המגזין

הפקה בתומיק | ארבע עונות, ארבע מעצבות

2018 September 16 | 0 תגובות

לפי לוח השנה, השנה מחולקת לארבע עונות. כל עונה שמתחלפת משאירה בנו נוסטלגיה מתוקה לעונה שעברה ורצון לחדש ולשנות לקראת העונה שמגיעה. כל עונה מגיעה עם הטרנדים שלה, העיצובים המתחלפים שלה, הצבע שלה והריח המיוחד הזה שמתאים רק לה.

אז דמיינו לעצמכם בית. שכל אחד מהחללים בו מעוצב עם מלא כישרון וסטייל בהשראת עונה אחרת.

בחרנו ארבע מעצבות. כל אחת שונה ומיוחדת, בדיוק כמו עונות השנה ולכל אחת יש עונה, שמתאימה בדיוק לה ולסגנון העיצובי שלה. אתגרנו אותן בלעצב מספר חללים בבית שישתלבו זה עם זה אך כל אחד עם האופי של העונה התואמת לה.

יחד נסענו לגלריה קסומה בה לרהיטים אין זמן או מקום, יש להם אופי – תומיק, גלריה לעיצוב רהיטים מעץ.

את סיפור האהבה שלנו עם ‘תומיק’ אי אפשר לתאר במילים. או שבעצם נדייק את המשפט ונאמר, את סיפור האהבה שלנו עם ארז ותמר העומדים מאחורי המותג ‘תומיק’ אי אפשר לתאר במילים.

כשהגענו אל הגלריה בפעם הראשונה הבנו אהבה ממבט ראשון מהי. חלל קסום הנמצא בעין ורד מלא בפריטים מיוחדים מעץ מלא במראה וינטג’ כפרי עם נגיעת עדכניות מרגשת והמון אופי – כשמדובר בעונות השנה, אין מקום מושלם יותר לבקר בו.

אז רוצים לראות אם המעצבות עמדו באתגר?

עיצוב חדר השינה הסתיוי של המעצבת ורד פיכמן

“וכוכב אחרון שם נחבא אל כליו – סתיו…סתיו…סתיו…”

ורד פיכמן היא אמנית בנשמה. היא מציירת, תופרת, יוצרת ובעיקר מעצבת בתים. בעזרת שילובים בין ישן וחדש, קר וחם, טקסטורות, שילובי חומרים וסגנונות עיצוב שונים ורד מתאימה לכל אחד את החלל שמתאים בדיוק לו ועושה זאת בצורה אסתטית ומדויקת בצורה הנכונה.

ורד עיצבה את חדר השינה לפי הסתיו. עונה שבשבילה מסמלת התחלות והתחדשות. האווירה המשפחתית של החגים, האוויר המרענן שמופיע אחרי החום של הקיץ והמעבר, בין קור לחום, בין סוף שנה לתחילתה של שנה חדשה.

ורד עיצבה את החלל באמצעות שילובים. ישן וחדש, חם וקר, רך ונוקשה. בעזרת שילובים וניגודים שמשלימים את עצמם ניתן לייצר הרבה עניין וייחודיות בחלל. ורד בחרה בשילובים לא קונבנציונליים של פריטים וסגנונות היוצרים חלל הרמוני, שלם ומדוייק.

החלל כולו נצבע בגוונים של סתיו – ורודים, כתומים וגווני אדמה המשולבים עם פרטי העץ של תומיק שברובם בחרה ורד בצבע עץ טבעי שמזכיר את העצים הערומים בשלכת.

לכל זה בחרה להוסיף מוצרי קש וטקסטיל בטקסטורות שונות שמשלימים את המראה הסתווי ומדגישים את הניגודיות בקונספט העיצובי. בכל הפרויקטים של ורד ניתן לראות את אהבתה לצמחים ולירוק והפעם היא בחרה דווקא בצמחים יבשים ובענף עץ המתאימים לקונספט. ורד שילבה בחלל פרטי ווינטג’ שמוסיפים אופי וחן לחלל ונותנים לו תחושה אישית, חמימה ומזמינה. הפריטים נותנים מראה אישי יותר לחלל, נותנים לו סיפור חיים שהוא חלק בלתי נפרד ואפילו עיקרי ומנחה בעיצוב.

