המגזין

הכתבות הנקראות ביותר 2018

2018 December 31 | 0 תגובות

שנת 2018 הייתה טובה אלינו. כמה טובה אתם שואלים? מספר כתבות דורג במקום הראשון בכתבות הנצפות ביותר, הכרנו עוד אלפי חברים חדשים שהצטרפו למשפחת WALLS ונחשפנו לפרויקטים מעוררי השראה. אז למקרה שפספסתם כנסו ותראו בעצמכם את הכתבות הנצפות ביותר שעניינו אתכם ומלאו לכם את השנה בהשראה

20 ספריות מעוצבות שיגרמו גם לכם לדבר בקול

בעבר ספריה גדולה בסלון הייתה גאוות הבית ויש כאלו שנוטים לחשוב שהגאווה הזאת הלכה לאיבוד בעידן הדיגיטלי של היום. אך גם בעידן הזה שבו כולם מכורים לסמארטפונים שלהם והדבר הכי קרוב לספר שאנחנו קוראים הוא ספר מקוון, לא משנה כמה הספדים יכתבו על הספרים, הם כאן, והם לא מתכוונים ללכת לשום מקום ולכן כמעט בכל בית עדיין יש את הפריט שאנחנו מתייחסים אליו כMUST ה- ספרייה הביתית שמציגה לראווה את אחד הפריטים הבודדים שמלווים אותנו כל החיים ועוברים איתנו מדירה לדירה – הספרים.

לכתבה המלאה – לחצו כאן

ספריות עיצוב קרן אשד צילום שי אפשטיין

עיצוב קרן אשד | צילום שי אפשטיין

עיצוב דירה שכורה ביום אחד

איך הופכים דירת רווקים תל אביבית מדירה מיושנת וחשוכה לקן אוהבים אוורירי ואורבני ביום אחד? איך מעצבים דירה שכורה?

זוג צעיר מחליט לעבור לגור יחד, בדירה שבה גר אחד מהם עם שותף. עד כאן – סיפור רגיל לחלוטין, שמתרחש כמעט מדי יום בעיר הגדולה.

אך ההחלטה הבאה שלהם הייתה לשנות לחלוטין את סביבת המגורים: ממקום מוזנח, ‘דירת רווקים’ טיפוסית, ל’קן אוהבים’ חם ומזמין, ובמילותיהם של השניים: “להפוך את הדירה החשוכה לבית אורבני חם ונעים”.

לכתבה המלאה – לחצו כאן

דירה שכורה צילום 35mm

צילום 35mm | הפקת דירה שכורה

תנו לגד(ו)ל בשקט | צמחים לבית שגם אתם תצליחו לגדל

זה קורה לכם שוב ושוב. אתם מביאים צמחים ועציצים לבית , מחליטים שהפעם זה יהיה אחרת, ואתם תגדלו ותטפחו אותו כמו הורים נלהבים. והנה, התקוות מתפוצצות לכם בפרצוף, והתקווה שלכם שורדת בערך כמו הצמח התורן. זאת אומרת, היא לא. שניהם לא.

בגלל שאנחנו מכירים את ההרגשה, והיינו מיואשים בדיוק כמוכם, החלטנו לחקור מעט וגילינו שאתם יכולים להתעודד. אתם לא אשמים. כנראה שפשוט עד היום העציצים והצמחים שגידלתם לא התאימו לכם, אך אל דאגה כאן תוכלו למצוא את הצמח והעציץ  שמתאים בדיוק ל- עיצוב הבית שלכם.

לכתבה המלאה – לחצו כאן

תנו לגד(ו)ל בשקט | סטיילינג סוקולינה

תנו לגד(ו)ל בשקט | סטיילינג סוקולינה

זמנית, זמנית אך חיננית: מדריך ההום סטיילינג לדירה שכורה

אם אתם גרים בדירה שכורה, אתם בטח מכירים את ההתלבטות הקבועה: להשקיע כסף וזמן בעיצוב, או לוותר? לעשות שינויים או להסתדר עם מה שיש? הצעד הראשון צריך להתחיל בראש שלכם, כי להשקיע בדירה שכורה זה קודם כל עניין של תפיסת חיים: איך אתם רואה את המקום שבו אתם  חיים, מארחים, מתעוררים ומתפנקים אחרי יום מתיש – כמשהו זמני ומתפשר שלא שווה השקעה כי זה “לא שלי”, או כמקום שאתם רוצים שירגיש לכם כמו בית?

לכתבה המלאה – לחצו כאן 

 עיצוב רויטל ארז | צילום אורית ארנון

מדריך הסטייליניג | עיצוב רויטל ארז | צילום אורית ארנון

להרגיש פינטרסט | חנויות לעיצוב הבית שחייבים להכיר

כשמדברים על עיצוב הבית רהיטים ואקססורייז הם אלו שעושים את עבודה.

הם מהווים חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית ומחיי היום יום שלנו ומשמשים אותנו כמעט בכל דבר.

