Site icon WALLS

להפוך את הבית למלון בוטיק: שיפוץ פנטהאוז בחיפה

בלב העיר חיפה, בפנטהאוז קבלן מרהיב יצרה מעצבת הפנים חלום שהפך למציאות עבור זוג רופאים צעירים שחלמו על בית מעוצב. הם ביקשו בית פרקטי ומתוכנן היטב, עם תחושה של חופשה במלון בוטיק יוקרתי ופנו אל מעצבת הפנים אורלי גונן שטיינגרט על מנת שתלווה אותם בתהליך ותעזור להם להגשים את החלום.

גונן הפכה את דירת הקבלן למרחב פתוח וזורם, בו המטבח, פינת האוכל והסלון מתמזגים ליצירת חלל אחד מרשים. נוצר שילוב של עץ, מתכת שחורה וחומרים טבעיים הנותנים אווירה חמה ועכשווית, בעוד שהצבעוניות העשירה והפריטים המעוצבים בקפידה מעניקים לבית אופי צעיר ויצירתי.

מכיוון שמדובר בדירת קבלן, הפרויקט לקח כ4 שנים וכלל תכנון של כל חלוקת הדירה, תוכניות חשמל, תאורה, אינסטלציה, ריצוף וחיפוי, מיזוג, תכנית נגרות והלבשה מלאה של הבית כולו והתוצאה היא מרחב הוליסטי מרשים, המשלב פונקציונליות עם אסתטיקה מודרנית ומזמינה.

שילוב בין נוחות, אסתטיקה ופונקציונליות

עיצוב הסלון

הסלון הוא הלב של הבית, הוא מציג שילוב מרהיב של נוחות, אסתטיקה ופונקציונליות. תוכננה פינת ישיבה מרווחת ומזמינה המוגדרת על ידי שטיח אפור חם וניטרלי המהווה בסיס מושלם לפריטים השונים.

במרכז עומדת ספה מבד ארוג אפור עם רגלי ברזל, המשדרת שיק מודרני, לצד ספת קטיפה בגוון כחול עמוק המוסיפה נגיעה פריזאית אלגנטית.

במרכז הסלון מוקמו שולחנות עץ פיסוליים המפרידים בין הספות, מאפשרים גמישות בסידור החלל ומוסיפים אלמנט עיצובי מעניין. על קיר הטלוויזיה נתלה מזנון צף המשלב פורניר עץ אלון, צביעה בתנור ומתכת ומשמש כפתרון אחסון אלגנטי למערכות האודיו, תוך שהוא מוסיף מימד של תחכום לחלל.

הסלון מעוטר בצמחייה רעננה, חפצי אמנות וקרמיקה ייחודיים שנאספו מרחבי העולם ומיצירותיהם של אמנים ישראליים מובילים, המעניקים לחלל אופי אישי ועשיר עם נגיעות עדינות של גוון פודרה משלימות את הפלטה הצבעונית, יוצרות אווירה מזמינה ורכה שמשרה תחושת נינוחות ואלגנטיות.

פינת ישיבה מרווחת ומזמינה המוגדרת על ידי שטיח אפור

שילוב גוונים חם וביתי בסלון

שולחנות עץ פיסוליים

מלא נוכחות

עיצוב המטבח

המטבח כולל 2 צירים המאונכים זה לזה, הציר הראשון מורכב מארונות נמוכים עם חזיתות בעלות מסגרות עדינות בגוון פטרול מעושן. גוון מלא נוכחות שמייצר עניין רב בחלל הציבורי של הבית ובשילוב נגיעות של עץ הופך את המטבח לחלק מרכזי בעיצוב.

הציר משלב מקרר, כיור וכיריים מעליהם נתלתה יחידה דקורטיבית עם בתוכה קולט אדים נסתר. הציר השני מורכב מקיר ארונות גבוהים בחיפוי פורניר עץ אלון, המעניק חמימות ואלגנטיות לחלל. בקצה אחד נמצא תנור אפייה, ובקצה השני תוכננה נישה ייחודית המשמשת כפינת קפה אינטימית, עם משטח עבודה, מדפים וחלוקות מתכת לתצוגה אסתטית.

המטבח חופה בשיש לבן עם גידים אפורים, חיפוי המוסיף מימד של יוקרה ויוצר רצף ויזואלי מרשים. השילוב של חומרים טבעיים, צבעים עזים ופתרונות אחסון חכמים יוצר מטבח שהוא לא רק פונקציונלי, אלא גם מרחב עיצובי מרהיב וייחודי.

צבע נועז ומלא נוכחות

פינת קפה מפנקת במטבח

יחידת אחסון מעוצבת עם קולט אדים נסתר

גוף תאורה מרהיב

עיצוב פינת האוכל

פינת אוכל הסמוכה למטבח מורכבת משולחן עץ עם כיסאות בגוון שחור. על קיר פינת האוכל מוקמה זרוע קירית בצבע שחור ובקצה אהיל עם רצועות פורניר מונחות אחת על שכנתה מדמה גבעולים בשדה חיטה וכאשר המנורה דולקת, שכבות הרצועות והפערים ביניהן יוצרים מגוון צבעים חמים ומזמינים.

על הקיר נתלו תמונות בגוונים חמים שנבחרו והוזמנו במיוחד ולצידן מדפים בעלי עיצוב מרהיב לתצוגת חפצי נוי וצמחייה.

