Site icon WALLS

ירושלמי עם ניחוחות חו"ל: תכנון בית פרטי

כשרכשו את מבנה השלד הריק בבית שמש החליטו שהם הולכים להפוך אותו לבית ייחודי בסגנון בוטיק המשלב עיצוב תעשייתי עם חמימות ביתית.

באמצעות קרובי משפחה הם הגיעו אל סטודיו העיצוב והאדריכלות Sg studio ויחד עם שירלי גולדשטיין יצאו לתהליך התכנון והעיצוב. הלקוחות שלי רכשו מבנה במצב שלד, ללא חלוקה ותכנון פנימי כלל. הם הגיעו אליי דרך קרובי משפחה שגם אותם ליוויתי בבניית ביתם והמליצו בחום. הלקוחות מגיעים מתחום האירועים, הם ממש חיים ונושמים עיצוב והתהליך איתם היה כל כך פורה ומלא רעיונות", אומרת שירלי, "כשנפגשנו לראשונה הבנתי מיד שזה הולך להיות פרויקט מאוד מעניין ולא שגרתי, הם ביקשו בית מחוספס וראסטי, בית שיהיה אחר בנוף הבתים בבית שמש, בית שירגיש קצת חול, מן לופט ניו יורקי מחוספס".

לאורך הדרך הם סמכו על שירלי ונתנו לה לנתב את הפרויקט החל משלב התכננוני ועד הבחירות הקטנות ביותר.

קלאסי, תעשייתי ומעוצב

עיצוב הסלון

הסלון משלב בין עיצוב מודרני נוכח לאסתטיקה תעשייתית מעודנת ויחד איתם יוצרים מרחב ישיבה מזמין ונעים. במרכזו מוקמה ספת עור בגוון חום זהבהב המשתלבת בהרמוניה עם האלמנטים השונים שנבחרו לסלון. הסלון מתאפיין בתקרה גבוהה במיוחד המודגשת על ידי חלונות גבוהים במסגור שחור המציפים את החלל הציבורי של הבית באור טבעי. נבחרו גופי תאורה תלויים בצבע שחור בעיצוב מודרני שיחד עם הצמחייה הטבעית המפוזרת בחלל הסלון מרככים את המראה התעשייתי ומשתלבים עם רצפת הפרקט בהנחת הפישבון המוסיף תחכום קלאסי וחמימות לעיצוב וסידור הרהיטים המוקפד יוצר פינת ישיבה אינטימית השומרת על תחושת המרחב והאווריריות של הבית כולו.

קיר לבנים אדומות משתלב בעיצוב

ספה בגוון חום זהבהב מלא נוכחות

שפע של אור טבעי בחלל הציבורי של הבית

פריטים מעוצבים מהסגנון התעשייתי

שילוב צמחיה טבעית בעיצוב הסלון

כחול נועז ומלא נוכחות

עיצוב המטבח

אחד החלומות אותם רצתה בעלת הבית להגשים היה מטבח רחב ידיים בצבע כחול שיתאים לאירוח ויהיה מזמין ונוח. חזיתות המטבח נבחרו בגוון כחול עמוק, נועז ומלא נוכחות המשתלב עם משטחי העבודה הלבנים. תוכננו ארונות מטבח גבוהים מקיר לקיר המספקים פתרונות אחסון נדיבים, כשהם מעוצבים בקווים נקיים ומדויקים. במרכז המטבח תוכנן אי רחב ידיים המהווה את לב המטבח ומשמש כאזור הכנה מרווח כשלצדו ישנו דלפק ישיבה מעץ טבעי המתחבר אליו בטבעיות.

מעל האי מוקמה תאורת אווירה מעוצבת בסגנון תעשייתי בגווני זהב המכניסה חמימות ועניין ויזואלי לצד הצמחייה הירוקה והאקססוריז שנבחרו בקפידה ומרככים את מראה המטבח.

