צילום: טל זנזורי | עיצוב פנים: ליאת מרום | תוכן: walls

פרויקטים אמיתיים

חלקת אלוהים קטנה | עיצוב פנים לדירה בתל אביב

2018 January 6 | 0 תגובות

תל אביב. העיר הגדולה בה”א הידיעה. במלוא מובן המילה.

50 אלף קילומטרים רבועים ועוד קצת של בטון צפוף, מתובל ברעננות צעירה ובשיק שאין לו סוף. כחצי מיליון תושבים שנדחקים זה לצד זה, מחפשים את הפינה השקטה שלהם. את חלקת האלוהים הקטנה בתוך כל הטוב הסואן הזה. מחפשים, ובסוף מוצאים. אפילו מצליחים להעניק לפינה הזו נגיעה אישית, עיצוב בעל אופי ייחודי. משהו שהוא רק שלהם.

הדירה היפהפייה והמשופצת של משפחת פליישר-כהן היא דוגמה נפלאה לכך. 90 מ”ר במרכז ריבוע הבטון ההומה והמבוקש שבין שדרות בן-ציון, שדרות רוטשילד, קינג ג’ורג’ ואלנבי. גם בתוך כל האורבאניוּת הזו הצליחו בני הזוג ליצור דירה חמה וביתית, מקום נעים ומאיר עיניים. חלקת אלוהים קטנה שנוצרה בסופה של עבודה מאומצת, בסוף תהליך שכולו עיצוב ויצירתיות.

כבר במבט ראשון אפשר להבחין בנגיעה העיצובית המיוחדת ובשינוי הגדול – גם אם לא ראיתם את הדירה כפי שהייתה לפני השיפוצים. “אחרי שקנינו את הדירה, בתום כמה שנים בהן גרנו בה בשכירות, היה לנו ברור ששוברים הכול ומתחילים מההתחלה”, מספרים השניים. ומתברר שגם מתוך ההריסות יכול לצאת משהו יפה במיוחד.

walls

צילום – טל זנזורי

walls

צילום – טל זנזורי

walls

צילום – טל זנזורי

walls

צילום – טל זנזורי

walls

צילום – טל זנזורי

נדמה כי לכל פריט ופריט ניתנה כאן תשומת לב רבה. כל רהיט מונח בנקודה המתאימה לו, כל צבע ‘יודע’ את מקומו, כל פתרון אחסון נמצא שם מסיבה מסוימת. והכול החל ברגע אחד, שיש בו זעזוע רב אך גם קסם גדול: רגע ההריסה. “זה רגע שאהבנו במיוחד”, מספרים בני הזוג פליישר-כהן. “דקה אחרי ההריסה אפשר לתת לדמיון להשתולל שעות נוספות, וזה תענוג גדול”.

walls

צילום – טל זנזורי

walls

צילום – טל זנזורי

walls

צילום – טל זנזורי

ארבעה חודשים תמימים נמשכו השיפוצים בבית המשפחה. ארבעה חודשים שהיו אמורים להיות קצרים יותר, “אבל ככה זה תמיד: אין שיפוץ בלי הפתעות. מה שהכי חשוב זה לשמור על סבלנות. בסוף הכול קורה לטובה”.

היום, כשהכול כבר מאחוריהם, יכולים בני הזוג להתמוגג מנחת. זו באמת דירה מיוחדת. יוצאת דופן. בית של ממש. “חשוב מאוד, מעבר להכול, לעבור את התהליך עם אנשים שעובדים באותו ראש איתך”, הם מייעצים. “כך הרגשנו עם ליאת המעצבת פנים . זו תקופה תובענית אבל מפרה. שוברים, מפנטזים, יורדים לקרקע, מבצעים. ככה זה עבד אצלנו. ושיהיה בהצלחה לכולם!”.

עיצוב פנים: ליאת מרום 

צילום: טל זנזוריהצטרפות לקבוצה של walls

 

אולי יעניין אותך גם...

שילוב סגנונות עיצוב בסלון

לחשוב מחוץ למגרש: תכנון ועיצוב בית פרטי טבעי ויצירתי

איך מכניסים אור טבעי רב לבית דו משפחתי? עד שראינו את הבית הזה לא ידעתי שזה בכלל אפשרי. המשפחה הצעירה רכשה את לפוסט המלא
ספריה דקורטיבית בצבע לבן

לעצב את בית ילדותי: שיפוץ ג’פנדי בבית פרטי

אחרי שכל הילדים עזבו את הקן, וחזרו, ועזבו שוב. החליטו בני הזוג להגשים את חלומם ולשפץ את הבית הישן. הם פנו אל לפוסט המלא
פרופיל בלגי להפרדה בין המטבח לסלון

ערבוב סגנונות בקו עיצובי אחד: תכנון ועיצוב בית פרטי בשרון

זוג הורים ושלושת ילדיהם הקטנים רכשו מגרש דו משפחתי בשרון. הם חלמו לבנות בו את בית החלומות שלהם, כזה שישלב את האופי לפוסט המלא
Skip to content