פרויקטים אמיתיים

אור וטבע: שיפוץ בית פרטי במרכז

2024 יולי 25 | 0 תגובות

רגע לפני שהמשפחה התרחבה, החליטו לעבור לבית הפרטי הישן בבעלותם ולשפץ אותו על מנת שיתאים לצרכים החדשים שלהם. הבית הישן היה מלא בקירות ומחיצות, המטבח היה קטן, והחללים סגורים וחשוכים.

הם פנו אל סטודיו אדריכלות והעיצוב innhome ויחד עם נטע גוטמן יצאו יחד לתהליך השיפוץ. הבית עבר מהפך מוחלט על מנת להתאים לדיירים החדשים, הקירות שהעמיסו על החלל המרכזי גולחו והתוצאה הייתה חלל פתוח, מואר ומפנק.

עיצוב הבית התבסס על פלטת צבעים וחומרים עדינה, מוארת ומינימליסטית, אשר יוצרת תחושה של ניקיון, חמימות ופונקציונליות. המעצבת שמה דגש על יצירת מראה על-זמני ונקי, ללא עומס של פריטים מיותרים וטרנדים חולפים, כדי להבטיח שהבית יישאר עדכני ונעים לשנים רבות.

נעים, פתוח וביתי

עיצוב הסלון

הסלון עוצב בקפידה כך שישקף את האווירה המינימליסטית והמודרנית של הבית. במקום קיר טלוויזיה מסורתי, עוצב אזור עם עמודי מתכת דקיקים המשלבים מדפים סביב הטלוויזיה ומעניקים לסלון מראה נקי ומאוורר. הפתרון העיצובי הזה תורם לתחושת המרחב והפתיחות בחלל מבלי להעמיס על העין.

הספה המרווחת בגוון אפור משתלבת בהרמוניה עם השטיח הבהיר והשולחן הטבעי ויוצרת תחושת נינוחות ורוגע. הוספת אלמנטים דקורטיביים כמו צמחייה טבעית ואביזרים מעוצבים, תורמים גם הם לאווירה הנעימה והביתית שמאפיינת את הסלון.

פריטים מיוחדים שנבחרו בקפידה

פריטים מיוחדים שנבחרו בקפידה

קיר טלוויזיה בתכנון אישי

קיר טלוויזיה בתכנון אישי

סלון פתוח ומחובר בצורה ישירה למטבח

סלון פתוח ומחובר בצורה ישירה למטבח

שפע של אור טבעי

שפע של אור טבעי

שילוב הרמוני וייחודי

עיצוב המטבח ופינת האוכל

המטבח תוכנן בקפידה עם תשומת לב רבה על פונקציונליות ואסתטיקה, הוא מעוצב בשני קווים מקבילים, כאשר הארונות הגבוהים משתלבים בצורה הרמונית עם משטחי השיש המציעים אזורי עבודה נרחבים.

תוכנן אזור קפה נמוך המשמש כפינת קפה יומיומית וכאזור בישול נגיש לילדים כאשר הם רוצים להשתתף בהכנת הארוחות. במרכז המטבח תוכנן אי עם מקומות אחסון רבים ומקומות ישיבה ולצד המטבח ישנה פינת אוכל גדולה ומשפחתית, הכוללת שולחן אוכל מעץ מושחר וכיסאות שחורים המוסיפים נופך של אלגנטיות לחלל. פינת האוכל משלימה את העיצוב עם יחידת אחסון בנגרות אישית בצבע טורקיז, שמוסיפה אופי ייחודי ומשפחתי לחלל הציבורי של הבית.

אי מזמין ונוח עם מקומות ישיבה

אי מזמין ונוח עם מקומות ישיבה

מטבח פתוח ורחב

מטבח פתוח ורחב

כניסה מעוצבת ישירות למטבח

כניסה מעוצבת ישירות למטבח

אופן ספייס רחב ידיים

עיצוב הכניסה

הכניסה לבית תוכננה כמעבר רגוע בין הפנים לחוץ. כבר מהכניסה ניתן להבחין בגוון הכחול האהוב על דיירי הבית ומופיע גם בריצוף וגם בדלת הכניסה. החלל הציבורי של הבית גולח לחלוטין ותוכנן מחדש כאופן ספייס רחב ידיים, כך שניתן לשמור על קשר עין מכל חלקי החלל הציבורי כבר מהכניסה.

לצד הכניסה ישנו גרם מדרגות המוביל לחדרי השינה ולצידו תוכננה פינת משחק אינטימית ומזמינה לילדים המאפשרת להם לבלות זמן רב בחלל המשותף של הבית. מעל פינת המשחק הוחלט לשמר את החלון המקורי של הבית, חלון לבני זכוכית המשתלב בצורה יפיפייה בעיצוב החדש ותורם לאור הטבעי בחלל הציבורי של הבית.

צבע נעים המשקף את האווירה היחודית של העיצוב

צבע נעים המשקף את האווירה היחודית של העיצוב

כניסה מעוצבת ופרקטית למשפחה

כניסה מעוצבת ופרקטית למשפחה

פינת משחקים אינטימית לילדים

פינת משחקים אינטימית לילדים

גוונים טבעיים ועדינים

עיצוב יחידת ההורים

חדר שינה של ההורים חדר עוצב בקפידה על מנת להעניק תחושה של שלווה ורוגע המשקפת את הקונספט העיצובי הכולל של הבית. נעשה שימוש בגוונים רכים וטבעיים שהשתלבו עם הקירות הלבנים והנקיים והריהוט העץ העדין שנבחר לחדר השינה. כל האלמנטים יחד יוצרים אווירה פתוחה, מרווחת ומזמינה.

