המגזין

יריד החלומות של נתנאלה יוון | חול המועד סוכות

2019 September 26 | 0 תגובות

כבר מזמן שהוא הפך למותג בפני עצמו, כבר מזמן שכולם מכירים אותו וכבר מזמן שהוא אחד האירועים המרתקים ביותר בתחום העיצוב – אנחנו מדברים כמובן על יריד החלומות של נתנאלה.

כמו כולכם גם אנחנו ישבנו בשקט ורוגע ורק חיכינו שהוא יגיע וסוף סוף אפשר לומר שהוא כאן!

יריד העיצוב של השנה בו מתארחים מעל ל100 מעצבים ואמנים מתחום הלייף סטייל עם הטבות שוות וייחודיות שמחכות רק לכם.

מאחורי היריד שהחל כמייזם של אישה אחת בלבד עומדת נתנאלה לוי כחלון שהפכה בשנים האחרונות לגורו בתחום העיצוב והקימה את היריד שתפס תאוצה והפך במהרה למותג מתוך חיבה ואהבה ענקית לתחום העיצוב. ביריד תוכלו לראות השקות של קולקציות חדשות ותזכו למבחר בלתי רגיל של פריטים מכל סוג, מהנעלה ולבוש, עד מבחר גדול של פריטים מעוצבים לבית.

אספנו עבורכם חלק מהמותגים המהממים לעיצוב הבית שהולכים להציג ביריד פריטים מעוצבים שאתם פשוט תרצו לקחת איתכם הביתה.

עוד במגזין:

תבנו עליו: האתר שיעזור לכם לבחור את המעצב המושלם – לחצו כאן

סגנונות עיצוב, מי אני? מה אני ? סקנדינבי? אקלקטי? – לחצו כאן

רגע לפני שיפוץ? 10 דברים שצריכים לדעת לפני שבוחרים מעצבת פנים – לחצו כאן

הום סטיילינג או בעברית הלבשת הבית, תשובות לכל השאלות – לחצו כאן

 

סטודיו שנפר

עיצובים בבטון

הבטון הוא כבר מזמן לא סתם חומר אפור ומשעמם, האומן יוסי שנפר הוכיח לנו שאפשר אחרת, והעיר לחיים את אחד החומרים הנפוצים ביותר סביבנו בסטודיו מסקרן שכולו מוצרים מבטון.

ועכשיו הוא מגיע ליריד של נתנאלה עם שעונים, מסגרות, אדניות, שלטים לבית ועוד מגוון מוצרים דקורטיביים יפהפיים בעבודת יד, וכולם עשויים בטון.

סטודיו שנפר

סטודיו שנפר ביריד החלומות של נתנאלה

Tweelingen Design‎‏

קיפולי נייר אמנותיים

סטודיו Tweelingen בבעלות אורית הוא סטודיו שמציע גופי תאורה בעלי עומק של ממש. אורית לקחה את קיפולי הנייר האמנותיים צעד אחד קדימה מייצרת מנורות ייחודיות, עשויות נייר עבה ואיכותי בציפוי דו-צדדי, שהופך אותן לגופי תאורה מרשימים – ומעוצבים במיוחד.

ועכשיו הם מגיעים ליריד של נתנאלה עם מגוון רחב של פריטים לעיצוב הבית, תאורה מעוצבת לבית ולמשרד, שעונים מעוצבים, רשתות השראה ועוד.

Tweelingen Design

Tweelingen Design ביריד החלומות של נתנאלה

RICO Home‎‏

ייחודי ומדויק

המותג RICO HOME מתמחה בריהוט משלים, ייחודי ומדויק בסגנונות עיצוב רבים ומיוחדים. המותג משלב קניינות אקלקטית ויצירה מקומית באחד.

ועכשיו הוא מגיע ליריד של נתנאלה, בדוכן של rico home תוכלו למצוא אקססורייז מעוצבים לחללים שונים בבית, כריות נוי, שמיכות, שטיחים מעוצבים, מתלים ומסגרות, כלום לאמבטיה, תמונות קיר ועוד מגוון רחב של מוצרים מעוצבים.

