הפקה: walls | צילום: גלית סבג | הום סטיילינג: עדידה הלבשת הבית

הפקות קונספט

טאצ’ אלגנטי לממלכת השינה | עיצוב חדר שינה

2018 January 23 | 0 תגובות

יש בינינו מישהו שלא אוהב לישון? אנחנו בספק. הרי זו אחת הפעולות המהנות ביום: להניח את הראש, להירגע, לשכוח מהכול ולהפליג למחוזות נשכחים… לא סתם נחשב חדר השינה לממלכה נפרדת, כזו שבה קורים דברים מיוחדים באמת. זהו גן עדן של חלומות ודמיון. ומקום שכזה, גם אנחנו ב-WALLS יודעים, הוא משהו שצריך להשקיע בו באמת. לא סתם החלטנו להקדיש לו הפקה שלמה לעיצוב חדר שינה .

“חדר השינה הוא מקום המפלט שלנו בסוף היום”, אומרת מעצבת הפנים לירון מ’עדידה הלבשת בתים ורהיטים’. “אחרי שהילדים הולכים לישון וכשהעשייה והמטלות מאחורינו, מגיע שלב הרוגע והמנוחה, האינטימיות והקרבה. לכן, כשפנו אליי מ-WALLS וביקשו שאעצב חדר שינה עבור זוג מקסים, ידעתי שזו הולכת להיות חוויה מיוחדת”.

חדר השינה בביתם של מירי ובן זוגה היה חדר סטנדרטי בדירת קבלן, בעל חלונות אלומיניום אפורים. הקונספט: חדר שינה אלגנטי – ממלכת שינה נעימה במיוחד. “פגשתי את מירי בדירתה”, מספרת המעצבת. “עברנו יחד על החלל, התחלתי במדידות ובתכנון של חלוקת החלל הנכונה עבור בני הזוג, תוך התייחסות לאורח חייהם ולהרגלי השינה שלהם”.

 

 

הצעד הראשון בעיצוב חדר השינה היה הדבקת טפט מעניין על הקירות, כדי ליצור כבר מהרגע הראשון אווירה אחרת, מרעננת יותר וחיה יותר. הטפט הנבחר, בצבעי שחור-לבן עם נגיעות מוזהבות, נותן תחושה נעימה במיוחד, כבמלון בוטיק אירופי.

“חדר השינה של מירי קטן יחסית”, מספרת לירון, “ולכן בחרתי להעניק לו תחושת מרחב על ידי שימוש במיטת ברזל בעלת קווים דקים ועדינים. המיטה נצבעה בשחור אשר משתלב היטב עם צבעי הטפט, ועל גבה הונחו שכבות של טקסטיל עשיר ומפנק”.

עיצוב חדר שינה

צילום – גלית סבג

 

 

משימה נוספת הייתה הטיפול בחלונות האלומיניום האפורים, שהנוכחות שלהם בלטה היטב בחדר העירום, לפני תחילת העבודות. החלונות ‘הולבשו’ בווילון קפלים אלגנטי מבד קרפ לבן, שמוסיף עוד שכבה של טקסטיל ושל עושר לחדר, ויוצר רקע מעניין למיטת הברזל העדינה.

עיצוב חדר שינה

צילום – גלית סבג

עיצוב חדר שינה

צילום – גלית סבג

עיצוב חדר שינה

צילום – גלית סבג

 

 

גם הרצפה זכתה ל’טיפול’ הגון: במקור, זו הייתה רצפת גרניט פורצלן (כך נמסרה הדירה מהקבלן), אך בעיני לירון חשוב היה לשנות זאת. “גרניט פורצלן הוא חומר ‘קר’, נעים פחות להליכה ברגליים יחפות”, היא מסבירה. פרקט אלון בצבע חום טבעי הותקן על גבי הריצוף, בתוספת שטיח על מנת להעניק תחושה חמימה ונעימה יותר.

צילום – גלית סבג

 חדר שינה מעוצב

 

 

“נוסף על אזור השינה, ביקשתי ליצור עבור מירי ובן זוגה פינה לרביצה ולמנוחה”, מסבירה המעצבת על עוד שלב חשוב בפרויקט העיצוב. “עשיתי זאת באמצעות הדום קטיפה אפור שהונח בפינת החדר”. כדי להוסיף לפינה הזו חן, צבע וטבעיות, הוצב ליד ההדום עציץ משי ירוק ומרענן.

עיצוב חדרי שינה

צילום – גלית סבג

 

 

את העבודות על החדר שינה המעוצב השלימו כמה פריטים מעוצבים אך חשובים בפני עצמם: ראשית, הונחו לצד המיטה שידות צד שהן למעשה שולחנות מפליז זהוב, אשר מדגישים את ‘נגיעות’ הזהב של הטפט ומתקשרים אליהן. “על גבי השידות הונחו מנורות צד מוזהבות ודקורציה של נרות ריחניים, מסגרות מיוחדת וצמחייה עדינה”, מתארת לירון. על המיטה הונחו מספר כריות צבעוניות .

הזהב מופיע גם במראה המוזהבת בעלת רצועת העור השחורה שנתלתה לצד המיטה, כדי להוסיף נופך של השתקפויות בחדר – מה שגם יחזק את תחושת המרחב בחדר הקטן יחסית. שטיח בגווני פודרה נפרש תחת המיטה, וכריות נוי בצבעי פודרה, זהב וקטיפה ירוקה משלימים את התמונה של חדר מעוצב ויפהפה.

אקססוריז לחדר שינה

צילום – גלית סבג

אקססוריז לחדר שינה

צילום – גלית סבג

אקססוריז לחדר שינה

צילום – גלית סבג

כריות לחדר שינה

צילום – גלית סבג

 

 

מי שמתבונן בחדר לאחר עבודת העיצוב הנפלאה של לירון, לא יאמין כמה עירום וחסר צבע הוא היה לפני כן – וזהו בדיוק סוד הקסם של העבודה הזו: בעזרת הנגיעות הנכונות אפשר להפוך גם חלל קטן למשהו מיוחד: חדר שינה מעוצב ,ממלכה אלגנטית ונעימה שמוקדשת כל כולה לאינטימיות ולשינה טובה.

הצטרפות לקבוצה של walls

 

 

 

 

 

קרדיטים:

הום סטיילינג – לירון – עדידה הלבשת בתים

צילום וידאו – אדם שמשי

צילום סטילס – גלית סבג

וילון – ‘מעיין בדים’, כפר סבא

טפט – ‘מאיירס טפטים’, בני ברק

שטיח וכריות נוי – ‘מיקלולה’, סלעית

הדום וצמחייה – ‘ה.חבושה פרזול ועוד’, הוד השרון

מנורות צד – ‘איקאה’

שידות צד ומראה – ‘עד עיצובים’, רמת השרון

כריות נוי ודקורציה – ‘גולף אנד קו’

אולי יעניין אותך גם...

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
אקלקטי וייחודי

כי כמה שתבין יותר ילד: חדרי ילדים מעוצבים ושמחים להשראה

השבועות האחרונים קשים, מאתגרים, מלאים בפחד וחוסר וודאות. כל מה שאנחנו רוצים לעשות זה לעטוף את הקטנטנים שלנו, להגן עליהם ולשמור עליהם לפוסט המלא
קישוטי קיר בחדר הילדים

ילדים אחים אנחנו: טיפים של מעצבים לעיצוב חדר ילדים משותף

אם חשבתם שלעצב חדר ילדים לילד אחד זו משימה בלתי אפשרית, תנסו לדמיין מזה לעצב חדר ילדים משותף. אז נכון שחדר השינה לפוסט המלא
Skip to content