פרויקטים אמיתיים

לעצב מהלב: תכנון בית פרטי בנחלה

2024 ספטמבר 5 | 0 תגובות

לאחר שהות ממושכת בחו"ל, החליטה המשפחה לחזור ולבנות את ביתה החדש על נחלה בארץ. הם פנו אל משרד האדריכלות והעיצוב פלסנר אשר בשיתוף פעולה עם מעצבת הפנים קרן גנס תכננו,עיצבו והתאימו את הבית לחזון של המשפחה ויצרו בית מודרני, אקלקטי המשלב חומרים חמים ונוחות מירבית.

הבית בן קומה אחת נבנה בקווים נקיים ובשילוב חומרים איכותיים, המייצרים אווירה חמימה ומזמינה. הבית כולו סובב סביב עץ פקאן מרשים, עליו המשפחה ביקשה לשמור.

נבחר קו עיצובי המשלב סגנונות מודרניים ואקלקטיים עם שימוש בחומרים טבעיים וגוונים עדינים אך מלאי נוכחות שהגשימו למשפחה את החלום לבית מארח ומזמין.

שילוב אקלקטי וייחודי

עיצוב הסלון ופינת האוכל

הסלון תוכנן בקפידה על מנת ליצור חלל עם אזורי ישיבה רבים הפונים מצד אחד לכיוון הקמין ומהצד השני אל המרחב החיצוני בצורה המחברת את הפנים לחוץ. נבחרו שלוש ספות בגווני ירוק פסטלי וחמרה שמוקמו על גבי שטיח יוקרתי שנוצר במיוחד עבור עיצוב הסלון. הבחירה במספר ספות מעניקה גמישות לשינוי תצורות הישיבה בהתאם לצרכים של המשפחה וסוג האירוח. את הסלון מקשטים פרטי אמנות מיוחדים של אמנות ישראלים המעשירים את החלל בשילוב פריטים וחפצים שנאספו על ידי הדיירים לאורך השנים.

סמוך לסלון, תוכננה פינת האוכל, כשברקע שלה ניצב קיר בפרייה מהרצפה עד לתקרה ויוצר הפרדה בין הכניסה האחורית, המטבח והסלון הפתוח של הבית. הספרייה מעניקה רקע נהדר לפינת האוכל המודרנית, המכילה שולחן עץ בעל פלטה שחורה מקושטת בקווים מזעריים וכסאות בעיצוב צעיר בשילוב ברזל בגווני שחור. שילוב אקלקטי של אלמנטים היוצרים חלל אלגנטי, משפחתי ומזמין.

סלון פתוח עם מקומות ישיבה רבים לכיוונים שונים

סלון פתוח עם מקומות ישיבה רבים לכיוונים שונים

ספריית קיר גדולה המשמשת מחיצה בין החללים הושנים

ספריית קיר גדולה המשמשת מחיצה בין החללים הושנים

שילוב בין כל העולמות

עיצוב המשרד הביתי

חדר העבודה משלב בתוכו גם פינת משפחה פונקציונלית, המאפשרת לשמור על איזון בין עבודה לזמן איכות משפחתי. בחדר תוכננו שתי עמדות עבודה בתמונת ראי, אשר תוכננו לשימוש אישי עבור כל אחד מבני הזוג. לצידן נבנתה ספרייה בעבודת נגרות בגווני חמרה ואלון טבעי, המוסיפה חמימות ואופי לחלל ומשלבת טלוויזיה, ספרים ופריטים דקורטיביים. מול הספרייה מוקמה ספה מזמינה המאפשרת ישיבה נוחה ומפגשים משפחתיים ואת החדר כולו אוסף שטיח נעים למגע בעל גוונים מלאי נוכחות המשלימים את עיצוב חדר העבודה.

משרד ביתי עם זוג שולחנות עבודה

משרד ביתי עם זוג שולחנות עבודה

ספריה מעוצבת בגוונים מלאים נוכחות

ספריה מעוצבת בגוונים מלאים נוכחות

חיבור לחוץ עם פרטיות מוחלטת

עיצוב יחידת ההורים

יחידת ההורים מתוכננת כאגף נפרד ומבודד, המעניק פרטיות ואווירת חופש וחיבור לטבע. פלטת הגוונים המקשטת את חדר השינה הוא פלטה של גווני ניוד חמימים בשילוב רצפת פרקט אלון התורם לתחושה החמה והמזמינה של החיבור לטבע.