RICO Home‎‏

RICO Home‎‏ ביריד החלומות של נתנאלה

YAELOMAMY יעלאוממי

אקססורייז מדליקים לבית

חנות הפריטים היפים והמעוצבים של יעל עופר עזריאל המעצבת ומייצרת את הפריטים בהודו בשיתוף ססגוני עם בעלי מלאכה מקומיים, המוצרים עשויים מחומרים טבעיים כמו ברזל, כותנה, צדפים, עץ ועוד

ועכשיו היא מגיעה ליריד של נתנאלה, בדוכן של ‏‎Yaelomamy‎‏ תוכלו למצוא ליין מוצרים בלעדי הכולל פירטי עיצוב לבית, כלי הגשה, תיקים ועוד מגוון רחב של מוצרים מיוחדים ומעוצבים עשויים מחומרים טבעיים.

YAELOMAMYיעלאוממי

YAELOMAMY ביריד החלומות של נתנאלה

דרא

מוצרים מעוצבים לילדים ולגדולים

דרא מייבאת ומשווקת מוצרים מעוצבים לילדים ורואה חשיבות במוצרים שמשלבים בין עיצוב לפונקציונליות. כאלה שמכניסים אווירה נהדרת ושימושית לתוך הבית. הקולקציות של דרא נבחרות בקפידה מתוך אמונה שהפרטים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל.

בדוכן של דרא ביריד של נתנאלה תוכלו למצוא מגוון של פרטים משלימים לעיצוב חדר הילדים בסגנון נורדי סקנדינבי נקי ומיוחד, קולקצית כלי אוכל מעוצבים, פלייסמנטים מפלסטיק, סינרים, שידות אחסון מעוצבות, שטיחים ועוד מגוון גדול של מוצרים לעיצוב חדרי הילדים.

דרא

דרא ביריד החלומות של נתנאלה

Living Home Fashion

חדרי ילדים מעוצבים

סטודיו ליווינג הוא סטודיו לפריטים מעוצבים בעבודת יד לחדרי ילדים. פריטים המוסיפים לחדר הילדים נגיעה ייחודית, מעוצבת ויפה. בעזרת הפריטים של ליווינג תוכלו להאיר את חדר הילדים באושר וכיף ובטוב טעם. ועכשיו הם מגיעים ליריד של נתנאלה עם מגוון פריטים מעוצבים מעץ, מדפים, פרטי נוי, ארגזי אחסון ועוד מגוון רחב של אקססורייז מעוצבים לחדרי הילדים.

Living Home Fashion

Living Home Fashion ביריד החלומות של נתנאלה

קיטה קידס

עולם שלם של חדרי ילדים

הרעיון העומד מאחורי ‘קיטה קידס’ הוא לספק ללקוח ערכות מעוצבות, ‘קיט’, אשר בכל קיט מושקעת המון מחשבה, יצירתיות וידע מקצועי. כל ערכה מורכבת ממגוון פריטים הנחוצים לחדר הילדים ומתכתבים זה עם זה ליצירת סט עיצובי הוליסטי.

בדוכן של קיטה קידס תוכלו למצוא מדפים דקורטיביים, מתלי בגדים, מנורות לילה מעוצבות, מדבקות קיר, ועוד פריטים משלימים רבים ומגוונים עם שילובי חומרים וצבעים שימלאו את עולמם של ילדיכם בקסם ויתאימו לו להרבה שנים.

קיטה קידס

קיטה קידס ביריד החלומות של נתנאלה

Bring It Home

מינימליזם במיטבו

Bring it home היא חנות אינטרנטית המתמחה בעיצוב וייצור פרטי עיצוב בקו מינימליסטי, מדויק ומלא בסטייל. Bring it home הוא מותג חדש ומרענן בתחום העיצוב ומתאים לכל מי שרוצה להכניס לבית עיצוב אסתטי ומדויק.

