קיטה קידס

נעים להכיר

נעים להכיר | קיטה קידס – עיצוב חדרי ילדים

2018 July 4 | 0 תגובות

כששני חברי ילדות מתאהבים ומתחתנים כל אחת עם בחורה כשרונית אחרת ברור לכולם שסיפור האהבה האמיתי יהיה בין שתי הבנות הכה מלאות כישרון.

וכך באמת היה. אמילי, אדריכלית שלמדה באוניברסיטת תל אביב ויעל, מעצבת מוצר שלמדה ברומא נפגשו לפני יותר מעשור דרך בני הזוג שלהם והאהבה והכישרון פרחו מהרגע הראשון.

עוד בזמן הלימודים שתי הבנות היו שם אחת בשביל השנייה, ליוו אחת את השנייה, התעדכנו בשני תחומי העיצוב החליפו רעיונות והתבשלו עם עצמן ברעיון שרק שתיהן ביחד יכלו להוציא לאור, ובעצם כך נולד המותג קיטה קידס

קיטה קידס

עומדות מאחורי קיטה, אמילי ויעל

בסוף חופשת לידה אחת ובתחילתה של אחרת גילו שכל אחת מהן בילתה שעות על גבי שעות בקינון ועיצוב החדר של הקטנטנים, שתיהן חקרו את הנושא, למדו המון והבינו שיש המון אימהות בדיוק כמוהן רק שלהן יש את הידע המקצועי לתכנן ולעצב חדר שיתאים לצרכים של הקטנטנים שלהם. וכן נולד ‘קיטה קידס’

מענה פשוט, איכותי, מלא שיק וקסם לכל אותם הורים שמחפשים בשביל ילדיהם את הטוב ביותר.

אמילי ויעל מעצבות ומייצרות את הפריטים הקסומים של קיטה קידס כאן בישראל ומקפידות על האיכות הכי גבוהה שיש ועל גיוון מוצרים גדול שמשתנה ומשתדרג כל כמה חודשים.

קיטה קידס

ערכת עיצוב מלאה לחדר הילדים | קיטה קידס

קיטה קידס

מנורת קיר תואמת למדבקות הקיר | קיטה קידס

קיטה קידס

עיצוב מושלם לחדרי הילדים | קיטה קידס

קיטה קידס

גם לקטנים וגם לגדולים | קיטה קידס

הרעיון העומד מאחורי ‘קיטה קידס’ הוא לספק ללקוח ערכות מעוצבות, ‘קיט’, אשר בכל קיט מושקעת המון מחשבה, יצירתיות וידע מקצועי. כל ערכה מורכבת ממגוון פריטים הנחוצים לחדר הילדים ומתכתבים זה עם זה ליצירת סט עיצובי הוליסטי.

הקיטים של ‘קיטה קידס’  מהווים חלק חשוב ומשמעותי מהסטודיו ונותנים פתרון לכל אותם לקוחות שאינם יודעים להתאים את הפריטים אחד לשני, המוצרים משתנים בין קיט לקיט ונותנים פתרון עיצובי שלם לחדר.

כמובן שאם אתם רוצים לרכוש רק פריט אחד או להרכיב את הקיט בעצמכם אתם יכולים לעשות זאת ואתם יכולים גם לקבל את עזרתן מלאת הכישרון של אמילי ויעל שיתנו לכם בהמון אהבה טיפים על איך לצבוע חדר ילדים, איך קודחים, מסדרים ומתקינים את כל המוצרים הנכונים עבור חדר הילדים שלכם.

קיטה קידס

עיצוב שמתאים גם לגדולים | קיטה קידס

קיטה קידס

מדבקות קיר שמכניסות עניין לחלל | קיטה קידס

קיטה קידס

עיצוב פינות עבודה לקטנטנים | קיטה קידס

קיטה קידס

פינת יצירה | קיטה קידס

כולנו רוצים שהילדים שלנו יגדלו בחדר יפה ומושקע, בו יוכלו לשחק, ללמוד לארח חברים ולהעביר את הזמן בנעימים ובהתאם לזאת בכל עיצוב של ‘קיטה קידס’ ניתן לראות שאמילי ויעל מתייחסות לכל חדר כעולם שלם עבור הילד. הן מקפידות לעצב מוצרים בקנה מידה שיתאים עבורו ושיהיו בעלי עיצוב נקי וקולע. המון קווים גיאומטריים וצבעים רכים לצד צבעים חזקים ושמחים.

הפריטים של ‘קיטה קידס’ מעוצבים במחשבה על העתיד. ההבנה שצרכיו של הילד משתנים בצורה תקיפה יותר משל המבוגרים מצריכה מאמילי ויעל לייצר פריטים איכותיים ועל זמניים שיוכלו להישאר זמן רב בחדרם של הקטנטנים בלי צורך להחליף אותם כל תקופה קצרה יחסית. לכן הן משתדלות לשמור על קו נקי ומודרני ביצירה שלהם.

קיטה קידס

חדר באווירה חופשית וקלילה | קיטה קידס

קיטה קידס

שילוב צבעים שקטים וחזקים | קיטה קידס

קיטה קידס

פינות עבודה לקטנים | קיטה קידס

קיטה קידס

עיצוב בצבע | קיטה

‘קיטה קידס’ היא חנות אינטרנטית בה תוכלו למצוא מדפים דקורטיביים, מתלי בגדים, מנורות לילה מעוצבות, מדבקות קיר, ועוד פריטים משלימים רבים ומגוונים עם שילובי חומרים וצבעים שימלאו את עולמם של ילדיכם בקסם ויתאימו לו להרבה שנים.

עם המון אהבה אמילי ויעל יעזרו לכם להתאים את החדר במיוחד לילדים שלכם ולבנות להם מקום בו הם יוכלו לגדול, ללמוד, להתפתח וליצור זכרונות קסומים של ילדות נהדרת.

אז באיזה קיט אתם בוחרים?

לאתר של קיטה – לחצו כאן

לעמוד הפייסבוק של קיטה – לחצו כאן

טלפון – 053-9535304

עמוד הטבות WALLS

הצטרפות לקבוצה של walls

אולי יעניין אותך גם...

תמונות לבית

כמה חיכינו: מותג התמונת לבית הנחשק באירופה מגיע לישראל

מה אתם חושבים על תמונות לבית? הם מוסיפים לנו צבע לחיים ומשדרגים כל קיר עליו הם נמצאים ואם נודה באמת, אנחנו תמיד לפוסט המלא
שולחנות סלון

סקירת קולקציה: הריהוט הסקנדינבי שכבש אותנו

כבר תקופה לא קצרה שהקהל הישראלי הולך ומתאהב בעיצוב רהיטים נורדים סקנדינבים. כשחושבים על זה, איך אפשר שלא? הם שימושיים, נוחים, רגועים, לפוסט המלא

כשהים נכנס לסלון: עבודות העיצוב של עמוס גזית

שילוב הקסם של הטבע בעיצוב ותכנון הבית הוא חלק ממגמה שנמשכת כבר לא מעט זמן. תכנון שמתחשב בתנאי הסביבה האורגניים של המקום, לפוסט המלא
Skip to content