מעצבת פנים ורד פיכמן

עיצב חלל סתיוי ורד פיכמן | צילום מעין מורן

מעצבת פנים ורד פיכמן

עונה שמסמלת התחלה חדשה | צילום מעין מורן

מעצבת פנים ורד פיכמן

שילובים לא קונבנציונליים של פריטים וסגנונות | צילום מעין מורן

מעצבת פנים ורד פיכמן

שילוב כתומים, ורודים, גווני אדמה והעץ של תומיק | צילום מעין מורן

מעצבת פנים ורד פיכמן

טקסטיל בטקסטורות שונות | צילום מעין מורן

מעצבת פנים ורד פיכמן

משחקים של צבע | צילום מעין מורן

מעצבת פנים ורד פיכמן

איורים יחודיים התואמים לקונספט | צילום מעין מורן

מעצבת פנים ורד פיכמן

ענף יבש התואם לעונה | צילום מעין מורן

מעצבת פנים ורד פיכמן

שילוב של צמחיה בחלל | צילום מעין מורן

מעצבת פנים ורד פיכמן

רהיטים מלאי אופי | צילום מעין מורן

מעצבת פנים ורד פיכמן

פריטים הנותנים מראה אישי לחלל | צילום מעין מורן

מעצבת פנים ורד פיכמן

ענפים יבשים ברוח הסתיו | צילום מעין מורן

מעצבת פנים ורד פיכמן

נגיעות של צבע חם בעזרת חומרים | צילום מעין מורן

שאלנו את ורד מה הפריט שהיא הכי אהבה בחלל ומכל הפריטים המיוחדים שנמצאים בו היה לה קשה לבחור, “אני אוהבת ומחוברת מאוד להרבה פריטים בחלל כמו התמונות שמעל המיטה, הספסל המדהים של תומיק, אביזרי הקש המיוחדים והטקסטיל כמובן. אבל פריט אחד מיוחד מאוד מבחינתי בחלל הזה הוא המנורה.

אני בדרך כלל לא טיפוס של ויטרז’ים, אבל כשראיתי את מנורת הוויטרז’ הזו, שמצאתי בשוק הפשפשים בחיפה, שהגיעה ממקסיקו והיא עבודת יד של אמן כנראה משנות השישים, התאהבתי בה ממבט ראשון. היא מיוחדת במינה והתאימה בדיוק ובאופן מושלם לקונספט הסתיו שלי”.

לעמוד הפייסבוק של ורד פיכמן – לחצו כאן

עיצוב חדר הילדים החורפי של המעצבת רוני ארליך

“כי חורף, השמש נעלמת בחורף, הגשם מטפטף על העורף”

רוני ארליך היא מעצבת הום סטיילינג עם טאצ’ אישי ייחודי ואופי כובש, בכל אחד מהפרויקטים שלה היא משלבת פריטים ייחודיים שאותם היא מעצבת ויוצרת בעבודת יד התואמת לאופי הפרויקט.

רוני עיצבה את חדר הילדים בסגנון ווינטג’ חורפי ומיוחד. אחד המאפיינים העיקריים של הסגנון הוא שימוש בעץ ולכן סגנון הווינטג’ משתלב בצורה מושלמת עם האופי המיוחד של הרהיטים של ‘תומיק’.

רוני בחרה לצבוע שני שליש מהקיר בגוון מנטה כחלחל-אפרפר, צבע עדין אשר לא מעמיס על החלל ונותן לריהוט את הכבוד המגיע לו ונותן תחושה חורפית נעימה.

בחירת הרהיטים לחלל הייתה מינימליסטית, רוני בחרה במיטת עץ, שולחן קליל, מדף עץ תואם שנתלה מעל השולחן ושידה לבנה לאחסון משחקים.

