המגזין

אין שני לרושם ראשוני | עיצוב כניסה לבית

2018 October 21 | 0 תגובות

כשחושבים על עיצוב פנים חושבים על הסלון, המטבח, חדרי השינה וחדרי הרחצה. לרוב לא משקיעים מאמץ, זמן וכסף בעיצוב אחד החללים שלדעתנו הם החשובים ביותר. חלל הכניסה לבית. הוא אמנם לא גדול כל כך, בדרך כלל הוא תחום, מוגדר ולא מואר במיוחד, אבל כמו שאנחנו אומרים – אין שני לרושם ראשוני וגם אותו אפשר להפוך למעוצב ססגוני ומלא השראה.

החלטנו להכין במיוחד בשבילכם מספר הצעות הגשה ל- עיצוב כניסה לבית.

חלל הכניסה לבית  של קולקטי – Collectie

סטודיו קולקטי מוקדש כולו לעיצוב פריטי דקור ומוצרי עיצוב שימושיים לבית בקו עיצובי נקי ופשוט.

הפריטים של קולקטי מעוצבים ומיוצרים בבית מלאכה בגולן והשילובים בין חומרים גלם שונים הם אלו שהופכים את המוצרים שלהם לייחודיים ומלאים יופי. כל חומר גלם הוא בעל אופי שונה ומיוחד, עץ, ברזל, בטון, פח, פליז, שעם ועוד מתוך מחשבה והתייחסות לכל חללי הבית, לשימוש ולפונקציונליות.

תחת קורת גג אחת תוכלו למצוא ים של השראה, המון רעיונות ופריטים ייחודיים ומיוחדים שחלקם נוצרו בשיתופי פעולה עם מעצבים מהתחום.

בהצעת ההגשה של ‘קולקטי’ לחלל הכניסה תוכלו לראות יופי נקי ופשוט לצד פונקציונליות ונוחות. חומרים טבעיים המשתלבים בהרמוניה כמו ברזל, עץ ובטון. מראת פחם גדולה בעלת נוכחות מהפנטת לצד מתלי עץ אלון בגוון טבעי ובגוון אפור פחם. המתלים נתלים לאורך ולרוחב ויוצרים קומפוזיציה ייחודית מעניינת אך לא עמוסה לעין. לצד המראה, ספסל פחם עליו ניתן להניח כמה חפצי נוי וכמובן לשבת לנעול/ לחלוץ נעליים, שעון בטון ומנורת פולי, גם היא עשויה יציקת בטון, משלימים את המראה ומוסיפים נגיעה של חומר גולמי בעיצוב נקי ומוקפד.

עיצוב כניסה לבית קולקטי

נגיעה של חומר גולמי בעיצוב נקי ומוקפד | קולקטי | גילי הנן-בלק

רשימת הפריטים של קולקטי:

מראת פחם בגודל XL – לחץ כאן

מתלי קו – לחץ כאן

 שעון קיר – לחץ כאן

ספסל פחם – לחץ כאן

 מנורת בטון – לחץ כאן

לעמוד הפייסבוק של Collectie פשוט לעצב יפה – לחצו כאן

קולקטי, רחוב הגיא 5, יקנעם | טלפון 052-2770147

חלל הכניסה לבית של תומיק

תומיק – רהיטים מעוצבים מעץ. גלריה בגודל של כ700 מ”ר המציגה פריטים מיוחדים ומלאי אופי מעץ מלא. חלל התצוגה של תומיק סמוך לנגריה בה מעצבים ובונים את הפריטים המוצגים בגלריה לצד פריטי ייבוא התואמים את האופי המיוחד של ‘תומיק’. העיצוב של תומיק שם דגש על חומרי הגלם האיכותיים מתוך אהבה לעץ ויצירת פריטים ייחודיים בעלי מראה כפרי, נזירי ורומנטי המתאים לעיצוב חללים שונים. מגוון הרהיטים מתאפיינים בצבעוניות מלאת חיים לצד ניקיון ומינימליזם והשילוב בניהם. הרהיטים תמיד יכניסו טאץ’ ייחודי ושונה אם זה באמצעות העיצוב, הצבע או הגימור.

