפון תל אביב

2017 August 22 | 0 תגובות

מה הוא penthousetlv? מקום נפלא המספק לך פינה רגועה, שלווה וססגונית – ה’תפאורה’ המושלמת לצילומים, להתארגנויות ולשיחות נפש עם חברותייך הקרובות ביותר, המלוות שלך ביום החתונה. זהו לוקיישן מארח בצפון תל אביב שהושקעה בו מחשבה רבה כדי להתאימו בדיוק למטרה הזו: להעמיד לרשותך מרחב מושלם בשעות שלפני החתונה.

עיצוב גג פנטהאוז נעשה  בקפידה על ידי אנשי ‘רותם חברה לגינון ים תיכוני’, ומציע סביבה מהיפות ביותר בתל אביב – ולראייה, הוא נבחר להופיע במגזינים יוקרתיים רבים לעיצוב וצולם לא פעם לפרויקטים בתחום.

צילום – חיים אפריאט

אז מה יש לנו כאן? פנטהאוז מעוצב בסגנון אקלקטי עם אופי רומנטי, בשילוב חפצי אומנות וריהוט יוקרה. לך, הכלה, ממתינות בו כמה פינות רומנטיות בצבעוניוּת שונה ומשתנה, אשר הופכות את גג המקום לגן קסום בניחוח פרובאנס.

הפנטהאוז מעמיד לרשותך חלל חיצוני – אותו גן מרשים ויפהפה. הגן עמוס בצמחייה מסוגים שונים, אשר משרָה אווירה של טבע ומעניקה תחושה של עומק ומרחב. לצמחייה גם תפקידים פונקציונליים חשובים: היא מספקת הצללה ושומרת על פרטיותך.

צילום – חיים אפריאט

צילום – חיים אפריאט

צילום – חיים אפריאט

הצמחייה נבחרה בקפידה, צמח אחרי צמח, עץ אחרי עץ. אנשי ‘רותם חברה לגינון ים תיכוני’ יצרו שילוב אלמנטים אשר מציע רבדים שונים של צבע, המשתנים עם עונות השנה. לצורך כך נשתלו ברחבי penthousetlv עצי פרי, עלים המשנים את צבעם בהתאם לארבע העונות, פריחה בשלל צבעים ועוד.

אנשי החברה המעצבת יצרו שילוב מיוחד בין הפריטים בחלל החיצוני, כך שמצד אחד פרטיותך נשמרת באופן מלא, ומצד שני את חשה, חוֹוה וסופגת את המתרחש בחוץ לאורך כל זמן שהותך במקום, נהנית מהירוק ומהטבע המקיפים אותך מכל צד. “כל חלון בחלל קיבל התייחסות”. מספרים ב’רותם חברה לגינון ים תיכוני’. “מראה הגן פנטהאוז המעוצב משתנה עם העונות – וכך הסביבה כולה”. עניין זה לבדו הופך את penthousetlv למרחב מעוצב יוצא דופן, כזה שמראהו מתחלף בלי הפסקה ויוצר בכל רגע נתון תפאורה חד-פעמית מלאת גוונים וצבע.

צילום – חיים אפריאט

צילום – חיים אפריאט

צילום – חיים אפריאט

החלל החיצוני חוּלק לאזורי מחייה: בחוץ ממתינים לך פינת אוכל, סלון באוויר הפתוח ומיטות שיזוף. העיצוב אקלקטי, המתבטא בשימוש בפריטים המגיעים מעולמות שונים: הבנייה נעשתה בעזרת חיפוי אבן; האדניות עשויות מתכת; הכדים בעלי הנוכחות מגיעים בצורות ובצבעים שונים. תשומת לב רבה ניתנה גם לתאורת החוץ, אשר הופכת את הגג למרהיב ביופיו כאשר יורדת החשכה.

תהליך התכנון והבחירה של פריטי הצמחייה השונים, של הריהוט ושל כלי העיצוב נעשה בשיתוף פעולה בין מעצבת הפנים, ריקי קורי, מעצבת הגינה, פנינה חיוט, והלקוחה, בעלת הפנטהאוז המעוצב.

“הייתה כאן עבודה משותפת עם הלקוחות ועם הספקים השונים”, מספרים אנשי ‘רותם חברה לגינון ים תיכוני’. “כך, ובעזרת כל האלמנטים שהוזכרו כאן, הצלחנו ליצור הרמוניה נעימה ורצון לבלות ולשהות בפנטהאוז לאורך כל שעות היום”.

צילום – חיים אפריאט

צילום – חיים אפריאט

העבודות לעיצוב הפנטהאוז הפכו אותו לפינת חמד ‘פרובאנסית’ בצפון תל אביב. penthousetlv מגשים לך, כלה יקרה, חלומות של שלמוּת, ובתום החתונה הוא יותיר בזיכרונך תמונות מרהיבות מהיום המאושר בחייך.

הצטרפות לקבוצה של walls

מיקום – Penthouse TLV

עיצוב הגג והצמחייה – רותם חברה לגינון ים תיכוני

מעצבת פנים – ריקי קורי

יועץ תאורה –  עידו לוטקר

ביצוע טכני ותשתיות – ניר סלע, ‘נירים עיצוב גנים’​.

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content