המגזין

לעצב בקהילה | קבוצות לעיצוב הבית שחייבים להכיר

2018 October 25 | 0 תגובות

לכל אוהבי העיצוב יש מכנה משותף אחד ומיוחד. כולנו יכולים לבלות שעות בקבוצות עיצוב, אתרי עיצוב, מגזני עיצוב, אתרי עיצוב וכל מה שקשור בדרך כזו או אחרת, איך לא, לעיצוב. מקבלים השראה מדברים שונים ומוזרים ומחפשים באופן גורף תוכן איכותי בנושאי העיצוב.

אז אחרי שחרשנו את הרשת במשך שעות אספנו עבורכם את קבוצות הפייסבוק הישראליות הכי שוות שיש, כאלה שתמצאו בהן בעיקר השראה יומיומית בכל הקשור לעיצוב. אז למה אתם מחכים? תתחילו לעקוב.

רעיונות וטיפים לעיצוב הבית – הרישמי

איך לא, נתחיל עם הקבוצה הגדולה והמפורסמת ביותר שהיא כבר שם דבר בכל הקשור לעיצוב בית

תחילה הקבוצה שימשה כמקום ייעוץ לדיירים של בניין חדש שחיפשנו מקום לשתף רעיונות והשראות לגבי עיצוב הבתים שלהם, לאט לאט הצטרפו לקבוצה בעלי מקצוע כאלו ואחרים, הקבוצה עברה מפה לאוזן והגיע למקום שהיא נמצאת בה היום – קבוצת העיצוב הגדולה ביותר בארץ.

מטרת הקבוצה היא לתת מענה ל”אני רק שאלה” בכל הנוגע לתחום העיצוב, שיפוץ או בניה, קניה של מוצרים לעיצוב הבית. בעזרת הקבוצה לומדים מטעויות של אחרים בצורה מכבדת ומלאת השראה.

חברי הקבוצה הפכו לקהילה של ממש ומשתפים בה טיפים לצביעת רהיטים, עצות לעשה זאת בעצמך, תרומה לקהילה ודברים נוספים הנכנסים תחת קורת הגג של “עיצוב ושיפוץ הבית”, על זה נאמר “עיצוב בעזרת חוכמת ההמונים, זו המילה האחרונה”.

מתי הקבוצה הוקמה?

יולי, 2014

כמה חברים יש בקבוצה?

300,000 חברים מוכשרים

לקבוצה רעיונות וטיפים לעיצוב הבית – לחצו כאן

 

בתים יפים להשראה

גילוי נאות אנחנו חלק מהקבוצה ‘בתים יפים להשראה’, לאחר תקופה ארוכה של הכרת התחום הבנו שמעבר לכתבות תוכן, שאלות והתייעצויות הקהל הרחב צמא להשראה, צמא לבתים יפים ופרויקטים מרהיבים ועוצרי נשימה שישמשו השראה לעיצוב הבתים שלהם.

ברוח התקופה של “כאן, עכשיו, מהר ויפה) קמה לה הקבוצה שמטרתה היא להציג אך ורק פרויקטים שלמים ויפים. בלי שאלות. בלי התייעצויות. השראה נטו.

מתי הקבוצה הוקמה?

יולי, 2018

כמה חברים יש בקבוצה?

1,400 מלאי השראה

לקבוצה בתים יפים להשראה – לחצו כאן

 

משוגעים על עיצוב נורדי

הקבוצה הוקמה מתוך רצון לשתף ולקבל השראה בכל הקשור לעיצוב הסקנדינבי. הקמת הקבוצה הייתה במטרה למצוא את חובבי העיצוב הנורדי היודעים להעריך את העיצובים והתכנים הקשורים לסגנון.

התוכן המוצג בקבוצה הוא מאוד מדויק, הפוסטים, השיתופים, העיצובים – לכולם יש מכנה משותף אחד והוא הסגנון הנורדי. מנהלי הקבוצה מאוד מקפידים על אישור פוסטים בסגנון הנורדי בלבד ולא מאשרים פוסטים כללים שאינם תואמים לאופי הקבוצה.

