נעים להכיר

נעים להכיר | מיקלולה

2018 August 27 | 0 תגובות

הכירו את שרון הורוביץ-חורש הבעלים של מיקלולה.

בהכשרתה שרון היא מהנדסת בניין שעבדה שנים כמפקחת ומנהלת פרויקטים עם התמחות בבניית בתי יוקרה. במשך השנים נחשפה שרון לסגנונות עיצוב רבים, יוקרתיים ומושקעים, שאבה השראה מעיצובים מרהיבים ודאגה להגשים את חלומם של אחרים.

בזמן עבודתה כמהנדסת בניין הפכה שרון לאמא לשלושה ילדים קסומים, דבר הגרם לה להשתעשע ברעיון של פתיחת גלריה משלה שתאפשר לה להיות קרובה ונגישה יותר לילדיה, להביא לידי ביטוי את אופיה הצבעוני, הניסיון המקצועי שלה, האהבה שלה לעיצוב ואת היצירתיות הרבה שקיימת בה.

שרון הורוביץ-חורש עומדת מאחורי המותג מיקלולה

לאחר תקופה ממושכת שהתבשלה עם הרעיון החליטה ללכת בעקבות האהבה שלה ולפתוח את ‘מיקלולה’ – גלריית בוטיק לעיצוב והלבשת חדרים.

‘מיקלולה’ הוקמה מתוך חזון להנגיש לקהל הרחב פרטי עיצוב ייחודיים מהארץ ומהעולם ולספק פתרון להלבשת חללים מלאים עם התייחסות לפרטים הקטנים ביותר.

מעבר לנוף עוצר נשימה, בגלריה תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטים קלאסיים לצד מודרניים. חלק מהפריטים עוצבו במיוחד עבור הגלריה וחלקם נבחרו בקפידה על ידי שרון במטרה לתת במה למעצבים ויוצרים מוכשרים נוספים.

כל הפרטים המוצגים בגלריה נבחרו במלאכת חיפוש יסודית ומסורה, בהקשבה עמוקה ללקוחות, למעצבים ולאדריכלים על מנת לספק פריטים מלאי אהבה שיהיו רלוונטיים לתקופה ארוכה ולא ישויכו לטרנדים מסוימים ויוכלו להביא לתחום עיצוב הבית בשורה אחרת, מרעננת ושונה.

מיקלולה

פריטים ססגוניים ומיוחדים | מיקלולה – גלריה לעיצוב חדרים

מיקלולה

אהילים מעוצבים | מיקלולה – גלריה לעיצוב חדרים

מיקלולה

פריטים המתאימים לכל סגנון עיצוב | מיקלולה – גלריה לעיצוב חדרים

מיקלולה

שטיחים מעוצבים במיוחד למיקלולה | מיקלולה – גלריה לעיצוב חדרים

כל פריט שמגיע לגלריה נבחר בקפידה ובמחשבה רבה, מכל דגם מגיעים כמויות קטנות של פריטים חלקם בעבודת יד דבר הופך את הפריטים לייחודיים ויחידים במינם.

בגלריה תוכלו למצוא פריטים מיוחדים כמו ראשי המיטה הבוהמיניים, קלועים בעבודת יד מרטן טבעי, ראשי המיטה מגיעים במגוון גדלים המתאימים למיטה וחצי ועד למיטה זוגית רחבה, הם מרשימים, ייחודיים, מיוחדים והופכים כל בסיס מיטה פשוט ביותר למיטה דומיננטית ומפוארת.

מעצבים רבים בעולם בתחום הטקסטיל משתמשים בראשי המיטה הבוהימיניים על מנת להציג את עבודותיהם וניתן לראות אותם במגזני עיצוב רבים ונחשבים.

ראשי מיטה

פריטים ייחודיים בעבודת יד | מיקלולה – גלריה לעיצוב חדרים

ראשי מיטה

ראש מיטה מעוצב | מיקלולה – גלריה לעיצוב חדרים

ראשי מיטה

מגוון פריטים ייחודיים בעבודת יד | מיקלולה – גלריה לעיצוב חדרים

ראשי מיטה

הופך כל בסיס מיטה לייחודי ומפואר | מיקלולה – גלריה לעיצוב חדרים

כריות הנוי שנמצאות בגלריה משדרגות כל חלל שבו הן נמצאות. חלקן ארוגות בעבודת יד מקטיפה, כותנה ומשי וחלקן תפורות מבדים של מעצבי טקסטיל מהארץ ומהעולם. הייחוד בכריות שתמצאו במיקלולה הוא שאין יותר מכרית אחת מאותו סוג. תוכלו לשלב צבעים, מידות, טקסטורות וצורות של כריות הנבחרות בקפידה ומתאימות לחלק מסוגי השטיחים המוצגים בגלריה.

