איפה קונים

לעצב את החוץ: פינות ישיבה לחוץ

2021 September 13 | 0 תגובות

בואו נגיד את זה בקול, אנחנו עפים על פינות ישיבה שוות לגינה ולמרפסת
גם אתם מרגישים את זה? הרוח הנעימה בשעות אחר הצהריים שקוראת לנו לצאת למרפסת וליהנות מקרני השמש המלטפות שמבשרות לנו שהקיץ מגיע לסופו והסתיו כבר לגמרי כאן.

ואם כבר הזכרנו את הסתיו זה בדיוק הזמן להשקיע במרפסת שלכם ולפנק אותה בפינת ישיבה מזמינה, מעוצבת ומותאמת לחוץ שתשדרג לכם את הימים הנעימים ותוציא אתכם החוצה לשאוף אוויר צח ונקי. יש אינספור סוגים של פינות ישיבה מעוצבות לחוץ, מעץ טבעי, מברזל, ממתכת, פינתיות או מתכווננות ולכל אחד יש את פינת הישיבה המושלמת שמתאימה בול לגינה שלו.

לא מצאתם את הפינה שלכם? אספנו במיוחד עבורכם את פינות הישיבה לחוץ המפנקות והיפות ביותר (וכמובן היכן אתם יכולים לרכוש אותם)

 

פינות ישיבה לאוהבי היוקרה

פינת ישיבה MOLISE

פינת ישיבה MOLISE, מודולרית ויוקרתית, עשויה שלדת אלומיניום בשילוב עץ, מתכווננת ומזמינה. מגיעה כספה גדולה פינתית המתכווננת למיטות שיזוף נוחים ועם זוג שולחנות בגבהים שונים לנוחות מקסימלית.

איפה קונים? גרין ריהוט גן

פינות ישיבה למפרסת ולגינה

פינת ישיבה MOLISE | גרין ריהוט גן

פינות ישיבה לאלו שאוהבים את סגנון הפרובנס

פינת ישיבה פלרמו

מערכת ישיבה ‘פלרמו’, בעלת מראה יוקרתי בסגנון פרובנס ייחודי. מורכבת מספה דו מושבית, זוג כורסאות מפנקות ושולחן קפה מעוצב. הפינה מורכבת מאלומיניום בצבע לבן וכריות מרופדות בגוון תכלת עדין המשתלב בצורה הרמונית עם גווני החוץ הטבעיים.

איפה קונים? שבירו ריהוט גן

פינות ישיבה למפרסת ולגינה

פינת ישיבה פלרמו | שבירו ריהוט גן

פינות ישיבה לאוהבי הטבע

פינת ישיבה יוטה

מערכת ישיבה ‘יוטה’, מפנקת ומזמינה, מורכבת מארבעה חלקים הכוללים זוג כורסאות, ספה רחבה ומפנקת ושולחן קפה גדול. פינת ישיבה עם שלדת אלומיניום בצבע לבן וראטן סינטטי.

איפה קונים? גלאור ריהוט גן

פינת ישיבה יוטה | גל-אור

פינת ישיבה יוטה | גל-אור

למדויקים

פינת ישיבה SIXTIES

מערכת ישיבה SIXTIES, מינימליסטית וייחודית. מעוצבת בקווים מעוגלים ורכים, עשויה מאלומיניום במראה קליל בשילוב קליעה עדינה דמוית ראטן ונותנת למרפסת או לגינה מראה מזמין ומיוחד.

איפה קונים? טולמנס דוט

פינת ישיבה SIXTIES | טולמנס

פינת ישיבה SIXTIES | טולמנס

לנופש באווירה טרופית

פינת ישיבה CHERRY

מערכת ישיבה ‘CHERRY’ נותנת חוויית אירוח בשיק טרופי אצלכם בגינה. עשויה מעץ איכותי עמיד לתנאי חוץ וכוללת שולחן קפה, ספה זוגית ושתי כורסאות יחיד המשתלבים יחד לכדי סט שמתאים לכל חצר, גינה או מרפסת.

איפה קונים? ACE

פינת ישיבה CHERRY | אייס

פינת ישיבה CHERRY | אייס

למתפנקים

מערכת ישיבה HAVSTEN

מערכת ישיבה HAVSTEN, משלבת בין נוחות, פינוק ויופי. בזכות רשת אלסטית בתחתית הספה תוכלו לשבת בנוחות על מושב עמוק, נמוך, רך וגמיש. ניתן ליצור ספה ארוכה או קצרה בהתאם למידה המתאימה לכם ולשלב עם כורסאות נוחות מסדרת ה HAVSTENשל איקאה.