הקבוצה נקייה לחלוטין מתוכן פרסומי ומתעסקת באהבה ובהשראה לסגנון הנורדי בלבד. זו אחת הקבוצות הכי מלאות סטייל ברשת ותוכלו למצוא בה פרויקטים נורדיים להשראה, פריטים יפים ודיונים מכבדים של משתתפי הקבוצה לגבי עיצובים. לקבוצה יש ערך מוסף והוא מגזין העיצוב הנורדי הנקרא CRAZY NORDIC בו תוכלו למצוא כתבות על סגנון העיצוב, ספקים מומלצים ברוח העיצוב, השראה והפקות שונות התואמות לעיצוב הנורדי סקנדינבי.

מתי הקבוצה הוקמה?

ספטמבר 2016

כמה חברים יש בקבוצה?

19,000 משוגעים על עיצוב נורדי

לקבוצה משוגעים על עיצוב נורדי – לחצו כאן

אימהות מעצבות ביחד

את הקבוצה הקימה זהבה אביטל, לזהבה מאז ומתמיד היה חוש אסתטי ואהבה לאמנות ועיצוב והחשיבות לכך שכל אספקט בחייה יהיה נעים ומסודר, ממלתחת הבגדים עד למשכנה הפרטי מהווה חלק גדול בחיה.

במהלך השנים הרבה מקרוביה וחבריה נעזרו בה בבחירת הרהיטים לבית, מיקומם, בחירת הצבעים ובתחומים שונים הקשורים לעיצוב – והיא כמובן נהנתה מכל רגע.

כך עלתה לה המחשבה לייצר פלטפורמה איכותית בה היא תוכל לשתף ולהיעזר בעוד נשים האוהבות ומתחברות לתחום העיצוב כמוה. והחליטה להקים את ‘אימהות מעצבות יחד’, קבוצה בה חברות נשים, אימהות ובעלות מקצוע מכל קצוות הארץ אשר עוזרות ומתייעצות לגבי נושאים הקשורים לתחום העיצוב אם זה עיצוב חללי הבית הפרטי שלהן, או התייעצות על שיפוץ רהיטים או שיתוף בטיפים מנצחים בסגנונות עיצוב שונים.

לזהבה לא היה ספק כי נשים הן כוח ונוכחה לגלות על נשות הקבוצה שהן כוח עצום, מלא בהדדיות, עזרה ואהבת חינם. הקבוצה מיועדת בעיקר לנשים, אימהות צעירות ומבוגרות המעוניינות לשתף או להתייעץ בנושאים הקשורים לתחום העיצוב.

מתי הקבוצה הוקמה?

אפריל 2016

כמה חברים יש בקבוצה?

60,000 אימהות שמעצבות יחד

לקבוצה אימהות מעצבות ביחד – לחצו כאן

המועדון האקלקטי בוהו שיק לעיצוב גלריית וינטג’ רהיטים גבעת ברנר

הקבוצה הוקמה על ידי נויה כרמל שטראוס, מעצבת פנים שרצתה להישאר בקשר קבוע עם אוהדי הגלריה שלה לפרטי ווינטג’ ואוהבי העיצוב. לחלוק איתם השראה וידע בכל הקשור לעיצוב פנים ולתחום העיצוב הבוהו אקלקטי האהוב עליה במיוחד בפרט.

הקבוצה מהווה פלטפורמה לאוהבי העיצוב, מעודדת השראה ומקדמת כל אחד בתחום המקצועי. ככל שהזמן עבר הקבוצה גדלה והיא מכילה אנשים נפלאים שמנהלים שיח לגבי עיצובים כאלו ואחרים מעבירים רעיונות ומביעים את דעתם בנוגע לעיצוב. הקבוצה היא אינה קבוצת פרסום ונויה מקפידה בעיקר על אווירה טובה ושיח נעים.

מתי הקבוצה הוקמה?

דצמבר, 2016

כמה חברים יש בקבוצה?

5,530 מלאי שיק

לקבוצה המועדון האקלקטי – לחצו כאן

 

 

9instyleעיצוב חדרי ילדים

קבוצת instyle9 היא קבוצה השייכת למגזין הלייף סטייל 9instyle, מגזין מלא שיק המתעסק בעולמות התוכן של הריון, לידה והורות.

הקבוצה הוקמה כדי לתת מענה לקהל רחב של אימהות ואימהות בדרך לעיצוב חדרי הילדים, בקבוצה תמצאו תיעוד של חדרי ילדים יפים, המלצות שופינג, סקירת טרנדים, הדרכת DIY ועוד ועוד. הקבוצה היא סביבה חמה ונעימה בה אפשר להתייעץ, לקבל המלצות וטיפים לפתרונות עיצוב בתים עם ילדים וחדרי ילדים בפרט.

