צילום: הגר דופלט | עיצוב פנים : נורית ואביטל תכנון ועיצוב פנים | תוכן : walls

פרויקטים אמיתיים

עיצוב פנים מלא חייים: חגיגה נפלאה של צבעים

2017 October 26 | 0 תגובות

כל אחד מאיתנו מעוניין להכניס עוד ועוד צבע לחיים, לשטוף את שגרת יומו בצבעים אינספור ולהימנע מעולם של שחור או לבן. מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? להציף את הבית בכל גוון וצבע, ולהפוך אותו לפינה חיה ותוססת, חגיגה לעיניים ממש. מעצבות הפנים נורית ואביטל עשו את זה הכי טוב שאפשר – ואנחנו ב-WALLS מציגים בפניכם את התוצאה הסופית הנהדרת.

הבית שעיצבו נורית ואביטל הוא בית מדורג בדרום הארץ, המורכב מקומת כניסה ומקומה תחתונה. שמונה נפשות גרות בבית, מה שמבטיח בית שוקק חיים – אך חשוב לא פחות שגם העיצוב הכללי ישדר זאת. לשם בדיוק כיוונו שתי המעצבות: “הקונספט שהנחה את העבודה הוא הכנסת צבעוניות עזה ושימוש בחומרים טבעיים”, הן מספרות. “הבית רוצף כולו בבטון מוחלק שמהווה רקע לשאר הצבעים”.

עוד עיקרון שליווה את המעצבות לאורך כל העבודות הוא השימוש בחומרים טבעיים. “השתמשנו בפריטים רבים מיד שנייה, אשר חודשו והותאמו לבית”.

וכעת, למלאכת העיצוב עצמה: החלל הציבורי, שבו נמצא הסלון כמובן, כולל חיפוי מקורי על אחד הקירות הדומיננטיים בחלל – כחלק מתפיסת השימוש הטבעי. מדובר בחיפוי בקורות עץ, אשר פורקו על ידי בעל הבית עצמו ממכלים של תפוחי אדמה. התוצאה הנהדרת גרמה למעצבות להשאיר את הקיר הזה כפי שהוא.

כבר בסלון אפשר לראות את אותה הצבעוניות שתלווה את הבית כולו: בחלל הוצבו ספות וכורסאות בשלל צבעים; על אדן החלון הרחב והנמוך, שיכול לשמש גם לישיבה, הונחו כריות צבעוניות ודקות; מסגרת החלון עצמו נצבעה תכלת; במרכז החדר ניצב שולחן עץ נמוך מלא במגירות לאחסון.

סלון צבעוני

צילום – הגר דופלט

סלון צבעוני

צילום – הגר דופלט

המטבח הוגדר כמרכז הפעילות של הבית, והוא גדול ורחב ידיים. המשפחה היא משפחה דתית, ולכן נבנו בו שני כיורים, ונוספו הרבה מאוד מקומות אחסון למערכות כלים כפולות – חלבי, בשרי וכלי פסח. ארונות המטבח נצבעו ירוק בהיר ומרגיע, למעט שני ארונות סגלגלים. גופי התאורה הצבעוניים ממשיכים את אותה הצבעוניות הבולטת, ובמרכז המטבח – שולחן אוכל גדול, ולצידו כיסאות לבנים וספסל עץ תכלכל. המטבח מחובר בקשר עין לפינת המשפחה, שם משחקים הילדים, מכינים שיעורי בית ויכולים לתַקשר עם ההורים בזמן שאלו נמצאים במטבח. בפינת המשפחה נמצא גם המחשב, והמדפים שמעליו נבנו על קיר בטון חשוף ולא מעובד, כדי ליצור מראה מיוחד.