איפה קונים? איקאה

מערכת ישיבה HAVSTEN | איקאה

מערכת ישיבה HAVSTEN | איקאה

לאלו שפותחים את הבוקר במרפסת

פינת ישיבה ניס

מערכת ישיבה ניס, אוורירית, קלילה ומעוצבת. עשויה ראטן, אלומיניום וזכוכית מחוסמת עם ריפוד OLIFEN איכותי ועמיד במיוחד לתנאי חוץ. מתאימה לכל מי שאוהב לשתות את הקפה בגינה וגם למי שסתם אוהב ליהנות מהטבע.

איפה קונים? שבירו ריהוט גן

פינת ישיבה ניס | שבירו ריהוט גן

פינת ישיבה ניס | שבירו ריהוט גן

לאלו שאוהבים את הבית

פינת ישיבה אספיריט

מערכת ישיבה אספיריט, עשויה עץ אקציה עם ריפוד בגוון אפור בהיר ונעים למגע, מערכת הישיבה מורכבת מספה דו מושבית, זוג כורסאות יחיד ושולחן קפה מעץ, לכורסאות ולספה גב מתכוונן למספר מצבי ישיבה.

איפה קונים? גנים ושושנים

פינת ישיבה אספיריט | גנים ושושנים

פינת ישיבה אספיריט | גנים ושושנים

לאוהבי החיים הטובים

פינת ישיבה CURACAO

מערכת ישיבה CURACAO, איכותית ומרשימה עשויה מנצרים יוקרתיים דמויי במבוק מאסיביים וחזקים. הפינה מורכבת מספה תלת מושבית וזוג כורסאות מפנקות עם שולחן קפה ופלטת זכוכית מחוסמת.

איפה קונים? לה גן

פינת ישיבה CURACAO | לה-גן

פינת ישיבה CURACAO | לה-גן

לזוגיים

פינת ישיבה סיישל

פינת ישיבה סיישל, סט זוגי מעוצב, איכותי ויפיפה לגינה, למרפסת או לפנים הבית, עשוי מסגרת עץ איכותי בגוון טבעי בשילוב חבלים איכותיים ועמידים עם כריות עבות במיוחד ונוחות לישיבה ממושכת.

איפה קונים? ג. חיון

פינת ישיבה סיישל | ג. חיון

פינת ישיבה סיישל | ג. חיון

למודולאריים

פינת ישיבה מודולרית

פינת ישיבה בהרכבה לפי המידות של המרפסת או הגינה שלכם, מגוון של פתרונות שונים מעוצבים בפינת ישיבה אחת – שולחן קפה שמשמש כהדום לישיבה ומגוון פתרונות ישיבה המתפצלים בקלות ומאפשרים לחברם בכל מבנה שתחפצו.

איפה קונים? ניחותא

פינת ישיבה מודולרית | ניחותא

פינת ישיבה מודולרית | ניחותא

איך נבחר את פינת הישיבה שמתאימה לחוץ שלנו?

כדי לבחור פינת ישיבה לחוץ ישנם מספר פרמטרים אותם אתם צריכים לקחת בחשבון על מנת שתוכלו לבחור את הפינה המושלמת עבורכם שתענה על הצרכים שלכם ותשמש אתכם לאורך זמן.

תחילה התייחסו למיקום של פינת הישיבה: לא כל חומר המתאים לתנאי חוץ מתאים לשמש ישירה ולכן כדאי לבדוק האם במיקום בו תרצו שפינת הישיבה תעמוד יש שמש ישירה ברוב שעו היום או שרוב הזמן הפינה מוצלת.

מה השימוש שלכם מפינת הישיבה? פינות אירוח של שולחן אוכל וכיסאות הן נהדרות לארוחות מפנקות בגינה אך פחות נוחות לישיבה ממושכת. לכן מומלץ לבחור בפינות ישיבה סלוניות המותאמות לחוץ ומהוות פתרון מושלם לישיבה בגינה. בנוסף את פינת הישיבה הסלונית מומלץ למקום במקום הכי נגיש ונוח בחלל החוץ משום שעליה ככל הנראה נשב זמן רב יותר.

לפני שאת קונים את הפינה המושלמת מומלץ למדוד את הגודל של הגינה/ מרפסת שלכם ולהתאים את הפינה לגודל שלכם. גם פינת ישיבה גדולה ומפנקת לא תהיה נוחה בחלל קטן שלא מתאים לה.

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content