?איפה קונים

מצפון עד דרום | משתלות ברחבי הארץ

2019 July 30 | 0 תגובות

אין אחד שלא חולם על חופשה בטבע. אם זה בטן גב על חוף אקזוטי או טיול נופים באיזו מדינה רחוקה ומרהיבה ביופייה. לא משנה על איזה סוג חופשה אתם חולמים אנחנו בטוחים שאתם מוקפים בצמחיה ירוקה ומרעננת שהופכת כל חופשה לאקזוטית קצת יותר.

אנחנו מאמינים שחלומות צריך להגשים ובגלל שאנחנו אוהבים את העבודה שלנו החלטנו לא לצאת לחופשה ארוכה אלא להביא את החופשה אלינו בצורת צמחייה מרעננת ומלאת השראה. אז אחרי חיפושים רבים ומתישים מצאנו את המקומות השווים ביותר עם הצמחייה השווה ביותר שהפכו לנו את הבית לשווה הרבה יותר. ביקרנו בצפון, במרכז ובדרום ואספנו את המשתלות שעזרו לנו להביא את החופשה ישירות לתוך הבית שלנו מזלכם שאנחנו אוהבים אתכם אז החלטנו לשתף אתכם ברשימה המהממת שלנו ולחלק לכם אותה לפי כל אזור בארץ. מתחילים.

“בדרך לצפון, את, אני והשדות”

משתלות בצפון הארץ

משתלת ינאי

במשתלת ינאי ניתן למצוא מגוון רחב ומרהיב של עצים, עציצים, ירקות וצמחים רב  החורף ולעונות החורף ומגוון גדול של עשבי תיבול הנותנים טעם וריח מיוחדים המשמשים כתוספי מזון, צמחי מרפא, צמחים לרפואה עממית ולשתייה.

פרטי קשר

טלפון: 04-988-2575

כתובת: רחוב החרושת 1, כרמיאל

לעמוד הפייסבוק של משתלת ינאי – לחצו כאן

משתלת ינאי

משתלת ינאי בצפון הארץ

משתלת נופר

משתלת נופר, בעלת וותק של קרוב ל-30 שנים, משתלה לצמחי בית וגן. ההיצע הרחב והמגוון של משתלת נופר מלווה על ידי צוות עובדים מקצועי ומיומן עם המון אהבה למקצוע. המשתלה מספקת שירות אונליין של הזמנות.

פרטי קשר

כתובת: ישוב, יסוד המעלה

טלפון: 04-693-1014

לעמוד הפייסבוק של משתלת נופר – לחצו כאן

משתלת נופר

משתלת נופר בצפון הארץ

משתלת גינקו

משתלת גינקו מתוך חזון ותשוקה אמיתית ליצר צמחים ייחודיים וחדשניים שאינם נפוצים בשוק הנוי בישראל. על כן משתלת גינקו הינה הראשונה מסוגה בארץ המתמחה בייצור וגידול שיחים על גזע גבוה כעץ קטן, המאפשר מגוון פתרונות בגינון הפרטי והציבורי.

פרטי קשר

כתובת: שדמות דבורה

טלפון:  050-528-3667

לעמוד הפייסבוק של משתלת גינקו – לחצו כאן

משתלת גינקו

משתלת גינקו בצפון הארץ

משתלת מסילות

משתלת מסילות משרתת ביעילות ובמקצועיות קהל גדול של לקוחות מכל רחבי העמק והסביבה. במשתלה תמצאו צמחים לגינה ולמרפסת. במקום תוכלו למצוא מתמחים באדריכלות נוף שיתנו לכם מענה בתכנון הגינה.