מטבח ירוק

צילום – הגר דופלט

מטבח ירוק

צילום – הגר דופלט

צילום – הגר דופלט

חדר ההורים, החדר הצבעוני פחות, עוצב בצבעים רכים המספקים אווירה נינוחה ורגועה בסופו של יום עבודה. גם כאן נצבעה מסגרת החלון בתכלת, ומשני צידיו נתלו וילונות לבנים, חצי שקופים. האלמנטים העיצוביים הנוספים, כמו השידות וגופי התאורה המשתלשלים מהתקרה, משלימים חדר המשדר הרבה מאוד רוגע.

חדרי שינה מעוצבים

צילום – הגר דופלט

חדרי שינה מעוצבים

צילום – הגר דופלט

חדרי שינה מעוצבים

צילום – הגר דופלט

חדרי הילדים מתאפיינים בצבעוניות תואמת לבנים ולבנות: בחדרי הבנות שולטים גוונים ורודים וסגולים, ואילו בחדרי הבנים הכחול על גווניו נראה היטב. תוספות צבעוניות כמו ארון בגדים עם טקסטורה מיוחדת ומיטות בשלל גוונים, מכניסות הרבה מאוד חיים לחללים הללו.

חדרי ילדים מעוצבים

צילום – הגר דופלט

חדרי ילדים מעוצבים

צילום – הגר דופלט

עיצוב חדר ילדים

צילום – הגר דופלט

עיצוב חדר ילדים

צילום – הגר דופלט

גם מקלחות ההורים והילדים זכו לזריקה הגונה של צבע וצבעוניות. כל חדרי האמבט בבית רוצפו בריצוף משושה, הדומיננטי בחדר, ולכל חדר רחצה הותאם ארון בולט בצבע אחר – לילדים צהוב עז ולהורים סגול בולט ומלא נוכחות. הארונות הם למעשה הפריטים הצבעוניים היחידים בחללים הללו, אך מקומם המרכזי מקרין על כל החלל כולו.

חדר שירותים מעוצב

צילום – הגר דופלט

ארון אמבטיה צהוב

צילום – הגר דופלט

ארון אמבטיה סגול

צילום – הגר דופלט

 

בדרך זו, עם המון יצירתיות והרבה מאוד מחשבה על חיסכון וטבעיות, הצליחו נורית ואביטל לעצב בית שכולו צבע, המשדר שמחה רבה. במקום שבו גם כך החיים תוססים ומלאי פעילות, עיצוב בסגנון הזה הוא הדבר המתבקש ביותר.

הצטרפות לקבוצה של walls

–קרדיטים–

עיצוב פנים : נורית ואביטל תכנון ועיצוב פנים

צילום: הגר דופלט

כסאות מטבח : פיקאפ בר

כסאות פינת אוכל, פינת מחשב : האסם

ספסלי ישיבה : שי רהיטים

חיפוי בשרותי אורחים : מודי

שטיח בסלון : ג’ינג’ר

כורסא תכלת : וינטאגמניה

כורסה חרדל : צביקה בפשפשים

אולי יעניין אותך גם...

ספריה דקורטיבית בצבע לבן

לעצב את בית ילדותי: שיפוץ ג’פנדי בבית פרטי

אחרי שכל הילדים עזבו את הקן, וחזרו, ועזבו שוב. החליטו בני הזוג להגשים את חלומם ולשפץ את הבית הישן. הם פנו אל לפוסט המלא
פרופיל בלגי להפרדה בין המטבח לסלון

ערבוב סגנונות בקו עיצובי אחד: תכנון ועיצוב בית פרטי בשרון

זוג הורים ושלושת ילדיהם הקטנים רכשו מגרש דו משפחתי בשרון. הם חלמו לבנות בו את בית החלומות שלהם, כזה שישלב את האופי לפוסט המלא
יחידת נגרות המפרידה בין האזורים השונים בחלל הציבורי של הבית

צבעוניות נועזת: שיפוץ והלבשה לדירה ישנה

זוג הייטקיסטים ושתי בנותיהם החליטו לרכוש דירה בבניין ישן ולהפוך אותה לבית צבעוני ומרשים. הם רצו לשלב בין הצרכים הפונקציונליים שלהם כמשפחה לפוסט המלא
Skip to content