תוכן - walls

המגזין

(חדרי) ילדים זה שמחה: 5 חדרי ילדים מעוצבים

2017 September 4 | 0 תגובות

עוד חופש גדול הסתיים לו, עוד קיץ כבר מאחורינו (גם אם זה עוד לא ממש מרגיש ככה) ואט-אט כולנו חוזרים לשגרה. ושגרה זה טוב, כך יגידו לכם כולם – עד שיעברו שבועיים, אולי שלושה, אל תוך השנה. אז ההתנהלות השגרתית הזו תתברר לפתע כמשעממת, חד-גונית, חסרת הפתעות. איך יוצאים מהשבלונה? עושים מה שהורים רבים כבר עשו: מעצבים את חדר הילדים.

חמש מעצבות , יספרו לכם ואף ימחישו עבורכם איך עושים עיצוב חדר ילדים נכון : איך מבטיחים לילד חלל בעיצוב שהוא לא ישכח לעולם.

 

עיצוב חדר לילד בן שנתיים | דיקלה גלזר

ספארי ושלל צבעים:

“הלקוחות ביקשו חדר ילדים נעים ומעוצב, בידיעה שבעתיד יעשו בו שינויים כאלו ואחרים”, מספרת המעצבת דיקלה גלזר. “היה חשוב להם גם להכניס קצת צבע ופרטי עיצוב משלימים”.

כדי לעשות זאת, בחרה דיקלה לשים את הדגש בחלל על הגוון האפור. קיר אחד בחדר נצבע בפסים לאורך, בגוני אפור ואפור כהה, וכך כל רהיט שיוכנס לחדר בעתיד יוכל להתאים לאווירה הכללית שבו. אלמנטים שונים, כמו ראש חביב של דוב פנדה התלוי על הקיר, ובעיקר אוהל אינדיאני (טיפי) קטן ובעל נוכחות במרכז החדר, מוסיפים לחדר את המוטיבים מערבות הסוואנה באפריקה. גם הכיסא והספסל העשויים עץ במראה טבעי, מוסיפים לתחושת האותנטיות בחלל ויוצרים חדר שכולו הרפתקה אחת גדולה.

קרדיטים:

צילום – שירן כרמל

אוהל טיפי – hayo haya

קוביות עץ – living home fashion

מסיכות – urbanmasquerade

ספסל – ה.חבושה

עיצוב חדר ילדים

צילום – שירן כרמל

עיצוב חדר לילד

צילום – שירן כרמל

עיצוב חדר ילדים

צילום – שירן כרמל

עיצוב חדר ילדים

צילום – שירן כרמל

עיצוב החדר של ליהי הקטנה | דניאל שלייפר ושרית אבו מ“סיפורי בתים”

שואבים השראה מן הים:

“ליהי היא ילדה מקסימה וצנועה שביקשה חדר שיהיה לה כיף לשהות בו”, מספרת דניאל שלייפר, שעיצבה את החדר עם שרית אבו מ’סיפורי בתים’. “הבקשה היחידה שלה הייתה: להחליף את מיטת היחיד למיטה וחצי. על מנת לבחור קונספט מתאים בדקנו אילו תחביבים יש לליהי, שסיפרה שהיא מאוד אוהבת לרקוד ולגלוש. בחרנו לעצב לה חדר בהשראת הים”.

חדרה של ליהי צר וארוך, ולכן שִינוּ שתי המעצבות את מקומם של הרהיטים, גם כדי להבליט ו’לתת במה’ למרפסת הקטנה הצמודה לחדר. שני ארונות שתוכננו בידי נגר הוצבו בצידי המרפסת, כמעין שער יציאה אליה. המכנה המשותף של פריטי הריהוט שנרכשו הוא הצבע הלבן, וביניהם אפשר למצוא את שולחן הכתיבה הנעים, שמשתלב היטב בחלל המרגיע. הקירות נצבעו בגוונים המזכירים את הים: טורקיז 9067P ומוקה 1577P. במקום שידות סטנדרטיות הוצב לצד המיטה כיסא נדנדה שנתלה מהתקרה, ולידו – שידת צד עגולה מחומר דמוי שעם. הטקסטיל והאבזור המשלים סיפקו את הטאץ’ הסופי.

קרדיטים:

צילום – עידן גור

שטיחים – ראגס

מיטה – קלימרו

כיסאות מרפסת – ביתילי

שולחן מרפסת – איקיאה

מצעים – Two.m

תאורה – מחסני תאורה

כריות – פוקס הום ואייס

כיסא נדנדה – collectie

עיצוב חדר ילדים

צילום – עידן גור

צילום – עידן גור

צילום – עידן גור

צילום – עידן גור

צילום – עידן גור

חדר ילדים  מעוצב לילד בן ארבע | הילה ברונשטיין 

חלל שכולו סטיילינג צבעוני:

“הריהוט הלבן הגיע מהדירה הקודמת, והיווה בסיס מעולה לסטיילינג צבעוני”, מספרת המעצבת הילה בורנשטיין. “לפי הצבעוניות של החדר נבחרו האביזרים עצמם, וכולם בלי יוצא מן הכלל נקנו דרך האינטרנט”.