כריות נוי מעוצבות

כריות נוי במגוון דגמים | מיקלולה – גלריה לעיצוב חדרים

כריות נוי מעוצבות

פריט אחד או שניים מכל דגם | מיקלולה – גלריה לעיצוב חדרים

כריות נוי מעוצבות

מיקלולה – גלריה לעיצוב חדרים

כריות נוי מעוצבות

מבחר גדול של כריות נוי מעוצבות | מיקלולה – גלריה לעיצוב חדרים

בין הפריטים המיוחדים בגלריה תוכלו למצוא מגוון רחב של שטיחים ארוגים בעבודת יד במגוון סגנונות אריגה ייחודיים. השטיחים מתאימים לכל סגנונות העיצוב, הם מגיעים ממקומות שונים בעולם, חלקם מעוצבים על ידי מעצבי שטיחים נחשבים וחלקים מעוצבים ומיוצרים באופן בלעדי לגלריה. את כל השטיחים שתמצאו שרון בוחרת בקפידה ודואגת להביא כמות מצומצמת מכל פריט על מנת לחדש, לגוון ולייחד את כל פריט.

שטיחים

שטיחים ייחודים מלאים בצבע | מיקלולה – גלריה לעיצוב חדרים

שטיחים

להתאים את השטיח לכריות | מיקלולה – גלריה לעיצוב חדרים

כששאלנו את שרון על טיפ עיצובי שהיא מרגישה שהיא חייבת לשתף עם כולם היא העלתה בפנינו סוגיה מאוד מעניינת.

“עיצוב חלל הסלון הישראלי מורכב לרוב מספה, שטיח, מזנון ואקססורייז.” אומרת שרון.

“לכן כשאתם ניגשים לעיצוב הבית התחילו בשטיח הוא הפריט העיצובי הדומיננטי ביותר בחלל וכך תוכלו להתאים בקלות את שאר האקססורייז בחלל.

תוכלו להוציא מתוך השטיח גוונים דומיננטים, פאטרנים מיוחדים שקיימים בו, מרקם וצורה.

הימצאות הגוונים, הצורה או המרקם של השטיח בכריות (או להפך..) משלבת בין השניים ויוצרת בחלל מעין מעגל הרמוני ומיוחד.”

שטיח שעוצב במיוחד למיקלולה | עיצוב לירון אוטמזגין, עדידה הלבשת בתים | צילום יוגב עמרני

מגוון של צבעים וצורות | מיקלולה – גלריה לעיצוב חדרים

הפריטים שנמצאים בגלריה של ‘מיקלולה’ כל כך קסומים שמהרגע הראשון שנתקלנו בהם ידענו שבאיזושהי צורה יהיה בנינו שיתוף פעולה כזה או אחר. לאחר שלקחה חלק בהפקות רבות מטעמנו החלטנו לבסס הפקה שלמה שסובבת סביב פריט אחד בעיצובה של שרון.

ספה אחת. שלושה מעצבים. שלושה סגנונות וים של אקססורייז מעוצבים בסגנונות שונים שמשלימים את המראה הסופי של החלל.

המעצבת סיגל שחר עיצבה את החלל בסגנון כפרי, ססגוני ושמח.

הפריט הראשון שהיא בחרה מהגלריה היה השטיח. ‘תמונת הרצפה’ שמכניסה אפקט דרמטי וצבעוני לחלל והתחבר בצורה מושלמת לספה האלגנטית שעומדת במרכז העיצוב. בהתאם לצבעי השטיח בחרה את הכריות ואת פרטי הריהוט הנוספים ובסופו של דבר נוצר חלל תוסס, שמח ומלא חיים.

עיצוב סיגל שחר צילום יוגב עמרני

עיצוב סיגל שחר צילום יוגב עמרני

המעצבת רעות יניב עיצבה את החלל בסגנון נורדי בגוונים אפורים בקווים נקיים ומינימליסטים.

כדי ‘להקפיץ’ את הספה בחרה בשטיח בהיר והתאימה לו כריות בגוונים שמשתלבים עם השטיח. כדי ליצור את החיבור התאימה את הריהוט והאקססורייז הנלווים מפריטים שמצאה בגלריה והתחברו יחד לחלל מושלם.

