המגזין

נעים להכיר Dott: אומנות במסגרת, נקודה.

2020 October 28 | 0 תגובות

בין אם זו תמונה או יצירת אומנות בודדת על קיר אחד בחלל, ובין אם ‘פינת השראה’ שמציעה שלל סוגים של פריטי אומנות מקובצים יחד, לפריטי האומנות יש יכולת להעשיר כל חלל, ואת הבית כולו – הן בצבעים, הן בטקסטורות והן ביופי מיוחד במינו. כיום, אולי יותר מתמיד, האומנות מוצאת את מקומה גם אצלנו, בבתים הפרטיים, והופכת נפוצה יותר ויותר.

מקבץ של פרטי אמנות | .dott

מעשירים כל חלל | .dott

מגמה שהולכת וגדלה

המגמה הזו מתאפשרת הודות ל’הנגשת’ האומנות לצרכן הפרטי. מה שפעם היה נחלתם של המוזיאונים בלבד, ולאחר מכן של עשירים ומשוגעים לדבר, הפך זמין יותר – גם מבחינת מחיר וגם מבחינת מבחר, האמנות הופכת לחלק משמעותי בכל פרויקט עיצוב פנים. את אנשי מותג dott., יניב שדה ושי אזולאי, הכרנו ממש לאחרונה – ומהר מאוד גילינו שהנגשת פריטי אומנות היא מטרה מרכזית עבורם.

עומדים מאחורי המותג | .dott

לשים הכול במסגרת הנכונה

מותג dott. מציע גלריה מהממת של תצלומים ממוסגרים, בדגש על הכנסת האומנות אל כל אחד הביתה. כיצד הם עושים זאת? בעזרת יצירות המודפסות על נייר מט נטול עץ, אומנותי, בעל עמידות רבה למשך שנים. התצלומים עצמם הם תצלומים ייחודיים, בעלי אמירה, במראה יוצא דופן ובאיכות גבוהה ביותר מבחינת דיוק וגימור – בהדפסת FINE ART. כשמוסיפים לזה את המסגרת הנכונה, שגם היא חלק מ’החבילה האומנותית’ שמספקים אנשי dott., מקבלים מוצר יפהפה ומרשים במיוחד. כזה שיוסיף המון לכל חלל ולכל בית.

בעל אמירה | .dott

הדפסים איכותיים ומקוריים | .dott

ייחודי ויפיפה

dott. מורכב מקבוצת אומנים ובעלי מקצוע, אנשי עיצוב פנים, אנשי עיצוב גרפי, אדריכלים ועוד, אשר מציעים ללקוחות קולקציות בייצור מוגבל: כאלו המודפסות בכמות של עד 100 עותקים, וכן סדרת מוצרים אנלוגית ייחודית, שבה מודפסים עד 36 עותקים בלבד. במילים אחרות: הנגשת מוצרי האומנות לא באה על חשבון האיכות – להפך: מדובר ביצירות ייחודיות, יפהפיות, במראה נפלא, שכל אחד יאהב.

36 עותקים בלבד מכל פריט | .dott

יצירה יחודית | .dott

מה הסגנון שלכם

הסגנון העיצובי שמנחה את המותג מקבל את השראתו מהעיצוב האבסטרקטי־‏מינימליסטי. הקווים בכל יצירה נקיים ומדויקים, וכל פריט זוכה לתשומת לב ולהשקעה רבה גם בפרטים הקטנים ביותר. ליצירות הכוללות מסגרת אף מותאמת זכוכית מט או זכוכית מבריקה, להשלמת הסגנון המיוחד. כך, מצד אחד, נוצר מראה יוצא דופן, שובה עין, ומצד שני נעים, קליל ואוורירי, כך שכל יצירה יכולה להשתלב בצורה נהדרת בכל בית.

מתאים לכל אחד | .dott

עיצוב ייחודי | .dott

להביא את כל זה הביתה – בלחיצת כפתור

אנשי dott. לקחו לאחרונה את נושא הנגישות צעד אחד קדימה, והקימו את הגלריה המקוונת שלהם. בגלריה אפשר להתרשם ממבחר פריטי האומנות הגדול, הזמין כל אחד ממוצרי המותג ואף לבחור מסגרת מתאימה. הכול נעשה בנוחות ובקלות, מהספה בסלון.

בשיטוט בגלריה תוכלו לעבור בין הקולקציות השונות, להתאים יצירה למסגרת המבוקשת ואף לבחור בין רכישת יצירה כהדפס בלבד, לבין רכישת יצירה ממוסגרת. המסגרת עצמה עשויה עץ מלא ומיוצרת בעבודת יד.

כחלק מהתפיסה של אנשי .dott, והרצון האמיתי שלהם להביא את האומנות אליכם הביתה, תוכלו בזמן השיטוט בגלריה המקוונת להתייעץ איתם, לברר פרטים ולשאול שאלות. אנשי המותג יהיו זמינים עבורכם וישמחו לסייע בתהליך הבחירה והרכישה.

קולקציות שונות | .dott

להכניס את האמנות הביתה | .dott

פרטי אמנות מרהיבים | .dott

האומנות הפכה בשנים האחרונות נפוצה יותר ויותר, והיא כבר לא רק עניין של ‘משוגעים לדבר’. בזכות מותגים כדוגמת dott. אנחנו יכולים להעשיר את הבית שלנו בפריטי אומנות נהדרים, שיישארו איתנו עוד שנים רבות, ובקלות: התיישבו על הספה או על כיסא המחשב, והתחילו לבחור את פריטי האומנות הבאים שיעטרו את קירות הבית שלכם ממש בקרוב.

רוצים להכניס את האמנות הביתה? צוות .dott מפנקים את קוראי המגזין ב10% הנחה על כל האתר בשימוש בקוד הנחה – dott.Walls10

*ההטבה תקפה בין התאריכים: 28/10/20-05/11/20

לאתר של .dott לחצו כאן

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content