המגזין

ססגוניות בחדרי הרחצה | עיצוב חדר רחצה

2018 March 8 | 0 תגובות

בשנים האחרונות כל נושא עיצוב חדר רחצה הוא תחום שמתפתח בצורה חסרת תקדים ומתפרש על קשת רחבה של סגנונות ועיצובים שונים ומגוונים, מהאסתטיקה ועד לטכנולוגיה המתקדמת.

עבור רוב האנשים חדרי הרחצה והשירותים נתפסים כחללים פרקטיים בלבד ואינם זוכים למספיק תשומת לב כמו שאר החדרים בבית. אך חדר האמבטיה הוא כבר מזמן לא החדר הקטן ששימש כמקום להתקלח בו בלבד, היום הם נחשבים למקום המפלט שלנו מלחצי היומיום, מקום בו ניתן להתפנק ולהירגע.

לכן כשמדברים על חדרי הרחצה והשירותים העיצוב שלהם הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית והם צריכים להיות מאובזרים היטב, מזמינים ונעימים.

עיצוב חדר רחצה של מעצבת הפנים איריס אנברי דביר

קירות מלאים בצבע

חדר האמבטיה הוא לרוב חדר קטן, שעומד בתנאי לחות ורטיבות קיצוניים, ולכן רוב האנשים עושים את הטעות הנפוצה בבחירת הצבע ובוחרים בצבע קר ומנוכר, סטנדרטי ומשעמם ומחפים איתו את כל קירות החלל, צבע הוא חלק חשוב ביותר בהיבט החזותי של כל חדר, והיום יש מגוון רחב של צבעים הנקראים “צבעים נושמים” שנוצרו במיוחד עבור חדר הרחצה והם עמידים בתנאי רטיבות ולחות.

אם בכל זאת בחרתם בחיפוי חדר הרחצה כולו ואתם רוצים להוסיף קצת צבע רצוי שלא להעמיס ולבחור קרמיקה מקושקשת מידי אלא לבחור בכמה אריחים מיוחדים עם צבע נעים לעין וגרפיקה קלאסית ולא טרנד חולף.

חדרי אמבטיה מעוצבים

עיצוב: דיקלה פנירי

חדרי אמבטיה מעוצבים

עיצוב: עמית ישראלי | צילום: עידן גור

חדרי אמבטיה מעוצבים

עיצוב: איריס אנברי דביר | צילום: אלעד גונן

עיצוב חדר רחצה של המעצבת חופית גלעד

להכניס קצת עץ לחדר הרחצה

פעם היה מקובל לחשוב שעץ אינו מתאים לחדרים רטובים, לצערנו הרב גם היום עדיין יש המון אנשים שנוטים להאמין שעץ נהרס ממים ולחות ולכן מוותרים לחלוטין על שילובו בחדר הרחצה. הידעתם שפעם, לפני המון המון זמן היו מייצרים סירות מעץ?

אז גם היום, יש המון סוגים של עץ שהפכו להיות חומר גלם איכותי ביותר לריהוט עמיד בתנאי לחות ומים.

לכן אין סיבה שלא לשלב נגיעות עץ בחדר הרחצה, ארונות, ספסלים ואפילו רצפת עץ.

חדר אמבטיה קטן

עיצוב: חופית גלעד | צילום: הדר דופלט

חדר אמבטיה מעוצב קטן

עיצוב: נועה פז | צילום: אלכסנדרה קולז

עיצוב חדר רחצה של המעצבת פנים מיכל זק

מגע של אור

אור הוא מרכיב חשוב בחדר האמבטיה, המקום בו היום שלנו מתחיל ומסתיים, תאורה נכונה היא מרכיב המפתח באווירה החלומית של חדר האמבטיה ויש לפזר אותו בתבונה כך שהאור יוכל לספק לנו את האווירה שאותה אנחנו רוצים להשיג ועדיין יוכל לספק לנו את הפונקציונליות לביצוע משימות חזותיות יומיומיות.

המראה, לרוב משמת לנו לאיפור ולכן התאורה באזור שלה צריכה להיות חזקה, לאומרת זאת באיזור הרחצה התאורה יכולה להיות חלשה ונעימה על מנת לאפשר חוויות רחצה אינטימית ומרגיעה.

אנחנו ממליצים לחלק את התאורה בהצלחה נפרדת על מנת שתוכלו ליהנות מכל העולמות שחדר הרחצה נותן לנו.

עיצוב: מיכל זק | צילום: הגר דופלט

מקלחות מעוצבות

עיצוב: דיקלה פנירי

תכנון החלל

חדר הרחצה הוא חלל קטן יחסית לשאר חדרי הבית. לכן בחירת האלמנטים ותכנונם צריכה להיות בצורה מאוד מחושבת על מנת שנוכל לנצל את מירב החלל וכדי שהכל יהיה מונח בדיוק במקום הנכון על מנת שישרת את צרכינו בצורה הטובה ביותר.

חישבו היטב היכן למקם את הכלים הסניטריים, לא השקעתם כל כך הרבה בחדר הרחצה שלכם כדי שהדבר הראשון שיראו כשיכנסו אליו הוא את האסלה…

*טיפ קטן מאתנו, חדרי הרחצה של רובנו הם לא בדיוק בגודל שבו היינו רוצים שהם יהיו…. כדי לתת לחלל מראה גדול יותר ממה שהוא באמץ הוסיפו מראה גדולה זה כבר יעשה את העבודה.

עיצוב חדר רחצה

עיצוב: דורית ויינברן | צילום: אלעד גונן

חדר רחצה מעוצב

עיצוב: ניצן הורביץ | צילום: אלעד גונן

הכל בפרטים הקטנים

גם אם אתם לא רוצים להשקיע סכומי עתק בחדר האמבטיה ולהחליף ריצוף, כלים סניטריים ותאורה אין סיבה שתישארו עם חדר הרחצה הסטנדרטי והמשעמם, אקססורייז חברים! אנחנו מאמינים שאביזרים קטנים יכולים לעשות שינוי גדול, הרי בסופו של דבר הדברים הקטנים הם אלו שנותנים את ההרגשה הכללית, אז שלבו בחדר פריטים שהם גם שימושיים וגם מעוצבים כמו מראה מעוצבת, כלים נעימים לאחסון, מתקן למברשות שיניים, כל מה שיעזור לכם לשמור על הסדר והניקיון וייתן לכם את התחושה המפנקת שחדר הרחצה צריך לתת לכם.

עיצוב חדר רחצה

עיצוב: שירי שמר | צילום: אודי גורן

עיצוב חדר רחצה

עיצוב: רוני גבעוני | צילום: תמר בר שי

הצטרפות לקבוצה של walls

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content