על מנת להכניס עומק לחלל ולהעניק לחדר תחושת חמימות תלתה רוני ווילונות לבנים חצי שקופים אווריריים וקלילים המאפשרים לצמחייה המרהיבה מבחוץ לבצבץ מבעד לחלון. בנוסף רוני שילבה צמחייה מרעננת שמוקמה בתוך כלי חרס בחלל עצמו.

כדי לתת את האופי המיוחד של סגנון הווינטג’ החורפי שילבה רוני פריטים מפעם כמו מכונת כתיבה ישנה, רדיו ישן וגלובוס עתיק לצד פריטים חדשים שאיך לא – הכינה במו ידיה. רוני מסגרה איור מספר ילדים ישן ותלתה אותו על הקיר לצד פריטים נוספים המזכירים לילד ליהנות מהמסע המרתק שנקרא “החיים”. הפריטים מעניקים אווירה נעימה ומזמינה ומוסיפים המון עניין לחלל, להשלמת המראה בחרה רוני שטיח גדול ונעים למגע בגוונים המחברים את החלל כולו לחדר אחד חמים, נעים וקסום.

רוני ארליך מעצבת פנים

עיצוב חלל חורפי מעצבת פנים רוני ארליך | צילום מעין מורן

רוני ארליך מעצבת פנים

סגנון ווינטג’ חורפי ומיוחד | צילום מעין מורן

רוני ארליך מעצבת פנים

חצי קיר בגוון מנטה אפרפר | צילום מעין מורן

רוני ארליך מעצבת פנים

שילוב פריטים מפעם בחלל | צילום מעין מורן

רוני ארליך מעצבת פנים

פריטים מלאים אופי | צילום מעין מורן

רוני ארליך מעצבת פנים

מיטת עץ מינימליסטית | צילום מעין מורן

רוני ארליך מעצבת פנים

עיצוב נקי ומיוחד | צילום מעין מורן

רוני ארליך מעצבת פנים

מדף עץ תואם לאופי התקופה | צילום מעין מורן

רוני ארליך מעצבת פנים

שולחן עץ קליל ומיוחד | צילום מעין מורן

רוני ארליך מעצבת פנים

שידה צבועה בלבן | צילום מעין מורן

רוני ארליך מעצבת פנים

פריטים מלאי אמירה | צילום מעין מורן

שאלנו את רוני מה הפריט שהיא הכי אהבה והיא ענתה בשנייה ובלי לחשוב פעמיים “המיטה!”.

“בניגוד למיטות ילדים שלרוב מעוצבות בצורה מגושמת ובומבסטית, המיטה מעוצבת בקווים כל כך נקיים וישרים. אהבתי שהמיטה מינימליסטית ועדינה, בדירות חדשות שהחללים בהן קטנים יחסית זה יתרון גדול כי ברגע שמכניסים מיטה מגושמת במראה היא חוסמת את החלל כולו ולעיתים לא מאפשרת הכנסה של פריטים נוספים לחלל” אומרת רוני. ואכן חדר הילדים של רוני משרה אווריריות, הוא מרענן ומיוחד.

לעמוד הפייסבוק ל רוני ארליך – לחצו כאן

עיצוב הסלון האביבי של המעצבת מרב זהר

“איך יודעים שבא אביב? מסתכלים סביב סביב”

מרב זהר היא מעצבת פנים אשר את הקריירה העיצובית שלה התחילה לגמרי במקרה, לאחר שבמשך 4 שנים היא טיילה, חוותה ושאבה השראה מהעיצוב היפני. מאז היא צברה ניסיון רב בכל תחום העיצוב והיום מרב מעצבת לאנשים סביבת חיים מלאת צבע התואמת לאורח החיים שלהם.