עם השנים הצטבר בקבוצה ידע רב ובעל ערך הנוגע לתחום שנחשב נישתי בעולם עיצוב הבית.

מתי הקבוצה הוקמה?

אוקטובר, 2016

כמה חברים יש בקבוצה?

60,000 מעצבי חדרי ילדים

לקבוצה instyle9 – לחצו כאן

 

 

משוגעים על עיצוב פנים

לפני שלוש שנים קמה קהילה מדהימה הנקראת משוגעים על עיצוב פנים. בניהול עיקש וחסר פשרות עם דגש על תוכן איכותי ברמה גבוה, הקבוצה כוללת מעל מאה אלף חובבי עיצוב ואנשי מקצוע אשר רובם פעילים בה באופן שותף. בקבוצה תוכלו לקבל השראה מפרויקטים של מעצבי פנים ואדריכלים ואף לצפות בעבודות ועיצובים של חובבי עיצוב שהחליטו שהם לגמרי יכולים לעשות זאת בעצמם. בנוסף תוכלו לשתף, לשאול, לייעץ או להתייעץ בנוגע לכל הקשור לנושאי עיצוב הבית.

מתי הקבוצה הוקמה?

מאי, 2015

כמה חברים יש בקבוצה?

108,000 משוגעים על עיצוב

לקבוצה משוגעים על עיצוב פנים – לחצו כאן

 

 

ע.ז.ב באמאש’ך (עשה/י זאת בעצמך)

קבוצה שכולה מוקדשת לעשייה, יצירה, שיפוץ ותיקונים שעושים בעצמכם. זה המקום לקבל ולשתף ידע ורעיונות מגניבים בכל מה שקשור לעשה זאת בעצמך – צורת עיצוב שלאט לאט משתלטת על העולם.

בקבוצה תוכלו למצוא תמונות מתהליך העבודה של פרויקטים, טיפים על טכניקות שעובדות וגם על אלו שקצת פחות, תוכלו ללמוד מטעויות של אחרים ולשתף בפרויקטים מגניבים שבניתם – לגמרי לבד, לקבל תשובות גם מבעלי מקצוע ובעיקר לקבל השראה עיצובית מיוחדת שתוכלו לבצע בעצמכם.

מתי הקבוצה הוקמה?

דצמבר, 2013

כמה חברים יש בקבוצה?

90,000 שעושים זאת בעצמם

לקבוצה ע.ז.ב באמאש’ך – לחצו כאן

 

 

מקס סטוק או לא להיות

אין חובב עיצוב שלא מכיר ואוהב את הרשת ‘מקס סטוק’, ואין מי שמכיר את הרשת ולא מכיר את הקבוצה ‘מקס סטוק או לא להיות’. קבוצה המהווה בית, קהילה וחממה לכל אוהבי הרשת.

בקבוצה תוכלו לגלות לפני כולם על הסחורה המגיעה לרשת, על המלאי בסניפים מסוימים, היכן פריט אזל ואם במידה הוא צריך להגיע מחדש, עדכונים, שיתופים, ובעיקר – תמונות ורעיונות לעיצוב הבית עם הפריטים המיוחדים של מקס סטוק. כל אחד רשאי לעלות תמונות, להתייעץ או לייעץ לגבי פרטי העיצוב של הרשת וכמובן לשתף במידה ומצאתם פריט שווה ומיוחד.

הקבוצה היא אינה קבוצה הקשורה להנהלת הרשת.

מתי הקבוצה הוקמה?

ספטמבר, 2015

כמה חברים יש בקבוצה?

165,000 מכורים למקס סטוק

לקבוצה מקס סטוק או לא להיות – לחצו כאן

 

 

אנחנו בטוחים שהתמלאתם השראה בכל הנוגע לעיצוב הבית ואם עדיין לא הצטרפתם לקבוצה מלאת הכישרון שלנו, walls – מעצבים קירות, קבוצה בה תוכלו לשתף, לייעץ ולהתייעץ בכל פרט הקשור לעיצוב הבית אז הגיע הזמן.

אנחנו מחכים לכם שם 🙂

לקבוצה walls – מעצבים קירות – לחצו כאן

הצטרפות לקבוצה של walls

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content