מטבח רחב ידיים בצבע כחול עמוק

פינת אוכל צמודה לאי

חזיתות מטבח מעוטרות צבועות בכחול מלא נוכחות

חשיבה מדויקת על פתרונות אחסון במטבח

אלמנטים המחברים את המטבח לסגנון התעשייתי

על קרע קיר אבני הבריק

עיצוב פינת האוכל והספריה

פינת האוכל משתלבת בטבעיות במרחב הפתוח של הבית, כשהיא ממוקמת לצד הסלון ומהווה חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהחלל הציבורי של הבית. במרכזה עומד שולחן עץ מסיבי במראה טבעי המהווה נקודת מוקד, השולחן ממוקם על רקע קיר הלבנים החשוף המעניק דרמטיות לפינה ומכניס מאווירת הלופט הייחודית אותה הדיירים רצו לתת בעיצוב. הכיסאות השחורים המודרניים משלימים את המראה התעשייתי ומתכתבים עם מסגרות החלונות השחורות. המיקום המחושב של פינת האוכל מנצל את התקרה הגבוהה ואת האור הטבעי, מעל פינת האוכל תוכננה קומת גלריה הנותנת לפינת האוכל אווירה אינטימית יותר בחלל הגדול ומכילה ספריה מעוצבת וייחודית המספקת מקום אחסון לספרים רבים ולפרטי נוי שנבחרו בקפידה.

פינת אוכל אינטימית ומשפחתית

שולחן אוכל מעץ טבעי

כיסאות אוכל שחורים בעיצובים שונים

ספריה מעוצבת לאחסון ספרים

קומת גלריה שתוכננה בקפידה

אלמנטים דקורטיביים המכניסים את האופי הייחודי של הדיירים לעיצוב

מפלט שליו בגוונים רכים

עיצוב חדר השינה

חדר השינה תוכנן כאי של שקט ומהווה מפלט שליו בגוונים רכים של לבן וטבעי. רצפת החדר, כמו הבית כולו מחופה בפרקט פישבון במראה טבעי וייחודי. תוכנן ארון קיר בנגרות אישית המכיל מקום אחסון רב, מכיל את הטלוויזיה ומסתיר את המעבר לחדר הרחצה הצמוד המתאפיין גם הוא בסגנון תעשייתי חם ומזמין עם קיר לבנים חשוף ושידת עץ בגוון דבש. קיר המיטה חופה בטפט בעל דוגמה עדינה ובהירה ולצד המיטה מוקמו זוג שידות עץ במראה גולמי אך עדין, העץ בולט במיוחד על הרקע הבהיר ומכניס חמימות נעימה לחדר השינה. כדי להכניס את המראה התעשייתי ולהתאים את עיצוב חדר השינה לבית כולו, נבחרו גופי תאורה שחורים המכניסים נגיעה תעשייתית ייחודית.

לחדר השינה ישנה מרפסת צמודה המכניסה שפע של אור טבעי, במרפסת פינת ישיבה מזמינה וצמחיה טבעית המוסיפה לחדר אווירה טבעית ונעימה.

חדר שינה מעוצב בגוונים בהירים וטבעיים

שידת צד מעץ במראה גולמי

יציאה למרפסת מחדר השינה

נגרות המסתירה את המעבר לחדר הרחצה

חדר רחצה צמוד ליחידת ההורים

קיר לבנים בחדר הרחצה

פינת ישיבה מזמינה לחוץ

אור טבעי

תכנות נגרות אישית

עיצוב חדר העבודה

חדר העבודה תוכנן כחלל אינטימי, שקט ופונקציונלי. הוא משלב בין הסגנון הכפרי לתעשייתי בעזרת נגרות אישית צבועה בגוון ירוק זית, גוון העוטף את הנגרות כולה. שולחן העבודה עם משטח עץ אלון במראה טבעי ומרחף משתלב בהרמוניה עם ספה מפנקת ועם הטפט הפרחוני המחפה את קיר חדר העבודה ומכיל גווני טורקיז ושמנת, הספה מייצרת אזור מנוחה מזמין ונעים. המרפסת הצמודה מציעה הפוגה נעימה עם נוף אורבני, כשהצמחייה בעציצים מכניסה טאצ' של טבע פנימה. כוורת התצוגה המשולבת בקיר הירוק מאכלסת פריטי נוי ואביזרי עיצוב, והופכת את החלל למרחב עבודה אישי ומעורר השראה.

נגרות אישית צבועה בירוק

שולחן עבודה גדול ונוח

להפוך את חלל העבודה למרחב אישי ומעורר השראה

פינת ישיבה נוחה ומזמינה

יציאה למרפסת להפוגה נעימה עם נוף אורבני

בזכות כימיה מדהימה ושקיפות מלאה בין כל מי שלקח חלק בפרויקט, בני הזוג מאוד מורצים מהתוצאה הסופית וכך גם שירלי. לכן הטיפ אותו היא שיתפה איתנו הוא לסמוך על המעצבת שבחרתם. " התוצאה בבית הזה היא לגמרי בזכות זה שהלקוחות שחררו ונתנו לי להוביל אותם לבית שהם חפצים בו".

לעמוד האינסטגרם של סטודיו Sg studio – arch&designלחצו כאן

Exit mobile version