איך יודעים שבא אביב? מסתכלים על חלל הסלון שעיצבה מרב, בסגנון בוהו שיק צבעוני ואביבי בחרה מרב לעצב את הסלון עם שכבות של צבעים, מרקמים ותנועה. מרב בחרה בפלטת צבעים מעושנת, כזו שמסמלת את סוף החורף אך עדיין לא מוגדרת וחד משמעית. מרב לקחה את קונספט האביב כהזדמנות ליצור חוויה עיצובית קצת אחרת, מלאת אופטימיות והתחדשות. על מנת לדמות את השמים מרב בחרה לצבוע את קיר הסלון בדרגות לא אחידות של צבע וביד חופשית, ממש כמו עונת המעבר – לא אחידה ומלאת אי סדר ואי וודאות.

הספה בגוון ורוד עתיק מעושן התואם לצבעים המעושנים שבתמונות שמרב בחרה לתלות על הקיר, בכל מסגרת ניתן לראות את הסיפור שיוצא ממנה ונותן תחושה של שכבת עיצוב נוספת בחלל, הפרפר הצהוב, פריט קטן אך מלא משמעות יוצא מהמסגרת בצורה מוחשית ונותן טוויסט מיוחד לחלל.

מרב בחרה למקום 3 שטיחים צבעוניים אחד על השני כדי להמחיש את השכבות בעיצוב ועל מנת להדגיש את התנועתיות בעונה בחרה ב2 יצירות מרשימות של ציפורים בלתי שגרתיות בנוף הכללי של החלל.

באמצעות חיבור של פריטים נתנה מרב לחלל אווירה כללית של אביביות, צמחיה וצבע.

מעצבת פנים מרב זהר

עיצוב חלל אביבי מעצבת פנים מרב זהר | צילום מעין מורן

מעצבת פנים מרב זהר

צביעת הקיר בגוונים של כחול | צילום מעין מורן

מעצבת פנים מרב זהר

צביעה לא אחידה בצורה מיוחדת | צילום מעין מורן

מעצבת פנים מרב זהר

תמונות הנותנות עומק לחלל | צילום מעין מורן

מעצבת פנים מרב זהר

לצאת מהמסגרת עם טוויסט מיוחד | צילום מעין מורן

מעצבת פנים מרב זהר

בחירה של מספר שטיחים שונים | צילום מעין מורן

מעצבת פנים מרב זהר

סגנון בוהו שיק מלא צבע | צילום מעין מורן

מעצבת פנים מרב זהר

שכבות, מרקמים ותנועה | צילום מעין מורן

מעצבת פנים מרב זהר

אווירת אביביות, צמיחה וצבע | צילום מעין מורן

מעצבת פנים מרב זהר

פריטים מלאי אמירה | צילום מעין מורן

מעצבת פנים מרב זהר

שילוב חומרים | צילום מעין מורן

מעצבת פנים מרב זהר

פרחוניות הממשיכה את הצבעוניות של השטיחים | צילום מעין מורן

שאלנו את מרב מה הפריט שהיא הכי אהבה וכמובן שהיא בחרה בשטיחים הצבעוניים בעלי המרקם המיוחד. כל פרח בשטיח נותן זריקה שונה של צבע. הבחירה בשלושה שטיחים ולא בחירה סטנדרטית בשטיח אחד היא כדי להדגיש את הייחודיות בעונת האביב, את השכבות של הצבעים, מרקמים וחוויות, שטיח אחד מונח על השני מונח על השלישי בצורה מדויקת שיוצרת חוויות עיצוב שונה.

לעמוד הפייסבוק של מרב זהר – לחצו כאן

עיצוב פינת האוכל הקיצית של המעצבת אורלי מור

“זה היה בסוף הקיץ, האוויר היה חמים”

אורלי מור היא מעצבת ומלבישת בתים בצורה ייחודית ומלאת כישרון. עם נאמנות לעצמה ניתן לראות בכל אחד מהחללים שעיצבה את האהבה הענקית של אורלי לעיצוב ולאסתטיקה. אורלי בחרה לעצב את פינת האוכל לפי עונת הקיץ בקונספט מקסיקני – צבעוני, ייחודי, טרופי, שמח ומלא ירוק.