בדוכן של Bring It Home תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים במעוצבים בקו עיצובי סקנדינבי אך מתאימים לכל סגנונות העיצוב. מדפים בשלל צבעים וצורות, מתלים, שעונים, מגוון פרינטים רחב ועוד מגוון פריטים שימלאו את הבית שלכם ביופי.

Bring It Home

Bring It Home ביריד החלומות של נתנאלה

גיטה

כלים של פעם‏

החנות גיטה של אורית בר שי, היא חנות שאוספת אליה מוצרי עיצוב מיובאים וייחודים ממקומות שונים בעולם בסגנונות ובמראה שקשה למצוא בארץ. הפריטים הם פריטים מקוריים, ייחודיים ואותנטיים מאוד.

ועכשיו גיטה מגיעה ליריד של נתנאלה עם ארגזי עץ בסגנון רטרו-וינטג’ אנגלי, המיוצרים בבית מלאכה קטן מעצים ממוחזרים ומחלקי מתכות ישנות, סלים צבעוניים עם רגלי עץ מהולנד, עמידים למים ולחום גבוה ועשויים מפלסטיק ממוחזר ועוד מגוון רחב של מוצרים בעלי אופי שונה וייחודי.

גיטה

גיטה ביריד החלומות של נתנאלה

קרפטיזם

שטיחים מעוצבים בעבודת יד

עיצוב וייצור שטיחים בעבודת יד למי שמעז ‘לשבור שגרה’ ולהכניס הרבה שמחה וצבע לחלל הבית והלב.

שטיחים בעיצוב מקורי מצמר אוסטרלי איכותי המייצרים אפקט של WOW בפני מבקריו.

השטיחים של קרפטיזם משמשים כיצירת אמנות מיוחד והם בעלי השפעה גדולה על החלל שבו הם נמצאים. בדוכן של קרפטיזם תמצאו מגוון רחב של שטיחי צמר בעבודת יד באיכות בלתי מתפשרת, שטיחי כותנה ושטיחי יוטה במגוון צורות וצבעים.

קרפטיזם

קרפטיזם ביריד החלומות של נתנאלה

ליאת אנקורי נוגעת בחומר

שילוב חומרים ביצירה אחת

ליאת אנקורי התאהבה ביצירה באמצעות חומר עוד בהיותה ילדה, ומאז היא מייצרת יצירות של קרמיקה בזכוכית, שכוללות גם שימוש בצבעי פסטל ואף בזהב טהור.

ועכשיו היא מגיעה ליריד של נתנאלה עם כלים שונים, פריטים אומנותיים ושלל אקססוריז לבית, שאותם היא שורפת בטמפרטורה גבוהה כדי להשיג חוזק ואטימות.

ליאת אנקורי נוגעת בחומר

ליאת אנקורי נוגעת בחומר ביריד החלומות של נתנאלה

שוגה דיזיין – Shuugadesign

חדרים סטייליסטים לילדים

מייבאים מוצרים שנבחרו בפינצטה מתוך מחשבה על הצרכים העתידיים של ילדינו, מאחורי שוגה עומדת האמונה שעיצוב יכול לגדול עם הילד ולתת מקום לביטוי העצמי שלו ורוצות לספק לילדים מקום בו יוכלו לחלום, לעוף על כנפי הדמיון, לתת ליצירתיות שלהם לפרוץ ומקום ממנו יגדלו להיות המבוגרים שיהיו בעתיד.

בדוכן של שוגה ביריד תמצאו את כל מה שאתם צריכים לעיצוב חדר הילדים ופריטים משלימים לעיצוב הבית, אקססוריז, טפטים, מדבקות קיר, ריהוט, תאורה, תיקים, טקסטיל, שטיחים ועוד מגוון רחב של מוצרים.

