צילום: 35mm | הום סטיילינג : דניאל שלייפר | הפקה : walls

המגזין

הפקה | הום סטיילינג לדירה שכורה ביום אחד

2017 August 15 | 0 תגובות

“השמש זורחת היום בחמש, אני מתחילה אז להתלבש, משהו בתוכי מתרגש, לגור איתו…”

איך הופכים דירת רווקים תל אביבית מדירה מיושנת וחשוכה לקן אוהבים אוורירי ואורבני ביום אחד? איך מעצבים דירה שכורה בעזרת הום סטיילינג נכון?

זוג צעיר מחליט לעבור לגור יחד, בדירה שבה גר אחד מהם עם שותף. עד כאן – סיפור רגיל לחלוטין, שמתרחש כמעט מדי יום בעיר ההגדולה.

אך ההחלטה הבאה שלהם הייתה לשנות לחלוטין את סביבת המגורים: ממקום מוזנח, ‘דירת רווקים’ טיפוסית, ל’קן אוהבים’ חם ומזמין, ובמילותיהם של השניים: “להפוך את הדירה החשוכה לבית אורבני חם ונעים”.

כאן WALLS נכנסו לתמונה, בהפקה ראשונה מסוגה של עיצוב דירה שכורה ביום אחד ובשיתוף המעצבת הום סטיילינג דניאל שלייפר .

ההלבשת הבית התמקדה בחלל המרכזי של הדירה, ובעיצובו מחדש עבור בני הזוג. מדובר היה בשינוי מהותי, החל בהחלפת הריצוף, דרך צביעת הקירות וכלה בהלבשה מלאה של החלל המרכזי בפריטים שונים. העבודות נעשו ‘לפי הזמנה’ בידיו של ההנדימן ארנון ארמוני.

עוד במגזין – המדריך המלאה: עיצוב דירה שכורה>>

לאחר הבנת הצרכים של בני הזוג ועל מנת להעניק תחושת מרחב, החליטה המעצבת לחלק את החלל לשני אזורים – פינת הישיבה והמבואה. החלוקה אינה רק פונקציונלית, אלא מאפשרת מעבר הדרגתי ונוח אל אזור האירוח או אל אזור המנוחה של דיירי הבית. “את שני האזורים הגדרתי באמצעות שטיחים גיאומטריים שיצרו הרמוניה מושלמת בחלל”, מספרת דניאל.

הום סטיילינג לדירה שכורה

בשלב הראשון הוחלף הריצוף המיושן בכל החלל בפרקט למינציה תוצרת גרמניה ברוחב 32 ס”מ, פאזה אורכית של חברת אלברו פרקטים, אלמנט שגרם לשדרוג מיידי במראה הדירה.

לאחר מכן החל העבודה בפינת הישיבה: הקיר הדרומי, מסביב לחלון, נצבע בצבע ירקרק מרענן של נירלט, 0441. “זהו צבע המחבר בין פְנים הבית לבין הנוף הירוק הנשקף ממנו”, מציינת המעצבת דניאל. להשלמת מראה החלון נתלה וילון עדין ורומנטי, כזה שהאור יוכל לעבור דרכו, ובשלב האחרון הוחלפו גופי התאורה – מנברשות מיושנות לגופי תאורה צמודי תקרה של מחסני תאורה. דניאל הציבה בחלק זה של החלל אוסף אקלקטי של רהיטים בסגנון מודרני וצעיר, עם צבעוניות מונוכרומטית ונגיעות צבעוניות בוורוד ובזהב. בפינת הישיבה, שכל הפריטים בה נרכשו בבדולינה, הוצבה ספת שלושה מושבים בגוון אפרפר בהיר ושתי כורסאות נפרדות, האחת צמודת הדום בגוון בהיר, והמנוגדת לה בגוון ורוד עדין.

במרכז הוצב שולחן, גם הוא מבית בדולינה, במראה תעשייתי מודרני, בשילוב של ברזל וזכוכית, המונח על שטיח ארוג של חברת השטיח האדום. הבחירה במשטח הזכוכית מבטיחה כי השטיח המיוחד ייראה גם דרך השולחן. “שילוב מוצרי הטקסטיל בפינה הזו תורם גם הוא לתחושה הכללית בחלל: הכריות על הספה, הכרבולית הוורודה, השטיחים, והווילון הלבן יצרו אווירה חמה ומזמינה, כפי שביקשו בני הזוג”, מוסיפה המעצבת.