בהצעת ההגשה של תומיק לחלל הכניסה מיקמו פריט מיוחד שלא ניתן לעמוד בו. מכתבה מלאת נוכחות אותנטית המושכת תשומת לב ויוצרת עניין ואווירה. המכתבה עשויה עץ מלא בגימור מעודן ונקי בשילוב מדף עליון עליו ניתן להניח בנוחות פריטים שחשוב שיהיו נגישים כמו גם פריטי סטיילינג, תיבות אחסון למפתחות מכתבים ועוד. בחלל הכניסה הדגישו את האלמנט הבוטני, הכפרי באמצעות הנחת נרות, צמחייה ירוקה עשירה והדפסי תמונות שהונחו על המדף. לצד המכתבה ניתן להניח כיסא, שרפרף או כורסא בהתאם לגודל החלל, כמו גם גוף תאורה תלוי או רצפתי אשר ידגיש את האוירה חמימה והנעימה שאנו רוצים ליצור בבית, בייחוד בכניסה, שכן זה המקום בו הראשון אנו נתקלים בחלל.

עיצוב כניסה לבית תומיק

עץ מרשים ומלא נוכחות | צילום בועז לביא | תומיק

רשימת הפריטים של תומיק:

קונסולת כניסה – לחץ כאן

מנורה תלויה – לחץ כאן

כורסא מעוצבת – לחץ כאן

מנורה עומדת – לחץ כאן

שטיח מעוצב – לחץ כאן

לאתר של תומיק – לחצו כאן

רחוב הצבר 1, עין ורד | 054-5982317

חלל הכניסה לבית של Bring It Home

bring it home היא חנות אינטרנטית המתמחה בעיצוב וייצור פרטי עיצוב בקו מינימליסטי, מדויק ומלא בסטייל. Bring it home הוא מותג חדש ומרענן בתחום העיצוב ומתאים לכל מי שרוצה להכניס לבית עיצוב אסתטי ומדיוק.

בהצעת ההגשה של bring it home לעיצוב הכניסה תוכלו לראות בחירה בגוונים חמים ונעימים של פודרה עם שילוב הצבע השחור הדומיננטי. הם מילאו את הכניסה בפריטים מדויקים שנבחרו בקפידה והופכים את הכניסה לחלל מזמין ומפנק.

בחנות האינטרנטית של bring it home תוכלו למצוא מתלים, שעונים, מדפים ועוד מגוון פריטים מלאים בהשראה שימלאו את הבית שלכם ביופי.

bring it home

עיצוב מדויק | bring it home

bring it home

עיצוב מדויק | bring it home

bring it home

עיצוב מדויק | bring it home

bring it home

עיצוב מדויק | bring it home

רשימת הפריטים של bring it home:

קונסולת כניסה YOU – לחץ כאן

מטלה NEKUDA – לחץ כאן

פרינט THE OTHER SIDE – לחצו כאן

לעמוד הפייסבוק של bring it home – לחצו כאן

Bring It Home, 077-9972930

 

חלל הכניסה לבית של פייברס – Fibers

פייברס היא חנות בוטיק תל אביבית המתמחה בפריטים חדשים ומחודשים לעיצוב הבית.

הייתרון הגדול של פייברס הוא בייחודיות המוצרים שלה. כל פריט נבחר בקפידה ומקבל את מלוא תשומת הלב אם זה בחידוש הפריט, תיקון או צביעה. כל פריט יחיד במינו ומלא קסם.

בפייברס תמצאו פריטים חדשים לצד פרטי ווינטג’ אותנטיים ופריטים מחודשים שימלאו את החלל שלכם בהמון אהבה.

בהגשת הצעת הכניסה של פייברס לחלל הכניסה תוכלו לראות שילוב ל פריטי ווינטג’ עם פריטים חדשים, שולחן צד עגול המתאפיין בסגנון הווינטג’ לצד מנורה עומדת עם ניחוח של פעם בשילוב ברזל שחור ושילוב של פריטים היוצרים יחד אוסף אקלקטי מיוחד שפשוט כיף לחזור הביתה ולהביט בו.