בשביל אורלי קיץ הוא צבעים חזקים שלוקחים אותה למרכז אמריקה, פירות טרופיים מהם לקחה השראה וג’ונגלים ירוקים.

אורלי בחרה לצבוע את הקיר של פינת האוכל בצבע ירוק חזק המוסיף לחלל אווירה ייחודית וקיצית, ושילבה צמחיה רבה עם עלים גדולים ורחבים שממוקמים בחלל בתוך סלי קש מעוצבים שנותנים עומק ומראה רענן לחלל ומכניסים אליו את הטבע. אורלי בחרה להשתמש ברהיטים בצבע עץ טבעי כדי לתת תחושה של חומר גולמי בסיסי מול האקססורייז הצבעוני והצבעוניות של הטקסטיל.

כדי לתת קונטראסט לשולחן האוכל הטבעי של תומיק בחרה אורלי בשטיח קילים שחור על פרחים בצבעים חזקים המבליטים את השולחן והכיסאות ונותנים להם עומק מיוחד. בפינת החלל מיקמה אורלי שידת עץ בצבע תכלת הבולט על הקיר הירוק ובחרה להציג בה כערות אימייל המוסיפות צבע מיוחד ומעניין לחלל. על הקיר הירוק שילבה שתי תמונות מתוחכמות ויצרה חלל קיצי, חמים, צבעוני ומזמין.

מעצבת פנים אורלי מור

עיצוב חלל קיצי מעצבת פנים אורלי מור | צילום מעין מורן

מעצבת פנים אורלי מור

צבעוני, ייחודי ומלא ירוד | צילום מעין מורן

מעצבת פנים אורלי מור

קונספט מקסיקני קיצי ומיוחד | צילום מעין מורן

מעצבת פנים אורלי מור

שולחן עץ טבעי מרכזי בלל | צילום מעין מורן

מעצבת פנים אורלי מור

ירוק חזק התורם לאווירה | צילום מעין מורן

מעצבת פנים אורלי מור

שידת עץ מלאה בצבע | צילום מעין מורן

מעצבת פנים אורלי מור

אקססורייז צבעוניים | צילום מעין מורן

מעצבת פנים אורלי מור

ניגודיות בין העץ הגולמי | צילום מעין מורן

מעצבת פנים אורלי מור

צבעי השטיח מנוגדים לעץ הטבעי | צילום מעין מורן

מעצבת פנים אורלי מור

שילוב חומרים | צילום מעין מורן

מעצבת פנים אורלי מור

שימוש בעץ טבעי | צילום מעין מורן

מעצבת פנים אורלי מור

צמחיה טרופית משולבת בחלל | צילום מעין מורן

מעצבת פנים אורלי מור

איורים ייחודיים המתאימים לעונה | צילום מעין מורן

שאלנו את אורלי מה הפריט שהיא הכי אהבה בחלל ולאחר התלבטות קלה בין כל הפריטים המיוחדים היא בחרה בתמונות מ1OF135, “התמונות נראות לי שילוב מתוחכם ואקלקטי, בתמונה אחת רואים קקטוס שזורק אותי מיד למקסיקו ובתמונה השנייה יצירה אבסטרקט שהתאהבתי בה בסטודיו ונראתה לי משלימה את השנייה בחלל”.

לעמוד הפייסבוק של אורלי מור – לחצו כאן

אם אתם אנשים של קיץ או חורף, או שלפעמים בא לכם קצת אביב. לכל עונה בשנה יש את הצבעים המיוחדים שלה ואת האלמנטים שמייחדים רק אותה. את כל עונות השנה ניתן להתאים לכל סגנון עיצוב אם זה בעזרת גוונים כהים או בהירים, או רהיטים שמייחדים את העונה.

אז מה אתם? אנשים של קיץ או חורף?

תומיק – חפצים רהיטים מיוחדים | עין ורד, רחוב הצבר 1 | טלפון: 054-5982317

לאתר של תומיק – לחצו כאן   |   לעמוד הפייסבוק של תומיק – לחצו כאן

הצטרפות לקבוצה של walls

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content