עיצוב חדר השינה מתאפיין בשילוב אלגנטי של ריהוט חדש וישן, המשלב יצירות אמנות ישראליות מקוריות הנותנות לחדש השינה אווירה אישית ומשמעותית.

לחדר השינה ישנו חדר רחצה צמוד עם חלונות גדולים המכניסים את הירוק מהגינה פנימה מבלי לפגוע בתחושת הפרטיות, חדר הרחצה כולו חופה בחיפוי רזינה המשלב גוונים של חול על הקירות ונגיעה ירוקה ברצפת חדר הרחצה שילוב גוונים המשלים את האווירה החמה והמזמינה של חדר ההורים כולו.

יחידת הורים מפנקת עם חיבור ישיר לחוץ

יחידת הורים מפנקת עם חיבור ישיר לחוץ

אריחים מעוצבים בגוונים טבעיים

אריחים מעוצבים בגוונים טבעיים

חוויית מגורים אינטגרלית

עיצוב החוץ

המעטפת האדריכלית של הבית יוצרת חוויית מגורים אינטגרלית המשלבת בצורה טבעית בין חללי הפנים לחללי החוץ. המבנה, שנפרס על פני קומה אחת, מתמזג בצורה הרמונית עם הסביבה בזכות החצרות הפנימיות, המרפסות והפרגולות שמעניקות לכל אזור בגינה של הבית אופי ייחודי.

האזור המקורה המרכזי פונה לנוף השדות המרהיב, ומציע מקום מושלם למפגשים משפחתיים או רגעים של רוגע. מהסלון ניתן להשקיף על שתי חצרות נוספות: גן הקקטוסים ופטיו הכניסה המציעים פינות ייחודיות ואינטימיות. בנוסף, לכל חדר ילדים תוכנן אזור חוץ קטן משלו, המאפשר לילדים להנות מהמרחב הפרטי שלהם.

אדריכלות מוקפת גינה ירוקה

אדריכלות מוקפת גינה ירוקה

תכנון מוקפד של החוץ

תכנון מוקפד של החוץ

חיבור בין פנים לחוץ

חיבור בין פנים לחוץ

פינות קסומות ומפנקות

פינות קסומות ומפנקות

מגוון רחב של אזורי ישיבה בחוץ

מגוון רחב של אזורי ישיבה בחוץ

הבית משקף את החזון של שילוב בין פנים לחוץ, חדש וישן, ובין הפונקציונלי לאסתטי, תוך שהוא מותאם בדיוק לצרכי המשפחה המתגוררת בו. התכנון הקפדני ניכר בכל פרט, מחללי הפנים המינימליסטיים ועד לחללי החוץ המרהיבים, המעניקים תחושת זרימה ונינוחות. זהו בית שמזמין לחיות בו, ליהנות מהמרחב וליצור זיכרונות משפחתיים יקרים.

לעמוד האינסטגרם של מעצבת הפנים קרן גנס – לחצו כאן

לקחו חלק בפרויקט:

אדריכלות ועיצוב פנים: פלסנר אדריכלים

עיצוב פנים והלבשה: קרן גנס

צילום: עמית גירון

פיתוח חוץ: חיים כהן

ניהול פרויקטים ופיקוח: איתמר בר

אולי יעניין אותך גם...

דירה צבעונית ושמחה

מלא שמחה וצבע: שיפוץ דירה ישנה במרכז

בבניין ישן בן שלוש קומות גילו המשפחה יהלום לא מלוטש – דירה ישנה שלא שופצה משנות ה70. הם החליטו לרכוש את הדירה לפוסט המלא
קיר טלווייזה מחופה אבנים

בית החלומות: תכנון ועיצוב בית פרטי במושב

בלב מושב בדרום הארץ ניצב בית המגשים חלום משפחתי - פרי שיתוף פעולה מיוחד בין משפחה צעירה לבין האדריכלית שירלי דן. הבית, לפוסט המלא
ראתה את הפוטנציאל

שיפוץ בזמן מלחמה: דירת 5 חדרים בשפלה

הם החליטו שהגיע הזמן לעבור לדירה גדולה יותר באותה העיר בה הם מתגוררים ומצאו דירת חמישה חדרים אך התקשו לראות את הפוטנציאל לפוסט המלא
דילוג לתוכן