עיצוב כניסה לבית פייברס

עיצוב כניסה עם נגיעות של ווינטג’ | פייברס

רשימת הפריטים של פייברס:

שולחן צד ווינטג’ עגול – לחץ כאן

שטיח סקנדינבי בהיר ורך – לחץ כאן

מנורת ווינטג’ ירוקה גדולה – לחץ כאן

מנורת רצפה מפליז וברזל – לחץ כאן

מראת קיר מוזהבת עם מתלה תכשיטים – לחץ כאן

מראת ווינטג’ מלבנית במסגרת פליז – לחץ כאן

בובת וודי גדולה ומדברת – לחץ כאן

הדום ווינטג’ מחודש משנות ה50 – לחץ כאן

טלפון רטרו לבן – לחץ כאן

יומן מעוצב בסגנון רטרו – לחץ כאן

לעמוד הפייסבוק של פייברס – לחצו כאן

פייברס, תל אביב, המפעל 5, בניין 4, קומה א, יש לתאם הגעה מראש – 072-2501923

חלל הכניסה של TWO M

מאחורי כל פריט המוצג בסטודיו TWO M מושקעת חשיבה רבה, הן בעיצובו, הן בבחירתו והן בצורת הצגתו ללקוח, הסטודיו כולו שואב השראה מעולם העיצוב הסקנדינבי המאופיין בקווים נקיים, בשימוש בחומרים טבעיים ובצבעוניות מונוכרומטית, השידות של TWO M מתוכננות ומעוצבות בארץ, 100% כחול לבן וניתן להזמינם לפי מידות.

הצעת ההגשה לכניסה של TWO M לחלל הכניסה נוצרה מהדרישה של הלקוחות לקבלת פתרון לעיצוב חלל הכניסה, שידה שחורה קלילה עשויה מברזל, עליה מיקמו פריטים דקורטיביים שונים הנותנים לחלל הכניסה את האופי שלכם. וכמובן צמחיה המרעננת של חלל שבו היא נמצאת ממוקמת בתוך כלי מעוצב ומלא יופי.

עיצוב כניסה לבית TWO M

פריטים ייחודיים מלאי השראה | TWO M

רשימת הפריטים של TWO M:

מראה – 940 ש”ח

אדנית 500 ש”ח

סל 199-299 ש”ח

מגש לבן 129 ש”ח

כלי מרבל 219 ש”ח

נרות 149-299 ש”ח

תמונה פלוסים 559 ש”ח

מקרמה 390 ש”ח

לעמוד הפייסבוק של TWO M – לחצו כאן

TWO M, המשביר 5, חולון. 03-5616557

חלל הכניסה של נושקה

סטודיו ‘נושקה’ הוא סטודיו לעיצוב וייצור רהיטים בהזמנה אישית, סטודיו ששם דגש על איכות, פשוטות, עיצוב נקי ומינימליסטי. הסטודיו מלא באקססורייז לבית ופרטי טקסטים מיוחדים, חלקם בעבודת יד מוקפדת, חלקם פריטים של מעצבים מקומיים או פרטי ייבוא ייחודיים. הפריטים שמעוצבים בסטודיו ניתנים להתאמה אישית מבחינת גדלים וצבע דבר המאפשר להתאים כל פריט ופריט לחלל שלכם.

הצעת ההגשה של נושקה לחלל הכניסה היא שילוב של חומרים דומיננטיים ומלאים באופי המשולבים בעיצוב פשוט, נקי ומאורגן. הברזל המוכר כחומר גס וקשה מקבל מראה עדין בשילוב העץ המיוחד והחמים. היתרון של קונסולת הכניסה היא המגירות שלה, בהן ניתן לאחסן את כל הציוד היומיומי שנמצא בכניסה לבית כמו מפתחות, ארנק, משקפיים ועוד ועדיין לשמור על מראה נקי מסודר ופשוט.

עיצוב כניסה לבית נושקה

שילוב של חומרים מיוחדים | נושקה

רשימת הפריטים של נושקה:

קונסולה ברזל ועץ אלון מלא 2290 ש”ח

תמונה 20/30 109 ש”ח

עציץ 59 ש”ח

לעמוד הפייסבוק של סטודיו נושקה – לחצו כאן

סטודיו נושקה, קיבוץ געש, להזמנות ותאום הגעה לחנות – 050-6991111

חלל הכניסה של עיונה

עיונה, נגריית בוטיק וגלריה לעיצוב הבית בקיבוץ בארי, בגלריה מוצגות קולקציות רהיטים מתחלפות מבית היוצר של עיונה ופרטי ריהוט בסגנון עיצובי מקורי, המאופיינים בשילוב של השראות נוסטלגיות לצד חדשנות מוצרית. כל הפריטים עשויים בעבודת יד מוקפדת בקו העיצובי נקי וייחודי, עם הקפדה על הפרטים הקטנים ורמת ביצוע וגימור גבוהה ביותר. כל זאת תוך שימת דגש על מודעות ואהבה לסביבה ולאסתטיקה.