על קיר הסלון תלתה דניאל תמונות גרפיות בסגנון מעורב ובצבעי זהב, אפור ולבן, בגדלים שונים של eclect

עיצוב דירה שכורה

צילום – 35mm

עיצוב דירה שכורה

צילום – 35mm

עיצוב דירה שכורה

צילום – 35mm

 עוד במגזין – הום סטיילינג והלבשת הבית, התשובות לכל השאלות >>

עיצוב דירה שכורה

צילום – 35mm

מול הספה הוצבה שידת טלוויזיה בעלת מגירות אחסון, בגוון אלון בהיר. בינה לבין החלון הונחה צמחייה בעציצים ונתלו שני מדפים, כדי למלא את חלל הקיר הריק. “הם גם משמשים הסוואה לא רעה למזגן הישן הצמוד לקיר”, מציינת המעצבת.

עיצוב דירה שכורה

צילום – 35mm

עיצוב דירה שכורה

צילום – 35mm

עיצוב דירה שכורה

צילום – 35mm

החלק השני בחלל המרכזי שקיבל במה משלו הוא מבואת הכניסה, שם הניחה דניאל ספסל לבן מאיקאה ומתלה בגדים. ביניהם לבין הסלון היא יצרה עוד חיבור ויזואלי הדרגתי, באמצעות הצבת ספרייה בצמוד לקיר. מדובר בספריית ברזל דקיקה ועדינה בעלת מראה אורבני עם נגיעות תעשייתיות, שאובזרה בפריטים מבית Home Piece ו-two m וברוח הטבע – כפי שאוהבים בני הזוג. שלל עציצים וסוקולנטים שהוצבו במקומות שונים ברחבי החלל המרכזי, הופכים אותו לירוק ומלא טבע עוד יותר.

עיצוב דירה שכורה

צילום – 35mm

עיצוב דירה שכורה

צילום – 35mm

עיצוב דירה שכורה

צילום – 35mm

“האופי הכללי שהתקבל בחלל, באמצעות הפריטים המיוחדים שהונחו על המדפים, פריטי הנוי והאקססוריז, הוא צעיר ומודרני, בניגוד לאופי המיושן והכבד שאפיין את החלל קודם לכן”, מסבירה דניאל. “זהו חלל ביתי שנעים לחזור אליו כל יום”.

החלל זכה, הודות לעיצוב המדויק, למראה מרענן מאוד, בצבעים נעימים ומרגיעים. המוטיבים הטבעיים, החל בעציצים ובסוקולנטים וכלה באקססוריז שמוסיפים גם הם לאווירה הכללית, הכניסו לחלל נגיעה של חיים שכה הייתה חסרה בו קודם לכן.

עיצוב דירה שכורה

צילום – 35mm

עיצוב דירה שכורה

צילום – 35mm

עיצוב דירה שכורה

צילום – 35mm

עיצוב דירה שכורה

צילום – 35mm

הטיפים של דניאל לשדרוג דירה שכורה:

  • “צבע הוא האמצעי הזול והדומיננטי ביותר לשדרוג כל חלל. אל תפחדו לצבוע קירות גם בדירה שכורה, זה שווה את זה!”
  • “אחד המרכיבים המהותיים ביותר בהלבשת הבית הוא הטקסטיל, שם כולל לבדים ולאריגים המעניקים רכות וחמימות לכל חלל. כמה שיותר – יותר טוב”
  • “נוסף על תפקידם הפרקטי, גופי תאורה מדגישים את האמירה העיצובית בבית, לכן השקיעו בהם. אפשר למצוא היום גופי תאורה זולים שעושים הבדל מהותי בחלל. אני ממליצה לשלב בדירות שכורות תאורה דקורטיבית (מנורה עומדת או מנורת צד למשל…)”.

מאיפה קונים ?

פריטים בפינת הישיבה – לחצו כאן

פריטים  במבואה – לחצו  כאן

תמונות לפני 

 

הצטרפות לקבוצה של walls

-קרדיטים-

הום סטיילינג – דניאל שלייפר

הנדימן – ארנון ארמוני

ריהוט – בדולינה :ספות, שולחן, כורסאות, מזנון, ספרייה

שטיחים – השטיח אדום

פרקט – אלברו פרקטים

אקססוריז –  Home Pieceו – two m

תמונות גרפיות מעל הספה- eclect

תאורה – מחסני תאורה

צילום סטילס – 35MM

צילום וידאו – גלית סבג

עריכת וידאו – יוסי גלובה

הובלה – רםבוא הובלות

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content