שוגה דיזיין – Shuugadesign

שוגה דיזיין – Shuugadesign ביריד החלומות של נתנאלה

The Way We Are

בהשראת הווינטג’

ב’כך אנחנו’ תוכלו למצוא מגוון מוצרי וינטג’ לצד פריטים חדשים אותם מייבאים ממקומות שונים בעולם, כל פריט של ‘כך אנחנו’ הוא פריט מעוצב שבעלת החנות עצמה בחרה בקפידה וחושקת בו עבור עצמה, השראות הווינטג’ מורגשים בכל אחד מהפריטים בחנות והמוטיב הטבעי ועבודת היד הם אלמנטים החוזרים על עצמם במוצרים. ועכשיו הם מגיעים ליריד של נתנאלה, בדוכן תוכלו למצוא סלים וסלסלות מברזל ונצרים, פריטי הגשה ואירוח, כלים לצמחים, מסגרות לתמונות עם פרינטים מתאימים, פרטי דקורציה, מראות במבוק, יחידות מידוף ומגוון רחב של פריטים נוספים לעיצוב הבית.

The Way We Are

The Way We Are ביריד החלומות של נתנאלה

‎MESS – studio‎‏

מוצרים מעוצבים מנייר

Mess Studio הוא בית עיצוב וייצור של שקיות אחסון נייר קראפט המיוצרים באיכות הגבוהה ביותר, בצבעים, הדפסים וגדלים שונים. המרקם הייחודי ועמידות החומר מביאים פתרון איכותי ושימושי לאחסון בבית. הדגש בייצור השקיות הוא שיהיו ידידותיות לסביבה ומחומרים טבעיים ורכים אך עמידים לשימוש יומיומי.

בדוכן של MESS ביריד תוכלו למצוא מגוון רחב של שקיות נייר בגדלים, צבעים ומרקמים מגוונים ופריטים נוספים לעיצוב הבית.

‎MESS – studio‎‏

‎MESS – studio‎‏ ביריד החלומות של נתנאלה

גליפס

עיצוב במתכת

מפגש בין חומר לטכנולוגיה, בין תשוקה לאמנות, בין אנשים לעיצוב. גליפס מותחים את גבולות החומר ומעניקים לו עוצמה ופרשנות יצירתית, אמנותית, עשירה, מגוונת ומתבטאים במגוון רחב של עבודות ומוצרים שבתוכם עוברים כחוט השני השפה והדיוק הבלתי מתפשר של גליפס.

בדוכן של גליפס ביריד תוכלו למצוא תמונות ואלמנטים מעוצבים לקיר עשויים ממתכת, אקססורייז מעוצבים לבית, משרביות ומחיצות, ומגוון רחב של מוצרים מעוצבים ומלאי השראה.

גליפס

גליפס ביריד החלומות של נתנאלה

נדוטו

עולם של טקסטיל רך ומפנק

עיצוב מוצרים בעלי קו עיצובי מינימליסטי, עדין ועדכני המושפע מטרנדים עולמים והשראות קטנות כגדולות. נדוטו הינו מותג טקסטיל איכותי בייצור כחול לבן המשלב בתוכו איורים מקוריים מודפסים ישירות על גבי הבדים, הצבעים הנבחרים עדכניים ועדינים מתוך מחשבה על שעת השינה וההרגעות של הילדים.

ועכשיו הוא מגיע ליריד של נתנאלה עם שמיכות מעוצבות, מצעים לילדים, ספונת ססגונית, נחשושים ועוד מגוון רחב של מוצרים מעוצבים לילדים ולגדולים.

נדוטו

נדוטו ביריד החלומות של נתנאלה

היריד של נתנאלה נותן לכם הזדמנות נהדרת לעצב את הבית במגוון מוצרים מעוצבים ומלאי קסם ייחודי ומרתק. כל זה קורה תחת קורת גג אחת ואנחנו בטוחים שאתם כבר מכירים אותנו יודעים שאנחנו לא ישנים בלילה מרוב התרגשות ומחכים בקוצר רוח לפגוש אתכם, אז אם אתם מחפשים פריטים מעוצבים או שסתם בא לכם להתמלא בהשראה, היריד של נתנאלה הוא ללא ספק המקום בשביל זה, 16-19.10, מתחם עזריאלי חולון.

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content