בהצעת ההגשה של עיונה לחלל הכניסה הקונספט המרכזי הוא השקט. חיפוש של שקט, קרירות, אך עם זאת עוצמה ודרמה בצבעוניות ייחודית ומעניינת. הקווים המנחים הם קווים נקיים, עם תוספת של אלמנטים שניתן לראות בהרבה מהרהיטים של עיונה כמו זכוכית, תריסים ופרזולים מיוחדים.

הרעיון מאחרוי עיצוב הכניסה הוא לקחת את הכחול של הים לקצה שלו בצורה דרמטית, מדויקת ונעימה לעין.

עיצוב כניסה לבית עיונה

כניסה דרמתית ונעימה | עיונה

הפריטים של עיונה:

קונסולת לאונורה – לחצו כאן

לאתר של עיונה – לחצו כאן

עיונה, בוטיק הנגרות בקיבוץ בארי, 054-6266216

חלל הכניסה של גלי אהבה ממבט ראשון

הסטודיו ‘גלי אהבה ממבט ראשון’ הוקם מתוך הרצון ליצור, לחלום ולעצב ולספק לאנשים פתרונות מעוצבים ויצירתיים לעיצוב הבית.

הסטודיו הוא מקום שבו גלי מארחת אנשים, מעבירה סדנאות ומקיימת שיתופי פעולה על מעצבים נוספים אך בעיקר יוצרת מוצרים בעבודת יד. המוצרים עשויים מחומרי גלם ייחודיים אשר בראשם עומדים עצים ממוחזרים שהיא אוספת בעצמה או מייבאת מרחבי העולם.

בהצעת ההגשה של ‘גלי אהבה ממבט ראשון’ לחלל הכניסה תוכלו לראות כניסה לבית חיפאי שטוף אור, כניסה מלאת וינטג’ מרשים על תמונות בעלות מסגרות שחורות מקולקציית ‘החרקים’, מסגרות שחורות ויפות שמבליטות את הספסל השחור, ניתן לראות בהמשך המסדרון יחידת מדפי עץ ממוחזר המכילה ספרים ועציצים קטנים ונשקפת היישר מהכניסה לחלל.

גלי אהבה ממבט ראשון

כניסה מלאת אופי | גלי אהבה ממבט ראשון | סטייליניג לצילומים: ורד פישמן | צילום: נעמי ים סוף

הפריטים של גלי אהבה ממבט ראשון:

תמונות הסדרה הסקנדינבית – לחצו כאן

מדפים – לחצו כאן

לאתר של אהבה ממבט ראשון – לחצו כאן

אהבה ממבט ראשון, 052-4569300

כשמגיעים הביתה אחרי יום ארוך ועמוס, כשהידיים מלאות במפתחות, ארנק, תיק ועוד תמיד נחפש פינה נוחה להניח בה את הכל רגע לפני שאנחנו נכנסים. עיצוב כניסה לבית זה פתרון מושלם לקבלת פנים נעימה ומעוצבת שנוכל להניח בה את הכל לכמה שניות, לקחת אויר ולהיכנס בכיף הביתה.

הצטרפות לקבוצה של walls

אולי יעניין אותך גם...

להאיר את החושך: חנוכיות מעוצבות לכבוד החג

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו הופתענו לגלות בשלי לשים לב בשבוע הבא מגיע החג האהוב עלינו בשנה, חג החנוכה. ביום לפוסט המלא

קבלת פנים מעוצבת: עיצוב כניסה לבית בנגרות אישית

עיצוב כניסה לבית - עם הזמן, יותר ויותר אזורים שונים בבית מקבלים התייחסות שונה ומיוחדת. אם פעם היו משקיעים יותר בחדר השינה לפוסט המלא
bring it home חנות עיצוב הבית בתל אביב

לבקר בעיר הגדולה: כל חנויות העיצוב השוות בדרום תל אביב

דווקא היום כש90% מהחיים שלנו אנחנו מבלים מול מסכים ובלחיצת כפתור קטנה כל מה שרק נרצה יכול להגיע ממש עד אלינו – לפוסט המלא
Skip to content