פינת אוכל מוארת וייחודית

גוף תאורה מעוצב היוצר אווירה

נגיעה אישית ואופי

עיצוב המשרד הביתי

המשרד הביתי הוא שילוב של פונקציונליות ואסתטיקה מודרנית. הקיר המרכזי מאופיין בטפט גיאומטרי עדין בגווני לבן ואפור, היוצר רקע מעניין ודינמי לחלל. מעליו מרחפת מערכת אחסון המשלבת קוביות בגוון עץ טבעי עם נגיעות של גוון וורוד פודרה עדין. יחידות אלו לא רק מספקות מקום לאחסון ותצוגה, אלא גם מוסיפות עניין ויזואלי ועומק לחלל.

לחדר תוכנן שולחן עבודה רחב, בגימור עץ טבעי, השולחן מספק משטח עבודה גדול ומזמין ולצידו נבחרו זוג כיסאות מעוצבים בגווני ורוד חום. בעיצוב שולבה צמחיה טבעית בשילוב אלמנטים שונים שמכניסים נגיעה אישית ואופי למשרד הביתי.

טפט דקורטיבי בעיצוב מודרני

שילובים של עץ ופריטים מעוצבים

יחידה גדולה ומפנקת

עיצוב חדר השינה

בחדר השינה של ההורים, העיצוב מתמקד ביצירת חלל הרמוני ומרגיע תוך הקפדה על שימוש בפרטים ייחודיים. קיר גב המיטה נצבע בגוון כחול מעושן והוא מהווה רקע מושלם לגופי התאורה המטפסים על הקיר עד לתקרה ונתלים לצד המיטה ליצירת תאורה עדינה. המיטה מעוצבת במראה מרחף והוא כוללת גב מרופד בגוון עדין ומשני צדדיה מוקמו שידות עץ עם מקום אחסון ומשטח עליון מודולרי.

במרכז החדר מוקם אהיל העשוי רצועת פורניר המכניס חמימות ייחודית חדר השינה ויחד עם התאורה לצד המיטה וגופי תאורה נוספים שתוכננו בחדר השינה נוצרה תאורה היקפית המשקפות רמזים לשמש הזורחת מבעד לענן.

החלונות הגדולים חופו בווילון בעל סיומת שחורה המוסיפה לנופך הרך שבעלי הבית ביקשו להציג ויוצרת אשליה של גובה ושל וילון מרחף.

לצד חדר השינה ישנו חדר רחצה אלגנטי עם ארון עשוי עץ אלון מעוטר בחירוץ בדוגמת פישבון, הארון ממוקם מול הדלת ומתחת לחלון צר וארוך שתופס חלק גדול מהקיר. מראה על עמוד יוצאת ממשטח השיש ונמתחת לתקרה, פתרון יצירתי שהותאם למגבלות התכנון. אריחי הריצוף ממשיכים ומחברים את הקיר עד לתקרה, והאביזרים הסופיים בגוון שחור מוסיפים תחכום וקונטרסט עכשווי.

ווילון בעל סיומת שחורה

רקע מושלם לגופי התאורה

מראה שנבחרה במיוחד

שידה צבועה בגוונים עדינים

נגרות אישית מחוץ לחדר הרחצה

חירוץ בדוגמת פישבון

קירות מחופים שיש עדין

חשיבה יצירתית

עיצוב חדרי הילדים

בחדרי הילדים העיצוב משלב פונקציונליות עם יצירתיות וייחודיות. חדרו של הילד הגדול מתמקד בנגרות חכמה, הכוללת ארון ושולחן עבודה עם גומחות לתצוגת משחקים. הספרייה תוכננה בנגרות אומן אישית, והגימור בגווני כחול מעושן, אפור חם ועץ אלון מוסיף למראה הכללי תחושת רוגע ותחכום.

בחדר של הילד הקטן נבחר גוון ירוק עמוק שצובע את הקירות עד לגובה החלון, וקרניז צבוע לסיום. החדר מצויד בארון דו-כיווני, המשרת גם את המסדרון, וחוסך במקום בזכות תכנון חכם ללא הפרדת קיר. נדנדה תלויה וריהוט ילדים עדין עם אקססוריז רכים שנבחרו בקפידה כדי להעניק לחלל אופי ונשמה ולהזמין את הילדים לעולם של משחק ודמיון.

גוון ירוק עמוק

עולם של משחק ודמיון

אלמנטים שונים מעץ

נגרות חכמה, הכוללת ארון ושולחן עבודה

טפט מרשים היוצר עניין רב

בין אם אתם מתכננים לעצב את בית חלומותיכם או לשדרג את הקיים, אורלי שיתפה אותנו בטיפ שלדעתנו כדאי לכם לאמץ, "טקסטיל מוסיף המון רוך וחום לחלל – אל תוותרו עליו". כמו כן, היא ממליצה לשלב בבית גם צמחיה טבעית כדי להעניק אווירה חיה ומרעננת. בעזרת אלמנטים פשוטים אך משמעותיים אלו, תוכלו ליצור חלל מזמין ונעים שיגרום לכם להרגיש בבית בכל פעם מחדש.

לעמוד האינסטגרם של סטודיו העיצוב Gonen Designלחצו כאן

Exit mobile version