לכן החלטנו לצאת לטייל ולמצוא את חנויות לעיצוב הבית שפשוט אסור לפספס.

לכתבה המלאה – לחצו כאן

5 גלוריה מונדי צילום גדי אוהד

חנויות שחייבים להכיר | גלוריה מונדי | צילום גדי אוהד

סגנונות עיצוב | מי אני? מה אני?

בתור מגזין לעיצוב הבית,  אנחנו ב WALLS רואים חשיבות גדולה ללמידה מתמדת של כל מה שקורה בעולם העיצוב בכלל, ובתרבויות שונות משלנו בפרט.

קלאסי, מודרני, כפרי, ויטג’, נורדי ועוד כל כך הרבה… עולם העיצוב מלא בסגנונות שונים ומגוונים. כל סגנון עיצוב מכיל עולם ומלואו מלא בשלל צבעים, צורות ואינסוף רעיונות.

הבית הוא חלק גדול מהזהות העצמית שלנו ולכן לפני שאנחנו בכלל מגיעים לעיצוב פנים הבית, רצוי לבחור את סגנון העיצוב המתאים לנו. שישרה את התחושה הנעימה ביותר לטעמנו וייתן לנו הרגשה כזאת מיוחדת של בית.

לכתבה המלאה – לחצו כאן

עיצוב שלומית זלדמן | צילום עמית גושר

סגנון תעשייתי | עיצוב שלומית זלדמן | צילום עמית גושר

לעצב חלומות בחדר השינה | חדרי שינה מעוצבים

עוד יום עבודה נגמר. השמש מתחילה לשקוע לאיטה, החושך משנה בהדרגה את הצבעים מסביב והעפעפיים שלכם מתחילים להיות כבדים יותר ויותר. אתם אוכלים ארוחה טובה, נכנסים להתקלח תחת זרם המים החמים, והכול כבר מוכן: אפשר לשכב על המיטה, להניח את הראש על הכר ולהירדם בשלווה. הרגעים הנפלאים הללו הופכים קסומים עוד יותר כשה’תפאורה’ מסביב מושלמת.

לכתבה המלאה – לחצו כאן

עיצוב מירית פיש צילום אורית ארנון

חלומות מתוקים | עיצוב מירית פיש | צילום אורית ארנון

פינות עבודה שיגרמו לכם לרצות לעבוד מהבית

בשנים האחרונות סביבת העבודה המסורתית עוברת מהפיכה מדהימה ואנשים מתחומי עיסוק שונים ומגוונים עוברים לעבוד מביתם. כך שעיצוב פינת עבודה הפך להיות חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית כולו.

את רוב שעות היום שלנו אנחנו מעבירים במשרד ויש ימים שבהם אנחנו אפילו לא מרימים את המבט מהמסך. בימים שכן, גם אם אתם עובדים מהבית וגם אם לא, עיצוב פינת העבודה  או “הממלכה הקסומה” שלנו כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לה משפיעה על אנרגיות העבודה, על היעילות ועל ההספק שלנו, לכן חשוב שסביבת העבודה שלכם תהיה מעוצבת בצורה שמתאימה לכם, לאופי שלכם ולסוג העבודה שאותה אתם עושים.

לכתבה המלאה – לחצו כאן 

עיצוב קרן מיימון | צילום עודד סמדר

עיצוב קרן מיימון | צילום עודד סמדר

אוכל, קדימה אוכל | פינות אוכל מעוצבות

לא פעם אמרנו שהמטבח הוא הלב של הבית. המקום בו מבלים בני הבית את רוב שעות היום שלהם, המקום בו מתנהלות רוב ההתרחשות היומיומית. זה לא שאנחנו מזלזלים באמרה הזאת וכבודו של המטבח במקומו מונח. אבל בשנים האחרונות יש חלל אחר בבית שלאט לאט תופס את המקום של מרכז העניינים והוא לא אחר מ- פינת האוכל.

אוכל כידוע הוא חלק מאוד מרכזי, פעיל ודינאמי בתרבות הישראלית. מאז ומתמיד הוא תפס מקום מרכזי בבית הישראלי ובשנים האחרונות נושא עיצוב פינות אוכל תופס תאוצה והופך את אותולאחד החללים המרכזיים ביותר בבית.

פינת האוכל היא המקום המלכד את בני המשפחה יחד לארוחה טובה, המקום בו ניתן לחלוק רגעים מיוחדים ומשותפים עם בני הבית והחברים, המקום בו נחוש תחושת שייכות, חום ואהבה.

לכתבה המלאה – לחצו כאן

ליבנת כהן מרין | צילום עודד סמדר

אז מה אנחנו מאחלים לעצמנו לשנה החדשה?

שנמלא גם אותה בעשייה, יצירה והשראה ושנזכה להתקדם ולגדול, בעיקר בשבילכם. כי רק בזכותכם אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים באהבה גדולה.

הצטרפות לקבוצה של walls

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content