פרטי קשר

כתובת: קיבוץ מסילות

טלפון: 04-606-6360

לעמוד הפייסבוק של משתלת מסילות – לחצו כאן

משתלת מסילות

משתלת מסילות בצפון הארץ

 

משתלת יודפת

כבר מעל ל50 שנה משתלת יודפת מתמחה ביצור וטיפוח פקעות ובצלי פרחים. משתלת יודפת היא בין המשתלות היצרניות הגדולות בישראל לפקעות ובצלי פרחים. החקלאות שלהם מגוונת וכוללת שדות לגידולי בצלי פרחים, חממות להכלאות וייצור, מטעי אבוקדו, גידולי שדה, וכרמי זיתים.

פרטי קשר

כתובת: יודפת

טלפון: 04-980-0351

לעמוד הפייסבוק של משתלת יודפת – לחצו כאן

משתלת יודפת

משתלת יודפת בצפון הארץ

“כמו רקפות בין הסלעים”

משתלות במרכז הארץ

משתלת צמחי יהלום

במשתלת צמחי יהלום תמצאו מגוון רחב של צמחים ומוצרי גינון שונים ובנוסף תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי בכל הקשור לגננות ולצמחיה המתאימה בדיוק לכם.

פרטי קשר

כתובת: רחוב השומרון 6, תל אביב

טלפון: 03-687-5844

לעמוד הפייסבוק של משתלת יהלום – לחצו כאן

משתלת יהלום

משתלת יהלום במרכז הארץ

משתלת הכפר החדשה

משתלת הכפר החדשה היא משתלה ותיקה וגדולה מלאה בפרחים, עציצים וצמחים. במשתלה תמצאו חנות פרחים ייחודית ובה שוזרי פרחים מקצועיים שיעזרו בשזירת פרחים וסידורי פרחים לכל מטרה.

פרטי קשר

כתובת: ה’ באייר 1, כפר אז”ר

טלפון: 03-535-1115

לעמוד הפייסבוק של משתלת הכפר החדשה – לחצו כאן

משתלת הכפר החדשה

משתלת הכפר החדשה במרכז הארץ

משתלה אורבנית

משתלה אורבנית שמו לעצמם מטרה לקחת את התחום הירוק כמה צעדים קדימה והקימו משתלה יפה בלב שוק הכרמל, במשתלה תמצאו שתילים ממיטב המגדלים בארצנו הקטנה ואביזרי גינון שונים ואיכותיים.

פרטי קשר

כתובת: רחוב דניאל 27, שוק הכרמל, תל אביב

טלפון: 03-5163707

לעמוד הפייסבוק של משתלה אורבנית – לחצו כאן

משתלה אורבנית

משתלה אורבנית במרכז הארץ

משתלת ירוק עתיק

משתלת ירוק עתיק מתמחה בניתוק, עקירה והעתקת עצים בוגרים בשיטה ייחודית. הצוות המיומן והמנוסה מציע פתרונות יעילים, חסכוניים ומקצועיים לעקירה וניתוק עצים בכל גודל, בכל סוג אדמה ובכל מזג אוויר.

פרטי קשר

כתובת: מושב נווה ירק

טלפון: 03-9031111

לעמוד הפייסבוק של משתלת ירוק עתיק – לחצו כאן

משתלת ירוק עתיק

משתלת ירוק עתיק במרכז הארץ

משתלת גמזו

במשתלת גמזו תמצאו מגוון של עצי פרי, עצים, תבלינים ועוד, המשתלה נותנת דגשים לגידול הצמחים ומתרכזת בעיקר בצמחים חסכוניים במים.

פרטי קשר

כתובת: הברוש 43, משק אלטמן, גמזו

טלפון: 08-928-5258

לעמוד הפייסבוק של משתלת גמזו – לחצו כאן

משתלת גמזו

משתלת גמזו במרכז הארץ

 

“רוח במדבר נושבת, שביל לערבה ירד”

משתלות בדרום הארץ

משתלת רגב

משתלות רגב מתמחה בייצור מכירה והפצת עצי פרי, עצי נוי, צמחי גן, פרחים ועוד. המשתלה פועלת באופן סיטונאי ומספקת סחורה למספר רחב של גננים, חקלאים, מוסדות וכמובן לקוחות פרטיים. במתחם המשתלה תמצאו פארק ציפורים, גנים בוטניים ושלל אטרקציות מהנות.