עיצוב רעות יניב צילום יוגב עמרני

עיצוב רעות יניב צילום יוגב עמרני

המעצב זהרימון חגג עיצבה חלל שמתמקד בחומרים, צבעים, תחושות ורגשות.

באמצעות שטיח וינטג’ ייחודי, כיסא הטווס, כריות קטיפה צבעוניות ויצירות אמנות מרתקות מילא את החלל בצבעים שמתחברים בצורה נפלאה ופכו להרמוניה אחת שמחה, נעימה וחמה.

עיצוב זהרימון חגג צילום יוגב עמרני

עיצוב זהרימון חגג צילום יוגב עמרני

שניה לפני שאנחנו נפרדים שאלנו את שרון לאיזה פריט מהגלריה היא הכי מתחברת ולמה והתשובה שלה תפתיע את כולכם, הפריט האהוב על שרון הוא בעצם קולקציה, כיסאות הטווס.

בגלריה תוכלו למצוא מגוון דגמים של הכיסא, הוא עשוי רטאן טבעי ונקלע בעבודת יד. החומר הטבעי, היצירתיות בדוגמאות והעבודה העדינה והמורכבת ביצור הם אלו שגורמים לשרון להתרגש כל פעם מחדש.

בנוסף שרון מספרת שבארץ לקח זמן “לעכל” את הסגנון המיוחד של הכיסאות וכרגע אפשר לראות אותם מככבים במגזיני עיצוב רבים בעולם. הם מצאו את מקומם באולמות וגני אירועים, במשרדי יוקרה וחלונות ראווה שמייצג אמנותי שהפך להיות חלק בלתי נפרד מהריהוט, לאט לאט הכיסאות מוצאים את דרכם לליבם של אנשים ולעיצוב הפנים הפרטי שלהם.

כסאות מעוצבים

כמו הטווס, כיסא מרשים ומלא אופי | מיקלולה – גלריה לעיצוב חדרים

כסאות מעוצבים

עבודת יד מוקפדת | מיקלולה – גלריה לעיצוב חדרים

כסאות מעוצבים

מתאים לכל חלל | מיקלולה – גלריה לעיצוב חדרים

כסאות מעוצבים

כיסא טווס מרשום ומלא נוכחות | מיקלולה – גלריה לעיצוב חדרים

כסאות מעוצבים

כסאות מעוצבים | מיקלולה – גלריה לעיצוב חדרים

לאחר הביקור שלנו בגלריה אנחנו ממליצים לכם לעזוב הכל ולהגיע לבקר את שרון בגלריה שממוקמת במושב סלעית. ויותר מזה אנחנו ממליצים לכם ללכת לבקר יותר מפעם אחת, הפריטים הקסומים האלו הם יחידים במינם ובכל פעם שהמלאי מתחדש הגלריה מתמלאת בקסם שונה ובפריטים ייחודיים בכמויות בודדות.

אנחנו יצאנו סופר מרוצים ועם המון פריטים שהולכים לשדרג לנו את הבית.

 מיקלולה – רחוב העוצמה, מושב סלעית, הגלריה פתוחה בתאום טלפוני מראש – 050-7494080

לאתר של מיקלולה – לחצו כאן

לדף הפייסבוק של מיקלולה – לחצו כאן

עמוד הטבות WALLS

הצטרפות לקבוצה של walls

אולי יעניין אותך גם...

תמונות לבית

כמה חיכינו: מותג התמונת לבית הנחשק באירופה מגיע לישראל

מה אתם חושבים על תמונות לבית? הם מוסיפים לנו צבע לחיים ומשדרגים כל קיר עליו הם נמצאים ואם נודה באמת, אנחנו תמיד לפוסט המלא
שולחנות סלון

סקירת קולקציה: הריהוט הסקנדינבי שכבש אותנו

כבר תקופה לא קצרה שהקהל הישראלי הולך ומתאהב בעיצוב רהיטים נורדים סקנדינבים. כשחושבים על זה, איך אפשר שלא? הם שימושיים, נוחים, רגועים, לפוסט המלא

כשהים נכנס לסלון: עבודות העיצוב של עמוס גזית

שילוב הקסם של הטבע בעיצוב ותכנון הבית הוא חלק ממגמה שנמשכת כבר לא מעט זמן. תכנון שמתחשב בתנאי הסביבה האורגניים של המקום, לפוסט המלא
Skip to content