במרכז החדר מוקמה מיטה בעלת ראש מיטה מינימליסטי מעץ על מנת להדגיש את קיר גב המיטה שחופה בליסטיים בגוון נטרלי וכך לייצר סקין כפול לגב המיטה. הקומפוזיציה של המיטה מוסיפה נגיעה אלגנטית ומזמינה לחדר ונבחרה תאורה עדינה המוסיפה לאווירת הרוגע ומדגישה את הפונקציונליות והאסתטיקה של החלל.

בצמוד לחדר השינה תוכנן חדר רחצה פרטי המשלב בעיצוב גוונים טבעיים ונקיים אך עם משחק דרמטי בצורות האריחים עם שידת כיור עדינה אך מלאת עומק.

חדר שינה בגוונים טבעיים ונעימים

חדר שינה בגוונים טבעיים ונעימים

יחידת הורים מפנקת ומזמינה

יחידת הורים מפנקת ומזמינה

אלמנטים שונים מעץ

אלמנטים שונים מעץ

נגרות אישית בחדר השינה

נגרות אישית בחדר השינה

שידת רחצה מעץ

שידת רחצה מעץ

אריחים מלאי עומק בחדר הרחצה

אריחים מלאי עומק בחדר הרחצה

סביבה מזמינה ומותאמת

עיצוב חדר הילדים והמשחקים

חדר השינה של הילדים וחדר המשחקים עוצבו ותוכננו מתוך מחשב על יצירת סביבה מזמינה ומתאימה לצרכים של כל אחד מהילדים. קיר אחד בחדר השינה נצבע בגוון מנטה עדין התורם לתחושת השלווה עליו נתלו מדבקות עננים ומוקמו זוג מיטות מעוצבות ופריטים מיוחדים ומעוצבים שנבחרו בקפידה.

חדר המשחקים תוכנן עם מקומות אחסון רבים על מנת לשמור על נראות נקייה ומסודרת בקלות, נעשה שימוש בגוונים מונוכרומטיים עם נגיעות קטנות של צבע על מנת לאפשר סביבת משחקים רגועה ולא לייצר עומס ויזואלי. נבחרו רהיטים שונים מעץ ותוכננה פינת קריאה נמוכה ומזמינה לילדים.

חדר ילדים משותף

חדר ילדים משותף

פריטים מעוצבים לחדר הילדים

פריטים מעוצבים לחדר הילדים

חדר משחקים עם חשיבה על העתיד

חדר משחקים עם חשיבה על העתיד

פריטים שונים מעץ

פריטים שונים מעץ

מקומות אחסון רבים

מקומות אחסון רבים

בחירת גוונים מוקפדת

עיצוב חדרי הרחצה

חדר הרחצה בקומה העליונה חופה באריחי טרצו אפרפרים העולים לגובה חצי קיר על מנת לייצר אשליית גודל. חלקו העליון של הקיר בחדר הרחצה חופה באריחים קטנים באשליית תלת מימד בגוון פיסטוק עדין בשילוב שידת רחצה אפרפרה עם ידיות כוכב המתאימות לילדים.

שירותי האורחים בקומה נצבעו בגוון ורוד כולל התקרה ליצירת מראה מעניין וצבעוני לילדים.

אריחים בצבע מנטה נעים

אריחים בצבע מנטה נעים

חדר רחצה מותאם לילדים

חדר רחצה מותאם לילדים

עץ בחדר הרחצה

עץ בחדר הרחצה

גוונים של חול וטבע

גוונים של חול וטבע

אלמטים היוצרים עומק

אלמטים היוצרים עומק

צבע נועז וטבעי

צבע נועז וטבעי

אחד הטיפים אותם שיתפה נטע הוא לסמוך על האדריכלית ולא לנסות לשלוט בסיטואציה. "היא לרוב רואה את התמונה המלאה כבר בשלב שהבית רק אוסף של תמונות השראה ותוכניות. היא רואה את החיבורים בין הדברים גם אם אתם לא". מניסיון שלנו אנחנו מסכימים. סמכו על בעלי המקצוע שלכם, לא סתם בחרתם דווקא בהם.

לאתר של סטודיו האדריכלות והעיצוב innhome, נטע גוטמן – לחצו כאן

לעמוד Pickinteri של סטודיו האדריכלות והעיצוב innhome, נטע גוטמן – לחצו כאן

לקחו חלק בפרויקט:

עיצוב פנים: נטע גוטמן

צילום: איציק נקב

אולי יעניין אותך גם...

סלון פתוח עם מקומות ישיבה רבים לכיוונים שונים

לעצב מהלב: תכנון בית פרטי בנחלה

לאחר שהות ממושכת בחו"ל, החליטה המשפחה לחזור ולבנות את ביתה החדש על נחלה בארץ. הם פנו אל משרד האדריכלות והעיצוב פלסנר אשר לפוסט המלא
קיר טלווייזה מחופה אבנים

בית החלומות: תכנון ועיצוב בית פרטי במושב

בלב מושב בדרום הארץ ניצב בית המגשים חלום משפחתי - פרי שיתוף פעולה מיוחד בין משפחה צעירה לבין האדריכלית שירלי דן. הבית, לפוסט המלא
ראתה את הפוטנציאל

שיפוץ בזמן מלחמה: דירת 5 חדרים בשפלה

הם החליטו שהגיע הזמן לעבור לדירה גדולה יותר באותה העיר בה הם מתגוררים ומצאו דירת חמישה חדרים אך התקשו לראות את הפוטנציאל לפוסט המלא
דילוג לתוכן