פרטי קשר

כתובת: רחוב התמר 138, בית אלעזרי

טלפון: 08-9411133

לעמוד הפייסבוק של משתלת רגב – לחצו כאן

משתלת רגב

משתלת רגב בדרום הארץ

משתלת דרויאן

משתלת דרויאן הוא עסק משפחתי ומיוחד שהוקם לפני יותר משלושים שנה ופרוס על שטח עצום של שבעה דונם מלאים בצמחיה מהפנטת. במשתלה תקבלו ייעוץ מקצועי בנושאים כמו הכשרת קרקע, הדברה, דישון והקמת תשתית.

פרטי קשר

כתובת: דרך ג’ו אלון, כביש חצרים, שכונה ט, באר שבע

טלפון: 1-700-707-727

לעמוד הפייסבוק של משתלת דרויאן

משתלת דרויאן

משתלת דרויאן בדרום הארץ

משתלת כדורי

משתלת כדורי זורעים באהבה, המשתלה מתמחה בתחום הנוי ומעניקה ייעוץ מקצועי וכלים בגינון, השקיה, צמחי בית ונוי, דישון, עצי פרי והדברה.

פרטי קשר

כתובת: רחוב המנוף 6, עמק שרה

טלפון: 08-6232941

לעמוד הפייסבוק של משתלת כדורי – לחצו כאן

משתלת כדורי

משתלת כדורי בדרום הארץ

משתלת הנגב

במשתלת הנגב תמצאו מגוון רחב של צמחים, כלי גינון ואלמנטים דקורטיביים שונים לגינה, מעבר לזה במשתלת הנגב תוכלו להתארח באוהל שבחווה ולשמוע על השימוש בצמחי מדבר, צמחי מרפא ועל סודות המסורת הבדואית. במקום נערכות סדנאות לילדים ופעילויות גיבוש שונות.

פרטי קשר

כתובת: בית אל, באר שבע

טלפון: 052-630-4217

לעמוד הפייסבוק של משתלת הנגב – לחצו כאן

משתלת הנגב

משתלת הנגב בדרום הארץ

משתלת יותם

משתלה ייחודית המשלבת חנות פרחים, במשתלת יותם תמצאו מגוון רחב של מצחי בית וגן ובנוסף תוכלו למצוא סידורי פרחים למרכזי שולחן, זרי כלה, עציצים וזרים מתוקים ומלאי אהבה.

פרטי קשר

כתובת: דרך יותם צומת ביה”ח, אילת

טלפון: 08-6374404

לעמוד הפייסבוק של משתלת יותם – לחצו כאן

משתלת יותם

בכל אחד מהטיולים שלנו במשתלות השונות ראינו צמחיה שכמעט ולא הצלחנו להתאפק מלרכוש אותה ולהביא הביתה מזל שנתקלנו באנשים מקצועיים שעזרו לנו להתאים את הצמחייה לתנאים שמתאימים לגינה שלנו ולכמות התחזוקה אותה אנחנו יכולים לספק להם. אז לפני שאתם מגיעים למשתלה על מנת לרכוש צמחיה לגינה או לבית חשבו על המיקום בו אתם רוצים להניח את העציצים, על כמות האור שנמצאת בו, על סוג האדמה שנמצאת בגינה ועל כמות הזמן שאתם מוכנים להשקיע בעציצים שלכם. וגם אם אתם יודעים שזה לא עובד, שבחיים לא תצליחו להחזיק צמח בחיים אתם תמיד יכולים לבחור בצמחים מלאכותיים שיספקו כמעט את אותה אווירה.

הצטרפות לקבוצה של walls

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content