והחדר ילדים  אכן נראה צבעוני מאוד, עם בסיס לבן שלמעשה מניח את התשתית לעבודת העיצוב כולה. על קירות החדר הודבקו כוכבים בגדלים ובצבעים שונים, והרצפה כוסתה במשטח מנוקד במראה הייטקיסטי כמעט. השולחן הקטן הצמוד למיטה צהוב, ממש כמו חלק מהכוכבים שמעטרים את הקיר מסביבו. כוורת גדולה שניצבת מול המיטה וצבעה לבן, כמובן, ‘מארחת’ עוד שלל אלמנטים צבעוניים. יחד נוצר מראה נעים, צבעוני אך לא ‘פרוע’, שמשדר מצד אחד רוגע, ומצד שני שובבות וילדותיות.

קרדיטים:

שידות לילה, מדפים שחורים וילונות ושטיחים – איקאה ישראל, IKEA Israel

מדבקות קיר ותמונות -Ponponi , פונפוני

כיסויי מיטה, שמיכות, כרית פסים שחור-לבן וסלסילות – GOLF & Co, גולף אנד קו

דגלונים בשחור-לבן וקישוט של עיגולים ורודים – עלי אקספרס

מתלה בגדים -AdiKa

סולם מדפים שחור – URBANIKA

עיצוב חדר ילדים

צילום – הילה הום סטיילינג

עיצוב חדר לילדים

צילום – הילה הום סטיילינג

עיצוב חדר ילדים

צילום – הילה הום סטיילינג

חדר ילדים מעוצב

צילום – הילה הום סטיילינג

חדר מעוצב לתינוק |מירב חביב

לגדול לתוך מראה כפרי עדין:

“הלקוחות ביקשו חדר שיתאים לתינוק, ולא פחות חשוב – כזה שהוא יוכל לגדול איתו, עד לשנים הראשונות של בית הספר היסודי”, מספרת המעצבת מירב חביב. ומה יותר מתאים ללוות ילד קטן לאורך השנים, מאשר מראה של פעם, המשלב עדינות וצבעוניות?

המעצבת עיצבה את חדרו של הפעוט בגוונים של לבן ותכלת, עם ‘נגיעות’ של צהוב. הקונספט העיצובי הנבחר הוא מראה כפרי עדין, ש’מקבל חיזוק’ בעזרת עבודות נגרות שהוזמנו במיוחד – costume made. מירב השתמשה בקרניזים והניחה פרקט תלת-שכבתי בגוון אפור מעושן. השטיח, שצבעו כחול, משתלב בצורה נפלאה עם צבע הפרקט, ומוסיף למראה המיוחד. להשלמת המראה הצבעוני והכפרי, נצבעו הקירות בצבע תכלת מעושן עד לגובה 1.20 מ’. האזור הצבוע נתחם בעזרת פס הפרדה עדין ומעוצב, שמוסיף למראה הפסטורלי והמרגיע.

קרדיטים:

צילום –  גלעד רדט

פרקט – פרקטים

ריהוט – מוטי נגרייה

צבע – נירלט

עיצוב חדר ילדים

צילום –  גלעד רדט

עיצוב חדר ילדים

צילום –  גלעד רדט

עיצוב חדר ילדים

צילום –  גלעד רדט

עיצוב חדר ילדים

צילום –  גלעד רדט

עיצוב חדר ילדים בבית של אבא | שביט אלימלך

ממ”ד שהפך לחדר משחקים:

“אבא שמארח את ילדיו פעמיים בשבוע, החליט להפתיע אותם בחדר משחקים נעים ומזמין”, מספרת המעצבת שביט אלימלך. “ולכן תכנון החלל נעשה מראש תוך שימת דגש על תחביבי הילדים”.

מדובר בחדר ממ”ד סטנדרטי במקורו, על כלל המערכות שבו. המעצבת קיבלה השראה מדמויות נערצות ואהובות כמו צבי הנינג’ה ואולף, וכך יצרה עבור הילדים חלל צבעוני במיוחד ועשיר בפריטים ייחודיים, כמו מד גובה, שרשרות אורות ומתלה בגדים בצורת עפרונות. כדי להפוך את החלל לנעים ומזמין עוד יותר, ‘הוחבאו’ אותן מערכות פונקציונליות המאפיינות כל ממ”ד סטנדרטי בעזרת הסתרות דקורטיביות. בסופו של דבר זכו הילדים לחדר משחקים אולטימטיבי, מהנה – וגם בטוח.

קרדיטים:

צילום – שרון צרפתי

עבודות הנדימן + צביעה לפי תכנון המעצבת – ניר גברעם

מד גובה + מתלה עפרונות – נאטורה, מושב רישפון

יחידת מגירות, מתלים וכלי ציור, כריות ומסגרות לתמונות – איקאה

רובוט, גיטרה – אוסף פרטי

שרשרת אורות – eBay

תמונות – דפי יצירה שנצבעו

שטיח – שטיחי איתמר, ראשל”צ

וילון בד – פרימיטיבי

אוהל דגלונים –  fizzהרצליה

עיצוב חדר ילדים

צילום – שי אשכנזי

צילום – שי אשכנזי

עיצוב חדר ילדים

צילום – שי אשכנזי

צילום – שי אשכנזי

 

 

 

הצטרפות לקבוצה של walls

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content